Euroviisut 2018
Kommentit (2304)
Tykkään Espanjan biisistä ihan hulluna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää kun aina toi yks ja sama ihminen tulee pilaamaan kaikki ketjut Saaraan haukkumalla ja sotkee Merin mukaan juttuihin. Miten tylsä elämä jollain voikaan olla..
Tämä!
Viestissä, johon viittaat ei edes puhuttu Meristä vaan MARISTA :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Älkää vastatko mitään noihin Saara-viesteihin. Kannattaa olla reagoimatta vaan ja kirjoittaa muista Euroviisu-aiheista.
Se Saara liittyy kuule Euroviisuihin. Etkä sä ole mikään moderaattori.
Vierailija kirjoitti:
Oi
Vierailija kirjoitti:
Miks Saaran pitäis kehua muita? Toi on kilpailu ja tossa kilpaillaan muita vastaan ja täytyykin olla vähän "itsekäs" ja pitää itseään parhaimpana. Tietenkin!
Pitäkööt privaatisti itseään vaikka universumin keisareita, mutta edellytän kaikilta artisteilta julkisuudessa käytöstapoja. Siksi Ingrosson, Sobralin ja Aallon *ittuilut vaikuttavat ainakin minuun. Miksi toivoisin mulker*ille menestystä?
Lopeta jo sairas mulkku. keskity omaan elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Saara puhui sillon kun sen mikki jäi auki?
Haukkui kanssakilpailijoitaan erittäin epäkannustavasti. Positiviisuuden lähettiläämme.
Tulit sitten tänne vääristelemään Saaran sanomisia. Tuossa aiemmin ollut mukamas suora lainaus Saaran eilisiltaisesta "selostuksesta" oli siteerattu väärin. Lisäksi pitää ymmärtää missä tilanteessa ja millä äänenpainolla asioita esitetään. Saara Aallon kommenteissa ei todellakaan ollut mitään ihmeellistä tai uutisoinnin veroista. Täällä sen sijaan on pelkkää hiusten halkomista. Kyllä täytyy olla sosiaalinen elämä vaikeaa eräillä kommentoijilla, jos jokainen pieni sanan käänne aiheuttaa tuommoisia reaktioita. Miten sitä pärjää ihmisten kanssa ja elämässä yleensä? Esimerkiksi itse olin 100 prosenttisen varma, että Venäjä ei pääse jatkoon. Jos on Euroviisuja enemmän seurannut, niin osasi sen arvata etukäteen. Saara oli myös asiasta varma ja sattui sen esittämään ääneen. Miten sen voi tulkita haukuiksi? Hänellä oli varmaan omat suosikkinsa, ja tilaisuuden luonteeseen kuuluukin liputtaa omien suosikkien puolesta. Mitä muuta virkaa hänellä olisi edes ollut selostuskopissa? Eli täysin normaali tilanne, joka toistui jokaisessa eurooppalaisessa olohuoneessa itse kullakin omakohtaisesti.
Miten oli siteerattu väärin? Selostajien ei mielestäni pidä liikaa korostaa omia suosikkejaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi
Vierailija kirjoitti:
Miks Saaran pitäis kehua muita? Toi on kilpailu ja tossa kilpaillaan muita vastaan ja täytyykin olla vähän "itsekäs" ja pitää itseään parhaimpana. Tietenkin!
Pitäkööt privaatisti itseään vaikka universumin keisareita, mutta edellytän kaikilta artisteilta julkisuudessa käytöstapoja. Siksi Ingrosson, Sobralin ja Aallon *ittuilut vaikuttavat ainakin minuun. Miksi toivoisin mulker*ille menestystä?
Lopeta jo sairas mulkku. keskity omaan elämääsi.
Sinä se tässä sairas olet. Mene trollaamaan toiseen ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi
Vierailija kirjoitti:
Minä olin erityisen pettynyt Sobralin avautumiseen. Portugali on sentään isäntämaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin maallikko tiesin ettei venäjä mene jatkoon. Jo youtube videonsa ovat täynnä arvostelua, venäläiset itse sitä johtamassa+minulla on korvat. Kun yritetään arvailla kuka pääsee jatkoon ja kuka ei, joskus se on hyvin selvää jos esitys vain ei kannattele. Saaralta odotin paljon enemmän kommentteja, hän oli hyvin hienotunteinen ja jätti sanomatta paljon mitä olisi voinut jopa. Hän oli kunnioittava. Respect.
Se vielä puuttui, että Silvennoinen tai Saara olisivat irvailleet vakavasti sairaalle ihmiselle. Onneksi heillä oli ainakin sen verran tyylitajua. Erityisesti Silvennoisen kohdalla olin tästä positiivisesti yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Omia ajatuksiani kisaajista:
Rakastuin Alexander Rybakiin Fairytalen myötä, mutta tämän vuoden biisi oli aluksi tosi kehno. Ajattelin, että tällä ei ole kyllä mitään mahdollisuuksia kisassa! Muutaman kerran kuultuani mielipide alkoi muuttua, ja nyt tykkään biisistä tosi paljon. Menevä, letkeä, ja Alexanderin lavakarisma kantaisi minkä tahansa biisin. Sanat ovat silti huonot.
Ruotsin biisi oli myös aluksi todella mitäänsanomaton, mutta jälleen muutaman kerran kuunneltuani piti pyörtää mielipiteeni. Siistiä MJ-fiilistä, tosi tarttuva ja aivan varmasti kymmenen kärjessä. Myöntäkää pois, kyllä tekin tätä jammaatte ;)
Tsekki on ykkössuosikkini, heti ekalta kuuntelukerralta. Virkistävää nähdä tällaista flirttiä ja pyllynpyöritystä mieheltä. Naisetkin voisivat joskus koittaa muistaa pukea päälleen, Tsekin esiintyjä on täysissä vaatteissa ja silti todella seksikäs ja kepeän kuuma.
Tanskan biisistä haluaisin tykätä, mutta en millään saa mieleeni, miten biisi menee. Jokin viimeinen silaus puuttuu, liian vähän voimaa ja väkevyyttä.
Israelin biisi on ihan huippu, mutta kerrankin toivon poliittisten syiden estävän voiton. Joka tapauksessa virkistävän erilainen ja hauska, mutta ei kuitenkaan vitsi vaan ihan tosissaan tehty.
Kyproksesta en saa mitään irti, en ihan ymmärrä miksi on niin kova voittajasuosikki. Lähes identtinen kaikkien Kreikan ja Kyprosten aiempien kappaleiden kanssa.
Saaran biisi on hyvä, mutta jotenkin demomainen. Jotain puuttuu.
Kuin omia ajatuksiani. Paitsi Ruotsin biisiä en todellakaan jammaa ja Tsekistä en tykkää. Heidän sijalleen nostaisin Ranskan ja Moldovan.
Vierailija kirjoitti:
Kehuhan Saara esim Tanskan biisiä. Tykkäs kovasti.
Kaunis laulumelodiahan siinä on, hyvinkin jäi päähän soimaan kertsi. Vaikka mulle ne ulkoset asiat nappas paremmin. Isoja, karvaisia miehiä. <3
Mitä hän sanoi siitä? Tanska voi menestyä oikein hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara kannusti kopissa jatkoon Maltaa "se on mun kaveri täällä", Norjaa " mä etsin sen huomenna käsiin ja kerron että olin ihastunut siihen (2009)" ja Latviaa "ihana nainen, on jutellut mun kanssa paljon".
Minäviisut....Näin juuri käyttäytyy narsisti: Maailmankaikkeudessa on vain hän. Muilla on merkitystä vain ja ainoastaan siinä mielessä, mikä heidän suhteensa on narsistiin.
Minäminäminäminä ja minä, myself and I.
