Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä homofoobikko tarkalleen pelkää?

Vierailija
07.05.2018 |

Sitä, että joku samaa sukupuolta oleva ihastuisi häneen? Aika kovat on oletukset silloin omasta markkina-arvosta. Raiskausta? Aika epätodennäköistä. Mitä?

Kommentit (186)

Vierailija
81/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempi todellisuudesta kieltäytymisen tila laitavasemmistolla on transujen suhteen. Vielä jokin aika sitten transuus oli mielenhäiriö lääkärikirjojenkin mukaan sairaus.

Vierailija
82/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että joku samaa sukupuolta oleva ihastuisi häneen? Aika kovat on oletukset silloin omasta markkina-arvosta. Raiskausta? Aika epätodennäköistä. Mitä?

Homofoobikot pelkää että oman kaapin ovi raottuu auki.

Minun sydämeni on sinetoity, eikä sinne ole toisilla asiaa. Ei mitään asiaa ellen anna lupaa. Paasy on totaalisen mahdoton. Ja olen iloinen siitä.

Silti:

Selleista asiaa kuin homo-fobia ei ole olemassa. Ei ainakaan siten että olisin foobinen tai pelkäisin homoa, kun sanon, etta hän yrittää homouttaan ja homoiluaan mainostaessaan tuputtamaan minulle sellaista erinomaisuutta, mitä hanellä ei yksinkertaisesti ole.

Homoilussa  ja homoudessa ei ole mitään erinomaista! Eika minun tarvi pelätä sanoessani ja tuodessani tuon julki.  Toivottavasti yhteiskunta lakkaa samoin tuputtamasta homo-fobia ideologiaansa.

Pida hullut kurissa, laita homo asialle.....

Heh. En ole homon juoksupoika, enkä toisaalta laita homoa hoitamaan asioitani. 

Piste. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavammin homofobikko pelkää homoja ja heterofobikko heteroja.

Haluatko ap vielä kysyä esim. kenen nimipäivä on 30.11 tai miksi kutsutaan Olof Palmen murhaajaa?

Vierailija
84/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen uskossa, niin minun tulee ja myös haluan noudattaa Raamatun käskyjä ja ohjeita. Se on tietysti usein kovin vaikeaa myös minulle, muttei se silti merkitse sitä, että voisin alkaa hyväksyä niitä tekoja, joita Jumala on ilmoittanut synniksi. Jos siis haluan olla uskova ihminen, täytyy minun elää noiden ohjeiden mukaan.

Olisi aivan sama, jos harrastaisin esimerkiksi jalkapalloa, mutta vaatisin ehdottomasti peliin omat, minua miellyttävät säännöt. Sehän ei onnistuisi, vaan joko noudatan pelin olemassa olevia sääntöjä tai luovun halusta pelata. Samoin on uskovallakin. Et voi olla uskova ja hyväksyä vain joitakin, itselle sopivia kohtia Jumalan ohjeista, vaan usko edellyttää elämistä ja ajattelua Jumalan ohjeiden mukaan.

Koska siis olen uskossa, ajattelen edellä kuvatun kaltaisesti. Hyväksyn siis homot ja lesbot lähimmäisinäni, mutta en voi pitää heidän tekojaan hyväksyttävinä. Kuten en tietenkään voi pitää muitakaan syntejä sallittuina, olivatpa ne omiani tai muiden tekemiä.

Vierailija
85/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaat vttuun kirjoitti:

Vielä pahempi todellisuudesta kieltäytymisen tila laitavasemmistolla on transujen suhteen. Vielä jokin aika sitten transuus oli mielenhäiriö lääkärikirjojenkin mukaan sairaus.

No, älä vaivu epätoivoon. Homoseksuaalisuus ei liity transuihin. Kyllä siellä laitaoikeistossakin on ihan nimekkäitä homoseksuaaleja, joihin voit samaistua. Mutta senhän sinä jo tiesitkin, eikös vain? ;D

Vierailija
86/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selleista asiaa kuin homo-fobia ei ole olemassa. Ei ainakaan siten että olisin foobinen tai pelkäisin homoa, kun sanon, etta hän yrittää homouttaan ja homoiluaan mainostaessaan tuputtamaan minulle sellaista erinomaisuutta, mitä hanellä ei yksinkertaisesti ole.

Homoilussa  ja homoudessa ei ole mitään erinomaista! Eika minun tarvi pelatä sanoessani ja tuodessani tuon julki.

Piste. .

No mitä 'erinomaista' sitten heteroudessa on ?

Koko tuo ilmaisu  'erinomainen' muuten  soveltuu hyvin huonosti kuvaamaan ihmisiä yleensäkään missään asiassa , sillä jos jostain sanotaan esim. että  ' hänhän on (jossain)aivan  erinomainen siinä...',  niin eikö siinä yleensä olekin jotain sarkasmin makua  (ja yleensä jo äänensävyäkin) tai se on sitten vain jotain käänteistä ironiaa jonkun puheena olevan asian suhteen ?

'Koivu on erinomaisen hyvää polttopuuta' , tai ' ...erinomaisen hyvin kulutusta kestävä lattiapinnoite'... siinä esimerkkejä joihin tuon sanan käyttö  taas kitkatta ja kritiikittä sopii.

Vierailija
87/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla päivystää näemmä se huomionhakuinen, kenties jostain persoonallisuushäiriöstäkin kärsivä, itsekeskeinen Tuure Boelius, jolla on kova pakkomielle hakea vaikka rautakangella joka paikasta homoja ja tehdä heistä lauluja, kuinka lätkäjätkä rakastuu Tuure Boeliukseen (eli sanoittajaan ja laulajaansa).

Vierailija
88/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nehän pelkää rupeavansa homosteleen, kun taipumuksia löytyy, mutta niitä ei haluttaisi myöntää.

Vierailija
89/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki homofoobikot täällä : )

ne jotka pelkää iskemistä nii ei hätää, ei me seksuaalivähemmistöt haluta olla edes teidän kavereita, joten fear no more, meillä on sitäpaitsi omat yhteisöt ja baarit iskemiselle, julkisissa paikoissa voi käydä ihan vapaasti- kukaan ei lähesty

Tuohon maksalaatikkoinhoon: itsekin inhaon lähes kaikkea suomipoppia, mutta onko se mun asia kuunnellaanko sitä vai ei? _kukaan ei pakota_, en mäkään syö maksalaatikkoa näin kasvissyöjänä

Sääntöjä voi vetää raamatusta vaikka kuinka monta? Kuten vaikka jättää tuomitsemisen jättämisen itse jumalalle, jos joku luulee että päädytään helvettiin, niin kaipa siitä voi varoittaa, muttei se loppujen lopuksi ole toisten tehtävä

Eikö jossain tutkittu että homoseksuaalisuus on luonnollista evoluutiossa? Ja luonnossa homoparit pitää huolta hylätyistä? Eikös ehkäisykin ole aika luonnotonta? kun ihmisten kuuluisi penetroitua tuottaakseen jälkikasvua

sitä paitsi maapallo kiittää kun jättää lapset tekemättä

Vierailija
90/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaat vttuun kirjoitti:

"Transuus" ???

Vierailija
91/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillä sipuli kirjoitti:

Ismo L kirjoitti:

Homot on ihan OK. Kunhan eivät tule minua panemaan.

Uskon kyllä ,että eivät tule  ja eihän sinua haittaisi yhtään, vaikka useimmat heistä kääntäisivät jopa koko katseensa toiseen suuntaan jo sinut nähdessään...

Sulle ei tainnut vitsi oikein aueta.. no, älä ota elämää niin vakavasti, katso vaikka aikasi kuluksi jokunen aiheeseen liittyvä video YouTubesta...

Vierailija
92/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on mennyt överiksi. On muka niin normaalia olla epänormaali ja seksuaalivammainen. 

Laivallakin saunassa joutuu olemaan entistäkin valppaanpano.

Vierailija
93/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gay kirjoitti:

ne jotka pelkää iskemistä nii ei hätää, ei me seksuaalivähemmistöt haluta olla edes teidän kavereita, joten fear no more, meillä on sitäpaitsi omat yhteisöt ja baarit iskemiselle, julkisissa paikoissa voi käydä ihan vapaasti- kukaan ei lähesty

No mua on sen verran monta kertaa joku siilipää nastanaamalesbo ensin tuijotellut maireana ja lähtenyt kipittämään vieressä, että tiedän mistä puhun! Vaikka on ollut vihkisormus sormessa. Nykyään tunnistan ne, ja otan niin yrmeäm ilmeen ettei voi jäädä epäselväksi.

Erityisen sairasta on kun joku nainen tuijottaa sun tissejä! Uimahallissahan ne ihan sekoaa.Alastomia naisia joka puolella.

Vierailija
94/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gay kirjoitti:

Eikö jossain tutkittu että homoseksuaalisuus on luonnollista evoluutiossa? Ja luonnossa homoparit pitää huolta hylätyistä? Eikös ehkäisykin ole aika luonnotonta? kun ihmisten kuuluisi penetroitua tuottaakseen jälkikasvua

sitä paitsi maapallo kiittää kun jättää lapset tekemättä

Luonnossa homoparit pitää huolta hylätyistä, haikat tuovat lapset ja muita Aku Ankan parhaita.

Toivottavasti "tietoinen" luonto on antanut myös viisaudessaan sekä sinulle, että poikaystävällesi kunnon peräpukamat!

Vierailija
95/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gay kirjoitti:

No mua on sen verran monta kertaa joku siilipää nastanaamalesbo ensin tuijotellut maireana ja lähtenyt kipittämään vieressä, että tiedän mistä puhun! Vaikka on ollut vihkisormus sormessa. Nykyään tunnistan ne, ja otan niin yrmeäm ilmeen ettei voi jäädä epäselväksi.

Erityisen sairasta on kun joku nainen tuijottaa sun tissejä! Uimahallissahan ne ihan sekoaa.Alastomia naisia joka puolella.

Mina olisin kiinnostunut tietämään, mitä kuuluu David Buckelin adoptiolapsille, kun Isi poltti itsensä bensalla. David Buckel oli homo ja homoavioliittoaktivisti, sekä juristi.

Vierailija
96/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itseään pelkää osa. Yksi psykiatri selitti, että yllättävän moni nuori käy teini-iässä läpi vaiheen, jossa tuntee osittain vetoa samaan sukupuoleen. Siis ihan heterot ihmiset. Tämä sitten säikäyttää etenkin pojat, sillä varmasti poikaporukassa homoseksuaaliset ajatukset ovat erityisen tabu ja hävettävä asia siinä 15-v "mää oon kova jätkä"-elämänvaiheessa. Eli ällötysreaktio/homoölinä syntyy kun yritetään peitellä itseä liioitellusti ettei kukaan vain hoksaisi tai jonkin sorttisena itsevihana esim. jos kasvatus on ollut homofoobinen.

Koen itse olevani 100% heteronainen, mutta yläasteiällä olin lievästi pihkassa nykyiseen hyvään ystävääni. Mielestäni tunnekokemus oli vain mielenkiintoinen. Johtuu varmaan siitä etten ole koskaan ollut kosketuksissa homofoobiseen ympäristöön lähemmin.

Vierailija
97/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on homofoobinen. Haukkuu aina heitä ja vitsailee mitä puuhaavat makuuhuoneessa. Muutama vuosi sitten kertoi humaltuneena, että firman pikkujouluissa tanssilattialla joku homo antoi hänelle pusun. En sitten tiedä, mutta uskon että isä on jotenkin myös miehiin päin, mutta yrittää peittää sitä rasistisuudella. :D

Vierailija
98/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla päivystää näemmä se huomionhakuinen, kenties jostain persoonallisuushäiriöstäkin kärsivä, itsekeskeinen Tuure Boelius, jolla on kova pakkomielle hakea vaikka rautakangella joka paikasta homoja ja tehdä heistä lauluja, kuinka lätkäjätkä rakastuu Tuure Boeliukseen (eli sanoittajaan ja laulajaansa).

Taidat olla vähän mustasukkainen Tuurelle. Olisit vain rohkeasti pyytänyt ihastuksesi kohdetta treffeille, niin Tuure ei olisi napannut häntä nenäsi edestä.

Vierailija
99/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen siitä, miten ajatukseni homouden synnistä tai tuomitsemisesta näkyy elämässäni, vastaan siten, että en esimerkiksi välttele homojen seurassa oloa. Sen sijaan silloin, jos mielipidettäni varta vasten kysytään tai olen osallistumassa keskusteluun asiasta, tulee minun ilmaista kielteinen kantani. En tietenkään kuljeskele tuolla kaduilla tuomitsemassa, vaan ainoastaan silloin, jos asiasta kysytään. Samoin ilmoitan muistakin syntinä pitämistäni asioista, jos ne tulevat puheeksi.

Vierailija
100/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan itseään pelkää osa. Yksi psykiatri selitti, että yllättävän moni nuori käy teini-iässä läpi vaiheen, jossa tuntee osittain vetoa samaan sukupuoleen. Siis ihan heterot ihmiset. Tämä sitten säikäyttää etenkin pojat, sillä varmasti poikaporukassa homoseksuaaliset ajatukset ovat erityisen tabu ja hävettävä asia siinä 15-v "mää oon kova jätkä"-elämänvaiheessa. Eli ällötysreaktio/homoölinä syntyy kun yritetään peitellä itseä liioitellusti ettei kukaan vain hoksaisi tai jonkin sorttisena itsevihana esim. jos kasvatus on ollut homofoobinen.

Koen itse olevani 100% heteronainen, mutta yläasteiällä olin lievästi pihkassa nykyiseen hyvään ystävääni. Mielestäni tunnekokemus oli vain mielenkiintoinen. Johtuu varmaan siitä etten ole koskaan ollut kosketuksissa homofoobiseen ympäristöön lähemmin.

Sääli, että jotkut eivät koskaan kasva aikuisiksi ja sen homoölinä vaiheen yli tai sitten hyväksy itseään sellaisina kuin ovat.