Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen oletko iskettävissä kuntosalilla vai haluatko, että miehet pysyvät loitolla?

Vierailija
10.05.2018 |

Voisitko tulla kuntosalille siinä toivossa, että irtois seuraa vai tuletko vain treenaamaan?

Olen tässä aloittamassa kuntosalikuurin taas puolen vuoden tauon jälkeen ja muistan viimeksi, miten jotkut naiset tulivat treeniin tiukoissa vetimissä kuin esitelläkseen vartaloaan ja keräävät kyllä miesten katseita. Silti en ole kuntosalilla rohjennut alkaa koskaan ehdottelemaan mitään. Korkeintaan tervehtinyt tai vaihtanut pari sanaa. Tämän asian suhteen olen varsinkin näin "metoo" aikoina epätietoinen, mikä on sopivaa.

Kommentit (236)

Vierailija
121/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn naistensalilla. Saa olla rauhassa.

Vierailija
122/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin mieheni kuntosalilta koska mies ei uskaltanut tehdä aloitetta vaikka tervehdin sitä monta kertaa ja vilkuilin. Käytiin samalla salilla vuoden ainakin ennen. Mies laihdutti ja huomasin että oli laihtunut ehkä noin 8-10 kg sen vuoden aikana oli sillä ylipainoa vieläkin kun menin juttelemaan. Mutta jotenkin tykkäsin miehestä ja mies teki lähes aina saman treenin. Kuntopyörällä 15 minuuttia ja juoksumatolla 20-30 minuuttia, sitten ylätaljaa ja punnerruksia mies teki. Aina samaa treeniä ja huomasin kyllä että teki 45 punnerrusta kun alussa teki jotain 10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Tukholmassa on melkein joka salilla erillinen naisten sali, jossa saa treenata rauhassa. Ihan käytännöllistä, vaikka ohuesti vatuttaa että tarvitaan tällaista.

En ole iskettävissä missään, vaatteista riippumatta.

Ja tiedoksi muuten että naiset käyttää niitä tiukkoja jumppatrikoita näillä naisten saleillakin.

Minä harrastan juoksua, juoksen juoksutrikoissa ja kesällä sortseissa. Salilla käytän sitten niitä samoja trikoita, sortseista en tykkää kun pitäisi miettiä mitä mistäkin pilkottaa. Ei mulla ole mitään verkkareita tai kollareita edes. Sali on juoksua tukevaa joten en ala ostamaankaan mitään erityisiä kamoja sinne.

Vierailija
124/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi naisten mun on pakko treenata kireissä leggareissa, en edes tykkää et mua tuijotetaan on kyl historian suurin läppä.  

Jos ette tykkäisi niin miksette vaihtaisi vaatteita vähän löysempiin urheilu asuihin 

Siksi, kun kireät legginsit ja tissejä korostava minipaita ovat paljon mukavammat.

Vierailija
125/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on joku kummallinen luulo, että kun he katselevat miehiä, niin se on näkymätöntä ja lisäksi vielä usein narsistinen harha, että kaikki katsominen on "kuolaamista" (vaikka esim. katsoisi ihmeissään, että mitkä ihmeen kahta numeroa liian pienet makkarankuoret tuo henkilö on vetäissyt ylleen ja miksi).

Joskus kauan sitten kun olin pyöräilyä maanisesti harrastava poju, minulla oli varsin pyöreän tiukka takamus. Rasvaprosentti kropassa lähes nolla, leveät farkut ottivat reisien kohdalta kiinni.

Kävin treenilenkin jälkeen äitini luona syömässä ja ajaessani takaisin kämpälle metrolla, minulla oli tapana venytellä metron portaissa pohkeita. Ne olivat usein jumissa, kun oli tullut ajettua esim. raskaita pk-harjoituksia kovalla sykkeellä.

No, suunnilleen miljoona kertaa eri ikäiset naiset minun takana portaissa, avoimesti ja nälkäisesti tuijottivat minun persettäni.

Huomaatko kuitenkin että sait heidät kiinni lasin kautta? Eivät asettuneet varta vasten passiin kyttäämään avoimesti persettäsi. Minusta on ihan ok katsoa kohtuullisessa määrin sillon kun se ei haittaa itse kohdetta. 

Vierailija
126/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vappaasti saat tulla iskemään kaupunginsairaalan kuntosalissa rakkahin terveisin Marja-Terttu 78 v. Huomioithan myös rollaattorini.

Vierailija
127/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä asia tullut huomattua sadoilla saleilla käyneenä. Teen sivutoimena salilaitteiden huoltoa.  

