Miten te muut läskit pukeudutte kesällä?
Olen läski nainen ja en kehtaa mennä ulos ilman takkia. Tänään meinasin tukehtua kuumuuteen. Miten te muut lihavat pukeudutte kesäisin? Häpeän itseäni, sairaus ja kortisoni on lihottanut minut.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
No esim. hihaton pitempi paita ja siinä päällä ohuen ohut neulostakki, pitempi. Lyhyet legginssit/caprit.
Helteillä ei jaksa enää välittää onko neulostakki päällä. Perseen peittävä ilmava t paita tai hihaton paita, taas ne caprit/capri legginssit.
Nätti kesäkassi, siihen mätsäävät kengät, isot korvikset, nätin väristä huulipunaa. Terveisin : lihava myös tänäkesänä!
Minun päällä tuo tyyli taas olisi painajainen, koska en tykkää neuletakeista/boleroista enkä etenkään legginsseistä missään pituudessa. Ne menee ainoastaan nukkuessa ja ehkä talvella toppahousujen alla. Lisäksi vihaan isoja "näyttäviä" korviksia enkä käytä huulipunaakaan. Minun makuuni on hieman vähemmän rönsyävä ja värittömämpi tyyli eli yksivärinen t-paita tai pellavapaita ja hyvin istuvat rennot farkut ja tennarit. Harmi vaan, etten voi (enää) noin pukeutua koska näytän jotenkin hassulta. :-(
Vierailija kirjoitti:
Pellava pelastaa pahimmilla helteillä. Valkoinen paita on pitkähihaisenakin kevyt ja vilpoisa. Mekot on ihania myös.
Se vaan rypistyy niin helposti, eikä siliä sitten millään. Käytätkö jotain pellavasekoitetta vai ihan vain silkkaa pellavaa?
Minulla taas on viskoosista hyviä kokemuksia. Ei siltään, mutta johonkin muuhun kuituun sekoitettuna.
Jaa'a... Tämä kesäpukeutuminen on ollut ongelma muutamat kesät.
Löysin viimekesän lemppariasuni muutama päivä sitten.Musta trikoohame, joka jää polvien yläpuolelle, trikootoppi ja ohutta trikoota oleva huppari. Mustana tietty sekin. Näillä ilmeisesti mennään tämäkin kesä, koska paino ei tipu elämäntapamuutoksista huolimatta näköjään.
Muut on vartalonmyötäisiä, mutta huppari vetoketjulla peittää makkaroita pikkaisen. Tai no.... loiventaa.
Iso hattu tai lippis
Isot aurinkolasit
Iso löysä pellavapaita, jonka alle hihaton toppi puuvillaa
Isot löysät pellavahousut, joiden alle oikean kokoiset puuvillaiset alushousut
Matalat ja mukavat kengät
Pukeutumistani säätelee eniten mukavuus ja auringolta suojautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellava pelastaa pahimmilla helteillä. Valkoinen paita on pitkähihaisenakin kevyt ja vilpoisa. Mekot on ihania myös.
Se vaan rypistyy niin helposti, eikä siliä sitten millään. Käytätkö jotain pellavasekoitetta vai ihan vain silkkaa pellavaa?
Minulla taas on viskoosista hyviä kokemuksia. Ei siltään, mutta johonkin muuhun kuituun sekoitettuna.
Pellavan kuuluukin olla ryppyistä.
Yritättekö edes muuttaa elintapojanne niin ettei joka kesä olisi edessä samat ongelmat? Itse kyllästyin läskinä nimenomaan siihen että kesät oli yhtä tuskaa, reisien hiertyminen haavoille oli ehkä kamalinta. Halusin muutenkin vain piilotella kotona poissa muiden katseilta, ei se ollut oikeaa elämää, eikä siihen auttanut kuin laihduttaminen normaalipainoon.
Kannattaa pukeutua ihan oman mielen mukaan. Normaalit ihmiset ei ajattele kuinka joku on pukeutunut, oli sitten lihava tai laiha 👍
Näin normaalipainoisena mielestäni on väärin että lihavien ihmisten pitäisi pukeutua jotenkin peittelevästi. Helvettiäkö se keltään on pois jos joku pukeutuu kuten haluaa?
-M34
Ajaton pellavainen väljä ja viileä asuste: https://www.finna.fi/Cover/Show?id=musketti.M012%3AS3401%3A191d&index=0…
Kesällä pukeudun löysään yläosaan ja capreihin jos on oikein kuuma.
Tänä vuonna on jopa hihaton tunika, oikein kauniskin. Salilla olen käynyt ainakin 15 vuotta.
Alleja löytyy mutta hiukan lihastakin.
Minä en välitä siitä mitä muut ajattelevat.
Mulla on muutama luottovaate, väljä ohut paita\ tunika, ihan hm kappahl isojen mallistosta. Harmitta kun en kivaa mallia ostanut joka värissä.Vaikea niitä on löytää niin että laskeutuu nätisti makkaroita korostamatta ja hihat verhoavat allit. Kankaan olisi oltava hengittävä ja kauniin värinen.Kesällä on huomattavasti vaikeampi löytää kivoja vaatteita, talvityylini on mielestäni pukeva.
Höh täällä puhutaan mustaan pukeutumiseen kesällä. En mä ainakaan. Mun mekot, tunikat ja leggingsit ei todellakaan ole mustia. Sini /valko raidallinen tunikapaita sähkön sinisten leggingsien kanssa löytyy multa. mieskin on sanonut että kiva kun on väriä.
Mekoissanikin on väriä, punainen isoilla kukilla, sini /valko pilkullinen, kukka kuvioinen. ..ohuet neuleet on valkoisia ja beige. Miksi pitää olla musta. Rakastan värejä. Ei vaatteet kesääni pilaa päinvastoin.
