Saara voittaa Euroviisut!
Hän voitto jo teidät kiusaajat ja pahan ilman linnut! Hän voitti monsterinsa ja pääsi finaaliin! Tie on nyt täysin auki ja Saara voi voittaa koko viisut! Ihana Saara, koko Suomi kannustaa Sinua!
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Hän voitto jo teidät kiusaajat ja pahan ilman linnut! Hän voitti monsterinsa ja pääsi finaaliin! Tie on nyt täysin auki ja Saara voi voittaa koko viisut! Ihana Saara, koko Suomi kannustaa Sinua!
OT, on pakko tunnustaa, että minua ärsyttää aika lailla tuo, että joku ottaa asiakseen edustaa minua asiassa, jossa en sitä halua. "Koko Suomi kannustaa Sinua" on aika omavaltaisesti ja röyhkeästi sanottu minunkin puolestani - olen suomalainen, kuulun tähän koko Suomeen, mutta riippumatta siitä, kannustinko Saaraa vai en, minä en pidä siitä, että omit mielipiteeni itsellesi tai väität minun tekevän jotain, mitä en tee. Samaan kategoriaan lasken ilmaisut "me veronmaksajat/äidit/isät/naiset/miehet..." Olisi ihan mukava, jos ihmiset puhuisivat vaan omasta puolestaan ja antaisivat toisten tehdä samoin.
Mä oon yksin täällä TORIlla, miksi te ette ole juhlimassa Saaran voittoa. Tulkaa jo, multa loppuu juomat ja kaikki. Kaikki tänne nyt nopsaan, että saadaan juhlat pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT, on pakko tunnustaa, että minua ärsyttää aika lailla tuo, että joku ottaa asiakseen edustaa minua asiassa, jossa en sitä halua. "Koko Suomi kannustaa Sinua" on aika omavaltaisesti ja röyhkeästi sanottu minunkin puolestani - olen suomalainen, kuulun tähän koko Suomeen, mutta riippumatta siitä, kannustinko Saaraa vai en, minä en pidä siitä, että omit mielipiteeni itsellesi tai väität minun tekevän jotain, mitä en tee. Samaan kategoriaan lasken ilmaisut "me veronmaksajat/äidit/isät/naiset/miehet..." Olisi ihan mukava, jos ihmiset puhuisivat vaan omasta puolestaan ja antaisivat toisten tehdä samoin.
Mä en ole itse asiassa koskaan nähnyt että suomalaiset kannustivat näin vähän omaa viisuedustajaansa kuin tänä vuonna. Johtuneeko Saaran persoonasta ja historiasta vai siitä YLE:n pakkovalinnasta, jolla ohitettiin normaali karsinta. Oli miten oli, ensi vuonna kannustan taas Suomen edustajaa (ellei YLE pakkotuputa Saaraa uudestaan).
Typerä lavashow pilasi koko jutun.
Jos Saara olisi laulanut sen monikielisen version soittaen pianoa ilman naurettavaa ja vanhanaikaista yliyritettyä showta, olisi varmasti saanut enemmän pisteitä. Eipä silti olisi voittoa tullut, mutta varmaan kymmenen joukkoon.
Sääli Saaralle, joka osaa laulaa. Sitä ei kukaan voi kiistää.
Vierailija kirjoitti:
YLE:n viisuryhmä jatkaa vuodesta toiseen. Hienoa annetaan heille iso käsi ja bonukset päälle.
Aivan turha syyttää Ylen viisuryhmää. Kyllä tämä oli ihan artistin omaa käsialaa alusta pänkkipäiseen loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelenko vain, vai onko Saaran fanitkin rasittavampia kuin muiden artistien fanit?
Ei olla, vaan Saaran heitterit on sairaampia kuin kenenkään.
No, ainakin he olivat oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelenko vain, vai onko Saaran fanitkin rasittavampia kuin muiden artistien fanit?
