Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2018

Vierailija
07.05.2018 |

Pistä kommenttia tulemaan!

Kommentit (2304)

Vierailija
1661/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara kannusti kopissa jatkoon Maltaa "se on mun kaveri täällä", Norjaa " mä etsin sen huomenna käsiin ja kerron että olin ihastunut siihen (2009)" ja Latviaa "ihana nainen, on jutellut mun kanssa paljon".

Minäviisut....

Näin juuri käyttäytyy narsisti: Maailmankaikkeudessa on vain hän. Muilla on merkitystä vain ja ainoastaan siinä mielessä, mikä heidän suhteensa on narsistiin.

Minäminäminäminä ja minä, myself and I.

Suomalaisille on uutta semmonen itsensä kehuminen. Kehuisit sinäkin joskus itseäsi! 😂

Ongelma on se, kun Saara kehuu vaan itteensä. Yleensä ihmiset kehuvat jotain muitakin. Tai no kehuu se omaa tiimiään ja vanhempiaan ja itsestään pitäviä ihmisiä, mutta ei ketään muuta. Minusta se on outoa.

Nyt kuule ketään ei kiinnosta nää sun mielipiteet, jotka olet sanonut jo muutamaan tuhanteen kertaan joka ketjussa.

Miksi sinä luet noita ja sitten leikit täällä jotain wannabe-moderaattoria?

Saara on poikkeuksellisen itsekeskeinen. Monen mielestä tuo käytös on narsistista.

Aika moni artisti ja myös huippu-urheilija on pakostikin itsekeskeinen, koska ura nyt kerta kaikkiaan pyörii "keskushenkilön" ympärillä. Menepä jututtamaan jotakin kilpaurheilijaa, niin oman navan ympärillä ne jutut liikkuu vaikka olisi kyseessä pelkkä piirinmestari.

Olen viisufani ja katsonut nytkin kaikkien 43 artistin kaikki haastattelut. Yksikään ei pyöri tuolla lailla minäminäminäminä-akselin ympäri ja puhu minäminäminäminä-kieltä. Saara ei koskaan katso asioita laajemmin tai puhu kenestäkään muusta. Kesällä esimerkiksi asui sen palaneen tornitalon vieressä, eikä edes kommentoinut asiaa. Mm. Matt Terry osallistui varainkeruukonserttiin.

Hän on aivan selkeä narsisti. Hoveineen kaikkineen.

Minähän lääketieteellinen diagnoosi sopii henkilöön, joka on sairaalloisen kiinnostunut inhoamastaan julkkkiksesta? Jaksaa stalkata juttuja ja kirjoitella nettipalstoille inhonsa kohteesta jne.

Kuten sanoin. Olen viisufani. Seuraan kaiken niihin liittyvän. Nyt(kään) en ole stalkannut mitään, vaam katsonut ihan vaan semifinaali kakkosen. En edes tiennyt Saara Aallon olevan selostamossa. Ipadista ei saa ääntä pois. Olisin ottanut jos saisi.

Siinä sulle stalkkaamista. Maailma ei pyöri Saara Aallon ympärillä. Hän vain todella ikävästi tunkee ihan joka paikkaan.

Palstan Saara-heitterin maailma todellakin pyörii Saara Aallon ympärillä.

Vierailija
1662/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara kannusti kopissa jatkoon Maltaa "se on mun kaveri täällä", Norjaa " mä etsin sen huomenna käsiin ja kerron että olin ihastunut siihen (2009)" ja Latviaa "ihana nainen, on jutellut mun kanssa paljon".

Minäviisut....

Näin juuri käyttäytyy narsisti: Maailmankaikkeudessa on vain hän. Muilla on merkitystä vain ja ainoastaan siinä mielessä, mikä heidän suhteensa on narsistiin.

Suomalaisille on uutta semmonen itsensä kehuminen. Kehuisit sinäkin joskus itseäsi! 😂

Ongelma on se, kun Saara kehuu vaan itteensä. Yleensä ihmiset kehuvat jotain muitakin. Tai no kehuu se omaa tiimiään ja vanhempiaan ja itsestään pitäviä ihmisiä, mutta ei ketään muuta. Minusta se on outoa.

Nyt kuule ketään ei kiinnosta nää sun mielipiteet, jotka olet sanonut jo muutamaan tuhanteen kertaan joka ketjussa.

Saara on poikkeuksellisen itsekeskeinen. Monen mielestä tuo käytös on narsistista.

Aika moni artisti ja myös huippu-urheilija on pakostikin itsekeskeinen, koska ura nyt kerta kaikkiaan pyörii "keskushenkilön" ympärillä. Menepä jututtamaan jotakin kilpaurheilijaa, niin oman navan ympärillä ne jutut liikkuu vaikka olisi kyseessä pelkkä piirinmestari.

Olen viisufani ja katsonut nytkin kaikkien 43 artistin kaikki haastattelut. Yksikään ei pyöri tuolla lailla minäminäminäminä-akselin ympäri ja puhu minäminäminäminä-kieltä. Saara ei koskaan katso asioita laajemmin tai puhu kenestäkään muusta. Kesällä esimerkiksi asui sen palaneen tornitalon vieressä, eikä edes kommentoinut asiaa. Mm. Matt Terry osallistui varainkeruukonserttiin.

Minähän lääketieteellinen diagnoosi sopii henkilöön, joka on sairaalloisen kiinnostunut inhoamastaan julkkkiksesta? Jaksaa stalkata juttuja ja kirjoitella nettipalstoille inhonsa kohteesta jne.

Siis onko joku todella katsonut kaikki 43 puolen tunnin mittaista artistihaastattelua?! Aika urakka.

Jotkut ihmiset on hyvin kiinnostuneita Euroviisuista 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäviisut....

Kuten sanoin. Olen viisufani. Seuraan kaiken niihin liittyvän. Nyt(kään) en ole stalkannut mitään, vaam katsonut ihan vaan semifinaali kakkosen. En edes tiennyt Saara Aallon olevan selostamossa. Ipadista ei saa ääntä pois. Olisin ottanut jos saisi.

Siinä sulle stalkkaamista. Maailma ei pyöri Saara Aallon ympärillä. Hän vain todella ikävästi tunkee ihan joka paikkaan.

Palstan Saara-heitterin maailma todellakin pyörii Saara Aallon ympärillä.

Ei ole mitään ”palstan Saara-heitteriä”. On vain lukuisia ihmisiä, jotka kirjoittelee täällä Saara Aallosta. Ja sitten on tää yksi mt-ongelmainen fani, joka alkaa raivota ja kuvittelee aina puhuvansa yhdelle ja samalla ihmiselle.

Vierailija
1664/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannin kappale erottuu edukseen

Vierailija
1665/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Waylon on hyvä, mutta en tajua niitä mustia miehiä.

Vierailija
1666/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisufani vuodesta 1974 kirjoitti:

Huomenta. Jälleen muutama sana eilisen semifinaalin jatkoonmenijöistä:

- Norjan esitystä kantaa vain ja ainoastaan Rybakin persoona ja ääni, muuten kappale on turhaakin turhempi. Norjalaisille silti peukut siitä, että lavaesiintyminen toimi hyvin ilman turhaa lavastekikkailua (kevyttä overlay-grafiikkaa lukuunottamatta). En usko, että menestyy finaalissa, tai jos menestyy, niin ihme on.

- Serbia... Öh, mitähän siitä sanoisi? Naislaulajan ääni on komea kuin mikä, etniset elementit toimivat, mutta mieslaulajassa on jotain häiritsevää, jollei peräti vastenmielistä. Toisaalta Viisut ilman pakollisia Balkan-vaikutteita eivät olisi Viisut laisinkaan, joten tervemenoa finaaliin. Naapurimailta herunee sympatiapisteitä tänäkin vuonna.

- Tanskan pojat saapuivat lavalle suoraan Winterfellistä lumisateen kera ja parrat liehuen mutta sentään ilman zombiarmeijaa; talvi on siis tosiaan tullut nyt myös Euroviisuihin. Vaikka kappaleen teema on rauhanomainen, esityksessä olisi saanut olla huomattavasti enemmän äijäenergiaa ja laulussa voimaa, sillä niiden avulla Tanska olisi saattanut tömistää itsensä jopa kisan kärkeen. Mutta näillä rahkeilla se ei taida onnistua.

- Moldovan esityksestä näki ja kuuli heti, että nyt mennään jatkoon. Lavasteviritys oli niin hauska, että suunniteltu vessakäynti jäi väliin, kun ruudun äärestä ei vetävän shown ansiosta malttanutkaan lähteä mihinkään. Kappale itsessään on tutunkuuloista slaavihumppaa, mutta 40-luvun tyyliin stailatuilla laulajilla on vahvat äänet ja muutenkin homma tuntui olevan hanskassa alusta loppuun saakka.

- Alankomaan country rock -rallatus oli tasapaksu mutta ammattitaitoinen esitys, ja laulajan ääni on miellyttävä, mutta mikä hemmetin idea niissä lavalla huitovissa, vääntelehtivissä ja ympäriinsä pomppivissa tanssijoissa oikein oli? Ei voi käsittää.

- Australian kappale on mitäänsanomatonta peruspoppista, mutta Jessica säkenöi lavalla positiivista ja jollain tapaa suorastaan primitiivistä naisenergiaa. Ei siis ihme, että esitys vetosi katsojiin niin paikan päällä kuin muuallakin Euroopassa. Finaalimenestyksestä en sanoisi vielä juuta enkä jaata.

- Unkari oli tämän kauttaaltaan varsin puuduttavan semifinaalin virkistävä valopilkku. Pojat olivat selvästikin liikkeellä tosissaan, kitaristin heittäytyminen yleisöön näytti hurjalta (ei sentään mätkähtänyt suoraan lattialle), ja unkarin kieli kuulostaa suomalaisen korvaan aina yhtä hauskalta töksähtelevine ääkkösineen. Täsmämusiikkia täsmäyleisölle.

- Ruotsin esitys oli niin steriili, että kaverin olisi voinut lähettää suoraan leikkaussaliin ilman desinfiointia. Pliisu, tyhjänpäiväinen vintagerenkutus, jonka lavasteiden viiruvalot meinasivat oikeasti laukaista minulla migreenin. Ruotsalaisissa ei ole ollut pienintäkään särmää sitten Loreenin Euphorian, ja epäilen, että moni äänesti tänäkin vuonna Ruotsia vain joko tavan vuoksi tai naapurirakkaudesta.

- Ukrainan laulaja nousi flyygelistään kuin Lestat auringon laskiessa ja poltti melkein vielä lavasteensakin esityksen päätteeksi. En ihmettelisi, jos Anne Rice vaatisi showsta itselleen rojalteja tai vähintään copyright-merkinnän flyygelin kylkeen. Kappale ei jäänyt mieleen, mutta esillepano oli sen verran vaikuttava, että jatkopaikka oli selvä.

Tänä vuonna finaaliin suoraan menevien maiden eli Big Fiven esittely hoidettiin semifinaaleissa kohtalaisen hyvin, ja uskon, että niiden edustajat jäivät nyt katsojille paremmin mieleen kuin aiempina vuosina.

Kaiken kaikkiaan tämän vuoden viisujen taso on mielestäni dramaattisesti viime vuotta heikompi. Hyviä laulajia kyllä riittää, mutta korvamadot loistavat poissaolollaan. No, parempi tuuri ensi vuonna.

Ja mielenkiintoista nähdä, kenet paneurooppalainen konsensus tänä vuonna nostaa voittajaksi. Itse en löisi vetoa puoleen enkä toiseen...

Tämä viesti kuvastaa täysin omaa mielipidettäni. Kiitos, kun säästit minut kirjoittamiselta :)

Vierailija
1667/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omia ajatuksiani kisaajista:

Rakastuin Alexander Rybakiin Fairytalen myötä, mutta tämän vuoden biisi oli aluksi tosi kehno. Ajattelin, että tällä ei ole kyllä mitään mahdollisuuksia kisassa! Muutaman kerran kuultuani mielipide alkoi muuttua, ja nyt tykkään biisistä tosi paljon. Menevä, letkeä, ja Alexanderin lavakarisma kantaisi minkä tahansa biisin. Sanat ovat silti huonot.

Ruotsin biisi oli myös aluksi todella mitäänsanomaton, mutta jälleen muutaman kerran kuunneltuani piti pyörtää mielipiteeni. Siistiä MJ-fiilistä, tosi tarttuva ja aivan varmasti kymmenen kärjessä. Myöntäkää pois, kyllä tekin tätä jammaatte ;)

Tsekki on ykkössuosikkini, heti ekalta kuuntelukerralta. Virkistävää nähdä tällaista flirttiä ja pyllynpyöritystä mieheltä. Naisetkin voisivat joskus koittaa muistaa pukea päälleen, Tsekin esiintyjä on täysissä vaatteissa ja silti todella seksikäs ja kepeän kuuma.

Tanskan biisistä haluaisin tykätä, mutta en millään saa mieleeni, miten biisi menee. Jokin viimeinen silaus puuttuu, liian vähän voimaa ja väkevyyttä.

Israelin biisi on ihan huippu, mutta kerrankin toivon poliittisten syiden estävän voiton. Joka tapauksessa virkistävän erilainen ja hauska, mutta ei kuitenkaan vitsi vaan ihan tosissaan tehty.

Kyproksesta en saa mitään irti, en ihan ymmärrä miksi on niin kova voittajasuosikki. Lähes identtinen kaikkien Kreikan ja Kyprosten aiempien kappaleiden kanssa.

Saaran biisi on hyvä, mutta jotenkin demomainen. Jotain puuttuu.

Ruotsin biisi on ok, mutta laulaja luonteeltaan niin epämiellyttävä, että on mun bottom 5. Kai kaikki on nähneet jo sen reaktiovideon

Mikä video?

Sen pojan molemmat vanhemmat on todella epämiellyttäviä ihmisiä, siksi toivon floppaavan oikein kunnolla

Vierailija
1668/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juhlitaan Saanan voittoa!

Vierailija
1669/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte top kympiksi?

Luulen että siellä on Kypros, Ranska, Israel, Norja, Ruotsi, Bulgaria, Ukraina, Moldova, Unkari ja toivon että Tanska.

Vierailija
1670/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy miksi Ruotsi pärjää aina on se, että he tekevät biisin sillä ajatuksella, että se pärjäisi listoilla omillaankin ilman esc-vetoapua. Eli hyvä biisi, joka nyt vaan sattuu olemaan euroviisu. Suomessa taas yritetään 'taktikoimalla' tehdä hyvä euroviisu, joka sitten saattaa olla hyvä biisi.

Vierailija
1671/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisut on kyllä niin ennalta -arvattavaa roskaa ettei mitään rajaa.  Katsoin pätkiä Irlannin laulusta , mikä mitäänsanomaton jollotus. En edes katsonut mitä muuta stagella oli. Se oli järkytys kaiklile kun he meni finaaliin.

Tänään näin, Irlanti tekee rakettimaista nousua vedonlyontilistoilla. En voinuyt ymmärtää. Okei, sitten huomasin, stagella oli näköjään ollut 2 poikaa pitämässä toisiaan kädestä. Jaahas, no nyt ymmärrän miksi. Eihän sitä muuta tarvita niin homoyhteisö on haltioissaan ja se onkin mahtava viisu.

