Miten te muut läskit pukeudutte kesällä?
Olen läski nainen ja en kehtaa mennä ulos ilman takkia. Tänään meinasin tukehtua kuumuuteen. Miten te muut lihavat pukeudutte kesäisin? Häpeän itseäni, sairaus ja kortisoni on lihottanut minut.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Yritättekö edes muuttaa elintapojanne niin ettei joka kesä olisi edessä samat ongelmat? Itse kyllästyin läskinä nimenomaan siihen että kesät oli yhtä tuskaa, reisien hiertyminen haavoille oli ehkä kamalinta. Halusin muutenkin vain piilotella kotona poissa muiden katseilta, ei se ollut oikeaa elämää, eikä siihen auttanut kuin laihduttaminen normaalipainoon.
Mulla on sama juttu, ainoa asia millä voin parantaa elämänlaatuani on laihtuminen normaalipainoiseksi ja mieluummin jopa hoikaksi. Tämä lihavana olo on yhtä tuskaa eikä oikeastaan elämää ollenkaan, sitä on vain olemassa ei elä. Kilot vaan tippuu tuskastuttavan hitaasti eli tämäkin kesä menee pilalle.
En tiedä. Just selasin nettikauppoja mutta poikkeuksetta kaikki kiva oli jo loppuunmyyty 42/44/L/XL-kokoisena. XS-M-kokoista kyllä olisi riesaksi asti saatavilla mutta niitä on oma vaatekaappikin jo täynnä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Just selasin nettikauppoja mutta poikkeuksetta kaikki kiva oli jo loppuunmyyty 42/44/L/XL-kokoisena. XS-M-kokoista kyllä olisi riesaksi asti saatavilla mutta niitä on oma vaatekaappikin jo täynnä.
Tää kertoo just siitä, että ihmiset on nykyään pläskejä :(
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus muodostaa läskiä?
Sairaus, johon tarvitaan kortisonilääkitystä. Tuskin ap on riemusta hyppinyt saadessaan kyseisen lääkityksen.
Tietämättömänä en tulisi aukomaan ja näyttämään avoimesti tyhmyyttäni.
Pukeudut juuri kuten haluat ja missä on mukava olla. Yleensä hengittävät, puuvillaiset ja väljät ovat parhaita vaatteita. Pyydän, älä kutsu itseäsi läskiksi, kukaan meistä ei tarvitse negatiivista leimaa ollakseen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus muodostaa läskiä?
Sairaus, johon tarvitaan kortisonilääkitystä. Tuskin ap on riemusta hyppinyt saadessaan kyseisen lääkityksen.
Tietämättömänä en tulisi aukomaan ja näyttämään avoimesti tyhmyyttäni.
Juuri näin. Itselläni on sidekudosreuma ja nivelreuma. Lääkityksenä 40 mg kortisonia vuorokaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla reidet hinkkaa yläosasta yhteen. Siispä käytän paljon hameita ja mekkoja, joiden alle laitan puoleen reiteen ulottuvat pitkikset. Mulla on niitä kankaisina ja 80 den sukkahousumateriaalina. Mielestäni ne eivät kuumota vaan olo pysyy raikkaampana kun reisiläskit eivät hikoa toisiaan vasten.
Mikään ei ole lihavalla karseamman näköistä kuin juuri nämä hame/mekko ja PUOLEEN REITEEN ULOTTUVAT PITKIKSET/LEGGINGSIT.
Siis ne lihottavat aivan törkeän paljon ja vastaantulija ajattelee vain että tuo on sitten yrittänyt peittää läskinsä noilla hirveillä kalsongeilla. Jalat näyttävät valtavilta tukeilta.
Hame ilman leggingsejä on paljon parempi kunhan se hame ei ole kireä ja lyhyt.
Niin siis ne "pitkikset" yltää _puoleen reiteen_ eikä näy hameen alta, ellei sitten ole minihame...
Vierailija kirjoitti:
No esim. hihaton pitempi paita ja siinä päällä ohuen ohut neulostakki, pitempi. Lyhyet legginssit/caprit.
Helteillä ei jaksa enää välittää onko neulostakki päällä. Perseen peittävä ilmava t paita tai hihaton paita, taas ne caprit/capri legginssit.
Nätti kesäkassi, siihen mätsäävät kengät, isot korvikset, nätin väristä huulipunaa. Terveisin : lihava myös tänäkesänä!
Miten caprit on saanu 70 yläpeukkua? Ihan hirveimmän näköset kenen tahansa päällä!
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa mun tosi läskit käsivarret. Siis hyi ne ihan roikkuu kun nostan ilmaan. Mitkään paidat ei mahdu päälle kun jumittaa just käsivarsista.
Mulla on ihan sama! Melkein kaiken muun saa kesällä kivasti piiloon, mutta käsivarret on aina hellevaatteissa esillä.
Nyt on onneksi paljon väljiä paitoja kaupoissa. Useissa on vieläpä väljät hihat, jee!
Mulla ei ole mitään kytköksiä enkä "mainosta" mutta kerran menin uteliaisuutta sisään Lorellaan Tampereella. Kuvittelin, että se on oikeinkin lihavien kauppa, että ei minun joka olen vain hiukan (öhöm...) ylipainoinen :) mutta kuinka ollakaan, tulin ulos kolmen vaatekappaleen kanssa ja sain todella hyvät mustat suorat housut, kutsuivat niitä "ihmehousuiksi". Silloin oli talvi mutta samoja kuulemma saa myös kesäisin ja eri väreissä ja myös capreina. Luulisin että farkkujakin löytyy jos jonkinlaisia, ainakin näytti siltä. En ole tosiaan käynyt kuin kerran koko kaupassa mutta oli hyvä kokemus.
Itse käytän capreja + t-paitaa, tai jotain tunikaa pääasiassa. Nyt hommasin postimyynnistä pitkän kietaisumekon (mustan). Uskon sille olevan käyttöä.
Kuljen samoissa vaatteissa kesät ja talvet: löysä paita/tunika ja housut/farkut.
En myöskään ymmärrä tätä capri-villitystä: pitää olla pitkät ja päivettyneet jalat, että näyttävät hyvältä kenenkään päällä. Se lyhyt housunlahje saa jalat näyttämään vielä lyhyemmiltä mitä oikeasti ovat. Ja en usko, että 20 senttiä paljasta nilkkaa viilentää kovinkaan paljon jos on oikeesti kuuma.
Unohtakaa se t-paita! Näyttää hyvältä nuoren, urheilullisen miehen päällä. Sitä paitsi, sehän se vasta paksua pumpulia onkin, joka vielä liimautuu ihoon ja esittelee jokaisen makkaran ja muhkuran. Löysä puuvilla- tai pellavapaita on armollisempi, tyylikkäämpi ja viileämpi.
Sopivan kokoiset ja istuvat alusvaatteet ovat tietysti kiva ylläri talvellakin, mutta kesällä ehdottomat, kun on ohuempia kankaita ja avarampia dekolteita. Itse pidän bodya alla kesät ja talvet. Kyllä: on kuuma, jos on helle, mutta silloinhan on kuuma vaikkei olis alusvaatteita ollenkaan.
Mä olen vatsalihava, eli omppu. Jalat ja kädet ihan ok, mutta vyötärönympärys on iso. Aivan mahdotonta löytää mitään kivaa päällepantavaa. Pidän sitten puolihameita, löysiä paitoja ja ohutta neuletakkia siinä päällä. Muutamat tosi kivat ja sopivat farkut olen löytänyt, mutta nyt alkaa nekin vetelemään viimeisiään eikä uusia ole löytynyt. Tuntuu ettei meille ompuillekaan löydy yhtään mitään, en tiedä kenelle niitä isojen vaatteita oikein tehdään kun kaikki valittaa ettei ne sovi.
Ja kyllä, olen yrittänyt laihduttaa. Laihduin kaikkialta muualta kuin vatsasta ja olin kiukkuinen kuin ampiainen koko ajan. Joten antaa sitten vaan lihoa. Käyn kuntosalilla, joten varsinkin käsivarret ovat yllättävänkin timmit, mutta tuo vatsa...
Nimenomaan tuo, että kun vaatteet ovat sopivan kokoisia kaikki on hyvin! Voit käyttää mekkoa, capreja, t-paitaa mitä vaan, kun vaate istuu hyvin voit rauhassa olla sen kokoinen kuin olet. Jos et ole aikoihin hankkinut vaatteita, käy kaupoissa sovittelemassa reippaasti isompia kokoja kuin mitä ajattelet olevasi. Yhtäkkiä kun päällä on sopiva vaate olo on autuaallinen! Ja näyttääkin hyvältä :)
Liian pienet ja puristavat vaatteet nostavat makkarat esiin ja tekevät olon niin epämukavaksi, että se näkyy ulospäinkin.
Shortsit ja t-paita, kunhan läskit ei vilku eestä tai takkaa. En tiedä että kuvittelenko vain vai onko se lihaville naisille vaikeampaa pukeutua jos vertaa lihaviin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään kytköksiä enkä "mainosta" mutta kerran menin uteliaisuutta sisään Lorellaan Tampereella. Kuvittelin, että se on oikeinkin lihavien kauppa, että ei minun joka olen vain hiukan (öhöm...) ylipainoinen :) mutta kuinka ollakaan, tulin ulos kolmen vaatekappaleen kanssa ja sain todella hyvät mustat suorat housut, kutsuivat niitä "ihmehousuiksi". Silloin oli talvi mutta samoja kuulemma saa myös kesäisin ja eri väreissä ja myös capreina. Luulisin että farkkujakin löytyy jos jonkinlaisia, ainakin näytti siltä. En ole tosiaan käynyt kuin kerran koko kaupassa mutta oli hyvä kokemus.
