Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saatte ostettua merkkilaukkuja?

Vierailija
11.05.2018 |

En nyt puhu mistään 100€ jouni laukusta vaan LV, Gucci, Prada jne.....miyä työtä teette ja miten hankitte laukut, säästämällä, lainalla, vai miten? Kuin paljon säästätte kk? Entä mitä työtä teette?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, kuinka paljon vihaa nämä merkkilaukut herättävät. Tosi harvoin kuulee ihmetystä, miten jollain on varaa ostaa uusi BMW kun autoja saa halvemmallakin.

Nuoret jätkät ostaa bemarinsa käytettyinä, useimmiten.

Vierailija
42/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, kuinka paljon vihaa nämä merkkilaukut herättävät. Tosi harvoin kuulee ihmetystä, miten jollain on varaa ostaa uusi BMW kun autoja saa halvemmallakin.

Nuoret jätkät ostaa bemarinsa käytettyinä, useimmiten.

Miten tämä liittyy aiheeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla siis haaveissa olis Guccin tain Pradan laukku, oon myös miettinyt käytettynä ostoa, siitä puuttuu vaan tietty hohto kun avaat uuden laukun pakkauksineen, yksi Lv ja yksi Mulberry löytyy, molemmat jo vuosia vanhat, en vain tunnu saavan säästöön mitään, tulee yllättäviä kuluja. Nyt säästetään tonttiin ja uusiin huonekaluihin.

ap

Vierailija
44/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Guccin laukku. Ostin sen laivalta, kun oli tarvetta uudelle laukulle ja hinta oli ok. Enemmän laukun valinnassa painoi ulkonäkö, sopiva koko, käytännöllisyys ja hinta kuin merkki. Useita satasia tai tonneja en laukkuun sijoittaisi, vaikka onkin rahaa.

Meniköhän sulla nyt Gucci ja Guess sekaisin?

No ei todellakaan mennyt! Mitä oikein vihjailet?

Sitä vaan etten ole koskaan nähnyt että laivalla myytäisiin Guccia ja vieläpä alle satasilla. Että siksi.

Vierailija
45/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Guccin laukku. Ostin sen laivalta, kun oli tarvetta uudelle laukulle ja hinta oli ok. Enemmän laukun valinnassa painoi ulkonäkö, sopiva koko, käytännöllisyys ja hinta kuin merkki. Useita satasia tai tonneja en laukkuun sijoittaisi, vaikka onkin rahaa.

Sitä vaan etten ole koskaan nähnyt että laivalla myytäisiin Guccia ja vieläpä alle satasilla. Että siksi.

Eipä oo tullu Guccin laukkuja vastaan laivalla. :D

Vierailija
46/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsi edes merkittömiä laukkuja ostaa. Mulla on sama lahjaksi saatu musta käsilaukku joka tilanteessa (+ pientä iltalaukkua käytän ehkä kerran vuodessa), koska mun tarpeelliset rojut on siellä, enkä jaksa ruveta niitä siirtämään toisen laukkuun :D

Vierailija
47/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan laukun vain tarpeeseen eli max kerran vuodessa. Nyt mulla on 2 Vuittonia ja 3 Guccia. Säästöön menee väh. 1500 eur/kk.

Vierailija
48/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kuvittelit ilmeisesti että puhuin jostain hikisestä ruotsinlaivasta? En todellakaan, vaan kyseessä oli karibian risteily ja kyllä siellä myytiin hieman muutakin kuin Guessia! Ymmärrän kyllä jos maailmasi rajoittuu tähän Helsinki, Tallinna, Tukholma akselille. 

Vierailija
49/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä osta merkkilaukkuja, mutta merkkilaukkuja valmistavan firman (LV) osakkeenomistajana saan osinkoa kun joku  niitä rumia laukkuja ostaa ja firma tekee tulosta, joten jatkakaa vaan ostelemista.

Vierailija
50/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla nyt enemmän boheemia porukkaa, jotka ei halua merkkilaukkuja. :)

Vai ihan tavallista porukkaa?

