Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2018

Vierailija
07.05.2018 |

Pistä kommenttia tulemaan!

Kommentit (2304)

Vierailija
2121/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo tuo voittajabiisi hyvin naisen asemasta Israelista.

Vierailija
2122/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MirandaUusi kirjoitti:

HEE HEE!!! MURSKATAPPIO TULI, HYVÄ ISRAEL!!!! 😁😁😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣!!!!!!!!!!!

Jep, Ruotisi ja Australia kokivat todella karvaasti yleisöäänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin Graham Norton oli kommentoinut Suomen esitystä, että vain keittiöallas puuttui.

Vierailija
2124/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin helvettiin noita ammattilaisraateja edes tarvitaan enää? Ketä siellä oli esim. Suomessa? Joku Anna Abreu vai?

Vierailija
2125/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pettymys taas Suomen lopputulos, mutta olihan Ruotsi valtava kupla. Joo "ammattilaisraatien" nuolennan ansioista hyvä sijoitus, mutta yleisöä kiinnosti vielä vähemmän kuin Suomi. Muita jäätäviä eroja raatien ja yleisön suosikeissa mm. oli Itävallan ja etenkin Tanskan suhteen. Tulee sitten tyhmiä kompromisseja. En jotenkin tykkää nyt yhtään tuosta ääntenlaskutavasta. Muutamien jonninjoutavien raatilaisten äänillä on ihan liikaa valtaa. Ruotsin Benjaminin naaman olisin kyllä halunnut nähdä kun yleisöäänet lävähtää tiskiin.

Jos joku löytää tästä videon niin pliis antakaa linkki!

Vierailija
2126/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Ruotsissa on kommentoitu tuota niiden yleisöäänestysfloppia?

Vierailija
2127/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Ruotsissa on kommentoitu tuota niiden yleisöäänestysfloppia?

Mun ruotsi on aika kehnoa, mutta Aftonbladetin sivuilla ilmeisesti vaan aika lailla hehkutetaan huipputulosta. Sitten siellä myös lukee, että yleisö buuasi, kun ruotsi sai katsojilta vain 21 pistettä. Tai näin ainakin ymmärsin tekstin. Mun mielestä yleisö enemmänki hurrasi.

Tv-tittarna gav ”Dance you off” 21 poäng, vilket var den fjärde lägsta summan av alla. Det fick publiken i arenan att visa sitt tydliga missnöje, noterade Charlotte Perrelli, 43, som var på plats för att heja.

”Folk buade i arenan när vi stod som tvåa och sedan fick tittarnas dom...vilket antiklimax?!”, skriver hon på Instagram.

Vierailija
2128/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo tuo voittajabiisi hyvin naisen asemasta Israelista.

Niin eli mitä se siitä kertoo?

Vierailija
2129/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijaraadit pitäisi kokonaan lopettaa. Herranen aika, tähän asti ovat pitäneet Australian mukana kisassa ja nyt sitten Ruotsin (+ tietenkin Australian).

Mutta ilman raateja pisteidenlasku oli pelkkää naapuri/ystävämaiden kaupankäyntiä. Ei siitäkään pidetty, vaikka toki voittaja joka vuosi erottui.

Vierailija
2130/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli tuskaista katsottavaa Kyproksen esiintyjän kameraesiintyminen pisteidenjaossa. Naaman vääntelyä, vuoroin kädet suun eteen ja vuoroin teki käsillä sydämiä. Aivan kuin se parrakas nainen pari vuotta sitten.

Vierailija
2131/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävalta olisi saanut voittaa. Olin vähän hämmästynyt kun suosikkini Itävalta sai lähes jokaiselta maalta ääniä ja vielä yleisöäänetki

n. Biisi oli hieno. Israelistakin tykkäsin.

Vierailija
2132/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna Anatude ja samalla lailla nostetaan hypeä etukäteen kuin tuolla Israelilla eli kanojen sijaan banaanien kanssa yleisöön.

Vierailija
2133/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niiiin pettynyt juryääniin, miksi ne edes on olemassa? Ruotsilla esim törkeä äänisaalis ja yleisöltä sitten vähemmän ääniä kuin Suomelle. Australiakin taisi olla tuomaristojen top 10 ja teleäänien viimeinen. Sitten taas Ukrainalta ja Tanskalta hyppy viimeisiltä sijoilta ties kuinka ylös.

Vierailija
2134/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara voi siis myös olla tokavika, eikä vain toka.

Vierailija
2135/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijaraadit pitäisi kokonaan lopettaa. Herranen aika, tähän asti ovat pitäneet Australian mukana kisassa ja nyt sitten Ruotsin (+ tietenkin Australian).

Mutta ilman raateja pisteidenlasku oli pelkkää naapuri/ystävämaiden kaupankäyntiä. Ei siitäkään pidetty, vaikka toki voittaja joka vuosi erottui.

Jännä, nuo tuomaristothan niitä naapuriääniä jakelee. 🤔

Vierailija
2136/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, nuo tuomaristothan niitä naapuriääniä jakelee. 🤔

Joksus jakelee ja joskus ei. Siksi pisteidenlaskua kuitenkin aikanaan muutettiin. Eihän tietenkään kaikkien yleisöäänetkään mene aina kaverille.

Mutta esim. nyt oma asuinmaani antoi täydet raatipisteet Israelille, mutta yleisö Ukrainalle - maassa on huomattava ukrainalaisvähemmistö.

Ei sitä vaan voi kokonaan välttää. Mun mielestä nämä dramaattiset erot raadin ja yleisön välillä tekee pisteidenlaskusta todella jännittävän.

Vierailija
2137/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niiiin pettynyt juryääniin, miksi ne edes on olemassa? Ruotsilla esim törkeä äänisaalis ja yleisöltä sitten vähemmän ääniä kuin Suomelle. Australiakin taisi olla tuomaristojen top 10 ja teleäänien viimeinen. Sitten taas Ukrainalta ja Tanskalta hyppy viimeisiltä sijoilta ties kuinka ylös.

Mutta juuri siksi tämä systeemi on hyvä! Erot ovat dramaattisia ja mielenkiinto säilyy loppuun asti. Ei raatien kuulukaan äänestää sen mukaan miten luulevat että yleisö tulee äänestämään.

Vierailija
2138/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoin viimeiseen asti, että Itävalta voittaa tai jopa Italia.Ärsytti myös Ruotsin korkea sijoittuminen, koska en pitänyt biisistä yhtään. Ja Israel. Inhoan sitä biisiä, vaikka sen esittäisi kuka vaan. Ja ajattelin, että jos voitto tulee niin en enää katso koko viisuja. Skippasin ne jo viime vuonna, koska en pitänyt Jamalan voitosta. Ja mitä olen jälkikäteen katsonut niin en kyllä Sobralistakaan. Pitkä aika on mennyt, kun joku oma suosikkini on voittanut.Tosin lähellä on moni ollut. Itse olen kuitenkin sellainen, ettei minuun mitkään uudet jutut oikein vetoa ja minusta Israel ylitti jo sen rajani. Arvostan perinteistä biisiä ilman mitään ylimääräistä ja hyvää laulunääntä. Siinä mielessä on ikävää, että viisuissa näyttää voittavan kuka tahansa erikoinen tai sitten politiikka sotkemaan mukaan kuten vuonna 2016. Tai sitten olen ainoa, joka miettii näin. 

En mmärrä miten politiikka muka vaikutti Ukrainan voittoon. Se, ettet sinä siitä pitänyt, ei tee siitä huonoa. Kappale oli vaikuttava. Oikeastiko uskot, että euroviisuäänestäjät ovat jotenkin poliittisesti aktiivisia? Sehän on viihdekisa.

Naurattaa välillä, miten äänestystuloksia perustellaan milloin milläkin. Se on kuitenkin maksullista eikä sillä välttämättä ole mitään vaikutusta, vaikka äänestäisit 60 kertaa, kuten joku Saaran fani. Minä en yleensä edes äänestä näissä maksullisisissa kisoissa, mutta tällä kertaa äänestin, Israelia ja Italiaa. Ihan vain koska tykkäsin niistä!

Vierailija
2139/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta juuri siksi tämä systeemi on hyvä! Erot ovat dramaattisia ja mielenkiinto säilyy loppuun asti. Ei raatien kuulukaan äänestää sen mukaan miten luulevat että yleisö tulee äänestämään.

Ei ole missään mielessä hyvä ja reilu päätös, että yleisön (eli parhaimmillaan miljoonien äänestäjien) mielipiteillä on yhtä paljon arvoa kuin viidellä ”ammattilaisella”. Yleisö tietää, mistä kansa pitää. Kansan mielipiteellä pitäisi olla valta.

Vierailija
2140/2304 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö muilla niin, että tekstiviestiäänestys ei mennyt läpi, ei tullut vahvistusviestiä? Harmittaa ja pistää miettimään, paljonko ääniä jäi matkan varrelle.

Ketju on lukittu.