Mistä johtuu että neliöleukaiset naiset ovat kauniita?
Jenni Vartiainsen jälkeen
esim evan rachel wood tai jenni vartiainen, upeita tapauksia
oletteko huomanneet että molemmilla on samanlainenn leuka eli square-jaw
neliömäinen suuri leuka tekee naisesta upean!!!
Kommentit (16)
Prinsessa Victoria olisi kauniimpi ilman leukaansa...
joidenkin mukaan evoluutio loi näin luodakseen parhaan arjalaisen rodun
Eikö jykevä leuka ole maskuliininen piirre naisessa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö jykevä leuka ole maskuliininen piirre naisessa?
Sellaiseksi se on luokiteltu. Mutta sehän on tänä päivänä hyvä asia, koska naisissa saa olla enemmän voimaa ja energiaa. Tasa-arvoa kohti.
Aivan totta muuten! Eikä nyt tarkoiteta mitään erityisen maskuliinista, vasn tietyn muotoista leukaa. En sanoisi millään muotoa Jenni Vartiaista maskuliiniseksi. Mutta hänen kasvojensa luusto on upea! Toinen hyvä esimerkki neliönmuotoisesta leuasta on Angelina Jolie.
...leuat on kuin puuliiteri. Ihan ne neliöt kuten tykkä, hussi, voisiko olla jotain syömishäiriötä taustalla tai hampaiden narskuttelua, kun leukaperät levenee. Vai onko ihan perintötekijöistä kyse?
Mulla on juuri tuollainen neliön mallinen leuka, ei ihan terävimmästä päästä, mutta aina olen pitänyt itseäni jotenkin palikkakasvoisena vesipäänä. Sellainen kaurismainen kapea leuka on ollut haaveissa.
Nyt kuitenkin aikuisiällä olen tajunnut, että onpa ollut typerää, minulla on kuitenkin tosi kaunis sivuprofiili ja kauniit kasvot, selkeiden linjojen takia minulle sopii niin monenlainen meikki ja hiustyylikin. Pakko se on pikkuhiljaa itsekin uskoa, että ihan kaunis on.
Vierailija kirjoitti:
Richard Gere vasta upea onkin!
Oli. Ootko katsonut uusimpia kuvia, vanha papparainen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on juuri tuollainen neliön mallinen leuka, ei ihan terävimmästä päästä, mutta aina olen pitänyt itseäni jotenkin palikkakasvoisena vesipäänä. Sellainen kaurismainen kapea leuka on ollut haaveissa.
Nyt kuitenkin aikuisiällä olen tajunnut, että onpa ollut typerää, minulla on kuitenkin tosi kaunis sivuprofiili ja kauniit kasvot, selkeiden linjojen takia minulle sopii niin monenlainen meikki ja hiustyylikin. Pakko se on pikkuhiljaa itsekin uskoa, että ihan kaunis on.
mulla on sellainen kaurismainen leuka ja aina inhonnut sitä, sivuprofiili huono. Leuka vähän kuin Kimillä.
Audrey Hepburn? Kaunis neliökasvo. Tosin meillä neliöillä se pyöreys ei kyllä kasvoihin sovi, eli pitää olla hoikassa kunnossa. Ovaalikasvoiset näyttävät hyviltä pulskinakin.
Aasiassahan neliöpää on suurin tragedia minkä syntymässä voi saada, tosin heidän neliöpäät ovat yleensä sellaisia tosi pyöreänpehmeitä. Siellä tehdään paljon leukaleikkauksia.
Vissiin geenien mukana tulee, koska äidilläni suunnilleen samanmalliset kasvot. Hänellä ei juuri näy ikääntymisen merkkejä.
En erityisemmin mieti naamaa, mutta kiva kun hymykuopat näkyy.
Minulla menee leuka usein pois paikoiltaan ja reuma on syönyt nivelet. Minusta paras leuka on toimiva leuka.
Viehätyt jykevistä leuoista? Sulla on palstalla sielunkumppani, mutta Pikkari on harvoin aamulla täällä.