Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri haisee joka päivä, miten ottaa asia puheeksi?

Vierailija
21.10.2022 |

Oikeasti tämä hien löyhkä on jo huomattu useamman kollegan toimesta ja haju lemahtaa paikalle aina kun hän on lähellä ja läsnä. HR pesee tästä kätensä mutta henk. koht. hygienian ylläpitäminen on kunnioitusta koko työyhteisöä kohtaan

Kommentit (525)

Vierailija
1/525 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita sille vaikka joku kiva hajuvesi?

Vierailija
2/525 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittakaa vaikka yhteinen uintiharrastus. Joka aamu ennen töitä uimahalliin uimaan ja pesulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/525 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotan miestäni lähes joka päivä erikseen vaihtamaan puhtaat vaatteet. Välillä suorastaan käskytän tai lopulta varastan vaatteita pesukoneeseen. Ellen toimi äitinä, hän pitää samoja vaatteita viikkoja ja nukkuukin niissä.

Kun olen puhunut muutaman kerran suoraan ja rumasti, on mies vain sanonut, ettei kukaan ole koskaan työpaikalla valittanut. Valittakaa, ei hän muuten ymmärrä!

Vierailija
4/525 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuuh nuuh... suosittelen suihkua!!

Vierailija
5/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sama kuin minun työkaverillani, eli tilanne ei korjaannu edes suihkulla. Tyyppi käy salilla aamulla ja peseytyy tietysti, mutta hien katku on kamala. Hänen ratkaisunsa on holvata hajusteita ylenmäärin itseensä. Hirveä haju niistäkin. Kamala rasite varmaan henkisesti ihmiselle itselleen. Ja työkavereille sietämätöntä.

Vierailija
6/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä täytyy vain kasvattaa resilienssiä. Ihmiset ovat yksilöllisiä ja kyseessä saattaa olla yksilöllinen ominaisuus tai jopa sairaus jolle ei voi mitääns yms. Kiusaaminen nälviminen asialla ei ole sopivaa eikä sallittuakaan,  vaikka siitä saisikin itselleen  jonkinlaisen paremmuudentunteen. Usein  tietynlaiset henkilöt alkavat hakea muista ongelmia, heikkouksia joista kehittävät ongelmia yksilöllisesti tai jopa kollektiivisesti ja paisuttelevat mitättömistäkin asioista mittasuhteitaan suuremman. Mielestäni varsinkaan tupakoitsijoilla ei ole minkäänlaista oikeutta kyseiseen toimintaan, koska heidän hajunsa voi jopa tappaa sivullisia.

Vierailija
7/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko karjakkko? Miten siellä sikalassa muka huomaa pienet hienhajut??

Vierailija
8/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toimistolla yksi nainen joka alkaa iltapäivästä haista todella pistävälle hielle. Varmaan deodorantti pettää tietyn ajan jälkeen.

On muuten siisti ja luonnonkaunis, mutta se hiki on kyllä järkky, varsinkin kun oli raskaana.

En kokenut minun asiakseni huomauttaa kun en vieressä istunut ja muutenkin olin uusi työntekijä.

Vierailija
9/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvissa sanotaan "haiset, mene suihkuun, käytä antiperspiranttia, pese vaatteesi ja käytä hammaslankaa/mietoa suuvettä". Oikeasti se on varmaan nimetön heippalappu, tietokonetulosteinen, joka on kohteliaasti muotoiltu ja se olisi hyvin kiusallista laittaa. Moni kai mieluummin melkein vaihtaa työpaikkaa. 

Vierailija
10/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta suihku jos ei käytä döksää.

Vierailija
11/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla sama kuin minun työkaverillani, eli tilanne ei korjaannu edes suihkulla. Tyyppi käy salilla aamulla ja peseytyy tietysti, mutta hien katku on kamala. Hänen ratkaisunsa on holvata hajusteita ylenmäärin itseensä. Hirveä haju niistäkin. Kamala rasite varmaan henkisesti ihmiselle itselleen. Ja työkavereille sietämätöntä.

Syy usein on jalkineet tai hoitamattomat hampaat.

Vierailija
12/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)))

No, oikeasti se juttu on näin: jos "haistat" toisen hajun/tuoksun, niin haiset itsekin.

Kakkupala (eikä hyydee....)

Vierailija
13/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän että henkeni haisee kamalalle. Käytän suuvettä, suihkeita, pastilleja. Silti kärsin asiasta. Yritän aina pitäö väliä ihmisiin puhuessani. Jos joku vaikka laittaa käden jasvoille, tai perääntyy tms kun keskustellaan lähekkäin ajattelen aina että haisen. Ja menen heti kauemmas. Kärsin asiasta paljon. Suu on tutkittu. Vatsa on tähystetty. Mitään syytä ei ole löytynyt.

Tässä vain yksi haisulin kanta asiaan.

Vierailija
14/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset joka asiasta vaivaanäkevät haluavat lähinnä hajottaa ja hallita tai sitten vain kiusaavat kiusaamisen ilosta. Tietenkin on tehokasta väkivaltaa kun menee suoraan henkilökohtaisiin ominaisuuksiin. Jos vielä onnistuu saamaan muita mukaan ja syrjinnän käyntiin niin avo`t tuollainen tyyppihän pissii hunajaa.

Hajun saa ehkä poistettua peitettyä, mutta miten korjata tuo vaivannäkijä kiusaaja

Vierailija
15/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita esimiehelle tai mitä niitä nykyään on.

Vierailija
16/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin masentunut, eikä kiinnostanut hygienia, pukukaappini oveen jätettiin  nimetön lappu "Vaihda puhtaat vaatteet" sillon tuntui hieman pahalta, mutta nykyään ymmärrän hyvin. En onneksi ollut kyseisessä työpaikassa enää muutenkaan kauaa.

Vierailija
17/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän että henkeni haisee kamalalle. Käytän suuvettä, suihkeita, pastilleja. Silti kärsin asiasta. Yritän aina pitäö väliä ihmisiin puhuessani. Jos joku vaikka laittaa käden jasvoille, tai perääntyy tms kun keskustellaan lähekkäin ajattelen aina että haisen. Ja menen heti kauemmas. Kärsin asiasta paljon. Suu on tutkittu. Vatsa on tähystetty. Mitään syytä ei ole löytynyt.

Tässä vain yksi haisulin kanta asiaan.

Mulla sama juttu. :(

Mitään ei ole löydetty, ja lapsesta asti ollut tämä ongelma. Muistan kun kiusaajat teki yhdessä pilkkalaulun asiasta, muuttamalla erään sen aikaisen mainosrallatuksen sanoja.

Lankaan ja harjaan huolellisesti kahdesti päivässä, muun ajan syön purkkaa ja pastilleja. Tuntuu kurjalta huomata kun joku ottaa askeleen taaksepäin jos vaikka naurahdan tai huokaisen.

Vierailija
18/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai hien haju paha oo mut tupakan haju vaatteissa OKSENNUS. Koko huone alkaa löyhkään sille ku töissä tupakoitsija tulee taukotilaan.. Miksi ovat niin itsekkäitä?

Vierailija
19/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina jaksaa hämmentää syvästi nämä haisevat ihmiset. Minä RAKASTAN suihkua, suihkugeelejä, shampoita... Rakastan pestä itseni ihanan raikkaaksi, pukea ihanan raikkaat, puhtaat vaatteet päälle. Pestä hampaat niin, että suussa on raikas tunne. Lopuksi pari suihkausta hajuvettä ilmaan ja kävelen siitä läpi. Aivan ihana fiilis. Miten joku voi kulkea haisevana missään?!? Miten joku voi olla rakastamatta suihkunraikasta fiilistä?!

Vierailija
20/525 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on tietynlaisten ihmisten tarve käydä heikompien tai huonompiosaisten kimppuun.  Esimiehelläkään ei ole oikeutta mennä henkilökohtaisuuksiin ja myös hän voi saada syytteen kiusaamisesta yms. Varsinkin epäilys herää jos ahdistettu on ollut vaikkapa vuosia työpaikassa niin epäilyttävältähän yhtäkkinen vaino työnantajankin edustajan toimesta vaikuttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän