Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut läskit pukeudutte kesällä?

Vierailija
09.05.2018 |

Olen läski nainen ja en kehtaa mennä ulos ilman takkia. Tänään meinasin tukehtua kuumuuteen. Miten te muut lihavat pukeudutte kesäisin? Häpeän itseäni, sairaus ja kortisoni on lihottanut minut.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin åuen leggingsit ja löysä tunika paita siihen. Peittää sopivasti mutta on kuitenkin istuva yläosa, tissien alla on rypytys ja levenee vähän alaspäin. Muutamassa on kivat pitsi hihatkin....

tai sitten toppi ja farkkuhame ja lyhyt hihainen ihan ohutta neuletta pitempi takki (ei kiinni). Ja sitten on muutamia polven alle yltäviä hyvän mallisia mekkoja. Kyllä minä ainakin nautin kesästä ja näistä ilmoista. Tee sinäkin ap niin. Laitat päälle mikä sinusta tuntuu hyvälle, pukeudun itsellesi et muille. Nautitaan auringosta

Mistä, oi mistä sä ostat vaatteesi?

Vierailija
82/89 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla reidet hinkkaa yläosasta yhteen. Siispä käytän paljon hameita ja mekkoja, joiden alle laitan puoleen reiteen ulottuvat pitkikset. Mulla on niitä kankaisina ja 80 den sukkahousumateriaalina. Mielestäni ne eivät kuumota vaan olo pysyy raikkaampana kun reisiläskit eivät hikoa toisiaan vasten.

Mikään ei ole lihavalla karseamman näköistä kuin juuri nämä hame/mekko ja PUOLEEN REITEEN ULOTTUVAT PITKIKSET/LEGGINGSIT.

Siis ne lihottavat aivan törkeän paljon ja vastaantulija ajattelee vain että tuo on sitten yrittänyt peittää läskinsä noilla hirveillä kalsongeilla. Jalat näyttävät valtavilta tukeilta.

Hame ilman leggingsejä on paljon parempi kunhan se hame ei ole kireä ja lyhyt.

Luetun ymmärrys missä? Ethän sinä edes näe niitä kun ne loppuu reiden puoleenväliin, ja hameet/mekot ulottuu mulla vähintään polviin saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan tuo, että kun vaatteet ovat sopivan kokoisia kaikki on hyvin! Voit käyttää mekkoa, capreja, t-paitaa mitä vaan, kun vaate istuu hyvin voit rauhassa olla sen kokoinen kuin olet. Jos et ole aikoihin hankkinut vaatteita, käy kaupoissa sovittelemassa reippaasti isompia kokoja kuin mitä ajattelet olevasi. Yhtäkkiä kun päällä on sopiva vaate olo on autuaallinen! Ja näyttääkin hyvältä :)

Liian pienet ja puristavat vaatteet nostavat makkarat esiin ja tekevät olon niin epämukavaksi, että se näkyy ulospäinkin.

Totta, kiristävät ja puristavat vaatteet on kamalia mutta nuo ns. sopivat tekee ainakin minusta usein kamalan massiivisen oloisen. Tässä just kokeilin mekkoa kahdessa ei koossa ja kyllä se pienempi oli päällä paremman näköinen vaikka vaatisikin muutaman kilon pudottamisen. Siinä kokoa isommassa oli jotenkin kaikki mittasuhteet pielessä ja näytin valtavalta.

Vierailija
84/89 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. hihaton pitempi paita ja siinä päällä ohuen ohut neulostakki, pitempi. Lyhyet legginssit/caprit.

Helteillä ei jaksa enää välittää onko neulostakki päällä. Perseen peittävä ilmava t paita tai hihaton paita, taas ne caprit/capri legginssit.

Nätti kesäkassi, siihen mätsäävät kengät, isot korvikset, nätin väristä huulipunaa. Terveisin : lihava myös tänäkesänä!

Miten caprit on saanu 70 yläpeukkua? Ihan hirveimmän näköset kenen tahansa päällä!

