Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisin unelmieni työn, mutta miehen äiti estää lähdön

08.05.2018 |

Siis mä en kestä! Sain pari viikkoa sitten kuulla että saisin unelmieni työpaikan Espanjasta! Kun kerroin miehelleni ei se ollukaan yllätäen yhtään innoissaan. Sitten sen äiti (ei olla vielä nailkarissa, kaksi pientä lasta) soitti ja pyysi kahville. Siellä se sanoi että olen todella vastuuton jos pistän omat "haihatukseni" miehen uran edelle, ja itsekäs jos edes ajattelen että perheemme voisi muuttaa ulkomaille nyt kun lapset ovat pieniä.

Olen aina keronut alusta asti miehelleni että haluan asua ulkomailla jossain missä on lämmintä. Kun mieheni opiskeli asuimme Hesassa (koulun takia) jossa en viihtynyt yhtään. Eikö hän voisi nyt vasta vuoroisesti ajatella minua?

Eniten ehkä potuttaa se ettei miehessäni ollut tarpeeksi "miestä" sanoa asiaa itse vaan lähetti äidin hoitamaan asian.

Mitä teen? En todellakaan haluaisi passata unelmaduunia!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina pääsee maitojunalla kotiin, jos homma ei toimi. Jos on ihan oikeesti hyvä työ, niin tottakai kannattaa lähteä. Tuommoisessa tapauksessa pitää miehenkin ymmärtää tukea.

Kotiin pääsee ja sitten miehellä ei ole enää sitä työtä, kun lähti matkaan ja ap jäi työttömäksi. Eiköhän sitä yhteiskunta sitten maksa tämänkin parin elämän

Vierailija
62/62 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisesti, Espanjassa asuminen ei ole vuoden ympäri lämmintä ja ihanaa. Talvikausina asunnot ovat jumalattoman kylmiä, vetoisia ja kosteita. Pyykkejä saat kuivattaa viikon. Lämmitys maksaa helvetisti ja silloinkin se on onnetonta (jos asunnossa ei ole keskuslämmitystä). Andalusian tuulet ja sateet ei kauheasti lämmitä talvikautena.

Tämä siis ihan vain tiedoksi, kun puhutaan aina siitä, että halutaan asumaan jonnekin lämpimään, mutta samalla joko unohdetaan tai ei vaan tiedetä, että suomalaisittain tiivistetyt, lämpimät asunnot, ovat ihan luksusta maailmalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi