Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2018

Vierailija
07.05.2018 |

Pistä kommenttia tulemaan!

Kommentit (2304)

Vierailija
1701/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara kannusti kopissa jatkoon Maltaa "se on mun kaveri täällä", Norjaa " mä etsin sen huomenna käsiin ja kerron että olin ihastunut siihen (2009)" ja Latviaa "ihana nainen, on jutellut mun kanssa paljon".

Minäviisut....

Näin juuri käyttäytyy narsisti: Maailmankaikkeudessa on vain hän. Muilla on merkitystä vain ja ainoastaan siinä mielessä, mikä heidän suhteensa on narsistiin.

Minäminäminäminä ja minä, myself and I.

Suomalaisille on uutta semmonen itsensä kehuminen. Kehuisit sinäkin joskus itseäsi! 😂

Ongelma on se, kun Saara kehuu vaan itteensä. Yleensä ihmiset kehuvat jotain muitakin. Tai no kehuu se omaa tiimiään ja vanhempiaan ja itsestään pitäviä ihmisiä, mutta ei ketään muuta. Minusta se on outoa.

Nyt kuule ketään ei kiinnosta nää sun mielipiteet, jotka olet sanonut jo muutamaan tuhanteen kertaan joka ketjussa.

Miksi sinä luet noita ja sitten leikit täällä jotain wannabe-moderaattoria?

Saara on poikkeuksellisen itsekeskeinen. Monen mielestä tuo käytös on narsistista.

Aika moni artisti ja myös huippu-urheilija on pakostikin itsekeskeinen, koska ura nyt kerta kaikkiaan pyörii "keskushenkilön" ympärillä. Menepä jututtamaan jotakin kilpaurheilijaa, niin oman navan ympärillä ne jutut liikkuu vaikka olisi kyseessä pelkkä piirinmestari.

Olen viisufani ja katsonut nytkin kaikkien 43 artistin kaikki haastattelut. Yksikään ei pyöri tuolla lailla minäminäminäminä-akselin ympäri ja puhu minäminäminäminä-kieltä. Saara ei koskaan katso asioita laajemmin tai puhu kenestäkään muusta. Kesällä esimerkiksi asui sen palaneen tornitalon vieressä, eikä edes kommentoinut asiaa. Mm. Matt Terry osallistui varainkeruukonserttiin.

Hän on aivan selkeä narsisti. Hoveineen kaikkineen.

Minähän lääketieteellinen diagnoosi sopii henkilöön, joka on sairaalloisen kiinnostunut inhoamastaan julkkkiksesta? Jaksaa stalkata juttuja ja kirjoitella nettipalstoille inhonsa kohteesta jne.

Pitäisikö sitten Euroviisufanin jättää Saaran esitys katsomatta? Tai niiden kaikkien muiden, mistä hän ei mahdollisesti tykkää? Kyllä oikea Euroviisufani katsoo koko tapahtuman ja Saarakin esiintyy siinä. Siinä on sulle diagnoosi.

Tiesit, että asui palaneen tornitalon vieressä ja ettei ollut kommentoinut paloa. Meneekö tuo seuraaminen Eurooviisufaniuden piikkiin?

Ei ollut minun viestini. Kyseinen henkilö voi varmaan vastata tähän. Omasta mielestäni ei tuo liity mitenkään Euroviisuihin.

Vastasin jo. Se kuvaa hänen itsekeskeisyyttään. Ja viisukappalekin kertoo hänestä. Muilla mailla otetaan kantaa oikeisiin ongelmiin. Saara Aalto jauhaa mahdollista vääryyttä viime vuosituhannella.

Vierailija
1702/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvennoisen kommentit oli asiattomia: herra herkku! Jos se olis sanonut jostain naisesta samaan tyyliin, olis tullut huomautus. Heterohalaus, yök!

Mua ei liikuta kenenkään touhut omissa makuuhuoneissaan, mut ällöttää toi oman homouden hierominen ihmisten naamaan.

Loppuajan kuuntelin ruotsinkielistä selostusta ja suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tapana katsoa vuoden 2006 pisteidenjako aina, kun Suomi ei ole pärjännyt Viisuissa. Kyllä tämä trio voittaa nykyisen Mikon, vaikka ei mulla häntäkään vastaan mitään ole. Kivempi muutenkin kuunnella useampaa selostajaa yhden sijaan.

Vierailija
1704/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi bongattu Lissabonissa. Yhteinen monster meetti sen henkilön kanssa, josta tässä ketjussa ei kai sitten saa puhua, vaikka ottaakin tänä vuonna viisuihin osaa.

Vierailija
1705/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misä tuo Silvennoinen edes on tuonne pesiytynyt.

Ei tiedä musiikista mitään. Ei tiedä viisuista mitään. Ei koskaan näe sitä vaivaa että selvittäisi miten nimet äännetään.

Ja tänä vuonna on muuttanut koko euroviiisut kummalliseksi saarakultin palvonnaksi. Etkoissa jauhettiin koko ajan Saarasta, selostuskoppiinkin pitää se Saara raahata.

Ja sitten nää ulkonäköön ja seksuaalisuubtautumiseen menevät kommentit. Täysin asiattomia. Ylipäätään tää homokortti. Etkoillekin pääsi kun vaan oli homo.

Vierailija
1706/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silvennoisen kommentit oli asiattomia: herra herkku! Jos se olis sanonut jostain naisesta samaan tyyliin, olis tullut huomautus. Heterohalaus, yök!

Mua ei liikuta kenenkään touhut omissa makuuhuoneissaan, mut ällöttää toi oman homouden hierominen ihmisten naamaan.

Loppuajan kuuntelin ruotsinkielistä selostusta ja suosittelen.

Sehän myös sanoi siitä tsekin reppupojasta, että on ollut mallina brändeille x ja y ja hänen kuviaan kannattaa katsella? Mitä noilla on ikäeroa, 20 vuotta?

Vierailija
1707/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua erikseen dissata Saara Aaltoa (en ole seurannut hänen tekemisiään juuri ollenkaan tai tiedä ihmisestä mitään), mutta suomalainen tapakulttuuri eroaa aika paljon siitä, mitä se on muualla.

”Love your song, I’m your biggest fan” on sellaista sanahelinää, mikä Suomessa ymmärretään usein kirjaimellisesti ja raportoidaan sitten iltapäivälehdissäkin. Se, että nämä ovat tyhjää puhetta ei myöskään tarkoita sitä, että puhuja olisi karmea petollinen valehtelija, näinkin Suomessa usein tulkitaan.

Toisekseen, varsinkin mitä julkisemmin mielipiteitään esittää, sitä varovaisempi pitäisi olla arvostelemasta esim. kilpakumppaneitaan tällaisessa tilanteessa. Ainakin sanamuodot pitäisi harkita tarkasti. Suomessa monesti arvostetaan suorapuheisuutta, eikä tajuta, että totuuden torvena esiintyminen harvemmin lisää suosiota.

Tuskin nämä Suomen viisulähetyksen kommentit kansainvälistä suosiota saavat, mutta moni muu on vain paljon taitavampi keräämään sympatiapisteitä muista maista, kun vaikuttaa mukavalta ja hyväkäytöksiseltä. Tässähän kuitenkin on kysymys suosiosta.

Vierailija
1708/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go, Saara, go!

Suomen biisi erottuu edukseen mitäänsanomattomasta viisujollotuksesta.

Sijoitus tulee olemaan 1-6.

Vierailija
1709/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Go, Saara, go!

Suomen biisi erottuu edukseen mitäänsanomattomasta viisujollotuksesta.

Sijoitus tulee olemaan 1-6.

16

Vierailija
1710/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mielestä Tanska, Unkari ja Hollanti oli ihan KAUHEITA!!!!! Yööök!

Parhaimmat oli mielestäni Suomen lisäksi Tsekki, Viro, Australia, Norja, Ruotsi, Moldova, Kypros

Vierailija
1711/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Saaran sijoitus 2-10. Voittaja lienee Kypros, veikkaisin. Vahvoilla on myös Israel, Australia ainakin.

Vierailija
1712/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkarin biisi on muutaman kuuntelukerran jälkeen alkanut iskeä. Varsinkin kun luin, että lyriikat kertoo kuolleesta isästä. Hauska ylläri jos tämä biisi menestyy. Poikkeaa muista, vähän kuin Lordi aikoinaan.

Vierailija
1713/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lordi bongattu Lissabonissa. Yhteinen monster meetti sen henkilön kanssa, josta tässä ketjussa ei kai sitten saa puhua, vaikka ottaakin tänä vuonna viisuihin osaa.

Lordi voitaisiin ottaa yllätysesiintyjäksi mukaan Suomen esitykseen monsteriksi, vaikka olevinaan pyörittämään Saaraa ylösalaisin siihen esityksen alkuun sen pyörylän reunalle! : )

Vierailija
1714/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Suomi on hyvä tänä vuonna! Uskon että on vahvoilla 🤔

Vierailija
1715/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se Ruotsi on jotenki vähän ällöttävä...

Vierailija
1716/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Saara laulaa niillä kaikilla viisukielillä nyt finaaleissa sen biisin? Voitto olisi 100% varma!

Vierailija
1717/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko Saara laulaa niillä kaikilla viisukielillä nyt finaaleissa sen biisin? Voitto olisi 100% varma!

Viisumaiden kielillä*

Vierailija
1718/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Esityksen pitää olla tismalleen sama kuin semissä. Eikä olisi. Hölmö ideakin.

Vierailija
1719/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Esityksen pitää olla tismalleen sama kuin semissä. Eikä olisi. Hölmö ideakin.

Sitten sen toisen taustakimittäjän täytyy tömähtää uudelleen rappusiin.

Vierailija
1720/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Yleltä rohkeutta uudistaa koko UMK. Kyseinen show on ummehtunut tuulahdus 90 luvun homoparodiasta. Toivottavasti tulevaisuudessa kilpailusta tehdään moderni, voisimme ottaa mallia vaikka Ruotsista. Ehkä tämän myötä kilpailun arvostus nousisi myös artistien parissa.

Ketju on lukittu.