Mies kuuluu johonkin rivoon Whatsapp-ryhmään, mulle tuli paha mieli
Mies jätti vahingossa puhelimensa auki mennessään vessaan. Se on usein hihitellyt luurinsa ääressä ja kun mä kysyn että ”no mitä”, niin se sanoo, että ”ei mitään, yksi ryhmä vaan”. No mies ei ole antanut mun lukea sitä ryhmää eikä mua oteta jäseneksi, kun se on vaan miehille. No nyt onnistuin lukemaan sitä ryhmää ja sinne joku Jere oli haukkunut vaimonsa rintoja ja nihkeää suhtautumista miesporukan mökkireissuun. Lisäksi selatessani huomasin kuvia, joita miehet olivat ottaneet harrastaessaan seksiä vaimojensa kanssa. Ja muita hirveitä juttuja, joissa tyyliin arvostellaan naisia alatyylisesti. Mies ei nyt tiedä, että luin ryhmää, mutta mua häiritsee ihan hirveästi tuollainen. Entä jos siellä on musta kuvia ilman mun lupaa? Se olisi tosi loukkaavaa, enkä tiedä voinko olla tällaisessa parisuhteessa. On jotenkin petetty olo ja häpeänin, että oma mies alentuu teinipoikien tasolle. Nyt auttakaa ja kertokaa mitä mä teen??
Kommentit (57)
Mun ex mies oli vastaavanlaisessa ryhmässä ja sielä oli siis jätkien kesken näitä alapää kuvia yms.. Ihan jako kaikkien kesken ja se kuka kaatoi enemmän naisia oli siis ÄIJÄ..
O neksisuhteemne ei kehittynyt astetta pidemmälle mutta harmitti kun sielä oli kuva mun makuuhuoneesta. Kai se silläkin jonkun säälipisteen sain. Hemmetin idiootti.. Terkut terolle Maskuun!
Samalla tavalla ne miehet juoruaa naisistaan kuin naisetkin keskenään miehistään.
Onko miehesi steroidien käyttäjä, niillä usein alkaa vintissä heittään noissa erotiikkahommissa.
Taas menee vaan enemmän ja enemmän usko siihen, että missään olisi kunnon miestä...
Eikö noissa helvetin ryhmissä voi jakaa omia alastonkuviaan niin paljon kuin sielu sietää? Mikä helvetin pakko sinne on muiden kuvia laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis tuollainen ryhmä on myös facebookissa. Mieheni puhui siitä yks päivä. Kuulemma siellä jaetaan vaimoista alastonkuvia ym. ja tietysti ilman lupaa. Kuulosti ihan järkyttävälle toiminnalle. Mieheni oli lukenut tästä jostakin miesten ryhmässä, jossa sitä oli "mainostettu". En usko, että itse kuuluu kyseiseen ryhmään, koska tuskin silloin olisi minulle siitä kertonut ja kauhistellut tilannetta. Olin kyllä melko pöyristynyt ja harmittaa niiden naisten puolesta, joiden kuvat tuonne on päätynyt.
Ymmärtäkää, että kyse on rikoksesta! Ei mitään harmittelua, vaan reilusti vaan yhteydenotto poliisiin. Rikosilmoituksen voi tehdä sähköisestikin tai jo heti aamulla luuri käteen ja soitto asemalle.
Kyllä näille pojille pitää näyttää rajat kun oma järki ei tunnu toimivan.
Öh... Jos ei ole provo, niin rikosilmoitusta kehiin nyt heti
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa kans tommonen ryhmä
Minkä niminen?
Vierailija kirjoitti:
Ja mammat uskoo...
Eihän se Axl Smithkään mitään tehnyt koskaan...
Parempi viettää elämä ilman miehiä.
Onko miehes joku sovinistisika noin muutenkin?
Miehillä on kyllä "jännäryhmiä" mutta yleensä ne on vaan yleistä vitsailua ja kuumien naisten kuvien jakamista (ei siis kenenkään kenet tuntevat, vaan ihan netistä löydettyjä jne.). Töissä sinkkumiehillä oli tällainen ryhmä ja ottivat siihen vain sinkkuja välttääkseen ongelmia. Harmitonta.
Sitten tämä ap:n tapaus. Vertailun vuoksi, en tunne yhtäkään ihmistä joka olisi niin hölmö että tuollaisia ap:n mainitsemia kuvia jakelisi ryhmän sisällä tai uskaltaisi puhua vaimostaan sellaisessa. Kiinnijäämisen riski on aivan liian suuri kun on useita jäseniä ja kaikesta jälki ryhmän historiassa. Jos ei ole provo, mahtaa olla kunnon elämämkoululaisia tai muuten yksinkertaista porukkaa. Toisaalta samaahan se Axlkin harrasti ryhmässä. En tiedä, ihmiset kai ovat tyhmempiä kuin uskallan olettaa.
M31
Vierailija kirjoitti:
Parempi viettää elämä ilman miehiä.
No jos haluat näitä miesvihatarinoita uskoa.
Äh. Älkää antako miesten kuvailla perseitänne: problem solved. Ei tarvitse jännittää kuka jakaa mitä missäkin.
Näitä on paljon! Siis miltei jokaisella tuntemallani miehellä on joku "äijäryhmä", jossa on kaikenlaista ällöttävääkin jaossa.
3/5, Koska varmaa miesviharaivorinkirunkkua ja suhteellisen omaperäinen lähtöasetelma miesvihaprovolle.
Tosin pisteitä laskee taas miehen puhelimen tutkiminen, joten 2/5