Nainen oletko iskettävissä kuntosalilla vai haluatko, että miehet pysyvät loitolla?
Voisitko tulla kuntosalille siinä toivossa, että irtois seuraa vai tuletko vain treenaamaan?
Olen tässä aloittamassa kuntosalikuurin taas puolen vuoden tauon jälkeen ja muistan viimeksi, miten jotkut naiset tulivat treeniin tiukoissa vetimissä kuin esitelläkseen vartaloaan ja keräävät kyllä miesten katseita. Silti en ole kuntosalilla rohjennut alkaa koskaan ehdottelemaan mitään. Korkeintaan tervehtinyt tai vaihtanut pari sanaa. Tämän asian suhteen olen varsinkin näin "metoo" aikoina epätietoinen, mikä on sopivaa.
Kommentit (236)
Ilman muuta olen. T. 120 kg, 44v, sinkku ja lapseton.
Jos joku nainen (tai mies) salilta kiinnostaa, niin miksi ei voisi käydä vaikka ystävällisesti kysymässä, että oletko vapaa lähtemään treffeille? Itse olen varattu ja käyn salilla vain treenaamassa, mutta en pitäisi tällaista kysymystä pahana. Sen sijaan tuijottamisesta tulee inhottava fiilis ja tulee ihan vaistomaisesti vedettyä ilmettä ja olemusta yrmymmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännää, että jos ne pinkeät trikoot todella ovat niin superkäytännöllisiä ja epähiostavia, niin kuitenkin 100% niiden käyttäjistä salilla on naisia...
Kyllähän monet lenkkeilevät miehet käyttävät juoksutrikoita.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännää, että jos ne pinkeät trikoot todella ovat niin superkäytännöllisiä ja epähiostavia, niin kuitenkin 100% niiden käyttäjistä salilla on naisia...
Miehet eivät halua että munaskuukkeleiden todellinen koko paljastuu. Ja hyvä niin, sillä trikoot miehellä eivät ole järin eroottinen ilmestys:
https://www.piruetti.fi/tanssi-ja-baletti/baletti/wear-moi/miesten-bale…
Itse käytän tiukkoja trikooota siksi että ympärilläni ei olisi mitään löysää liehumassa, joka sitten häiritsisi. Että saisin tuntea olevani niin alaston kuin mahdollista suorituksen aikana. Se on MINUN henkilökohtainen tapani saada oloni mahdollisimman mukavaksi suorituksen aikana, joka takaa parhaimman mahdollisen tuloksen juuri minulle. Mutta tämähän automaattisesti tarkoittaa miehille juuri sitä esittelen kehoani ja ”alastomuuttani” juuri heitä varten, ja että olen iskettävissä.. en vaan ymmärrä... Miksi suoritukseni ja mukavuuteni pitäisi kärsiä sen takia että se on mielestänne kutsu tulla kuolaamaan? Mitä jos itse koittaisitte ymmärtää että jokainen on siellä vain ja ainoastaan itseään varten!
Naisilla on joku kummallinen luulo, että kun he katselevat miehiä, niin se on näkymätöntä ja lisäksi vielä usein narsistinen harha, että kaikki katsominen on "kuolaamista" (vaikka esim. katsoisi ihmeissään, että mitkä ihmeen kahta numeroa liian pienet makkarankuoret tuo henkilö on vetäissyt ylleen ja miksi).
Joskus kauan sitten kun olin pyöräilyä maanisesti harrastava poju, minulla oli varsin pyöreän tiukka takamus. Rasvaprosentti kropassa lähes nolla, leveät farkut ottivat reisien kohdalta kiinni.
Kävin treenilenkin jälkeen äitini luona syömässä ja ajaessani takaisin kämpälle metrolla, minulla oli tapana venytellä metron portaissa pohkeita. Ne olivat usein jumissa, kun oli tullut ajettua esim. raskaita pk-harjoituksia kovalla sykkeellä.
No, suunnilleen miljoona kertaa eri ikäiset naiset minun takana portaissa, avoimesti ja nälkäisesti tuijottivat minun persettäni. Näin tämän portaiden sivulla olevien lasien heijastuksesta. Kerran sitten piruttain oikein käännyin nopeasti katsomaan taaksepäin, niin keski-ikäinen rouvashenkilö oli kirjaimellisesti aivan naama punaisena. Kun siis tajusi, että minä sain hänet kiinni itse teosta.
Toki valitettavasti tänä päivänä kukaan ei ole enää setä-miehen ahterista kiinnostunut : )
Vierailija kirjoitti:
Doh. TREENIhousut on TREENAAMISTA varten. En todellakaan vaihda shortseihin, joissa 1. näkyy enemmän paljasta pintaa ja 2. paljas iho kinnaa laitteissa.
Voi kunpa osa tän ketjun miehistä menisi keittämään päänsä.
Valittaisin henkilökunnalle tai vaihtaisin salia, jos siellä vahdattaisi kun treenaan tai tultaisiin iskemään. Onneksi käyn salilla, jossa on miellyttävä olla ja asiallista porukkaa. Saa keskittyä omiin juttuihin ja olla rauhassa niin naiset kuin miehetkin.
Seksiseurani haen ihan muualta.
Tää on huvittavaa miten naiset omaksuu kaiken minkä markkinamiehet heille markkinoi. Eli tässä tapauksessa TREENIhousut vaikka niistä nyt usein näkyykin persposket ja pikkarit läpi. Ja eikö ole mukavampi shortseissa paljastaa vähän säärtä kuin huonoissa trikoissa juurikin se perse ja pikkareiden väri ja malli?
