Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin deittisivustolta 22v naisen treffi-ilmoituksen jossa lukee: "Miehet, jos haluut tietää, et ootko ruma vai et, niin kirjoita mulle. Jos vastaan sulle, niin et oo ruma, jos en vastaa, niin tiedät sitten et oot ruma"

Vierailija
07.05.2018 |

Tekisi mieli tosiaan kirjoittaa, mutta jos tuo nainen ei vastaa, niin sittenpähän on siinä koko loppuelämä itsetunto pilalla :/. En siis tiedä, että kannattaako omaa henkistä hyvinvointiaan vaarantaa vastaamalla tuon naisen ilmoitukseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antais paljon painoarvoa tollasen mielipiteelle, ei kannata laittaa viestiä ettet vahingossa joudu treffeille moisen tyhjäpään kanssa.

Vierailija
2/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit kirjoittaa hänelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Mistä voit olla varma, että tuo on naisen laatima deittiprofiili? Ihan hyvin joku Reijo 52v. voi trollailla siellä. Ja sitä paitsi, miksi sä oot muiden ihmisten mielipiteistä noin riippuvainen? Mulle on tosi moni mies sanonut suoraan päin naama, että oon niiden mielestä ulkoisesti epäviehättävä. En oo antanut noiden mielipiteitten vaikuttaa omaan käsitykseen ulkonäöstäni. Omasta mielestäni oon söpö, piste. 

Vierailija
4/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa idiootilta.

Vierailija
5/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Huvittava ilmoitus. Onko se nainen edes itse mikään erikoisen näköinen?

Vierailija
6/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinhän se joka tapauksessa käytönnössä menee. Jos nainen/mies ei vastaa, olet liian ruma tai muuten epäkelpo.  Raadollista mutta totta.

Vierailija
7/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan. Lähinnä perusnätti.

AP

Vierailija
8/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki jakoon tänne niin kokeillaan kaikki, ollaanko rumia? :DDD

Vierailija
9/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ilmoitus sinänsä on laadittu todella moukkamaisesti, mutta herää kysymys että pitäisikö perusnättien naisten huolia itseään ulkoisesti epäviehättävimpiä miehiä? Miehethän tunnetusti tavoittelevat aina tasoaan paremman näköisiä naisia, kuten myöskin nuorempia. -_-

Vierailija
10/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helpostihan sen saman testaa Tinderissä: jos kukaan ei mätsää, niin ruma sitä on.

Vierailija
11/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulle yhden akan mielipiteellä on noin paljon väliä, niin kannattaa varmaan pysyä kaukana naisista.

Vierailija
12/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin makuasia kuka on hyvännäköinen ja kuka ei miellytä.

Vierailija
13/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ilmoitus sinänsä on laadittu todella moukkamaisesti, mutta herää kysymys että pitäisikö perusnättien naisten huolia itseään ulkoisesti epäviehättävimpiä miehiä? Miehethän tunnetusti tavoittelevat aina tasoaan paremman näköisiä naisia, kuten myöskin nuorempia. -_-

Niin kuin muijatkin itseään älykkäämpiä miehiä. -_-

Vierailija
14/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos moisen tyhjäkuupan kanssa mätsäiskin, vain typerys lähtee treffeille naisen kanssa jonka ajatusmaailma on noin julma. Se voi meinaan tykätä sun kuvista, mutta livenä vihaa vaikka jotain pikku juttua sun olemuksessa ja haukkuu sut sellaisella vimmalla, ettei mitään rajaa. Kuspää koulukiusaajahan tuollainen on.

Vierailija
15/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbo

Vierailija
16/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään? kaikilla on niin kovat ulkonäkökriteerit toiselle. Olen anteeksi nyt vaan saanut huomata sen ihan jopa kaverieni kanssa: "toi, toi ja toi on ruma, toi taas ällöttävä ja toi tuolla jonkun idiootin näkönen" Mut sitten itse kuitenkin ollaan myös sitä samaa linjaa ulkonäöllisesti kuin nämä joita itse kovin sanoin arvostelee...

Vierailija
17/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Älyä on aika vaikeaa mitata noin pintapuolisesti. Mutta se on kyllä totta, että naiset toivovat miehensä olevan älyllisesti vähintään samalla tasolla. Siksi esim. korkeasti koulutetut naiset etsivät korkeasti koulutettuja miehiä. 

Mutta jos joku nätti kampaaja etsii hyvin tienaavaa akateemista miestä ja sille miehelle taas merkkaa vain ulkonäkö, niin eipä siinäkään mitään pahaa ole. Match made in heaven. 

Huvittavaa vaan sellaiset miehet jotka pahoittavat mielensä siitä, että monet nuoret, nätit, fiksut naiset eivät kelpuutakaan omaa tasoaan huonompia miehiä. Että se lihava, työtön, laiska keski-ikäinen Kalle ei saakaan sitä simpsakkaa 21v. misukkaa. 

Vierailija
18/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Älyä on aika vaikeaa mitata noin pintapuolisesti. Mutta se on kyllä totta, että naiset toivovat miehensä olevan älyllisesti vähintään samalla tasolla. Siksi esim. korkeasti koulutetut naiset etsivät korkeasti koulutettuja miehiä. 

Mutta jos joku nätti kampaaja etsii hyvin tienaavaa akateemista miestä ja sille miehelle taas merkkaa vain ulkonäkö, niin eipä siinäkään mitään pahaa ole. Match made in heaven. 

Huvittavaa vaan sellaiset miehet jotka pahoittavat mielensä siitä, että monet nuoret, nätit, fiksut naiset eivät kelpuutakaan omaa tasoaan huonompia miehiä. Että se lihava, työtön, laiska keski-ikäinen Kalle ei saakaan sitä simpsakkaa 21v. misukkaa. 

Minusta tuossa tilanteessa ei kannattaisi olla ollenkaan huvittunut, vaan erittäin huolissaan, kun tuon ikäistä naista lähestyy vain rumat ja keski-ikäiset luuserit.

Vierailija
19/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Minusta tuossa tilanteessa ei kannattaisi olla ollenkaan huvittunut, vaan erittäin huolissaan, kun tuon ikäistä naista lähestyy vain rumat ja keski-ikäiset luuserit.

Kenestä naisesta sä puhut? Yleensä nättejä nuoria naisia lähestyy vähän kaiken tasoiset ja -ikäiset miehet. 

Vierailija
20/24 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei tarvitse huolia kumppania, joka ei omaa silmää miellytä, mutta eihän se ollutkaan tämän jutun pointti. Pointti on, että noin typerä ilmoitus ei houkuttele ottamaan yhtettä.

Sehän on sanomattakin selvää, että kun saa paljon viestejä, vastaa vain kiinnostaville. Karsintakriteerinä voi olla vaikka se komeus. Miksi asia pitää erikseen ilmoittaa profiilissa?