Tyttöystävälläni on usein tapana sanoa: "Jos rakastat jotain päästä hänet vapaaksi. Jos..."
Tyttöystävälläni on usein tapana sanoa:
"Jos rakastat jotain päästä hänet vapaaksi.
Jos hän palaa luoksesi, hän on ikuisesti sinun.
Jos ei, hän ei ikinä kuulunutkaan sinulle."
Silloin minä vastaan, että todella hyvä yritys mutta en edelleenkään irroita häntä jalkakahleesta. Ja ei enää filosofian kirjoja hänelle!
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt oikein lähteny.
Mutta eipä lähtenyt tyttöystäväkään
Ap
Mitääää.. ootko kidnapannut tyttöystäväsi? Hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Olen! Voin suositella tätä kaikille. Nyt ymmärrän miksi tämä oli niin suosittua kivikaudella.
Ap
Siis oikeastihan viisaus menee niin, että jos rakastat jotakuta, päästä hänet vapaaksi. Jos hän tulee takaisin, hän ei kelvannut kenellekään muulle, silloin päästä hänet vapaaksi uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt oikein lähteny.
Mutta eipä lähtenyt tyttöystäväkään
Ap
Vielä
Mitä teet kumppanille joka joudut pitämään väkisin. Eikö vapaaehtoisuus olisi mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen! Voin suositella tätä kaikille. Nyt ymmärrän miksi tämä oli niin suosittua kivikaudella.
Ap
UUh olet kunnon luolamies. Tykkään. Nyt miehet mallia.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastihan viisaus menee niin, että jos rakastat jotakuta, päästä hänet vapaaksi. Jos hän tulee takaisin, hän ei kelvannut kenellekään muulle, silloin päästä hänet vapaaksi uudelleen.
Mutta jos ei tule kelpasi ehkä muille mutta ei sinulle.
Uskon että tyttöystävällesi tulee vielä tukholma syndrooma niin ei tarvitse pelätä vaikka ottaisit kahleet irti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet kumppanille joka joudut pitämään väkisin. Eikö vapaaehtoisuus olisi mukavampaa.
En usko että olisi.
Twilight-elokuvailtoja... jaetut kotityöt... pinkkejä kauluspaitoja... pitkiä, tylsiä keskusteluja parisuhteesta ja sen tulevaisuudesta. Hyi h*lvetti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että olisi.
Twilight-elokuvailtoja... jaetut kotityöt... pinkkejä kauluspaitoja... pitkiä, tylsiä keskusteluja parisuhteesta ja sen tulevaisuudesta. Hyi h*lvetti.
Ap
Ja nuo kuuluu automaattisesti vapaaehtoisuuteen perustuvaan ihmissuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että olisi.
Ap
Sinä varmaan osaat vastata paremmin. Ellet ole itse kidnappauksen uhri.
Ap
No mitä te teette tyttöystävän kanssa?
Filosofiankirjoja? Tuohan on teepussiaforismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että olisi.
Ap
Ap
Sinun suhteista sitä en tiedä, mutta ei ne ainakaan omassa suhteessani kuuluu. Eikä rakkaus jota varten parisuhteessa ole ole koskaan syntynyt pakottamalla.
Vierailija kirjoitti:
No mitä te teette tyttöystävän kanssa?
Olen juuri piiskaamassa häntä, sillä löysin pölyä lipaston päältä.
Vai tarkoititko niinkuin yleensä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että olisi.
Ap
Ap
Eikä rakkaus jota varten parisuhteessa ole ole koskaan syntynyt pakottamalla.
Siitähän se vasta syntyykin!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että olisi.
Ap
Ja nuo kuuluu automaattisesti vapaaehtoisuuteen perustuvaan
ihmissuhteeseen?
Kyllähän parisuhteessa yleensä joutuu tekemään kompromisseja.Mitä syödään, mitä katsotaan telkkarista, kuinka paljon voi huidella omissa menoissaan...
Up