Vierailija
51/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä yhtään tota merkkilaukku asiaa. En vaan.

Samaa olen miettinyt. Seurustelin pitkään hyvätuloisen yrittäjän kanssa, joka halusi naimisiin ja pehmitti minua laukuilla 😳. Kerroin, että olipa kuinka kallis laukku, minä en toista kertaa alttarille astele. No, hän ei uskonut ja laukkuja nyt sitten on.

Minulla on työmatkaa 600 metriä, johon kävelen kädessäni itseostamani n. 200 euron laukku. Töissä lykkään laukun kaappiin, eipä sitä kukaan näe.

En oikein tajua missä minun pitäisi noita kalliita laukkuja käyttää, koti-ihminen kun olen. Tytär ei niitä huoli, ostaa itse laatulaukun, kun tarvitsee.

Myyntiä olen suunnitellut, jos jaksan ryhtyä, no, ehkä sitten eläkkeellä jaksan. Laukkuja on kymmenkunta, jos se jotakuta kiinnostaa. Yksi kaverini epäili arvon nousevan yli 30 000 euron, aitoutodistukset on kaikista. Kamalaa pröystäilyä sanon minä.

Miehestä luovuin, ei huolinut laukkuja mukaansa.

Vierailija
53/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä osta merkkilaukkuja, mutta merkkilaukkuja valmistavan firman (LV) osakkeenomistajana saan osinkoa kun joku  niitä rumia laukkuja ostaa ja firma tekee tulosta, joten jatkakaa vaan ostelemista.

Osakkeenomistajana varmaankin tiedät että LV ei valmista itse laukkujaan, lisäksi tuo LV on vain markkinointinimi eikä esiinny osakkeen nimessä mitenkään. Mutta tosiaan, sinähän tiesit tämän Eiks je?

Vierailija
55/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei ole niitä kolmea asuntoa, joita makselee. Eikä kahta autoa.

Fogus laukuissa. Ainakin aika hyvä palkka.

Mitä tarkoitaa fogus?

Vierailija
56/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko laukun kantajalle ylellinen ja luksusmainen olo, kun hänellä on merkkilaukku?

Kyllä! Tiedän henkilön, joka kokee, että autot päästävät hänet tien yli paremmin (eli pääsee kadun yli helpommin), kun hänellä on nyt merkkilaukku. Eli kokee saavansa arvostusta kanssakulkijoilta laukun takia... Mielestäni kyse taitaa kuitenkin olla siitä, että hänen omatuntonsa saa "pönkitystä" tästä laukusta.

nVai oisko kuitenkin itsetunto?

Vierailija
57/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan vain edullisia "merkkilaukkuja" kuten Longchamp ja Marimekko. Joo naurakaa vaan.

En tykkää kovasta ja jäykästä nahasta tehdyistä laukuista, joita merkkilaukut usein on. En myöskään isoista säkeistä tyyliin Neverfull.

Longchamp  on ihan jees :)

Vierailija
58/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guccia laivalla?? Heh no nyt tuli päivän hymy! Ei muuten ole!

Vierailija
59/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Guccia laivalla?? Heh no nyt tuli päivän hymy! Ei muuten ole!

Niin sinullekin tiedoksi että kyseessä ei ole mikään ruotsinpaatti.

Vierailija
60/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea osakas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osakkeenomistajana varmaankin tiedät että LV ei valmista itse laukkujaan, lisäksi tuo LV on vain markkinointinimi eikä esiinny osakkeen nimessä mitenkään. Mutta tosiaan, sinähän tiesit tämän Eiks je?

Todellakin tiedän tämän ja mulle on ihan sama kuka ne laukut tekee koska itse en niistä välitä. Harrastankin enemmän firman erästä toista tuotelajia eli  sampanjaa. Osa ei  tiedä MHLV:stä kuin sen LV:n joten siksi en laittanut koko nimeä.