Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä homofoobikko tarkalleen pelkää?

Vierailija
07.05.2018 |

Sitä, että joku samaa sukupuolta oleva ihastuisi häneen? Aika kovat on oletukset silloin omasta markkina-arvosta. Raiskausta? Aika epätodennäköistä. Mitä?

Kommentit (186)

Vierailija
101/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taman homofoofisemmaksi ei voi menna. Dean Croll, Homo raiskasi ja surmasi 30, luit oikein:

30 nuorta miesta ja teinipoikaa, ja hautasi heidat beachille ja venevajaan.

HOMO-FOOBINEN DEAN CROLL

Vanha juttu toki.

Vierailija
102/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on homofoobinen. Haukkuu aina heitä ja vitsailee mitä puuhaavat makuuhuoneessa. Muutama vuosi sitten kertoi humaltuneena, että firman pikkujouluissa tanssilattialla joku homo antoi hänelle pusun. En sitten tiedä, mutta uskon että isä on jotenkin myös miehiin päin, mutta yrittää peittää sitä rasistisuudella. :D

Tai sitten isääsi naurattaa kakkajutut, joihin homoseksuaalisuus hänen mielessään automaattisesti yhdistyy.

Tee testi ja näytä hänelle elokuvat Scary Movie 1-2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous on mennyt överiksi. On muka niin normaalia olla epänormaali ja seksuaalivammainen. 

Laivallakin saunassa joutuu olemaan entistäkin valppaanpano.

Valppaanpano = homofoobikon fantasia yllättävästä erektiosta risteilyllä ja sitä seuranneesta kiihkeästä kohtaamisesta.

Vierailija
104/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gay kirjoitti:

Kaikki homofoobikot täällä : )

ne jotka pelkää iskemistä nii ei hätää, ei me seksuaalivähemmistöt haluta olla edes teidän kavereita, joten fear no more, meillä on sitäpaitsi omat yhteisöt ja baarit iskemiselle, julkisissa paikoissa voi käydä ihan vapaasti- kukaan ei lähesty

No mua on sen verran monta kertaa joku siilipää nastanaamalesbo ensin tuijotellut maireana ja lähtenyt kipittämään vieressä, että tiedän mistä puhun! Vaikka on ollut vihkisormus sormessa. Nykyään tunnistan ne, ja otan niin yrmeäm ilmeen ettei voi jäädä epäselväksi.

Erityisen sairasta on kun joku nainen tuijottaa sun tissejä! Uimahallissahan ne ihan sekoaa.Alastomia naisia joka puolella.

T: keski-ikäinen tasa-arvokrittinen miesasiamies

Vierailija
105/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gay kirjoitti:

ne jotka pelkää iskemistä nii ei hätää, ei me seksuaalivähemmistöt haluta olla edes teidän kavereita, joten fear no more, meillä on sitäpaitsi omat yhteisöt ja baarit iskemiselle, julkisissa paikoissa voi käydä ihan vapaasti- kukaan ei lähesty

No mua on sen verran monta kertaa joku siilipää nastanaamalesbo ensin tuijotellut maireana ja lähtenyt kipittämään vieressä, että tiedän mistä puhun! Vaikka on ollut vihkisormus sormessa. Nykyään tunnistan ne, ja otan niin yrmeäm ilmeen ettei voi jäädä epäselväksi.

Erityisen sairasta on kun joku nainen tuijottaa sun tissejä! Uimahallissahan ne ihan sekoaa.Alastomia naisia joka puolella.

Itse en ole sellaisiin törmännyt, mutta kai niitä sitten on

Uimahalliasiaan en voi sanoa kun muuta kuin itse en ikinä haluaisi häiritä muita sillä tavalla, vaatii vain empatiakyvyn

Vierailija
106/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä itsekin ihmettelen. Ei ole koskaan tullut mieleen, että lesbo hyökkäisi kimppuun :D

Oletko koskaan naisten pisoaarilla tai naisten pukuhuoneessa kokenut sitä, että joku vanhempi ja kookkaampi tuijottaa intensiivisesti haaroihisi ja tuppautuu ihan lähelle? Suurin osa homoista ei todellakaan tee näin, mutta osalla pojista ja nuorista miehistä on näitä kokemuksia ja ne pitää vaan kestää hiljaa kuin mies, muuten olet homofobi.

Vierailija
107/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen homofobikko ja pelkään jopa samaa sukupuolta olevan kosketusta. En siedä sitä yhtään, että kosketellaan millään tavalla. Assosioin homoilun mielessäni johonkin älyttömän irstaaseen yliöveriin rietasteluun, että kuljetaan joku rekkamiehen näköinen pallero käsikynkässä ja itse ollaan pukeuduttu riikinkukoksi pride-festareilla - samaan tapaan kuten Saara Aalto ja Meri Sopanen. En myöskään saa mielestäni sitä kuinka homot pumppaa toinen toisiaan valtavankokoisilla strap-oneilla.

Ei ne homomiehet yleensä sträppiä käytä, kun on omakin vehje olemassa.

Naisten kesken niistä on enemmänkin iloa.

Vierailija
108/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gay kirjoitti:

T: keski-ikäinen tasa-arvokrittinen miesasiamies

Mitä? Siis ylläolevan kirjoitin minä, eikä mikään mies! Ja muhun on lesbot liimaantuneet erilaisissa tilanteissa.

Enkä ole todellakaan ainoa.

Lesbot on jopa sinnikkäämpiä kuin miehet eikä ne yleensä ole kännissä.

Mulla on ollut pari ystävää, jotka muutti seksuaalisen suuntautumisen (lesboksi), mutta ei se ystävyyttä haitannut.

N51

Vierailija
109/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pre-op transmiehenä en hirveästi arvosta niitä pervoja, jotka uimahalleissa ym.kyttäävät. Toisaalta jos olisin rohkeampi nostaisin pyyhkeen ja reväyttäisin pi**uni esille - siinäpähän pettyisivät pahasti.

Vierailija
110/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homofoobikkohan on vain pelkkä pilkkanimi ja se, että se pelkäisi jotain on vain teidän omia keksittyjä juttuja. Te voitte sitten keskenänne naureskella, että onpa se tyhmä jne ja kokea olevanne parempia ihmisiä. 

Jotkut eivät pidä tuosta koska heillä on eri arvot ja moniarvoisessa yhteiskunnassa heillä on täysi oikeus siihen. Toisia taas vi...taa kuunnella koko ajan sitä homoja siellä, homoja täällä metelöintiä. Ja se on ihan ymmärrettävää. Kun tollasta tungetaan koko ajan naamalle, niin kyllä se kyrpiin alkaa.

Vai että oikein siemensyöksyä kasvoille. Sellaiset fantasiat tulilla.

Vierailija
111/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle tulee homoudesta sellaten irrationaalinen ällötyksen tunne, jota en osaa hirveästi perustella, koska en pidä homoudessa mitään epätavallisena tai outona. Se vain etoo, hieman. Ehkä pelkään itse olevani homo, tai jotain. Ehkä latentisti olenkin? Who knows?

Vierailija
112/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä itsekin ihmettelen. Ei ole koskaan tullut mieleen, että lesbo hyökkäisi kimppuun :D

Oletko koskaan naisten pisoaarilla tai naisten pukuhuoneessa kokenut sitä, että joku vanhempi ja kookkaampi tuijottaa intensiivisesti haaroihisi ja tuppautuu ihan lähelle? Suurin osa homoista ei todellakaan tee näin, mutta osalla pojista ja nuorista miehistä on näitä kokemuksia ja ne pitää vaan kestää hiljaa kuin mies, muuten olet homofobi.

Mikä on naisten pisoaari? Jos joku urpo tulisi tuijottamaan jalkoväliäni, käskisin sen painua helvettiin ihan sukupuolesta riippumatta. Ei liity homofobiaan.

Vierailija
113/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sairaat vttuun kirjoitti:

Vielä pahempi todellisuudesta kieltäytymisen tila laitavasemmistolla on transujen suhteen. Vielä jokin aika sitten transuus oli mielenhäiriö lääkärikirjojenkin mukaan sairaus.

"Transuus" ???

Transvestismi oli n.10 vuotta sitten sairaus. Transsukupuolisuus on virallisesti sairausluokituksessa siksi, että saavat sukupuolenkorjaushoidot.

Vierailija
114/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on naisten pisoaari? Jos joku urpo tulisi tuijottamaan jalkoväliäni, käskisin sen painua helvettiin ihan sukupuolesta riippumatta. Ei liity homofobiaan.

Ei sellaista olekaan. Pointti olikin siinä, että naisen on helppo heittää näitä kommentteja, kun ei joudu samalla tavalla paljastamaan sukuelimiään mahdollisten pervojen edessä esimerkiksi vessassa lapsesta asti.

Vierailija
115/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä sekoa. Naiset on tottuneet näkemään muita naisia alastomana jo pikkutytöstä lähtien, joten jossain uimahallissa ei ole mitään erityistä ihanuutta. Alastomat ihmiset muutenkin on aika neutraalin näköisiä.

Jos on kuitenkin joku oikein poikkeuksellisen vetävän näköinen, katson mieluummin hiukan pois päin etten vahinkovilkuile.

Vierailija
116/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selleista asiaa kuin homo-fobia ei ole olemassa. Ei ainakaan siten että olisin foobinen tai pelkäisin homoa, kun sanon, etta hän yrittää homouttaan ja homoiluaan mainostaessaan tuputtamaan minulle sellaista erinomaisuutta, mitä hanellä ei yksinkertaisesti ole.

Homoilussa  ja homoudessa ei ole mitään erinomaista! Eika minun tarvi pelatä sanoessani ja tuodessani tuon julki.

Piste. .

No mitä 'erinomaista' sitten heteroudessa on ?

Koko tuo ilmaisu  'erinomainen' muuten  soveltuu hyvin huonosti kuvaamaan ihmisiä yleensäkään missään asiassa , sillä jos jostain sanotaan esim. että  ' hänhän on (jossain)aivan  erinomainen siinä...',  niin eikö siinä yleensä olekin jotain sarkasmin makua  (ja yleensä jo äänensävyäkin) tai se on sitten vain jotain käänteistä ironiaa jonkun puheena olevan asian suhteen ?

'Koivu on erinomaisen hyvää polttopuuta' , tai ' ...erinomaisen hyvin kulutusta kestävä lattiapinnoite'... siinä esimerkkejä joihin tuon sanan käyttö  taas kitkatta ja kritiikittä sopii.

Oisko se, että ihmiskunta ja laji jatkaa kulkuaan ja saat lapsen rakkaasi kanssa, nyt vaikka näin ekana tuli mieleen.

Vierailija
117/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroilla harvemmin on myös kakkaa kikkelissä tai mälliä suussa. Joskus voivat sellaisia kokeilla, mutta homoilla aina.

Vierailija
118/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sekoa. Naiset on tottuneet näkemään muita naisia alastomana jo pikkutytöstä lähtien, joten jossain uimahallissa ei ole mitään erityistä ihanuutta. Alastomat ihmiset muutenkin on aika neutraalin näköisiä.

Jos on kuitenkin joku oikein poikkeuksellisen vetävän näköinen, katson mieluummin hiukan pois päin etten vahinkovilkuile.

Lesbot eivät yleensä olekaan tuollaisia, mutta valitettavasti miesten puolelle eksyy välillä niitä pervoja, osa heteroita osa homoja osa pedofiilejä.

Vierailija
119/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteroilla harvemmin on myös kakkaa kikkelissä tai mälliä suussa. Joskus voivat sellaisia kokeilla, mutta homoilla aina.

Heteronaisillako on aina sitten mälliä suussa? Ja homo ei koskaan voi käydä suihkussa?

Vierailija
120/186 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän homofobinen puoliso. Häntä siis inhottaa homomaisuus ja homoilu. Minusta se johtuu luonteesta. Hän on tunteellinen luonne ja suhtautuu kaikkeen ylipäätään tunteella. Ei hän pysty laittamaan herkkyyttä mihkään off-asentoon, vaikka tietysti osaa hillitä itseään niin kuin aikuinen osaa. Ja osaa ja haluaa käyttäytyä kunnioittavasti.

Itelläni on käytännöllisempi suhtautuminen ollut aina. Mulla on ollut homokavereita, eikä mitään ongelmaa sen kanssa, ennen kuin tulin uskoon. En muuttunut homofobiseksi, mua ei edelleenkään hetkauta mikään, kun en vaan ole semmoinen tyyppi. Mutta käsitys muuten on tietysti muuttunut täysin.

Molempien puolesta voin kuitenkin todeta, ettei meitä tosiaan kiinnosta muiden ihmisten elämänvalinnat. Vapaudet on tärkeämpiä. Kunpa vain kaiken maailman suvaitsevaisetkin olisivat samaa mieltä

ja palauttaisivat jo vietyjä vapauksia ja purkaisivat rajoituksia. Esim. vihapuhe on naurettava termi. Metsään mennään myös sukupuolikiintiöillä, positiivisella syrjinnällä ja holhous ja rajoittaminen on tietysti huipussaan kun katsoo tuloveroasteikkoa. Oikeesti, miten ansiofobinen sitä voi olla..? Miten ketään voi kiinnostaa, mitä toinen omilla rahoillaan tekee? Eikö se oo jotenkin ihan perverssiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi