Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei sais pettyä mutta..

Vierailija
13.05.2018 |

äitienpäivälahjasta:

Lapsilta sain toki ihanat itsetehdyt lahjat mutta miehen hankkima oli - tuulipuku. Tiedän, että miehen ei edes tarvitsisi hankkia lahjaa jne. jne. mutta mulla on ollut vaikeaa jaksamisen kanssa ja parisuhde tuntuu minusta hankalalta (mieskin tietää). Tässä olisi ollut hyvä sauma ilahduttaa jollain hömpötyslahjalla (koru, kukat) mutta tuulipuku..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipuku <3 suloista, onko samanlainen kuin hänellä itsellään? Minusta tuntuisi tuollainen lahja tosi hyvältä, kerran tuli eksältä lahjaksi autotarvikkeita, ei ollut tosin äitienpäivä vaan syntymäpäivä.

Vierailija
2/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän epäromanttista, mutta ei kai äitienpäivä mikään parisuhdepäivä olekaan. Tarvitsetko sä tuulipukua? Ehkä mies vaan halusi olla käytännöllinen, tai jos et tarvitse niin käy vaihtamassa johonkin mieleiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin mielelläni tuulipuvun.

Oliko hieno? Minkä merkkinen? Sopiva?

Vierailija
4/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa lapsiltakaan mitään lahjalahjoja. Laulavat ja tuovat aamiaisen sänkyyn❤️.

Vierailija
5/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista kommenteista. Onhan tuo käytännöllinen. Ja naisellisen värinen (punainen) kuitenkin.

Mutta miten tuo mies ei tajua millä saisi minut tuntemaan itseni erityiseksi (joku hopeakoru joista tykkään olisi ollut paaaaljon halvempikin kuin tuo). Mutta kommenttinne ilahduttivat:)

Ap

Vierailija
6/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan täällä ensimmäiset itkee miten surkea äitienpäivä kun mieskään ei tajua ostaa oikeanlaista lahjaa. Joku yksinhuoltaja olisi mielissään kun olisi edes mies joka muistaisi äitienpäivänä. Mutta provohan tämä taisi ollakin :)

Vierailija
7/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä porukka on kiittämätöntä kun ette osaa arvostaa mitään. Minä en saanut mitään. Mies käänsi kylkeä ja jatkoi nukkumista kun lapset alkoi kinastella. Keitin itse kahvini ja väsyneenä hilaudun katsomaan Paavo Pesusientä. Kämppä on räjähdyksen jäljiltä, väsyttää ja vituttaa. Päätin silti etten odota enää mitään, eron voisi ottaa kun ei arvosteta millään lailla.

Vierailija
8/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on romanttinen ja kaipaa yhteisiä kävelylenkkejä kanssasi. Ja/tai on huomannut väsymyksesi ja antoi sinulle lahjaksi tuulipuuvun joka päällä sinulla on lupa ottaa omaa aikaa, lenkkeillä sillä aikaa kun hän huolehtii lapsista. Ihana mies.

Vierailija
9/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän täysin. Miehet tuntuvat olevan aika huonoja ostamaan naisille kivoja lahjoja. :(

Vierailija
10/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa lapsiltakaan edes kortteja enkä lauluja enkä aamiaisia, kaikki nukkuu vielä, lapset ja mies. En silti ole pettynyt. Itse keitin kahvit itselleni ja otin palan kakkua joka kaupan.

Vierailija
11/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa lapsiltakaan edes kortteja enkä lauluja enkä aamiaisia, kaikki nukkuu vielä, lapset ja mies. En silti ole pettynyt. Itse keitin kahvit itselleni ja otin palan kakkua joka kaupan.

Aina joku yrittää esittää, ettei se muka yhtään harmita, ettei juhlapäivänä kukaan viitsi muistaa millään tavalla. :0

Vierailija
12/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Nousen nyt ja keitn kahvin ja luen hesarin.

Hmph

Vierailija
13/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivä ilman lahjaa on perseestä. Pahinta on tietenkin huono lahja, se on pahempaa kun ei lahjaa ollenkaan.

Vierailija
14/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Seuraavaksi pääset varmasti yllätyslounaalle ABC-ravintolan seisovaan pöytään! Muista pukea yllesi lahjaksi saamasi tuulipuku.

Vierailija
15/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Seuraavaksi pääset varmasti yllätyslounaalle ABC-ravintolan seisovaan pöytään! Muista pukea yllesi lahjaksi saamasi tuulipuku.

Aivan, koko perheellä menette, paitsi se vanhin lapsi, joka lähti jo aamujunalla Helsinkiin skeittaamaan.

Vierailija
16/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pettymyksen. Vaikka pitäisi kai olla kiitollinen pienestäkin, mutta kyllä ärsyttää herätä 7:30 vauvan kanssa tyhjentämään räkää vauvan nenästä, keittämään itselle kahvia ja raivaamaan keittiötä, kun mies nukkuu krapulassa varmaan pitkälle iltapäivään. Vauva ei varmaankaan nuku päivällä, mutta yritän tehdä puutarhajuttuja. Lahjaa tai korttia en odota. Isommat lapset ovat mummolassa ja ehkä heiltä kortit saan kun kotiutuvat :)

Vierailija
17/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kortin lapselta. Puoliso makaa krapulassa ja mitään lahjaa ei ole luvassa. Eikä kukkaa. Tuntuu pahalta.

Vierailija
18/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän pettymyksen. Vaikka pitäisi kai olla kiitollinen pienestäkin, mutta kyllä ärsyttää herätä 7:30 vauvan kanssa tyhjentämään räkää vauvan nenästä, keittämään itselle kahvia ja raivaamaan keittiötä, kun mies nukkuu krapulassa varmaan pitkälle iltapäivään. Vauva ei varmaankaan nuku päivällä, mutta yritän tehdä puutarhajuttuja. Lahjaa tai korttia en odota. Isommat lapset ovat mummolassa ja ehkä heiltä kortit saan kun kotiutuvat :)

Miksi ihmeessä hankit vielä tuon räkää valuvan :o Kaipa tiesit sentää koko paketin ennestään :o Saat sentään lapset mummolaan välillä !

Vierailija
19/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hankit vielä tuon räkää valuvan :o Kaipa tiesit sentää koko paketin ennestään :o Saat sentään lapset mummolaan välillä !

Totta, sanoinhan että pitää olla kiitollinen pienestäkin. Olin lapsille vuosia yksinhuoltaja ja nyt ensimmäistä kertaa ollaan tilanteessa jossa voivat olla mummolassa vkl. Vauva on rakas ja mies kyllä osallistuu, herätykset nyt vaan jää mulle. Ei sais valittaa niinhän, itsepä aloin... :)

Vierailija
20/20 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hankit tuon räkää valuvan :o Tiesit kuvion varmaan jo ennestään! SaaT sentään lapset välillä mummolle! Miksi valitus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän