Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko Victoria Holtin kirjat?

Vierailija
09.05.2018 |

Löysin kirppikseltä muutaman, jotka ahmin nyt. Oli mun lempikirjailija nuoruusvuosina. Ihanaa historiallista romantiikkaa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin ihan valtoimenaan kun Angelica ja Joffrey monen, monen vuoden päästä tapasivat jälleen.

Vierailija
42/48 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs Sergeanne Colonin Angelikat?

Olen monet historian jutut oppinut niistä.

Juliette Benzonin kirjoittama Catherine-kirjasarja on mielestäni parempi. Tässä tulee ihan nostagiseksi kun muistelee näitä takavuosien helmiä 😚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta noita vielä löytyy, on lähtenyt välillä mukaan. Mukavan kevyttä hömppää.

Vierailija
44/48 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut mitä olen poiminut kierrätyshyllystä, mutta aika surkeitahan nuo ovat. Olisivat toimineet paremmin juurikin joskus 12-v. 

Vierailija
45/48 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut mitä olen poiminut kierrätyshyllystä, mutta aika surkeitahan nuo ovat. Olisivat toimineet paremmin juurikin joskus 12-v. 

Eikä ole. Luen nyt uudelleen keski-ikäisenä ja hyviä on.

Vierailija
46/48 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, Victoria Holtin kirjat!!! Kaikkein paras niistä on Kalliolinnan morsian, olen sen lukenut lukemattomia kertoja... Ja edelleenkin se jaksaa viehättää tätä 57-vuotiasta.

Vierailija
47/48 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kirjailija, luin ne kaikki. Tosin en muista niiden juonista tai nimistä mitään. Ihanan romanttista hömppää tuli nuorena luettua.

Hah, ja mä olen nyt yli 50vee, ja hainpa nämä V.Holt & Salisburyn kirjat lainaa, en tiedä onko nostalgian muistelua/romantiikan haikua, et 

kirjan ja (oikeasti kaikkien ihmisten) soisi löytävän sen "oikean, ihanimman, parhaimman" kumppanin  <3

Vierailija
48/48 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B:llä alkava kirjailija on tietysti Madeleine Brent.

Tykkään Holtin ohella juuri eniten Brentin kirjoista, jopa enemmän.

Siksipä hämmästykseni olikin suuri, kun selvisi, että kirjailija onkin mies! Madeleine Brent keksittiin kai, jotta kirjat vetoaisivat kohdeyleisöönsä paremmin.

Muistan jo nuorena kiinnittäneeni huomiota astetta "teknillisempiin" kuvauksiin joissakin kirjan kohdissa ja ehkä se selittyi tällä😀

Muuten kirjat olivat ihanan romanttisia, ehkä hitusen maanläheisempiä ja seksikkäämpiä kuin Holtin tuotokset.

Tais sitten se äijä olla miehiin menevä, naismainen kun osasi kirjoittaa sellaista ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan