Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2018

Vierailija
07.05.2018 |

Pistä kommenttia tulemaan!

Kommentit (2304)

Vierailija
2101/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Roivainen ryntäsi lavalle? Luuliko Surieta Saaraksi? Brittejä.

Vierailija
2102/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEE HEE!!! MURSKATAPPIO TULI, HYVÄ ISRAEL!!!! 😁😁😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan biisi ja show pärjäsi Saaraa paremmin. Biisistä en muista mitään, mutta show jäi mieleen.

Vierailija
2104/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa että taas tuomarit suosi Ruotsia. Yleisöltä ei pahemmin ääniä herunut, mutta tuomareiden ansiosta huipputulos. Kyllä noiden tuomareiden valtaa pitää vähentää.

Vierailija
2105/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi sijoittui yllättävän korkealle. Muuten ei tuloksissa nyt niin ihmeitä. Aalto esiintyi hyvin, paremmin kuin moni muu Suomen edustaja aikaisemmin.

Sinänsä kiva että Israel voitti. Vähän persoonallisempi esitys. Ens vuonna joka toinen maa koittaa samaa kaavaa...

Vierailija
2106/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kommentoinut Aallon esityksen illuminati-merkkejä. Daily Mail kirjoitti että Saaran esityksestä puuttui veitsenheittäjä joka olisi silmät sidottuina nakellut veitsiä Saaran pyöriessä telineessä.

Vierailija
2107/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tämäkin kortti kokeiltu,

ostetaan menestysbiisi Ruotsista!

Vierailija
2108/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoin viimeiseen asti, että Itävalta voittaa tai jopa Italia.Ärsytti myös Ruotsin korkea sijoittuminen, koska en pitänyt biisistä yhtään. Ja Israel. Inhoan sitä biisiä, vaikka sen esittäisi kuka vaan. Ja ajattelin, että jos voitto tulee niin en enää katso koko viisuja. Skippasin ne jo viime vuonna, koska en pitänyt Jamalan voitosta. Ja mitä olen jälkikäteen katsonut niin en kyllä Sobralistakaan. Pitkä aika on mennyt, kun joku oma suosikkini on voittanut.Tosin lähellä on moni ollut. Itse olen kuitenkin sellainen, ettei minuun mitkään uudet jutut oikein vetoa ja minusta Israel ylitti jo sen rajani. Arvostan perinteistä biisiä ilman mitään ylimääräistä ja hyvää laulunääntä. Siinä mielessä on ikävää, että viisuissa näyttää voittavan kuka tahansa erikoinen tai sitten politiikka sotkemaan mukaan kuten vuonna 2016. Tai sitten olen ainoa, joka miettii näin. 

Vierailija
2109/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää Israelin biisistä yhtään. Olisi Saarallakin varmaan ollut mahkuja jos olisi pukeutunut intiaaniksi ja röhkinyt kuin possu ja kiljnunut I`m not toy. Itse vaan ajattelen näin. Ehkä olen sitten täysin väärää mieltä.

Vierailija
2110/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viestiin 2200. En edes ole Saara-fani, mutta silti tuntuu tältä eli vaan se että on jotain erikoista niin voitto on varma.

Vierailija
2111/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoin viimeiseen asti, että Itävalta voittaa tai jopa Italia.Ärsytti myös Ruotsin korkea sijoittuminen, koska en pitänyt biisistä yhtään. Ja Israel. Inhoan sitä biisiä, vaikka sen esittäisi kuka vaan. Ja ajattelin, että jos voitto tulee niin en enää katso koko viisuja. Skippasin ne jo viime vuonna, koska en pitänyt Jamalan voitosta. Ja mitä olen jälkikäteen katsonut niin en kyllä Sobralistakaan. Pitkä aika on mennyt, kun joku oma suosikkini on voittanut.Tosin lähellä on moni ollut. Itse olen kuitenkin sellainen, ettei minuun mitkään uudet jutut oikein vetoa ja minusta Israel ylitti jo sen rajani. Arvostan perinteistä biisiä ilman mitään ylimääräistä ja hyvää laulunääntä. Siinä mielessä on ikävää, että viisuissa näyttää voittavan kuka tahansa erikoinen tai sitten politiikka sotkemaan mukaan kuten vuonna 2016. Tai sitten olen ainoa, joka miettii näin. 

Ihan hyvä kommetti. Itse yritän olla avoin uusille biiseille mutta toiset vain on enemmän minunmieleen kuin toiset. Voittokipale ei kuulunut niihin ollenkaan. Ajattelin luovuttaa euroviisujensuhteen enkä jaksa seurata niitä enään. Tänävuonna melkein erehdyin niitä katsomaan, sillä aloin jo kuvitella että Saara pääsisi pidemmälle ja voittokipale tulee olemaan hieno vaikkei Suomi sinne kuuluisikaan, mutta onneksi tein toisin.

Vierailija
2112/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jännä finaali. Ei ollut tosin yllätys, että kärkikaksikoksi päätyi yleisöäänillä Kypros ja Israel. En ymmärrä tätä kauheaa valitusta Israelin biisistä. Hauska ja viihdyttävä esitys, ja kyllä se Netta laulaakin osaa. Sai eniten yleisöääniä, joten pulinat pois.

Juryjen pisteet kyllä yllätti. Olihan Cesar hyvä, mutta että noin hyvä? Ja Ruotsi, sillähän oli aika tylsä ja yksinkertainen kappale loppujen lopuksi. Miten viikingit saivat juryilta niin vähän ääniä? Yleisöäänestyksessä taas ansaitusti viides. Unkarin kappale menestyi yllättävän heikosti, mutta sai sentään Suomelta oliko se 8 yleisöpistettä. Suomen sija ei ollut yllätys. Ei vaan ollut niin vahva esitys kuin muilla eikä koskettanut.

Vierailija
2113/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britannian esiintyjän laulu jatkui vaikka mikki vietiin kädestä,tosi live esityksiä!

Vierailija
2114/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhee läski rappari ja ruma tuo netta , en tajua miten tuollainen pulina voi voittaa mitään saati sitten että ulkoäkö on mitä on

suomalainen esbis sara aalto olisi saaanut voittaa ulkonäkönsä takia pelkästään

Vierailija
2115/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisten vika kun äänestivät väärän biisin esitettäväksi... varmaan saara ajattelee näin

Vierailija
2116/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijaraadit pitäisi kokonaan lopettaa. Herranen aika, tähän asti ovat pitäneet Australian mukana kisassa ja nyt sitten Ruotsin (+ tietenkin Australian).

Vierailija
2117/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna voittajabiisi oli omituista ininää jonkun Nuuskamuikkusen esittämänä. Tänä vuonna ihan jumalatonta paskaa tuutin täydeltä, ylipainoisen friikin silmien pyörityksen säestyksellä.

Pidin etukäteen Saaran biisistä ja esityksestä, mutta oliko niitä muutettu jotenkin pliisumpaan suuntaan, esittelyvideoon verrattuna siis? Kaikki jämäkkyys ja dramaattisuus puuttui, ja sovitus tuntui laahaavalta. Hymyily ei sopinut tähän yhtään, varsinkaan, kun Saaran suu on niin pieni, että sen ihmettely vei huomion laulusta.

Oli tämä silti Suomen paras esitys kautta aikojen.

Vierailija
2118/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britannian esiintyjän laulu jatkui vaikka mikki vietiin kädestä,tosi live esityksiä!

Taustalaulajat ja oli se selkeesti myös matalalla

Vierailija
2119/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kyllä Israelin esityksestä, siinä oli yhdistetty uutta ja perinteistä lähi-idän musiikkia, siinä oli sanomaa ja esiintyjä oli karismaattinen, oli mukana omassa biisissään, mikä heijastui myös esitykseen. Upea äänikin hänellä oli. Israel ei kylläkään ollut varsinaisesti suosikkini (mikä onkin voittokappaleen merkki... en ole ikinä keksinyt miten jostain biisistä tulee voittaja, ainakaan minä en pysty sitä mitenkään etukäteen arvaamaan, eikä se koskaan ole se mistä itse eniten pidän...)

Saaran laulusta. Mielestäni biisi oli sinänsä hyvä, mutta siihen vaaditaan ääni ja ääniala, joita Saaralla vaan ei ole. Vahvaääninen, luonnostaankin taipuisa ja avoin ääni voisi tehdä biisistä aivan toisenlaisen (olisi mielenkiintoista kuulla se vaikkapa Carola Häggvistin tai esim. Tarja Turusen esittämänä). Ja show sitten:: siinä vaan oli liikaa kaikkea. Paitsi värejä, niitähän siinä ei ollut. Ja läsnäoloa, sitäkään ei ainakaan näkynyt. Jos oli, se ehkä peittyi kaiken sen jumppaamisen varjoon. Tosin Saaran esitykset usein kaipaavat nimenomaan läsnäoloa. Ainoa esitys missä olen tuntenut hänen olevan läsnä, on UK X-faktorin Chandelier- cover. Se oli nätti, ja ääniala ja äänenkäyttökin oli nättiä eikä tollasta kimottamista kuin tuossa viime yönä Saaralta nähtiin.

Mutta. Saaralla oli unelma ja nyt hän sitten pääsi sitä toteuttamaan. Meidän maksamana... mutta maksaahan tässä maailmassa moni muukin asia. 

Vierailija
2120/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pettymys taas Suomen lopputulos, mutta olihan Ruotsi valtava kupla. Joo "ammattilaisraatien" nuolennan ansioista hyvä sijoitus, mutta yleisöä kiinnosti vielä vähemmän kuin Suomi. Muita jäätäviä eroja raatien ja yleisön suosikeissa mm. oli Itävallan ja etenkin Tanskan suhteen. Tulee sitten tyhmiä kompromisseja. En jotenkin tykkää nyt yhtään tuosta ääntenlaskutavasta. Muutamien jonninjoutavien raatilaisten äänillä on ihan liikaa valtaa. Ruotsin Benjaminin naaman olisin kyllä halunnut nähdä kun yleisöäänet lävähtää tiskiin.

Ketju on lukittu.