Vierailija
1672/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja syy miksi Ruotsi pärjää aina on se, että he tekevät biisin sillä ajatuksella, että se pärjäisi listoilla omillaankin ilman esc-vetoapua. Eli hyvä biisi, joka nyt vaan sattuu olemaan euroviisu. Suomessa taas yritetään 'taktikoimalla' tehdä hyvä euroviisu, joka sitten saattaa olla hyvä biisi.

Ruotsissa osataan rakentaa täydellinen kokonaisuus. Moni ruotsalainen viisuvoittaja on ihan tyhjänaikainen jollotus, mutta sen esitys on ollut täydellinen ja tasapainoinen. Nostanut sen jollotuksen muiden jollotusten yläpuolelle.

Vierailija
1673/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäviisut....

Siis onko joku todella katsonut kaikki 43 puolen tunnin mittaista artistihaastattelua?! Aika urakka.

Yksittäisten maiden / esiintyjien / esitysten fanit eivät oikein tajua tätä.

Vierailija
1674/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tänä vuonna homoviisuissa yhtään emähomoa kiekumassa? Tyyliin parta ja mekko?

Mitä, eikö ole? Rasismia!

Vierailija
1675/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäviisut....

Yksittäisten maiden / esiintyjien / esitysten fanit eivät oikein tajua tätä.

Minua muuten häiritsee sen Suomen selostajan ammattitaidottomuus. Hän osaa just ja just nimet, mutta kaikki syvällinen tietämys viisuista puuttuu.

Vierailija
1676/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää Suomen enkä myöskään Portugalin omista juontajista. Se Silvennoinen on ihan ällöttävä kommentteineen. Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta jotenkin silti neutraalimpaa linjaa toivoisin. Kun tuntuu, että kaikki hänen puheensa oikein korostaa "homoutta".Toivon, ettei minua nyt ihan teilata. Portugalin juontajat ovat minusta liian "jäykkiä" ja pitäisi huumoria olla enemmän. Sekä väliaikajutut ovat minusta olleet laimeita.

Vierailija
1677/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää Suomen enkä myöskään Portugalin omista juontajista. Se Silvennoinen on ihan ällöttävä kommentteineen. Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta jotenkin silti neutraalimpaa linjaa toivoisin. Kun tuntuu, että kaikki hänen puheensa oikein korostaa "homoutta".Toivon, ettei minua nyt ihan teilata. Portugalin juontajat ovat minusta liian "jäykkiä" ja pitäisi huumoria olla enemmän. Sekä väliaikajutut ovat minusta olleet laimeita.

Silvennoinen on tehnyt Youtubeen jutun siitä, miten vaikeaa on tietää miten oaljon homoudesta voi puhua.

Mun mielestä Yleisradion musiikkiohjelmassa siitä ei tarvitsisi puhua yhtään. Ei mistään seksuaalisuudesta.

Vierailija
1678/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää Suomen enkä myöskään Portugalin omista juontajista. Se Silvennoinen on ihan ällöttävä kommentteineen. Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta jotenkin silti neutraalimpaa linjaa toivoisin. Kun tuntuu, että kaikki hänen puheensa oikein korostaa "homoutta".Toivon, ettei minua nyt ihan teilata. Portugalin juontajat ovat minusta liian "jäykkiä" ja pitäisi huumoria olla enemmän. Sekä

väliaikajutut ovat minusta olleet laimeita.

Minusta Euroviisujen historia tanssien oli hauska :) Planet Portugal on ollut aika laimea.

Vierailija
1679/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teilata homona olen samaa mieltä ällö Silvennoinen

Vierailija
1680/2304 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Waylon on hyvä, mutta en tajua niitä mustia miehiä.

He ovat iloa silmille!

Ketju on lukittu.