Toiveita tulevalle vuodelle?
Nyt saa anonyymisti toivoa!
Kommentit (12)
Toivon että pysytään terveenä, ei tapahdu mitään maailmankriisiä, saan käydä töissä ja lapsi pääsee lukioon.
Minä toivon saavani lopultakin talouden sellaiseen balanssiin, ettei tarvitse enää huolehtia. Olen sairas, keski-ikäinen, enkä jaksa ihmissuhteita. Tulen toimeen pienellä, ja pidän tietynasteisesta askeettisuudesta. Olen menettänyt - itsestäni riippumattomista syistä - mahdollisuuden vakauttaa talouttani työnteolla, joten tähän tarvittiin muuta.
Toivon parempaa vuotta! Tämä vuosi oli täynnä menetyksiä ja tragedioita. Toivon että löytäisin uuden työn tänä vuonna menettämäni työn tilalle. Olen ollut työelämässä 20 vuotta putkeen, niin tuntuu kamalalta tämä kotona olo. Toivon myös terveyttä ja hyviä asioita, ei jatkuvia vastoinkäymisiä kuten tänä vuonna.
Toivon epäselvien levottomuutta aiheuttavien tekijöiden selviämistä ja tyytyväistä elämää
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon saavani lopultakin talouden sellaiseen balanssiin, ettei tarvitse enää huolehtia. Olen sairas, keski-ikäinen, enkä jaksa ihmissuhteita. Tulen toimeen pienellä, ja pidän tietynasteisesta askeettisuudesta. Olen menettänyt - itsestäni riippumattomista syistä - mahdollisuuden vakauttaa talouttani työnteolla, joten tähän tarvittiin muuta.
Tsemppiä <3 Mä taidan tietää sut 😊
Toivon ihan epä-anonyymisti, että meidän reffit onnistuu 😍