Missä asiassa? Siinä, että Saara ei pääse X Factorin koelauluista eteenpäin? Siinä, että Saara varmasti tippuu tuolihaasteessa? Siinä, että Saara tippuu tuomareiden talossa? Siinä, että Saara tippu ensimmäisessä, toisessa, kolmannessa jne. livessä? Siinä, että Saara ei varmasti pääse Euroviisujen finaaliiin? Siinä, että Jorma Ongelmajätevuorella on mikroskooppisen pieni penis?
Joo ei voita. Toivottavasti Saara voi nyt vihdoin lopettaa nuo kilpailut ja Saaran X-Factor- momentum on myös nollattu täysin. Ei briteissä enää tämän jälkeen kysyntää, eikä Suomessakaan.
Itse olen edelleen sitä mieltä, että mikäli aikoo suurempaa menestystä osakseen saada, kannattaisi pikimmiten tarttua johonkin tarjotuista diileistä ja elää sen mukaan. Kovin pitkään häntä ei välttämättä enää jakseta kosiskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asiassa? Siinä, että Saara ei pääse X Factorin koelauluista eteenpäin? Siinä, että Saara varmasti tippuu tuolihaasteessa? Siinä, että Saara tippuu tuomareiden talossa? Siinä, että Saara tippu ensimmäisessä, toisessa, kolmannessa jne. livessä? Siinä, että Saara ei varmasti pääse Euroviisujen finaaliiin? Siinä, että Jorma Ongelmajätevuorella on mikroskooppisen pieni penis?
No siinä ettei Saara voita, tietenkin. Luitko ketjun otsikon?
Vierailija kirjoitti:
Joo ei voita. Toivottavasti Saara voi nyt vihdoin lopettaa nuo kilpailut ja Saaran X-Factor- momentum on myös nollattu täysin. Ei briteissä enää tämän jälkeen kysyntää, eikä Suomessakaan.
Itse olen edelleen sitä mieltä, että mikäli aikoo suurempaa menestystä osakseen saada, kannattaisi pikimmiten tarttua johonkin tarjotuista diileistä ja elää sen mukaan. Kovin pitkään häntä ei välttämättä enää jakseta kosiskella.
X-Factorin jälkeen olisi pitänyt takoa kun rauta oli kuumaa. Toista yhtä paljon kansainvälistä potentiaalia tarjoavaa mahdollisuutta Aallolle tuskin tulee. Ikääkin on 31, eli popparille aika paljon. Onko etsikkoaika jo ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla saa tietysti olla oma mielipiteesi, mutta tosi asiassa en ole koskaan nähnyt suomalaisten kannustavan niin vähän euroviisuehdokastaan kuin tänä vuonna.
Johtuu siitä että Saara EI ole kansan euroviisuedustaja, vaan YLE otti hänet jonon ohi ilman äänestystä.
No eikö kannattanutkin ottaa? Siitäkin hirveä itkuvirsi jatkunut koko kevään, vali vali ja voi kyynel...
Olen tämän ennenkin täällä sanonut mutta kertaus on opintojen äiti:
- Saara edustaa Suomea Portugalissa paremmin kuin kukaan suomalainen ikinä
- Saara on kuin luotu Euroviisuihin
1. Ei kannattanut ottaa
2. Ei edustanut
3. Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua kiehtoo noin kauheasti Jorman peniksen koko?
"Leuat paukkuu niinku popkornii..."
Av:n paras otsikko ikinä, uuuu..i love it!
Kyllä voi joku vuosi voittaa. Ehkä ensi vuonna. Saara ei luovuta koskaan. Hänen unelmansa on voittaa ne vi.un viisut, ei tokavika sija riitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi joku vuosi voittaa. Ehkä ensi vuonna. Saara ei luovuta koskaan. Hänen unelmansa on voittaa ne vi.un viisut, ei tokavika sija riitä.
Verkkokalvot palaa, jos sen vielä näkee telkkarissa. Tai yleensä missään.
Eikö Hottikset Juha suunnitellut laulu-uraa? Hän olisi Euroviisuihin se Suomen valttikortti, sopisi kuin nyrkki silmään.