Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuuluu johonkin rivoon Whatsapp-ryhmään, mulle tuli paha mieli

Vierailija
06.05.2018 |

Mies jätti vahingossa puhelimensa auki mennessään vessaan. Se on usein hihitellyt luurinsa ääressä ja kun mä kysyn että ”no mitä”, niin se sanoo, että ”ei mitään, yksi ryhmä vaan”. No mies ei ole antanut mun lukea sitä ryhmää eikä mua oteta jäseneksi, kun se on vaan miehille. No nyt onnistuin lukemaan sitä ryhmää ja sinne joku Jere oli haukkunut vaimonsa rintoja ja nihkeää suhtautumista miesporukan mökkireissuun. Lisäksi selatessani huomasin kuvia, joita miehet olivat ottaneet harrastaessaan seksiä vaimojensa kanssa. Ja muita hirveitä juttuja, joissa tyyliin arvostellaan naisia alatyylisesti. Mies ei nyt tiedä, että luin ryhmää, mutta mua häiritsee ihan hirveästi tuollainen. Entä jos siellä on musta kuvia ilman mun lupaa? Se olisi tosi loukkaavaa, enkä tiedä voinko olla tällaisessa parisuhteessa. On jotenkin petetty olo ja häpeänin, että oma mies alentuu teinipoikien tasolle. Nyt auttakaa ja kertokaa mitä mä teen??

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla tuommoisen miehen kanssa. 

Vierailija
2/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jätä se. Vaadi sitä näyttämään ryhmän keskustelut ja jos löydät sieltä kuvia itsestäsi vaikka alasto, niin poliisin juttusille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeä olet itsekin, jos menet toisen puhelimelle ilman lupaa.

Vierailija
4/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista kiittämättömien miehien sikailua. Puhu miehes kans tosta, sehän kirjaimellisesti puhuu pahaa frendiensä kanssa muista naisista (luultavasti sut mukaan lukien)..

Vierailija
5/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuvien jakaminen on rikollista. Kyseessä voi olla salakuvaaminen ja ainakin yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen.

Sikaäijä. Jättäisin. Ja tekisin tutkintapyynnön poliisille jos epäilisin että omia kuvia on levitetty. En kertoisi miehelle mitään ettei ehdi poistaa viestejä.

Vierailija
6/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko -ap- sama, jota itketti vappuna ja oli paha mieli myös pääsiäisenä?

Vierailija
7/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellasia ne j*nnämiehet on!

Vierailija
8/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smithin Akseli on sun mies vai?

Vierailija
9/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole normaalia! Vetääkö toi ryhmä Axlit? laitontakin.

Vierailija
10/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä eroa av-palstasta mitenkään. Paitsi että tuo on yksityinen ryhmä, rikoit lakia, ja av-palsta on julkinen lietekaivo.

Vierailija
11/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen tutkintapyyntöä ottaisin salaa kuvat viestiketjuista talteen. Varmuuden vuoksi. Kirjesalaisuuden rikkominen ei ole pääroolissa tässä asiassa.

Vierailija
12/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ilmoittaisin miehelle, että tiedän millainen ryhmä on kyseessä, ja että en voi arvostaa tuollaista käytöstä enkä tuollaista miestä. Ja että haluan tietää onko mies laittanut minustakin jotain kuvia ryhmään, ja jos on, poistaa ne välittömästi. Tämän jälkeen poistaisin miehen elämästäni pysyvästi.

Vierailija
13/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta niin hyi v*ttu, heivaa äijä ulos välittömästi. Onko ihan aikuinen mies? Ei edes teineys silti selitää tuollaista sikailua.

Vierailija
14/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se erityisherkkä vai mikä ihmistyyppi se olikaan, pumpulissa kasvatettu Pirkko?

Vierailija
15/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala! Jätät sen heti!

Vierailija
16/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmianna poliisille se ryhmä.

Vierailija
17/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tää on totta niin hyi v*ttu, heivaa äijä ulos välittömästi. Onko ihan aikuinen mies? Ei edes teineys silti selitää tuollaista sikailua.

Kyseessä on 34 v mies, joka hoitaa kyllä arkiasiat hyvin jne. Mutta näköjään löytyy pimeä puoli :(

Ap

Vierailija
18/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näihinkin keskusteluihin ilmaantuu pari ukkoa puolustelemaan, mikä teitä vaivaa? hyi helvetti, voisi kunnioittaa vähän muita ihmisiä.

Vierailija
19/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisiasia.

Vierailija
20/57 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuollainen ryhmä on myös facebookissa. Mieheni puhui siitä yks päivä. Kuulemma siellä jaetaan vaimoista alastonkuvia ym. ja tietysti ilman lupaa. Kuulosti ihan järkyttävälle toiminnalle. Mieheni oli lukenut tästä jostakin miesten ryhmässä, jossa sitä oli "mainostettu". En usko, että itse kuuluu kyseiseen ryhmään, koska tuskin silloin olisi minulle siitä kertonut ja kauhistellut tilannetta. Olin kyllä melko pöyristynyt ja harmittaa niiden naisten puolesta, joiden kuvat tuonne on päätynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi