Miksi noi laminoidut kulmakarvat on noin hirveän näköisiä puskia, jotka on harjattu luonnottomasti suoraan ylös
Minulla on toinen kulmakarva eriparia toisen kanssa, ja toisesta puuttuu karvoja arven päältä, mutta olen niihin muuten tyytyväinen. Joskus olen ajatellut että laitattaisin kulmani ammattilaisella samanlaisiksi, mutta kun katsoin kuvia netistä, järkytyin. Taidan pitää omat eriparikulmani kuitenkin.
Kommentit (24)
No eihän niitä ole pakko sellaisiksi pusikkokulmiksi tehdä vaan ne voi muotoilla sellaisiksi kun haluat.
Kun ne on sinusta hirveän näköistä niin älä ota niitä. Onko tarkoituksesi taas nimillä haukkua niitä jotka ovat päättäneet ottaa. Onko sinusta kivaa tällä roskiin haukkua ihmisiä.??? 😝
edät 8mm leveällä tinneritussilla mustat raidat, niin et eroa muista mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on muotia sellaset alapäätuhero-kulmat. Hyh.
Vittuakos sulle kuuluu mitä toisten päättää omista kulmakarvoistaan? Hulluksi olet???
Vierailija kirjoitti:
Kun ne on sinusta hirveän näköistä niin älä ota niitä. Onko tarkoituksesi taas nimillä haukkua niitä jotka ovat päättäneet ottaa. Onko sinusta kivaa tällä roskiin haukkua ihmisiä.??? 😝
miks kukaan haluaa bresvenikit? näyttää ihan naurettavilta - ne ylöspäin kammatut kulmat. siihen vielä 5cm kenkäharjat silmille.
Vierailija kirjoitti:
No eihän niitä ole pakko sellaisiksi pusikkokulmiksi tehdä vaan ne voi muotoilla sellaisiksi kun haluat.
Nimen omaan. Jokainen ihan vapaasti päättää itse mistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuakos sulle kuuluu mitä toisten päättää omista kulmakarvoistaan? Hulluksi olet???
Vituttaa katella. Laittaisivat edes burkhan päälle julkisissa tiloissa.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miks kukaan haluaa bresvenikit? näyttää ihan naurettavilta - ne ylöspäin kammatut kulmat. siihen vielä 5cm kenkäharjat silmille.
Naura arvosteleva moukka itselläsi. Sinä saat vapaasti olla vaikka pirun näköinen. 🤭🤭😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa katella. Laittaisivat edes burkhan päälle julkisissa tiloissa.
Eri.
Miksi alennut kyyläämään ihmisiä ja vieläpä tänne näkenistäsi sopertelet ??? Hyiiii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne näkyy. Ei oo kiva kattella tussuja otsalla.
Vielä pahempi, jos on yksi yhteenkasvanu kulmakarva.
Vierailija kirjoitti:
Frida Kahlollakin oli. Ja oli ihan kuuluisa siitä. So what?
Siis toisilla on pahan näköisiä noi tekaistut, mutta toisilla taas hyvännäköisiä. riippuu varmaan paljon tekijästä. Ja joillain on rumat pienet hiirensilmät liian lähekkäin toisiaan, mutta meikillä saa ihan ookooksi. En nyt ihan kaikkia feikkejä tuomitsisi.
Jos niitä ei harjaa erikseen ne asettuvat luonnollisen näköisiksi. Niitä voi myös nyppiä niin ohueksi kuin haluaa. Laminoinnin idea on ainakin mulla se, ettei tartte hetkeen laitella kulmakarvojaan.
Eikö nämä jo menneet muodista ja nyt on aika luonnollisten kulmakarvojen aikakausi? Mulla on luonnostaan ohuet, mutta tiheät kulmakarvat ja ensimmäistä kertaa vuosikausiin tuntuu, että olen jotenkin muodissa :D mun mielestä arpi kulmakarvoissa voi olla ihan kivankin näköinen.
Moni on kyllä jäänyt jumiin siihen kulmakarvat suoraan ylös pystyyn-lookkiin. Microblading tms ei taida olla enää kovin suosittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne näkyy. Ei oo kiva kattella tussuja otsalla.
Et ole tainnut yhtään tussua edes nähdä jos sinulle se tussu on karvoitus.
Vierailija kirjoitti:
Tekniikka vaatii ilmeisesti että ne laminoidaan ylöspäin.
Minusta ne sai itse muotoiltua uudelleen. Otin muutaman kerran, mutta siitä on jo ainakin viisi vuotta ja silloin koin, että olivat ihan luonnollisen näköiset, koska pyysin tekemään myös tarpeeksi vaaleat. Se oli korona-aikoina ensimmäinen askel meikkaamattomuuteen ja sitten tulin siihen tulokseen, etten tarvitse edes niitä kulmia. Iso muutos ihmiselle, jolla oli luomiväristä ja rajauksista lähtien ennen kaikki meikit jokaisena arkipäivänä ja nykyään meikkiä vain juhlissa kun meikittömyyteen alkoi tottua nähdessään itsensä vain sellaisena.
Vierailija kirjoitti:
Miten kulmakarva voi kasvaa yhteen jos niitä on yksi?