Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2018

Vierailija
07.05.2018 |

Pistä kommenttia tulemaan!

Kommentit (2304)

Vierailija
861/2304 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo San Marino ihan järkyttävän huono, mutta olisihan se hauska nähdä finaalissa. 😂 En pysty nimeämään tokasta semistä kymmentä hyvää kappaletta, joten jotain kunnon viihdearvopläjäyksiä olisi kiva saada finaaliin.

Toinen käsittämättömän huono biisi ja show on Venäjällä. En tiedä itkisikö vai nauraisiko sille vuorelle.

Vierailija
862/2304 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan ole Suomi-fani, joskin olin sitä mieltä, että täpärästi voi olla kymmenen joukossa (tosin olisin olettanut, että Tsekki tai Irlanti tippuu siinä tapauksessa). Mutta en tajunnut noita taustalaulajien vaatteita... Kuin jotkut natsi-Saksa-vaatteet. Aalto pääsi irti natsihirviöistä? Hivenen vastenmielinen mielleyhtymä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/2304 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa sellainen asia että tälläkin palstalla eilen ja semifinaalin ollessa menossa arvosteltiin että taso on matala. Kun saada sitten onnistui saamaan itsensä jatkoon, alettiin yhtäkkiä hehkuttamaan että vielä niin korkeatasoisessa seurassa.

Kukako semmoista on väittänyt, päinvastoin siitä ollut puhetta että eka semi vaikea ja pelätty ettei päästä jatkoon kun niin monta hyvää samassa semissä. By the way, hauska oli katsoa youtubesta muiden maiden fanien reaktioita Suomen läpimenoon, iloa ja riemua toisin kuin eräillä täällä palstalla.

Jestas tuota sun harhaisuutta, tällä palstalla ei ollut läpimenon aikaan sen paremmin iloa kuin suruakaan koska palsta oli kiinni.

Tiedätkös muuten että olisi suurempi ihme jos fanit  ei iloitsisi. 

Vierailija
864/2304 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kommenttini jatkoonmenijöistä.

- Itävalta: elävä todiste siitä että kaikilla tummilla ei ole rytmi veressä 😂. Onneksi epämukavan liikehdinnän vaippahousuissa paikkasi samettinen ääni.

- Viro: noh, parempi kuin moni muu mutta ylä-äänien kohdalla hain huoletta jääkaapista lisää murkinaa. Eikös joku dracula hoilannut ihan samaa joku vuosi?

- Kypros: miten niin korostetun seksikäs nainen voi olla niin miehen näköinen? 😁 Tukka liehui kuin Nicosian Beyonceellä, korkkareilla voi vaikka seivästää taustatanssijan jos ei ole tarkkana. Marie N v. 2002 varmaan halusi näyttää tältä!

- Liettua: voi pyhä tylsyys. Ei mitään muistikuvaa. Varmaan nukuin tämän yli.

- Israel: karsastava katse ja minnihiiri-kampaus loivat tahattomasti koomisen efektin myös tarkoituksellisen komiikan lisäksi. Aivan hirveä renkutus joka valitettavasti jää elämään viisuhistoriaan.

- Tsekki: jaa, sillä tais joku reppu olla. Ja rillit. Kiva tietty että mieskin pyörittää peppua vaihteeksi, Ranska 2010 tosin oli juonut muutaman kahvin enemmän ennen esitystä.

- Bulgaria: todella vaikuttava studioversio mutta livenä meinasi lipsahtaa husky-kuoron kuutamo-ulvonnaksi. Muutamassa kohdassa enemmän olisi vähemmän mutta loppujen lopuksi hyvät äänethän heillä on. Stailaus oli aivan liian kliseinen ooh olemme avaruudesta...

- Albania: Eugent Bushpepa 😂😂😂. Tämä joikasi tyylikkäästi mutta silti yllätyin että niin moneen äänestäjään vetosi. Mustat oli silmät kuin etelän eksoottinen kesäyö.

- Suomi: hirmuista yrittämistä, oli marssia ja käsiliikkeitä ja soihtuja. Laulu meni ihan hyvin ja ainakin se lopun kaatuminen oli erilainen kuin muilla (mutta kesäleirillä me lapsena tehtiin samaa, että ei se pelottavaa ole, toisin kuin on kauhisteltu). Saara ärsyttää mutta myös ihastuttaa, kiva nähdä lauantaina mikä semin sijoitus oli.

- Irlanti: Wtf. Irlanti lähettää vuosi toisensa jälkeen mitä mitäänsanomattomampia jollotuksia - oikeastiko joku kahden pojan hihihi me ollaan tälleen täällä lavalla -koreografia toi äänet? Nimittäin itse biisissä tai laulajassa ei ollut yhtään mitään.

Vierailija
865/2304 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kkk kirjoitti:

En oo koskaan ymmärtänyt tätä oman maan kilpailijan lyttäämistä,sama urheilussa.

Mä en taas ymmärrä aiheetonta kehumista ja ylistystä vain ja ainoastaan saman kotimaan vuoksi. Oli sitten urheilusta tai mistä tahansa muusta kyse niin huippusuoritus on se mikä ratkaisee eikä kotimaa.

Vierailija
866/2304 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa sellainen asia että tälläkin palstalla eilen ja semifinaalin ollessa menossa arvosteltiin että taso on matala. Kun saada sitten onnistui saamaan itsensä jatkoon, alettiin yhtäkkiä hehkuttamaan että vielä niin korkeatasoisessa seurassa.

Kukako semmoista on väittänyt, päinvastoin siitä ollut puhetta että eka semi vaikea ja pelätty ettei päästä jatkoon kun niin monta hyvää samassa semissä. By the way, hauska oli katsoa youtubesta muiden maiden fanien reaktioita Suomen läpimenoon, iloa ja riemua toisin kuin eräillä täällä palstalla.

Jestas tuota sun harhaisuutta, tällä palstalla ei ollut läpimenon aikaan sen paremmin iloa kuin suruakaan koska palsta oli kiinni.

Tiedätkös muuten että olisi suurempi ihme jos fanit  ei iloitsisi. 

Ai niin ja kun kaikki pitää rautalangasta vääntää niin tarkoitin viisufanien, ymmärrätkö, en erityisesti Saara-fanien.

Vierailija
867/2304 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se ääliö vinkuu ja valittaa jos saamastaan esiintymisnumerostaankin. Toisena esiintyy finaalissa ja jo valittaa että kun hän aina kakkosena. Että mä toivoisin että se jäisi finaalissa nollille. Vaikka sitä kimotusta ei kyllä sen jälkeen kukaan enää kestä is!

Pitäskö sun hankkia apua? Lääkitys???

Vierailija
868/2304 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 894 oli todella hyvä kuvaus. Itse ihan samaa mieltä. Itse valitsen noista Itävallan ja Albanian.

Ensi semissä vielä enemmän inhokkeja.  Norjan Rybak ei ole koskaan ollut suosikkini ja Ruotsia en kestä. Inhoan sitä kertosäkeen "kihinää". Tuntuu kuin laulaisi flunssassa ja ääni mennyt. Minusta ihan kauhea. Odotan vain Unkaria. Alankomaat, Australia, Puola, Montenegro ja Latvia vielä menee. 

Vierailija
869/2304 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kkk kirjoitti:

En oo koskaan ymmärtänyt tätä oman maan kilpailijan lyttäämistä,sama urheilussa.

Mä en taas ymmärrä aiheetonta kehumista ja ylistystä vain ja ainoastaan saman kotimaan vuoksi. Oli sitten urheilusta tai mistä tahansa muusta kyse niin huippusuoritus on se mikä ratkaisee eikä kotimaa.

Huippusuorituksia on aina hieno katsella, mutta kyllä minä silti esim. lätkässä tai hiihdossa kannatan aina ensimmäiseksi suomea ja jännitän suomalaisten puolesta.

Vierailija
870/2304 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus 894

- Tsekki: jaa, sillä tais joku reppu olla. Ja rillit. Kiva tietty että mieskin pyörittää peppua vaihteeksi, Ranska 2010 tosin oli juonut muutaman kahvin enemmän ennen esitystä

Kyllä minusta se 2010 vuoden biisi oli parempi. Eli Jessy Matador :)

Vierailija
871/2304 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi albanian setä huutaa rumasti korkeelta?