Itse käytän capreja + t-paitaa, tai jotain tunikaa pääasiassa. Nyt hommasin postimyynnistä pitkän kietaisumekon (mustan). Uskon sille olevan käyttöä.
kiitos vinkistä, etsin juurikin mustia farkkuja Treelta. Kokoni on 44 eli varmaan tuonne kannattaa suunnata. Sitä kyllä ihmettelen että mistä nuoret tukevat naiset löytävät nykyään farkkunsa kun jokaisella tuntuu sellaiset kireät päällä olevan oli koko mik hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Höh täällä puhutaan mustaan pukeutumiseen kesällä. En mä ainakaan. Mun mekot, tunikat ja leggingsit ei todellakaan ole mustia. Sini /valko raidallinen tunikapaita sähkön sinisten leggingsien kanssa löytyy multa. mieskin on sanonut että kiva kun on väriä.
Mekoissanikin on väriä, punainen isoilla kukilla, sini /valko pilkullinen, kukka kuvioinen. ..ohuet neuleet on valkoisia ja beige. Miksi pitää olla musta. Rakastan värejä. Ei vaatteet kesääni pilaa päinvastoin.
Ei sitä mustaan tahdokaan pukeutua. Vaan kun ei tän koon ihmisille ole järkevällä hinnalla muuta vaatetta. Kun ei oo. T. Se mustasta aiemmin valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Höh täällä puhutaan mustaan pukeutumiseen kesällä. En mä ainakaan. Mun mekot, tunikat ja leggingsit ei todellakaan ole mustia. Sini /valko raidallinen tunikapaita sähkön sinisten leggingsien kanssa löytyy multa. mieskin on sanonut että kiva kun on väriä.
Mekoissanikin on väriä, punainen isoilla kukilla, sini /valko pilkullinen, kukka kuvioinen. ..ohuet neuleet on valkoisia ja beige. Miksi pitää olla musta. Rakastan värejä. Ei vaatteet kesääni pilaa päinvastoin.
Anteeksi mutta mikään ei näytä lihavalta pahemmalta kuin jotkut sähkönsiniset legginsit jotka kirkuvat kilometrien päähän että täältä lyllertää lihava. Tunikat ja leggarit eivät toimi.
T.itsekin lihavat joka ei pue mitään leggareita räikeissä väreissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta mikään ei näytä lihavalta pahemmalta kuin jotkut sähkönsiniset legginsit jotka kirkuvat kilometrien päähän että täältä lyllertää lihava. Tunikat ja leggarit eivät toimi.
T.itsekin lihavat joka ei pue mitään leggareita räikeissä väreissä
En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta toinen joka tykkään tunikoista ja leggareista. Kun painoa on 160 cm naisella noin 100 kg, niin ei tässä enää pysty mitenkään sitä peittelemään että on lihava. Sellaista on turha edes yrittää. Korkeintaan voi yrittää korostaa parhaita puoliaan, ja mulla ne on käsivarret ja sääret, jotka on yllättävän hoikat. Vatsa on sitten se valtava pallero ja tissit 95H-kokoa, persettäkin riittää varsinkin leveyssuuntaan. Joten kyllä: pitkät ja suhteessa hoikat sääret paljastavat leggingsit ja tunikat tai mekot mulle!
Ennen käytin myös tiukkoja farkkuja, mutta kun lihoin yli 90 kilon niin mahasta tuli niin iso roikkuvatsa, ettei farkut pysy ylhäällä vaan jäävät inhottavasti vatsan alle nivusten korkeudelle, ja päällä roikkuu sitten läskivatsa. Se tuntuu inhottavasti siltä kuin housut tippuisivat, joten olen jättänyt farkut ja muut kuin pehmoisista, joustavista tehdyistä aineista tehdyt housut pois.
Mikään ei ole lihavalla karseamman näköistä kuin juuri nämä hame/mekko ja PUOLEEN REITEEN ULOTTUVAT PITKIKSET/LEGGINGSIT.
Siis ne lihottavat aivan törkeän paljon ja vastaantulija ajattelee vain että tuo on sitten yrittänyt peittää läskinsä noilla hirveillä kalsongeilla. Jalat näyttävät valtavilta tukeilta.
Hame ilman leggingsejä on paljon parempi kunhan se hame ei ole kireä ja lyhyt.