Toiveita tulevalle vuodelle?
Kommentit (12)
Toivon että pysytään terveenä, ei tapahdu mitään maailmankriisiä, saan käydä töissä ja lapsi pääsee lukioon.
Toivon, ettei se olisi niin kamala mitä tämä vuosi on ollut.
Minä toivon saavani lopultakin talouden sellaiseen balanssiin, ettei tarvitse enää huolehtia. Olen sairas, keski-ikäinen, enkä jaksa ihmissuhteita. Tulen toimeen pienellä, ja pidän tietynasteisesta askeettisuudesta. Olen menettänyt - itsestäni riippumattomista syistä - mahdollisuuden vakauttaa talouttani työnteolla, joten tähän tarvittiin muuta.
Toivon parempaa vuotta! Tämä vuosi oli täynnä menetyksiä ja tragedioita. Toivon että löytäisin uuden työn tänä vuonna menettämäni työn tilalle. Olen ollut työelämässä 20 vuotta putkeen, niin tuntuu kamalalta tämä kotona olo. Toivon myös terveyttä ja hyviä asioita, ei jatkuvia vastoinkäymisiä kuten tänä vuonna.
Rauhaa maailmaan ja kannabis lailliseksi.
Toivon persuille kunnallisvaaleissa 2%:n kannatuksen 2025.
Toivon epäselvien levottomuutta aiheuttavien tekijöiden selviämistä ja tyytyväistä elämää
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon saavani lopultakin talouden sellaiseen balanssiin, ettei tarvitse enää huolehtia. Olen sairas, keski-ikäinen, enkä jaksa ihmissuhteita. Tulen toimeen pienellä, ja pidän tietynasteisesta askeettisuudesta. Olen menettänyt - itsestäni riippumattomista syistä - mahdollisuuden vakauttaa talouttani työnteolla, joten tähän tarvittiin muuta.
Tsemppiä <3 Mä taidan tietää sut 😊
Pimpsoo voisi saada useimmin kuin v2024
Toivon ihan epä-anonyymisti, että meidän reffit onnistuu 😍