Haluaisin kunnianhimottoman sairaanhoitajan
vaimoksi. Sellaisen, joka tekee helppoa päivätyötä ja pyhäpäivät ja viikonloput voi olla kanssani. Minua ei haittaa hänen huono palkkansa, kunhan kustantaa omat kauneudenhoitotarvikkeet ja vaatteensa. Minä voin kyllä maksaa asumisen ja auton ja ruoat. En enää ikinä halua uraohjusta kumppaniksi, riitaahaan siitä aina tulee, kun minun pitäisi joustaa, vaikka minulla on korkea asema ja sen vaatimukset myös. Tiedän sairaanhoitajia, joilla ei ole juurikaan kunnianhimoa. Tekevät iloisena työnsä ja lähtevät kotiin ja siellä eivät uhraa ajatuksia työlle. Kykenevät kuitenkin kohtuullisesti keskustelemaan ja osaavat käytöstavat. Sellainen nainen riittäisi minulle. Niin, liikunnallinen pitäisi olla ja normaalipainoinen.
Kommentit (21)
Hah! Aloitus pitäisi saattaa aviomieheni silmille, jotta hän tajuaisi olla kiitollinen vaimostaan.
No hitsi, minä passaisin muuten, mutta teen mielelläni vuorotyötä.
Miksi vaimon pitäisi olla sairaahoitaja?
Ok. Kiitos että jaoit tämän tärkeän tiedon.
sama toive, sairaanhoitaja on naisellle paras ammatti
opettaja ei sovi kkoska he haluavat aina pomottaa ja ontrolloida sekä opettaa kotonakin käytössääntöjä
Yngwie Malmsteen kirjoitti:
opettaja ei sovi kkoska he haluavat aina pomottaa ja ontrolloida sekä opettaa kotonakin käytössääntöjä
Aloittajan toive oli että nainen jättää työnsä työpaikalle eikä tee sitä kotona. Se onnistuu ainakin minulta hoitajana ihan hyvin en ole kotona hoivaa ja tyyppi ollenkaan. Toisaalta sairaanhoitajaksi on monessa asiassa eräänlainen opettaja jonka tehtävänä on opettaa potilasta toimimaan oikein tai neuvoa potilasta hankkimaan oikeanlaista tietoa itselleen... en kyllä kotioloissa juurikaan tee sitäkään.
Exäni oli opettaja. Hankala nainen, mutta en usko että ammatti vaikutti asiaan.
Ei kai tämä tyhjänpäiväinen aloitus tullut jostain tyhjästä päästä.
Avohoitopotilas kutsuu sairaanhoitajaa.
Sairaanhoitajan työssä on pakko esittää, että tekee iloisena työnsä, vaikka pään sisällä kiehuisi. Kun siinä on se potilas/potilaat. Pahimpina hetkinä ei jaksa esittää iloista, vaan menee hiljaiseksi.
Miksi aina verrataan sairaanhoitajia ja opettajia toisiinsa? Eri ammatti, eri tason koulutus ja eri vaatimustaso työssä. Opettaja on suorittanut tutkinnon yliopistossa ja tekee vaativaa asiantuntijatyötä ja siihen kuuluu työskentely myös vapaa-ajalla. Ihan eri luokan työtä, vaikka palkkaus onkin sairaanhoitajien kanssa samaa luokkaa.
"ei haittaisi hänen huono palkkansa".
Sairaanhoitajalla on edelleenkin hyvä palkka.
Kaikki mun tietämät sairaanhoitajat on kyllä työnarkomaaneja. Tuplavuorot "ei tunnu missään" ja tehdään tietysti 3-vuorotyötä painottuen öihin ja tykätään vieläpä siitä. Muutenkin kaikki tuntemani sairaanhoitajat ovat todella jämptejä luonteita ja tosi itsevarmoja suorasanaisia ihmisiä.
Helppoa päivätyötä ma-pe tekeviä sairaanhoitajia on todella harva...
Tunnen useamman sairaanhoitajan ja kyllä niillä rahaa riittää. Toki tekevät paljon työtäkin sen eteen. Eli AP sinua ei tarvita elättämään ketään. ;)
Tuo ma-pe työaika sopii enemmän esim. Bioanalyytikkoihin, terveydenhoitajiin yms. Mutta jos sinä AP et ole lääkäri niin älä edes yritä!
Ei ne sairaanhoitajat mitään kilttejä pomotettavissa olevia sisarhentovalkoisia ole. Ovat itsevarmoja, rohkeita ihmisiä yleensä. Osaavat olla myös jämptejä ja pärjäävät kaikenlaisten ihmisten kanssa laidasta laitaan, koska työ on sen opettanut.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa päivätyötä ma-pe tekeviä sairaanhoitajia on todella harva...
Ja miksi edes tehdä kun yövuorossa pääset helpommalla ja tienaat parhaiten. Ja viikonloppuvuorot ja tuplavuorot nostaa kivasti palkkaa ja tuplavuoroista saa vapaitakin.
Sama toive.