Suomalaisille on uutta semmonen itsensä kehuminen. Kehuisit sinäkin joskus itseäsi! 😂
Ongelma on se, kun Saara kehuu vaan itteensä. Yleensä ihmiset kehuvat jotain muitakin. Tai no kehuu se omaa tiimiään ja vanhempiaan ja itsestään pitäviä ihmisiä, mutta ei ketään muuta. Minusta se on outoa.
Nyt kuule ketään ei kiinnosta nää sun mielipiteet, jotka olet sanonut jo muutamaan tuhanteen kertaan joka ketjussa.
Miksi sinä luet noita ja sitten leikit täällä jotain wannabe-moderaattoria?
Saara on poikkeuksellisen itsekeskeinen. Monen mielestä tuo käytös on narsistista.
Aika moni artisti ja myös huippu-urheilija on pakostikin itsekeskeinen, koska ura nyt kerta kaikkiaan pyörii "keskushenkilön" ympärillä. Menepä jututtamaan jotakin kilpaurheilijaa, niin oman navan ympärillä ne jutut liikkuu vaikka olisi kyseessä pelkkä piirinmestari.
Olen viisufani ja katsonut nytkin kaikkien 43 artistin kaikki haastattelut. Yksikään ei pyöri tuolla lailla minäminäminäminä-akselin ympäri ja puhu minäminäminäminä-kieltä. Saara ei koskaan katso asioita laajemmin tai puhu kenestäkään muusta. Kesällä esimerkiksi asui sen palaneen tornitalon vieressä, eikä edes kommentoinut asiaa. Mm. Matt Terry osallistui varainkeruukonserttiin.
Hän on aivan selkeä narsisti. Hoveineen kaikkineen.
Minähän lääketieteellinen diagnoosi sopii henkilöön, joka on sairaalloisen kiinnostunut inhoamastaan julkkkiksesta? Jaksaa stalkata juttuja ja kirjoitella nettipalstoille inhonsa kohteesta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara kannusti kopissa jatkoon Maltaa "se on mun kaveri täällä", Norjaa " mä etsin sen huomenna käsiin ja kerron että olin ihastunut siihen (2009)" ja Latviaa "ihana nainen, on jutellut mun kanssa paljon".
Minäviisut....Näin juuri käyttäytyy narsisti: Maailmankaikkeudessa on vain hän. Muilla on merkitystä vain ja ainoastaan siinä mielessä, mikä heidän suhteensa on narsistiin.
Suomalaisille on uutta semmonen itsensä kehuminen. Kehuisit sinäkin joskus itseäsi! 😂
Ongelma on se, kun Saara kehuu vaan itteensä. Yleensä ihmiset kehuvat jotain muitakin. Tai no kehuu se omaa tiimiään ja vanhempiaan ja itsestään pitäviä ihmisiä, mutta ei ketään muuta. Minusta se on outoa.
Nyt kuule ketään ei kiinnosta nää sun mielipiteet, jotka olet sanonut jo muutamaan tuhanteen kertaan joka ketjussa.
Saara on poikkeuksellisen itsekeskeinen. Monen mielestä tuo käytös on narsistista.
Aika moni artisti ja myös huippu-urheilija on pakostikin itsekeskeinen, koska ura nyt kerta kaikkiaan pyörii "keskushenkilön" ympärillä. Menepä jututtamaan jotakin kilpaurheilijaa, niin oman navan ympärillä ne jutut liikkuu vaikka olisi kyseessä pelkkä piirinmestari.
Olen viisufani ja katsonut nytkin kaikkien 43 artistin kaikki haastattelut. Yksikään ei pyöri tuolla lailla minäminäminäminä-akselin ympäri ja puhu minäminäminäminä-kieltä. Saara ei koskaan katso asioita laajemmin tai puhu kenestäkään muusta. Kesällä esimerkiksi asui sen palaneen tornitalon vieressä, eikä edes kommentoinut asiaa. Mm. Matt Terry osallistui varainkeruukonserttiin.
Minähän lääketieteellinen diagnoosi sopii henkilöön, joka on sairaalloisen kiinnostunut inhoamastaan julkkkiksesta? Jaksaa stalkata juttuja ja kirjoitella nettipalstoille inhonsa kohteesta jne.
Kuten sanoin. Olen viisufani. Seuraan kaiken niihin liittyvän. Nyt(kään) en ole stalkannut mitään, vaam katsonut ihan vaan semifinaali kakkosen. En edes tiennyt Saara Aallon olevan selostamossa. Ipadista ei saa ääntä pois. Olisin ottanut jos saisi.
Siinä sulle stalkkaamista. Maailma ei pyöri Saara Aallon ympärillä. Hän vain todella ikävästi tunkee ihan joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sitten Euroviisufanin jättää Saaran esitys katsomatta? Tai niiden kaikkien muiden, mistä hän ei mahdollisesti tykkää? Kyllä oikea Euroviisufani katsoo koko tapahtuman ja Saarakin esiintyy siinä. Siinä on sulle diagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia ajatuksiani kisaajista:
Rakastuin Alexander Rybakiin Fairytalen myötä, mutta tämän vuoden biisi oli aluksi tosi kehno. Ajattelin, että tällä ei ole kyllä mitään mahdollisuuksia kisassa! Muutaman kerran kuultuani mielipide alkoi muuttua, ja nyt tykkään biisistä tosi paljon. Menevä, letkeä, ja Alexanderin lavakarisma kantaisi minkä tahansa biisin. Sanat ovat silti huonot.
Ruotsin biisi oli myös aluksi todella mitäänsanomaton, mutta jälleen muutaman kerran kuunneltuani piti pyörtää mielipiteeni. Siistiä MJ-fiilistä, tosi tarttuva ja aivan varmasti kymmenen kärjessä. Myöntäkää pois, kyllä tekin tätä jammaatte ;)
Tsekki on ykkössuosikkini, heti ekalta kuuntelukerralta. Virkistävää nähdä tällaista flirttiä ja pyllynpyöritystä mieheltä. Naisetkin voisivat joskus koittaa muistaa pukea päälleen, Tsekin esiintyjä on täysissä vaatteissa ja silti todella seksikäs ja kepeän kuuma.
Tanskan biisistä haluaisin tykätä, mutta en millään saa mieleeni, miten biisi menee. Jokin viimeinen silaus puuttuu, liian vähän voimaa ja väkevyyttä.
Israelin biisi on ihan huippu, mutta kerrankin toivon poliittisten syiden estävän voiton. Joka tapauksessa virkistävän erilainen ja hauska, mutta ei kuitenkaan vitsi vaan ihan tosissaan tehty.
Kyproksesta en saa mitään irti, en ihan ymmärrä miksi on niin kova voittajasuosikki. Lähes identtinen kaikkien Kreikan ja Kyprosten aiempien kappaleiden kanssa.
Saaran biisi on hyvä, mutta jotenkin demomainen. Jotain puuttuu.
Ruotsin biisi on ok, mutta laulaja luonteeltaan niin epämiellyttävä, että on mun bottom 5. Kai kaikki on nähneet jo sen reaktiovideon
Mikä video?
Siis mitä Sobral on kommentoinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko joku todella katsonut kaikki 43 puolen tunnin mittaista artistihaastattelua?! Aika urakka.
Vierailija kirjoitti:
Haukkunut muut ja ylistänyt itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko joku todella katsonut kaikki 43 puolen tunnin mittaista artistihaastattelua?! Aika urakka.
Paljon enemmänkin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tämän: http://www.iltalehti.fi/euroviisut-2018/201805112200937275_ep.shtml
Hardcore viisufanit ovat varmasti nähneet, mutta jonkun perus-Pirkon feedille se ei varmasti pompahda.