Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Kolhaisin 89 vuoden touyotallani upo uutta bentleytä :0 tämä tapahtui pikkukaupan pihalla ja ympärillä ei ollut joten pakenin jättämättä viestiä

Vierailija
07.05.2018 |

Kaupan lähellä oli taloja joten pelkään että joku on nähnyt ikkunasta.
Mun autooni ei tullut jälkeäkään mutta kolhasemaani auton hirveän ruma naarmu

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on varaa maksaa naarmun korjaus, miksi pakenit? Ota selvää paljonko autojen maalin korjaus maksaa. Jos ei ole varaa, onko lähisukulainen jolta pyytää lainaa tms. vai pitääkö sinun myydä oma auto että saa maksettua - myöhemmin toinen auto. Onko vakuutusta näiden tilanteiden varalle? Itse päätät, mutta keksi paperille vaihtoehtoja jos haluat

Vierailija
22/27 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan ei tarvitse antaa ilmi itseään, joten sulle ei tapahdu mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Se oli oikein sille omahyväiselle riistäjä-porholle.

Vierailija
24/27 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tästä ketjusta tunne että ap on kyllä kolhinut jonkun benteleytä pikkukaupan pihalla, mutta hänellä ei suinkaan ole vuoden 89 toyotaa, vaan hän yrittää laittaa kolhimisen jonkun muun syyksi.

Vierailija
25/27 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ajokorttis pois kun et osaa ajaa kolaroimatta.

Vierailija
26/27 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lain mukaan ei tarvitse antaa ilmi itseään, joten sulle ei tapahdu mitään.

Lain mukaan pitää, mutta oikeuskäytännön mukaan aineellisissa vahingoissa siitä ei rangaista.

"Jos omaisuutta on vahingoittunut eikä paikalla ole ketään, joka voi ottaa vastaan tietoja ja selvityksiä, onnettomuuteen osallisen on viipymättä ilmoitettava tapahtumasta vahinkoa kärsineelle tai poliisille."

Vierailija
27/27 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran käynyt maalaamassa spraymaalilla yhden kolhijan auton ikkunan kun pakeni paikalta, ja kuulin kuinka omistaja kirosi.

Annoin vielä omistajallekkin auton rekkarin ja kuvan autosta mikä hänen autoaan kolhi, mutta ajattelin kostoksi vielä tehdä parit maalaukset ikkunaan yön pimeydessä kun näytti asuvan samalla suunnalla ja tiesin varmasti että omistaja itse ajoi autoa.