Yleinen perus köyhälistön kuntosali, jokunen leggins meikki salikissa.  paljon naisia myös collareissa yms.

Yleinen " trendi" sali ei yhtään collareita ja kunnon sotamaalaus päällä.

Naisten sali. Collareita, shortseja, verkkareita ym täysin seksitöntä vaatetta päällä ja yllätys yllätys jopa täysin meikittömiä naisia.

Mistähän tämä kertoo?

Vierailija
128/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin erittäin loitolla. 

Vierailija
129/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vappaasti saat tulla iskemään kaupunginsairaalan kuntosalissa rakkahin terveisin Marja-Terttu 78 v. Huomioithan myös rollaattorini.

:D

Vierailija
130/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi naisten mun on pakko treenata kireissä leggareissa, en edes tykkää et mua tuijotetaan on kyl historian suurin läppä.  

Jos ette tykkäisi niin miksette vaihtaisi vaatteita vähän löysempiin urheilu asuihin 

Kompressio. Ongelma on sinulla, jos kuvittelet naisten pukeutuvan sinun takiasi.

Vierailija
131/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen. Isken takaisin. Nyrkillä. Koska kuntosali.

Vierailija
132/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuntosalilla käydään treenaamassa. Erotat meikäläiset siitä,että emme ota katsekontaktia kuin hyväsrä syystä ja hikoilemme ja teemme treeniä tosissaan.

Tiukat trikoot ovat käytännöllisemmät kuin löysäpunttiset raappahousut, ne joustavat eivätkä ole kuumat. Ei niitä siksi pidetä, että "esiteltäisiin kroppaa" jollekin pullottavasilmäiselle idiootille.

Ja ei, en ole iskettävissä missään, enkä nyt varsinkaan kaipaa huomiota kuntosalilla.

Löysäpunttiset raappahousut ovat myös turvallisuusriski, voivat tarttua laitteisiin kiinni eikä niistä näy kunnolla itse menikö jokin liike oikein vai väärin.

Vierailija
133/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompressio. Ongelma on sinulla, jos kuvittelet naisten pukeutuvan sinun takiasi.

Ainoat miehet taitaa olla homoja ja iskevät naiset myös.

Vierailija
134/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saa puhua, jos tarvii oikeaa apua tai kysyy montako settiä on jäljells. Muuten mulle ei tarvi puhua ollenkaan. Mulla on kuulokkeet siksi, että haluan olla rauhassa. Ne on isot eikä jotku napit siksi, että viesti on helposti huomattavissa. Minä oon siellä treenaamassa, en olemassa sosiaalinen millään muotoa. 

Vierailija
135/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu ei kysy aikaa, ei paikkaa. Höyhenet vaan pöllähtää.

Eli käyt naisiin kimppuun ja raizkaat niitä koska sulla on oikeus,kun olet MMMMMMMMMMMMMMMIES 

Ei se ole raiskaamista jos nainen pukeutumisellaan viestii olevan tarjolla sukupuolinussintaan. 

Miten mielestäsi siveä ihminen pukeutuisi salilla? Käykö säkki vai pitääkö olla siveysvyökin? Onkohan tääkin rolli kuitenkin? 

Vierailija
136/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset on kyllä tylyjä :D

Vierailija
137/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun suomenkielen taito on iso läppä.

Vierailija
138/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaikeus sen kompression päälle on vetää niitä löysiä sortseja, kuten miehet tekee?

En halua nähdä sinun kehittymättömiä kivespussin aihioita kompression läpi.

Vierailija
139/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muotia trikoot missä se sauma tavallaan menee pers vakoon. Itse löydän kivan kuosiset trikoot , mutta kas en osta koska just takapuoli trikoot. Jokainen tyylillään. 

Vierailija
140/236 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä asia tullut huomattua sadoilla saleilla käyneenä. Teen sivutoimena salilaitteiden huoltoa.  

Yleinen perus köyhälistön kuntosali, jokunen leggins meikki salikissa.  paljon naisia myös collareissa yms.

Yleinen " trendi" sali ei yhtään collareita ja kunnon sotamaalaus päällä.

Naisten sali. Collareita, shortseja, verkkareita ym täysin seksitöntä vaatetta päällä ja yllätys yllätys jopa täysin meikittömiä naisia.

Mistähän tämä kertoo?

Eipä taida tulla vastausta kysymykseen. Onhan se nyt päivänselvää et naiset nauttii huomiosta. En ymmärrä miksi se pitää yrittää kieltää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän