Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ihmisten kotona ovat mielestäsi köyhien juttuja?

Vierailija
07.05.2018 |

Joko yksittäiset asiat tai tekijät, mitä tulee mieleen?

Kommentit (572)

Vierailija
101/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilu, tupakointi, huono käytös

Vierailija
102/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriparilakanat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonia-aterimet, valkoinen Teema ja Marimekon junttikuosit, jotka näyttivät niin ihanilta sisustuskuvissa.

Vierailija
104/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikatippiyhtiöiden ja perintätoimistojen avatut ja avaamattomat kirjeet. Nollilla aina parempi kuin rankasti miinuksella.

Vierailija
105/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastulevykirjahylly, jossa Jalna-sarjan lisäksi posliinikoristeita ja matkamuistoja.

Köyhällä tuskin on matkamuistoja.

Vierailija
106/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä menee iloisesti sekaisin yhteiskuntaluokat ja varallisuus. Ne kun ei välttämättä korreloi.

Vierailija
107/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen miettiminen mitkä asiat ihmisten kotona ovat mielestäsi köyhien juttuja.

Vierailija
108/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten yksittäisestä tavarasta voisin päätellä jonkun köyhyyden. Kaikkia nyt ei vaan kiinnosta sisustaa millään kalliilla tai kalliin näköisellä roinalla. Ei mun mielestä nyt mikään tuhkakuppikaan sitä kerro. En mä ainakaan panosta mihinkään tuhkakuppiin kun en itse edes polta, muutama vieras vain jotka käy ja silloin siihen kävisi vaikka se suolakurkkupurkki. Ja miksi ylipäänsä kaikkien asunnot on nykyään sellaisia kamalia persoonattomia valkoisia?

Vierailija
109/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskea nahkasohva.

Ja talo!

Ruskea nahkatalo

Vierailija
110/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nahka sohva

!

Voi hyvänen aika - NE yhdyssanat , ne yhdyssanat! Siinä arvostellaan köyhiä ihmisiä ja aikuinen ei osaa edes kirjoittaa nahkasohvaa yhteen !

Huutomerkki tulee suoraan sanan perään, ilman väliä.

Vierailija
111/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksittäinen tavara, mutta se kokonaisuus kyllä. Pienillä tuloilla ihmisellä harvoin on kauheasti energiaakaan sisustaa, voimavarat menee ihan muuhun. Ja ihan rahatta ei kummoista saa, ei vaikka kuinka ostaisi käytettynäkin, kirppiksiltä jne.

Vierailija
112/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhaa, eriparia, mutta tykkään räsymattotyylistä, vanha viehättää. Olen tietoisesti koonnut paikan tällaiseksi kuin se on. Rahasta ei ole ole nyt kiinni, tavaroita kootessa saattoi ollakin mutta kaikkiin hankintoihin olen kiintynyt, ne ovat minulle kauniita. Lapsen mielestä tää on köyhää, kaiken pitäisi olla uutta, mustaa ja valkoista. Niinkuin kavereilla. Köyhää on mielestäni sisustaa sellaiseksi missä oma sielu ei lepää. Lapsikin saa sitten toteuttaa itseään omissa tiloissaan.

Vierailija
113/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eesti töömees?

Vierailija kirjoitti:

Kiroilu, tupakointi, huono käytös

Vierailija
114/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso telkkari.

Televisio ylipäätään...

Ja se, että tv/radio on auki "taustalla" koko ajan, vaikkei kukaan katso tai kuuntele.

Ja seurataan tarkkaan idioottimaisia tositv-sarjoja.

Vierailija
115/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso telkkari.

Televisio ylipäätään...

Ja se, että tv/radio on auki "taustalla" koko ajan, vaikkei kukaan katso tai kuuntele.

Eikö se kerro lähinnä mielen köyhyydestä jos seuraa idioottimaisia tositv-sarjoja?

Vierailija
116/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savonia-aterimet, valkoinen Teema ja Marimekon junttikuosit, jotka näyttivät niin ihanilta sisustuskuvissa.

Mikään näistä ei ole halpaa eikä oikeasti köyhän tavoitettavissa.

Vierailija
117/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla on varaa ostaa nykyainainen pyykinpesukone, jossa on kuivaustoiminto. Ei tarvitse pyykkejä olohuoneessa pyykkitelineessä kuivattaa.

Vierailija
118/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitä voisi päätellä köyhyyden jos lapsilla vaikka on liian pienet ja kuluneet vaatteet.

Vierailija
119/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia näkemyksiä köyhyydestä, täytyy sanoa. Mun käsittääkseni köyhillä ei ole rahaa täällä mainittuihin mariskooleihin, vallilaan, marimekkoon tai satoihin neliöihin korvessa. Eikä edes usein niihin Ikean huonekaluihin tai halpisversioon skandikodista. Tässä menee nyt se ihmeellinen wt -keskustelu ja köyhyys sekaisin, joista ensimmäistä en ymmärrä alkuunkaan. Ihmeellistä itsensä pönkittämistä. Mielestäni se jos joku on WT, kytätä toisten elämää arvostellen. Mutta jatkakaa ihmeessä, etenkin jos se tekee paremmaksi olon. Mutta sivistykää sen verran, että ette näitä näitä asioita tosissanne köyhyyden tuntomerkeiksi.

Vierailija
120/572 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso telkkari.

Televisio ylipäätään...

Eikö se kerro lähinnä mielen köyhyydestä jos seuraa idioottimaisia tositv-sarjoja?

Olet vain KATEELLINEN Temptation Island Suomi ohjelmassa esiintyville nuorille menestyjille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi