Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaatko Hesburgerissa "pehmyen" vai "pehmiksen"?

Vierailija
06.05.2018 |

Kiinnostaisi tietää. Hesburgerin työntekijätkin voivat vastailla asiakkaiden puolesta. Siis sanooko joku oikeasti siellä, että "yksi pehmyt, kiitos"?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle valkeni vasta viime kesänä, että vanha kunnon Pehmis onkin nykyään mukamas Pehmyt. Olen edelleen lievän valetyrmistyksen vallassa tämän suhteen.

Eikös Pehmis ole Pingviinin (tai mikä se entinen Valio nykyään on) tuotemerkki, ei sitä saa muut käyttää.

Näin asia varmastikin on.

Jos ja kun nimi on Pehmyt, niin silloinhan se tosiaan taipuu Pehmyen. Kuten airut tai tiehyt.

Vierailija
22/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asioi hesessä. Kuvittelisin tuon olevan joku  tavaramerkkijuttu eli  pehmis on jonkun toisen tahon käytössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Olin 15-vuotiaana jäätelökioskissa kesätöissä ja silloin tuli syötyä pehmiksiä kyllä ihan loppuelämän tarpeiksi. Siis se pehmiskonehan piti pestä säännöllisesti ja silloin sisällä olevat pehmismassat meni joko viemäriin tai sai itse syödä myös. Mähän tietty pursottelin joka kerta pari kolme pehmistä itselleni aina ennen kuin aloitin koneen pesun. Kiloja taisi tulla melkein viisi sen kesän aikana lisää ja sellainen yliannostus pehmikseen, etten ole sen jälkeen kertaakaan halunnut edes maistaa. 😂

Joo, huomasin taannoin Hesessä käydessäni, että heillä pehmisten nimi on nykyään pehmyt. Tuntui oudolta ja tavallaan hauskalta, mutta ei edelleenkään herättänyt ostohaluja.

Vierailija
24/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesel töis ja suurin osa tilaa joko pehmisen tai jäätelön. Pehmyt nimi johtuu just tost et Valiolla yksinoikeus pehmikseen.

Vierailija
25/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs mäkkärissä double quarder pounder with cheese😂

Vierailija
26/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä hesessä ja on kyllä pänniny tuo sana. :D Ite sanon aina pehmis. Usein asiakkaat tilaa esim. "Yks tommonen pehmyt kinuskikastikkeella"

Tekis mieli sanoa, kun joku epäröiden sopertaa pehmyttä, et sano vaan ihan pehmis, tai jätski. :D

Vierailija
27/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Maire. Sen merkkistä se Hesen pehmyt o .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi