Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2018

Vierailija
07.05.2018 |

Pistä kommenttia tulemaan!

Kommentit (2304)

Vierailija
2141/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unkarin kappale menestyi yllättävän heikosti, mutta sai sentään Suomelta oliko se 8 yleisöpistettä.

Ne kuuluu uralilaiseen kielikuntaan kuten mekin. Ei ole moista valtiokielenä kuin Virossa. Yhteenkuuluvuuden tunne ja historian havinaa. Ne on meidän frendejä katsos. Tosin me ei taideta ollaa niitten frendejä, mutta ei siitä sen.

Vierailija
2142/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan nyt hitaat hämäläisetkin suostuvat myöntämään, että Saara Aalto oli täysin väärä valinta ja Ylen teko poimia Saara kaikkien muiden artistien ohi diktaattorimaisin ottein meni totaalisen pieleen.

Sijoitus 25/26 oli melkein täydellinen pohjanoteeraus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan nyt hitaat hämäläisetkin suostuvat myöntämään, että Saara Aalto oli täysin väärä valinta ja Ylen teko poimia Saara kaikkien muiden artistien ohi diktaattorimaisin ottein meni totaalisen pieleen.

No paremmin meni kuin viime vuosina kuitenkin.

Vierailija
2144/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tällä asialla mitään tekemistä. Saaran avoimmuus suuntautumisestaan (tiedätte ehkä joku mitä tarkoitan). Kaikkialla Euroopassa ei olla niin suvaitsevaisia. Sitä hän käsittääkseni toi koko ajan esiin. Itse olen aika suvaitsevainen kyllä. Luin erään ruotsalaisen kommentin ennen kisoja. Hehkutti rakkauttaan ja naispuolinen puoliso oli paikalla, näin ymmärsin. Esitys ja laulu ei suinkaan ollut kilpailun parasta. Onhan tietty mukana aina näitä erilailla suuntautuvia, sekä miehiä että naisia. mutta: Oliskohan pitänyt tässä asiassa  vähän enemmän  olla matalalla profiililla.    

Vierailija
2145/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi pääsi viimeisenä maana finaaliin, jos verrataan molempien semien pisteitä.

Hyvä että pääsi koska sitä itkua ei olisi kestänyt kukaan. Muutamasta pisteestä oli täyskatastrofi kiinni. Nyt Ylellä varmaan jauhavat että finaaliin pääsy oli se voitto ja kaikki ok.

Vierailija
2146/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tällä asialla mitään tekemistä. Saaran avoimmuus suuntautumisestaan (tiedätte ehkä joku mitä tarkoitan). Kaikkialla Euroopassa ei olla niin suvaitsevaisia. Sitä hän käsittääkseni toi koko ajan esiin. Itse olen aika suvaitsevainen kyllä. Luin erään ruotsalaisen kommentin ennen kisoja. Hehkutti rakkauttaan ja naispuolinen puoliso oli paikalla, näin ymmärsin. Esitys ja laulu ei suinkaan ollut kilpailun parasta. Onhan tietty mukana aina näitä erilailla suuntautuvia, sekä miehiä että naisia. mutta: Oliskohan pitänyt tässä asiassa  vähän enemmän  olla matalalla profiililla.    

Kyllä varmasti vaikuttaa esim venäjän tai puolan äänestyskäyttäytymiseen. Ei sillä, että tuo olisi ainut syy, miksi ei tullut korkeampaa sijoitusta, mutta vaikutti varmasti jossain määrin.

Vierailija
2147/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aalto sai kaikkein vähiten pisteitä semifinaaleissa. Pääsi nippa nappa finaaliin. Enpä voi kieltää, että olen aivan äärettömän tyytyväinen. Kaikkien aikojen paras edustajamme ei ollut muun Euroopan mielestä kovinkaan mielenkiintoinen. Mikähän mahtaa olla se seuraava Saaran kisa? Nyt pitäisi kyllä alkaa jo tulla näyttöjä maksavan yleisön mielenkiinnosta, jos meinaa jatkaa "poptähtenä". Saas nähdä, miten se kiertue Pohjois-Suomessa menee. Eurooppaan tuskin tulee mitään omaa kiertuetta, vaikka Saara semmoisesta haaveilikin. Ellei sitten rupea koluamaan gaybaareja.

Vierailija
2148/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo vaikka millaisia homoja, transuja ja partanaamoja on ollut voittajissa, eli suuntautumisesta saa vain plussaa.

Sen sijaan tympeä lesbolook, saattaa edelleen vaikuttaa. Ihmisillä ei ole mitään lesboja vastaan kun he ovat iloisia ja aurinkoisia, mutta kukaan ei pidä tuosta angstilookista

Vierailija
2149/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia ei ole tarpeeksi muissa maissa jotta saisimme ääniä niin. Tuntuu, että muutamaa suursuosikkia lukuunottamatta äänet tulevat muihin maihin muuttaneita oman maan kansalaisilta. Sitten vielä naapurimaan suosiminen. Suomalaiset eivät tietenkään liieemmin toimi näin, että suosisivat suomalaista.

Vedän tähän taas Sveitsin. Pitäisikö meidän tehdä Sveitsin kanssa sopimus, että äänestetään toisiamme.

Vierailija
2150/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2014 oltiin finaalissa 11, Krista menestyi Saaraa paremmin.

Eikä se 25. sija ihan hirveesti eroa sijasta 27... varsinkin kun ottaa huomioon, että se 25. sija vaati jättipanoayuksen. Kuka tahansa viime vuosien edustajista olisi yltänyt samaan tai parempaan tuolla rahamäärällä.

Vierailija
2151/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisia ei ole tarpeeksi muissa maissa jotta saisimme ääniä niin. Tuntuu, että muutamaa suursuosikkia lukuunottamatta äänet tulevat muihin maihin muuttaneita oman maan kansalaisilta. Sitten vielä naapurimaan suosiminen. Suomalaiset eivät tietenkään liieemmin toimi näin, että suosisivat suomalaista.

Vedän tähän taas Sveitsin. Pitäisikö meidän tehdä Sveitsin kanssa sopimus, että äänestetään toisiamme.

Minä äänestin Suomea viime vuonna 20 kertaa, tänä vuonna 0 kertaa. Mistä luulet että johtui?

Vierailija
2152/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vaikka millaisia homoja, transuja ja partanaamoja on ollut voittajissa, eli suuntautumisesta saa vain plussaa.

Sen sijaan tympeä lesbolook, saattaa edelleen vaikuttaa. Ihmisillä ei ole mitään lesboja vastaan kun he ovat iloisia ja aurinkoisia, mutta kukaan ei pidä tuosta angstilookista

Se on se aitous, haavoittuvuus ja lähestyttävyys, joita voittajilla on. Saaralla ei ole näistä mitään. Pelkkä usko omaan erinomaisuuteen ei riitä.

Vierailija
2153/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israelin edellinen voittaja 20 vuotta sitten, jolloin ei oltu yhtään niin suvaitsevaisia kuin tänä päivänä, oli julkisesti mieheksi syntynyt, naiseksi pukeutuva ja miehistä tykkäävä mies.

Eli ei, ei ollut tekemistä.

Vierailija
2154/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aalto sai kaikkein vähiten pisteitä semifinaaleissa. Pääsi nippa nappa finaaliin. Enpä voi kieltää, että olen aivan äärettömän tyytyväinen. Kaikkien aikojen paras edustajamme ei ollut muun Euroopan mielestä kovinkaan mielenkiintoinen. Mikähän mahtaa olla se seuraava Saaran kisa? Nyt pitäisi kyllä alkaa jo tulla näyttöjä maksavan yleisön mielenkiinnosta, jos meinaa jatkaa "poptähtenä". Saas nähdä, miten se kiertue Pohjois-Suomessa menee. Eurooppaan tuskin tulee mitään omaa kiertuetta, vaikka Saara semmoisesta haaveilikin. Ellei sitten rupea koluamaan gaybaareja.

Sori, mutta kaikista vähiten ääniä sai kyllä ekassa semissä Islanti. Suomi oli teleäänissä seitsemäs, mutta tuomaristojen huonojen pisteiden takia meni ”hilkulle”.

Vierailija
2155/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on miettinyt Israelin kappaletta, niin sehän on feministinen koohotus, täynnä miesvihaa.

Vierailija
2156/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se aitous, haavoittuvuus ja lähestyttävyys, joita voittajilla on. Saaralla ei ole näistä mitään. Pelkkä usko omaan erinomaisuuteen ei riitä.

Höh. Stailaus jossa sivusiili ei minusta suosi Saaraa. Täällä haukutaan ulkonäköä, mutta oikeasti Saaran saa stailattua kaunottareksi. Se olisi ollut parempi.

Vierailija
2157/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelin edellinen voittaja 20 vuotta sitten, jolloin ei oltu yhtään niin suvaitsevaisia kuin tänä päivänä, oli julkisesti mieheksi syntynyt, naiseksi pukeutuva ja miehistä tykkäävä mies.

Eli ei, ei ollut tekemistä.

Joku siinä on, että lesbo ei kerää sympatiaa toisin kuin miehet.

Vierailija
2158/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se ero, että yleisö on saanut päättää esiintyjän ja biisin, ellei juryt oli pelannut omaa peliään, kuten Aallon no fearissa. Noi juryt pitäisi ottaa pois. Euroviisut on mennyt huonoksi liian homokarnevaalien ja juryien vuoksi.

Kohta ei enää kiinnosta yhtään. Yleisö oli nytkin ihan täys miehiä. Miksei ole heteropareja, lesboja ja osa homoja?

Maita alkaa kieltämään nämä homoveisut.

Vierailija
2159/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No fear olisi menestynyt vieläkin huonommin, mitä monsters. Puujalkatanssia.

Vierailija
2160/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on miettinyt Israelin kappaletta, niin sehän on feministinen koohotus, täynnä miesvihaa.

Kappale on kohdistettu yhdelle miehelle/pojalle, ei koko miessukupuolelle. Mutta jankuttakaa te vaan miesvihasta, kun maailmalla naisia raiskataan, pahoinpidellään ja alistetaan paljon enemmän kuin miehiä.

Ketju on lukittu.