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän tiukkoja trikooota siksi että ympärilläni ei olisi mitään löysää liehumassa, joka sitten häiritsisi. Että saisin tuntea olevani niin alaston kuin mahdollista suorituksen aikana. Se on MINUN henkilökohtainen tapani saada oloni mahdollisimman mukavaksi suorituksen aikana, joka takaa parhaimman mahdollisen tuloksen juuri minulle. Mutta tämähän automaattisesti tarkoittaa miehille juuri sitä esittelen kehoani ja ”alastomuuttani” juuri heitä varten, ja että olen iskettävissä.. en vaan ymmärrä... Miksi suoritukseni ja mukavuuteni pitäisi kärsiä sen takia että se on mielestänne kutsu tulla kuolaamaan? Mitä jos itse koittaisitte ymmärtää että jokainen on siellä vain ja ainoastaan itseään varten!
Olet aivan oikeassa:
Kolmen vuoden salilla käynnin aikana olen tavannut vain yhden miehen, josta olisin ollut kiinnostunut. Valitettavasti hän näyttää pitävän puolta nuoremmista naisista, joten nykyään vain treenailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä pyöräilevät. Salilla töissä ollessa näin vaikka kuinka monet miesten treenitrikoot ja -topit. Taitaa nämä löysissä vaatteissa treenaajat olla vähemmistö.
Ei näy treenihousujen läpi mitään pikkarien väriä tms. Eivät mene persposkien väliin, koska eivät ole sellaiset, enkä käytä stringejä. Tämän ketjun jälkeen ei tosiaankaan edes harkintaan shortseja eikä mitään, mistä ihoa näkyy vähänkään enemmän kuin nyt.
Esim. jalkaprässissä treenihousut paremmat kuin väljät housut, jotka putoavat jalkaa myöten reittä kohti siinä "ylösalaisin" ollessa. Käyn useimmiten samalla jumpassa, jossa haluan katsoa peilistä, että teen liikkeen oikein. On kokeiltu, t-paita ja väljät housut ei siinä toimi. Treenihousut toimii.
Uskokaa nyt: en pukeudu salille miehiä varten. Olen siellä omissa maailmoissani, omalla asiallani. En halua minkäänlaista häiriötä kesken treenin. Teen tavoitteellisesti ohjelmani ja poistun.
Arvostaisin sitä jos pystyisitte tämän käsittämään, arvon miehet.
Hetkinen. Eli se jos nainen käyttää TREENIhousuja tarkoittaa, että hän onkin siellä iskettävänä, vaikka itse muuta väittääkin, niinkö? Voi taivas. Mee pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä salillakin muutamat käyttävät. Jotkut tosin laittavat ohuet shortsit trikoiden päälle.
Mä en kyllä trikoitani enää vaihda mihinkään paksuihin collareihin tai leveisiin kahiseviin housuihin, joita joskus aikanaan salilla ja jumpissa käytin. Trikoot on sata kertaa mukavammat, lahkeet eivät jää mihinkään kiinni tai nouse polviin. Trikoot ja napakat jumppatopit pysyy oikeilla paikallaan, eikä tarvitse koko ajan oikoa vaatetta tai pelätä, että napa tai tissit näkyy kun kumartelee.
Itsepetosta lanka täynnä. Naisten näkee koreilevan ja pyllistelevän salilla joka päivä. Käytetään niin kireitä trikoita, että pikkarit ja vako paistaa, vain itsensä takia - just joo :D
Itsekin nautin huomiosta. Ja miksei siitä saisi nauttia, ei näitä nuoruuden hehkun päivä loputtomasti ole. Huvittaa vaan, kuinka naiset täällä joukolla valehtelevat itselleen. N26
Minä en ole, muista en tiedä. Kai sen naisen käytöksestä näkee? Tekeekö tosissaan ja keskittyy, vai kilkutteleeko vain pikkupikkupainoilla ja katselee koko ajan ympärilleen ja hakee katsekontaktia? Minä vältän siellä katsekontaktia, jos joku mies tervehtii niin nyökäytän tai mumisen tervehdyksen ja käännän katseeni pois. Ei tästä mielestäni voi erehtyä että ilmaisen haluavani keskittyä harjoitteluun. En muutenkaan ole siellä juttelemassa tai kuluttamassa aikaa.
Se, kuinka mahdollinen lähestymisesi otetaan riippuu ihan ihmisestä. Itse lähinnä keskityn treenaamiseen ja toivon, että minut jätetään rauhaan. Mikään ei ole niin ällöttävää kuin se, joku tuijottaa ja kuolaa.
Kuitenkin, joskus kauan, kauan sitten eräällä nimettömällä kuntosalilla oli eräs erittäin komea, nuori ja hyväkroppainen mies, jonka huomasin välillä vilkuilevan itseäni. Hän myös moikkaili minua ja hymyili leveästi silmiin katsoen kun nähtiin. Luulen että hän olisi ollut kiinnostunut ja olin kieltämättä itsekin.
Silloin kuitenkin koin hänet jotenkin niin paljon korkeatasoisemmaksi (nätti naama, kroppa kuin kereikkalaisella jumalalla), että huomio häneltä lähinnä hermostutti, joten vaikutin varmaan monesti hieman kylmältä ja tylyltä. Nykyisin vähän harmittaa etten vain rohkeasti flirttaillut takaisin. Hän olisi ollut kyllä oman historiani kuumin mies.
^Jotkut varmasti koreilevatkin tarkoituksella ja haluavat huomioita. Mutta eivät KAIKKI naiset tee näin. Se tässä nyt taisi olla pointtina.
"Korkeatasoisemmaksi" = miehen kirjoittama