Taidat sekoittaa hänet Saara Aaltoon.

Vierailija
872/2304 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel ainoa kiinnostava. Toki kannustan Saaraakin, mutta biisi on vähän no joo.

Eipä silti, kyllä nuo Euroviisut on olleet gay-kansan karnevaalit jo kauan, mutta ajattelin nyt kuiteskin tänä vuonna katsoa.

Vierailija
873/2304 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääs, jos suomalaiset äänestää sankoin joukoin jotain sellaista vähän epävarmaa maata, joka sitten meneekin yllättäjänä jatkoon ja Suomi ei mahdukaan finaaliin. Eli pitäisikö äänestää vain noita "varmoja" jatkoonmenijämaita? Kuten Viroa, Israelia, Bulgariaa, Tsekkiä ja Kyprosta, ettei tule yllätyksiä...? :D

Erittäin nolo manipulaatioyritys. Tulee mieleen ne Brittien X Factorin aikaiset äänestyshuijaukset.

Vierailija
874/2304 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeeeee ISRAEL! Mun suosikki!!

Ja suurin suosikki kisoissa. Mikä sua viehättää tässä?

Omaa mielipidettä en tästä oikein tiedä😅

Mua viehättää tässä kappaleessa kaikki. Virkistävän erilainen esitys ja Netta on upea persoona. Ohis

Vierailija
875/2304 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se ääliö vinkuu ja valittaa jos saamastaan esiintymisnumerostaankin. Toisena esiintyy finaalissa ja jo valittaa että kun hän aina kakkosena. Että mä toivoisin että se jäisi finaalissa nollille. Vaikka sitä kimotusta ei kyllä sen jälkeen kukaan enää kestä is!

Pitäskö sun hankkia apua? Lääkitys???

Saara-fanien tulisi hankkia lääkitystä ja ammattiapua. Saara-fanit ovat niitä, jotka täällä pilkkaavat muita mielenterveysongelmista kärsiviksi, haukkua retostavat muita artisteja ja Saaraa arvostelevia. Saara-fanit ovat ainoita joita täällä voi kutsua kiusaajiksi. He eivät ole vainoharhaisia vaan fanaattisia, jotka väittävät jokaisen Saaraa asiallisesti arvostelevan kommentin olevan vihapuhetta, kiusaamista ja lyttäämistä. En ole milloinkaan nähnyt tai kokenut sairaampia ihmisiä kuin Saara Aalto-fanit eli keijukerholaiset.

Haha tuoko oli asiallista arvostelua? Kaikki ei ole faneja esim. itse en ole ( en kuuntele hänen musiikkia), mutta se ei tarkoita, että lähden täällä toisia haukkumaan. Myönnä pois, sinuakin vaan v*****aa, että toiset menestyy ja on lahjakkaita, voi voi. Se on näköjään se kateus joillain pahasti päällä. Itse kannustan myös tätä meidän edustajaa hyvää laulajaa ja esiintyjää. Miksipä en niin tekisi ;)

Vierailija
876/2304 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju vajoamassa taas pikkuhiljaa samaan pohjattomaan Saara-suohon....

Vierailija
877/2304 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan liian tasa-arvoistunut mutta jos joku mies laulaisi jotain missä sanotaan "tyhmä tyttö" niin nousisi kauhea haloo.

Muita hyväksikäyttävät ja ahdistelevat ihmiset ovat tyhmiä sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
878/2304 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis disney-prinsessaa rakastava virolainen.. viron oma saara?

Noin 100x Saaraa parempi vaan...

Vierailija
879/2304 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viro on niin lälly. Korkeakulttuuria maasta jossa sitä ei luonnostaan esiinny.

Luonnostaan esiinny? Mitä ihmettä?

Vierailija
880/2304 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaankos nyt Savonlinnan oopperajuhlissa vai euroviisuissa?

Viisuissa on ennenkin ollut oopperaa. Paljon mieluummin kiitos tätä kuin geneeristä Kypros -Suomi-Ruotsi-roskap**kaa.

Ketju on lukittu.