Osta mahd iso väljä paita ja trikoot
Väri musta
Ei näy hiki..ja ei sua läskimonsterii kukkaan muutenkaan katsele
Vierailija kirjoitti:
Kesällä pukeudun löysään yläosaan ja capreihin jos on oikein kuuma.
Tänä vuonna on jopa hihaton tunika, oikein kauniskin. Salilla olen käynyt ainakin 15 vuotta.
Alleja löytyy mutta hiukan lihastakin.
Minä en välitä siitä mitä muut ajattelevat.
Muilla meninaa tulla big mack ylös kun katselevat selluliittiasi
yöks yörjös
Mulla reidet hinkkaa yläosasta yhteen. Siispä käytän paljon hameita ja mekkoja, joiden alle laitan puoleen reiteen ulottuvat pitkikset. Mulla on niitä kankaisina ja 80 den sukkahousumateriaalina. Mielestäni ne eivät kuumota vaan olo pysyy raikkaampana kun reisiläskit eivät hikoa toisiaan vasten.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin åuen leggingsit ja löysä tunika paita siihen. Peittää sopivasti mutta on kuitenkin istuva yläosa, tissien alla on rypytys ja levenee vähän alaspäin. Muutamassa on kivat pitsi hihatkin....
tai sitten toppi ja farkkuhame ja lyhyt hihainen ihan ohutta neuletta pitempi takki (ei kiinni). Ja sitten on muutamia polven alle yltäviä hyvän mallisia mekkoja. Kyllä minä ainakin nautin kesästä ja näistä ilmoista. Tee sinäkin ap niin. Laitat päälle mikä sinusta tuntuu hyvälle, pukeudun itsellesi et muille. Nautitaan auringosta
Sepä se, kun mikään vaate ei tunnu päällä hyvältä ja "omalta". Lisäksi nuo kaikki leggari-tunika-viritelmät on minusta rumia enkä siksi sellaisiin en edes halua pukeutua. Tykkään rennon tyylikkäästä tyylistä, kuten chinoista ja boyfriend-farkuista ja ihan tavallisesta t-paidasta mutta ei nuo näytä lihavalla kivalta. Ihan simppeli hihaton maksimekkokin olisi helteellä ihanan vilpoisa, mutta näyttäähän se ihan hullulta tällaisen plussapallon päällä.
Vierailija kirjoitti:
Yritättekö edes muuttaa elintapojanne niin ettei joka kesä olisi edessä samat ongelmat? Itse kyllästyin läskinä nimenomaan siihen että kesät oli yhtä tuskaa, reisien hiertyminen haavoille oli ehkä kamalinta. Halusin muutenkin vain piilotella kotona poissa muiden katseilta, ei se ollut oikeaa elämää, eikä siihen auttanut kuin laihduttaminen normaalipainoon.
Ihanaa kuulla, etten ole ainoa joka tuntee näin. Sitä tuntee olevansa ihan outo kun oikeasti kärsii läskeistään ja samaan aikaan kaikki muut julistaa isoon ääneen kuinka upeaa on vihdoinkin olla oikea nainen jolla on kunnolla muotoja ja makkaroita. Minusta tässä ei ole mitään upeaa, peilistäkin katsoo ihan vieras ihminen joka ei näytä yhtään siltä millainen oikeasti olen. Ja kyllä, viime kesänä päätin että nyt riitti ja enää en kertaakaan jätä lähtemättä ulos siksi, että olo on kamala ja tukala eikä kaapissakaan ole kerrassaan mitään sopivan kokoista ja mieluista päälle pantavaa. Lisäsin kasviksia ja liikuntaa, päivittäiset herkut vaihdoin yhteen herkkupäivään viikossa ja lopputulos on se että olen edelleen tasan samankokoinen kuin viime vuonna. Ei paljon lohduta, että terveellisellä kasvisvoittoisella ruokavaliolla ainoastaan lakkasin lihomasta. Etenkin, kun kokoiseni kulutus on kalorilaskurien mukaan reilusti päälle 2000 kaloria/pv ja itsellä ne on jäänyt n 1600-1800 kaloriin myös herkkupäivinä muutamaa lipsahdusta lukuunottamatta.
ihanaa kun en oo enää läskiläski. Hieman pyöreä vain. Vinkki läskeille: kävelkää kaikkialle, kauppaan, kirjastoon, töihin jos ei ole liian kaukana. Näillä vinkeillä tämä plösä-liisa kiinteytyi!
Ihan miten itseä huvittaa. En ole enää kylläkään kovin lihava, iso elämäntapamuutos tehty ja laihduin. Monet tosi ihanat lempivaatteet jäi isoiksi ja se kyllä harmittaa. Jos saisi jostain ostettua samat pienemmän kokoisina niin ostaisin heti. Vielä parempi idea: vaatteet, jotka lihois ja laihtuis mukana! Oma lempivaate olis aina sopiva! Ostaisin.
Olen lihavanakin käyttänyt paljon värejä. Jossain kohtaa vain riitti se anteeksi-että-olen-olemassa ja päätin nauttia kauniista vaatteista ja ihanista väreistä, olinpa minkä kokoinen tahansa. Bikinejä olen myös käyttänyt huoletta tosi isonakin. Ne saa vaan katsoa muualle, keitä vaivaa.
T-paita, farkut ja tennistossut tai puuvillamekkoja ja legginsejä(reidet hiertää ilman).
Läski mikä läski, ei sitä vaatteilla pysty muuttamaan - kunhan on mukava olla ja mennä. Tämä ruho on ihan toimiva, en jaksa välittää muiden mielipiteistä, eikä pitäisi muidenkaan.