Pikkaisen riippuu capreista ja etenkin siitä millaisen kropan päällä ne on. On aika eri juttu tarkoitetaanko tässä nyt niitä kamalia nyörilahkeisia tokmanneja ja puoleen sääreen ulottuvia legginssejä (pitsillä) vai kenties kapealahkeisia 7/8-pituisia suoria housuja tai liehuvalahkeisia culottes-housuja. Kahdet jälkimmäiset nimittäin näyttää hoikan päällä upeilta.

Vierailija
85/89 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh täällä puhutaan mustaan pukeutumiseen kesällä. En mä ainakaan. Mun mekot, tunikat ja leggingsit ei todellakaan ole mustia. Sini /valko raidallinen tunikapaita sähkön sinisten leggingsien kanssa löytyy multa. mieskin on sanonut että kiva kun on väriä.

Mekoissanikin on väriä, punainen isoilla kukilla, sini /valko pilkullinen, kukka kuvioinen. ..ohuet neuleet on valkoisia ja beige. Miksi pitää olla musta. Rakastan värejä. Ei vaatteet kesääni pilaa päinvastoin.

Anteeksi mutta mikään ei näytä lihavalta pahemmalta kuin jotkut sähkönsiniset legginsit jotka kirkuvat kilometrien päähän että täältä lyllertää lihava. Tunikat ja leggarit eivät toimi.

T.itsekin lihavat joka ei pue mitään leggareita räikeissä väreissä

En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta toinen joka tykkään tunikoista ja leggareista. Kun painoa on 160 cm naisella noin 100 kg, niin ei tässä enää pysty mitenkään sitä peittelemään että on lihava. Sellaista on turha edes yrittää. Korkeintaan voi yrittää korostaa parhaita puoliaan, ja mulla ne on käsivarret ja sääret, jotka on yllättävän hoikat. Vatsa on sitten se valtava pallero ja tissit 95H-kokoa, persettäkin riittää varsinkin leveyssuuntaan. Joten kyllä: pitkät ja suhteessa hoikat sääret paljastavat leggingsit ja tunikat tai mekot mulle!

Ennen käytin myös tiukkoja farkkuja, mutta kun lihoin yli 90 kilon niin mahasta tuli niin iso roikkuvatsa, ettei farkut pysy ylhäällä vaan jäävät inhottavasti vatsan alle nivusten korkeudelle, ja päällä roikkuu sitten läskivatsa. Se tuntuu inhottavasti siltä kuin housut tippuisivat, joten olen jättänyt farkut ja muut kuin pehmoisista, joustavista tehdyistä aineista tehdyt housut pois.

Mulla ei ole vaakaa, mutta jonkun rajan minäkin nyt talvella ilmeisesti ylitin kun yht'äkkiä kaikki housut alkoi käyttäytyä noin. Jalkaan ne menee kyllä ihan kuin ennenkin, mutta kumarruppa kerran tai istahda hetkeksi niin sen jälkeen onkin alamaha pullahtanut housunkauluksen päälle. Mä en oikeasti edes käsitä kuinka tuo voi olla mahdollista. Miten hemmetissä se housujen sisäpuolella nätisti oleva läski edes voi humpsauttaa itsensä housujen päälle?

Vierailija
86/89 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan just niihin vaatteisiin, kuin haluan. Luoja...

Vierailija
87/89 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan just niihin vaatteisiin, kuin haluan. Luoja...

Ihan on pakko kysyä, että ihanko oikeasti sä halusit normipainoisenakin pukeutua samoin kuten lihavana? Ja ihanko tosiaan sulla on hyvä olla samanlaisissa vaatteissa yhä edelleen? Toisaalta noita leggins-tunika yhdistelmiä harvemmin edes näkee hoikan tai normipainoisen päällä eli muuttuuko ihmiselle mieluinen pukeutumistyyli lihomisen myötä? Mä nimittäin en käyttänyt tässäkin ketjussa lueteltuja vaatteita (legginsit, caprit, tunika, bolerot, pitkät kalsarit (helle)mekon alla) normipainoisena enkä tosiaan halua pukeutua niihin nyt ylipainoisenakaan.

Vierailija
88/89 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kynähame ja paitapusero, hame kokoa 16 ja paita 46

Vierailija
89/89 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ketjua, mutta otsikosta tulin surulliseksi. Siitä tulee itseä ja toisia halveksuva vaikutelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi