Nainen oletko iskettävissä kuntosalilla vai haluatko, että miehet pysyvät loitolla?
Voisitko tulla kuntosalille siinä toivossa, että irtois seuraa vai tuletko vain treenaamaan?
Olen tässä aloittamassa kuntosalikuurin taas puolen vuoden tauon jälkeen ja muistan viimeksi, miten jotkut naiset tulivat treeniin tiukoissa vetimissä kuin esitelläkseen vartaloaan ja keräävät kyllä miesten katseita. Silti en ole kuntosalilla rohjennut alkaa koskaan ehdottelemaan mitään. Korkeintaan tervehtinyt tai vaihtanut pari sanaa. Tämän asian suhteen olen varsinkin näin "metoo" aikoina epätietoinen, mikä on sopivaa.
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole iskettävissä, vaan treenaan tosissani ja muutenkin olen kuulokkeet korvilla. Ei toki haittaa, jos joku 20-29-vuotias tulee juttuihin.
N27Juttujen taso huononee radikaalisti, kun täyttää 30?
No jos mua joku lähestyy salilla iskumielessä ja tulee jututtamaan, niin toivon sen juttuihin tulevan olevan mieluummin mua nuorempi kuin vanhempi, koska olen aina pitänyt itseäni nuorempia miehiä viehättävämpinä kuin vanhempia. Nytkin kiikarissa 23-vuotias mies.
N27
Kuntosali ja ryhmäliikunta on muutenkin mulle sellainen ympäristö, että ahdistaa äärettömästi mennä urheilemaan muiden eteen (vaikka olen hoikka eikä kehossani ole mitään, mitä häpeäisin). Lähinnä treenaan kotona, enkä mä silloinkaan ketään haluaisi itseäni häiritsemään ja iskemään, joten vielä vähemmän jossakin julkisella hikisalilla oman mukavuusalueeni ulkopuolella. Siinä menettää kasvonsa koko salin edessä kumpikin osapuoli (varsinkin, kun itse olen kiivaamman puoleinen, ja spontaanisti eka reaktio on kiroilla ja haukkua ääneen), eikä tee mieli tulla takaisin ihan heti.
Mua ei haittais yhtään jos olisin sinkku. Tosin, antaisin kyllä signaalia takaisin jos olisin kiinnostunut. Mitä väliä missä tapaa?? Mulle on aivan sama, oli se sit Tinder, sali tai ruokakaupan kassalla.
Haluan että pysytään loitolla. Siksi käyn vain naisten puolella, siellä ainakin takuuvarmasti saan olla täysin rentona ja rauhassa. Salilla olen vain itseni kanssa, en seuraa muita enkä halua että muut seuraavat minua.
Mulle ainakin saa tulla juttelemaan salilla! Kunhan ei kesken sarjan höpötä mitään koska olen silloin kuulokkeet korvilla eli en kuule enkä voi vastata ja haluan sarjat tehdä loppuun.
Monet treffit on salilta löytynyt, useita kavereita niiden kautta ja kumppanikin (joka kyllä exä nykyisin, mut ei liity kuntosaliin mitenkää). Eli saa lähestyä!
N28
Olen siellä tekemässä treeniohjelmaani, piste. Minulla on monesti rajattu aika, jonka ehdin treenata, ja haluan käyttää sen hyväkseni.
Saliasuni on salille sopiva, sinne käytännöllinen. (Kyllä, vartalonmyötäiset housut ovat laitteissa käytännöllisemmät kuin löysät ja leveälahkeiset.)
Vältän katsekontaktia miesten kanssa, jottei tule turhia kuvitelmia.
Onneksi salilla, jossa käyn, muutkin näyttävät keskittyvän ihan omaan treeniinsä eivätkä tule sinne viettämään aikaansa tai iskemään ketään.
Edellisellä salilla joku tuli kyyläämään tissejä, se oli vastenmielistä ja ahdistavaa. Vaihdoin laitetta, vaikka oli sarjat kesken.
Ylipäänsä en halua salilla edes seurustella ja jutella, en oman sukupuolenikaan kanssa. Monella näyttää olevan just sama, kuulokkeet korvilla niin ei tule ihmiset tuhia lätisemään.
Muualla olen erittäin seurallinen ja tykkään miehistä.
Ap etsiköön itselleen sopivan isku- insta-babesalin. Ehkä niitäkin löytyy. Toivottavasti emme eksy samalle salille.
Kannattaa jättää naiset myös ne niesten peput rauhaan kun meluaa mieskohteille.
Taka-aasikkoja tulee kuluttamaan omaa mutta myös muiden aikaa häirintäänsä. Kannattaa siis kaupata mieskohteelle itseään siellä kadulla kunnes joku heittää pois.
Tai sitten pysyä hiljaa klanilassa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan että pysytään loitolla. Siksi käyn vain naisten puolella, siellä ainakin takuuvarmasti saan olla täysin rentona ja rauhassa. Salilla olen vain itseni kanssa, en seuraa muita enkä halua että muut seuraavat minua.
Joku lesbo voi alkaa kyylätä sua siellä.
Onneksi olen työpaikassa,jossa on oma sali käytössä. Ärsyttää käydä julkisilla saleilla kun siellä pyörii seksikkäitä kissoja tiukoissa vaatteissa tiukoilla vartaloilla. Väkisinkin katse harhailee ja kotiin päästyä on vedettävä käteen tietäen kuitenkin, etten sellaisia kissoja tule koskaan saamaan.
Nyt on sali, jossa käy pääosin vain miehiä.
M37
Joko olet tosi ori jolla mehua riittää tai sitten et harjoita itseäsi muutoin tarpeeksi. Ite käyn myös salilla missä hyvän näköstä ja muotosta riittää mut ei tappi tanassa tarvitse kotia tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu ei kysy aikaa, ei paikkaa. Höyhenet vaan pöllähtää.
Eli käyt naisiin kimppuun ja raizkaat niitä koska sulla on oikeus,kun olet MMMMMMMMMMMMMMMIES
Kyllä. Antakaa naiset pulkua vapaaehtoisesti ja kaikille miehille,niin ei tarvitse väkisin ottaa.
Pyörin fitness piireissä ja tästä asiasta on monesti ollut juttua. Jos ihminen treenaa kovaa hän ei todellakaan arvosta treenien keskeytystä.
Lähtökohtaisesti jokainen piti kuntosalia todella huonona paikkana yrittää iskeä ketään.
Ne fitness naiset ketkä olivat pariutuneet salilla olivat itse hakeutuneet miehen juttusille sopivan hetken tullessa. Esim poislähtiessä.
Ei todellakaan tarvitse tulla iskemään salilla. Oon siellä vain ja ainostaan treenaamassa.
Ärsyttää heti jos joku tulee sotkemaan mun sarjat/ sarjatauot ja annan sen kyllä näkyä.
No en jumalauta ole iskettävänä. Sinä voit olla puntilla päähän iskettävä jos tulet jotain läyryämään siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuntosalilla käydään treenaamassa. Erotat meikäläiset siitä,että emme ota katsekontaktia kuin hyväsrä syystä ja hikoilemme ja teemme treeniä tosissaan.
Tiukat trikoot ovat käytännöllisemmät kuin löysäpunttiset raappahousut, ne joustavat eivätkä ole kuumat. Ei niitä siksi pidetä, että "esiteltäisiin kroppaa" jollekin pullottavasilmäiselle idiootille.
Ja ei, en ole iskettävissä missään, enkä nyt varsinkaan kaipaa huomiota kuntosalilla.
Tulkitsinko tätä oikein että munaa olisit siis vailla?
Kuntosalille menen ainoastaan treenaamaan. Niin ja olen naimisissa, mutta otan sormukset pois kun tangot tuntuu muuten ikävältä. Eli en halua että minua isketään!
Jotkut haluavat tulla isketyksi myös salilla.
https://www.valkeakoskensanomat.fi/elamanmeno/art-2000008081412.html
Vierailija kirjoitti:
Huoh! Tää just on rasittavaa. Sovitaanko niin, että jos nainen vilkuilee ja flirttailee niin olet vapaa etenemään miten haluat. Jos nainen keskittyy vain omaan treeniinsä eikä vilkuile sinun suuntasi pätkääkään, haluaa olla rauhassa.
Kyllä, käytän kireitä treenivaatteita. Kyllä, kroppa on tiukka ja lihaksikas. Kyllä mulla on meikit päällä koska tulen suoraan töistä. Kyllä näytän selsikkäältä, mutta se ei ole avoin kutsu.
Viimeksi treenatessa työpaikan kuntosalilla, naisPT kehui kroppaani ja sanoi että minusta huomaa että urheilen, kaksi miestä samaan aikaan jatkuvasti_tuijotteli_ja tuli lähelle. Yksi jopa jäi katsomaan kun tein Mavea ja kun tein yläkroppaa.
Ok, mulla on kiinteät isot tissit ja lihaksia ja olen siro, tiedostan itsekin, että urheiluvaatteissa saatan näyttää hyvältä, mutta se EI ole kutsu, arvon herrat!!!
Joku ihme fiksaatio miehillä, että mitä seksympi, sitä enemmän nainen saa tarjontaa.
Mutta muistakaa miehet myös, että välinpitämättömyys on myös sexualista häirintää.
Toi naisten mun on pakko treenata kireissä leggareissa, en edes tykkää et mua tuijotetaan on kyl historian suurin läppä.
Jos ette tykkäisi niin miksette vaihtaisi vaatteita vähän löysempiin urheilu asuihin
Juttujen taso huononee radikaalisti, kun täyttää 30?