Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte ostettua merkkilaukkuja?

Vierailija
11.05.2018 |

En nyt puhu mistään 100€ jouni laukusta vaan LV, Gucci, Prada jne.....miyä työtä teette ja miten hankitte laukut, säästämällä, lainalla, vai miten? Kuin paljon säästätte kk? Entä mitä työtä teette?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti nyt kirjastoon ja varaukseen sijoituskirjat. Melkein ärsyttää, että yleensä naiset (on vastaavia kana-aivoisia miehiäkin kyllä) voi olla noin tyhmiä. Jos pitää miettiä, miten saa rahaa hankkia tuotteen x, tuote on liian kallis sinulle. On järjetöntä säästää sellaisen vuoksi joka ei tuota lisäarvoa. Laukku ei ole koskaan hyvä sijoitus.

Vierailija
82/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kallis laukun on oltava, jotta se lasketaan "merkkilaukuksi"? Eli Gucci ja LV ovat merkkilaukkuja, Longchamp ja Furla halvempia sellaisia, mutta Guess ei ole? Ja mitkä merkit ovat hintansa arvoisia eli kestävät käytössä vuodesta toiseen? En tiedä laukkujen maailmasta juuri mitään.

Mikään ei ole hintansa arvoinen. Kulutustavaratarkastajat-ohjelmassa asiantuntija purki Pradan laukun ja totesi sen olevan surkeaa työtä, joka tulee hajoamaan hyvin äkkiä käytössä ja vaatimaan korjausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kertoa minkälaisissa piireissä noista merkkilaukuista kohkataan? Anteeksi vain, mutta kuulostaa jotenkin vähä-älyisen wt:n touhuilta tuo. Omassa tuttavapiirissä ei ole yhtäkään merkkilaukkuhullua, vaikka joukossa on huomattavan varakkaitakin. 

Vierailija
84/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan laukun vain tarpeeseen eli max kerran vuodessa. Nyt mulla on 2 Vuittonia ja 3 Guccia. Säästöön menee väh. 1500 eur/kk.

Kuinka huonolaatuisia oikein ostatte, jos joka vuosi pitää ostaa uusi? Monilla Samsoniten laukuilla on 10 vuoden takuu. 

Itse olen haaveillut paksusta satulanahasta tehdystä laukusta jolle myönnetään 100 vuoden takuu, mutta en ole raaskinut ostaa. Vuodessa tai kahdessa hajoava laukku ei tulisi mieleenkään. Vaadin vähän parempaa laatua.

Vierailija
85/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, kuinka paljon vihaa nämä merkkilaukut herättävät. Tosi harvoin kuulee ihmetystä, miten jollain on varaa ostaa uusi BMW kun autoja saa halvemmallakin.

Kyllä kuule se Bemarikin herättää vihaa. Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta ja autotallimme paloi. Uudehko Bemari saatiin pelastettua ihan viime tipassa. Paikkakunnalla levisi tieto auton palamisesta. Voi sitä harmistusta, kun selvisi ettei se palanutkaan.

Vierailija
86/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Vihan sokaisema kertonut ihan jostain muusta kun vihasta ?

Ehkä tässäkin on joku salainen kielikuva jonka vaan Jonne ajatuksissaan tietää.

Vierailija
87/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa hikipajoissa, orjatyövoimalla valmistetaan nämä "merkkilaukut" kuin halvatkin. Oletteko niin pinnallisia, että joku laukku antaa teille syvällistä merkitystä elämässänne? Eikö mikään muu, kuin materia ole tärkeätä? Missä on aito, oikea onnellisuus?

Vierailija
88/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukonkäppyrä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmetyttää nämä, joiden mukaan keskituloisen rahat eivät riitä mihinkään.

Juuri näin. Ja samaan kastiin kuuluvat ne, kenen mielestä itse hankittua tiliä ei sais käyttää ns. ”turhuuksiin”.

Ja ne ketkä viimeistä piirtoa myöten haluavat tietää missä joku tuntematon ihminen on töissä, paljonko hän tienaa, mikä on hänen kulurakenteensa ja sijoituskäytäntönsä ja puolisosta myös samat tiedot, kiitos.

Ja sitten ne samat ihmiset ovat keksineet, mitkä laukut on in ja mitkä out. Aaa, sulla on toi LV:n Neverful --se on kyllä niin passé. Nyt Celinen ja Chloén laukut on niin paljon parempia...Aivan sama!

Vierailija
89/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Guccin laukku. Ostin sen laivalta, kun oli tarvetta uudelle laukulle ja hinta oli ok. Enemmän laukun valinnassa painoi ulkonäkö, sopiva koko, käytännöllisyys ja hinta kuin merkki. Useita satasia tai tonneja en laukkuun sijoittaisi, vaikka onkin rahaa.

Meniköhän sulla nyt Gucci ja Guess sekaisin?

No ei todellakaan mennyt! Mitä oikein vihjailet?

No alle satasella ei Guccia saa ja ei ainakaan Suomen laivoilla sitä myydä 😆 tonnilla saat pikkulaukun.

Vierailija
90/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan laukun vain tarpeeseen eli max kerran vuodessa. Nyt mulla on 2 Vuittonia ja 3 Guccia. Säästöön menee väh. 1500 eur/kk.

ostat laukun vain tarpeeseen :)? Mahtaa sulla olla paljon tavaraa kannettavana, kun 5 laukkua tulee tarpeeseen. 

Vierailija
91/93 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea osakas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä osta merkkilaukkuja, mutta merkkilaukkuja valmistavan firman (LV) osakkeenomistajana saan osinkoa kun joku  niitä rumia laukkuja ostaa ja firma tekee tulosta, joten jatkakaa vaan ostelemista.

Osakkeenomistajana varmaankin tiedät että LV ei valmista itse laukkujaan, lisäksi tuo LV on vain markkinointinimi eikä esiinny osakkeen nimessä mitenkään. Mutta tosiaan, sinähän tiesit tämän Eiks je?

Todellakin tiedän tämän ja mulle on ihan sama kuka ne laukut tekee koska itse en niistä välitä. Harrastankin enemmän firman erästä toista tuotelajia eli  sampanjaa. Osa ei  tiedä MHLV:stä kuin sen LV:n joten siksi en laittanut koko nimeä.

Oioi nyt on ollut oikein wikipedia kovassa käytössä, Uu!

Vierailija
92/93 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan mieheltä lahjaksi LV:n tai muun kerran vuodessa. Merkkilaukut on ihania, mutta ei se ole sellainen kohde johon itse alkaisin pienistä rahoista säästämään. Mieheni on hyvätuloinen ja merkkilaukku ei ole suhteeton lahja.

Vierailija
93/93 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei ole niitä kolmea asuntoa, joita makselee. Eikä kahta autoa.
Fogus laukuissa. Ainakin aika hyvä palkka.

että mikä?

Ehkä hänellä on Michael F:n kirjoja laukuissaan. Itse kirjailija ei kai mahtuisi.