Joku nainen yritti " käräyttää" minut hotellin aamupalalla
Olin saada sydärin, kun viereisestä pöydästä kuului äkkiä kovalla äänellä että mitäs sinä niillä gluteenittomilla teet kun äsken otit tavallista leipää? Siis mitä helvettiä?! O Oikeastikko joku kyylää mitä ventovieraat ottavat?! Ja huutaa siitä vielä suureen ääneen että tuo tuossa varastaa gluteenitoomia tuotteita.
Olin siis kerännyt itselleni syömiset, vienyt pöytään ja mennyt sitten hakemaan aamiaista tyttärelleni jolla keliakia...
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Joskus on tullut etelässä seurattua kun jotkut tekevät evässämpylöistä itselleen eväät ja laittavat ne hartaasti ensin ympärilleen vilkuiltuaan käsilaukkuunsa.
Joskus otan vielä videopätkän tuosta ja laitan nettiin.
Joskus olen arvioinut väärin, miten paljon nälkäni vaatii ruokaa. Todellakin otan silloin lopun leivän mukaan, ettei se mene hukkaan. En ota kuitenkaan sentään tarkoituksella ylimääräistä.
Oletteko muuten huomanneet, että nämä järkyttävät kyylät ovat aina joko naisia, tai vanhoja homomiehiä?
Silti näistä puhutaan aina niin kuin olisi kyse normaaleista ihmisistä!
Ahdistaa tollaset kyylät ruokapaikoissa ku en itse ainakaan tykkää ihmisten katseista (sos.fobia). Itse olisin varmaan vaihtanut pöytää muualle sen huutelijan luota, koska pilaa oman rauhan
Ap:n kuvailema aamiaispoliisi kuulostaa työ"kaveriltani"; tuhlaa energiansa muiden kyyläämiseen ja virheiden etsintään, jotta voi käräyttää ja nolata kaikkien silmissä. Rasittava ihmistyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eli-keliaatikot kahmivat myös gluteenittomia tuotteita, jos siellä on jotain hyvän näköistä. Ja sitten oikea keliaatikko voi jäädä ilman .(
Pöh. Se keliaakikko sitten sanoo henkilökunnalle (jos eivät itse huomaa), että pöytä kaipaa täydennystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut akalle kylmänviileästi: "ja asia kuuluu sinulle, niin millä tavalla"? Nostanut toista kulmakarvaasi ja hymyillyt kolean hymyn.
Miten tämä onnistuu, jos ei osaa nostaa vain toista kulmakarvaa?
Laita sormi kulmakarvan alle ja nosta sillä. Saat ainakin vastapuolen hämmentymään.
Vierailija kirjoitti:
Joku pöljä, joka liikaa miettii mitä muut tekee tai luulee olevansa jokin erikoinen, kun "käräyttää" väärin toimivan asiakkaan. Tommosia tulee nähtyä joka paikassa valitettavasti. Sullahan oli hyvä syy hakea gluteenitonta: lapsesi keliakia. Jätä se tyyppi omaan arvoonsa ja koita nauttia loppupäivästä :) Se tyyppi nolasi itsensä.
N23
Aikoinaan kun kommunisteja oli enemmän kansan väestössä niin tuollainen kyttääminen ja käräyttely oli todella yleistä. Saatettiin pysäyttää reppuselkäinen asiakas kaupassa tutkittavaksi ja usein ei löytynyt mitään. Yleensä koululaiset joskus näpistelivät, mutta tarkastuksia tehtiin usein aikuisillekin.
Sama päti erilaisiin saunavuoroihin ja pyykkivuoroihin.
Suomessa on hyvin kommunistinen ilmapiiri ja onneksi se alkaa vähitellen karisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko todella ainoa jota tässä häiritsee lähinnä se että äiti hakee ensin aamupalaa itselleen ja sitten vasta (5 v ?) lapselleen?
Keliakia oli todettu 5-vuotiaana, tytär ei kai enää ollut 5-vuotias.
Täyttänyt jo 6v ja tein itselleni aamupalan sillä välin kun mietti, mitä ottaa.
ap
Niin ja onhan siellä aamupalalla muutakin kuin leipää. Minä ainakin otan muut ensin ja haen leivät vasta sitten. Kai se tyttö leikkele- ja vihannespöydästä on voinut saada jo antimia? Sekä osaa sen ikäinen ottaa jo vähän itsekin, meillä ainakin poika jo tiesi tuossa iässä, mitä voi syödä ja kysyi välillä, saako tätä ottaa. Kerran joku täysin tuntematon tuli sanomaan, että totta kai saat, kaikkin on tarkoitettu syötäväksi. vaikka poika itse tarkoitti, että voiko hän syödä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eli-keliaatikot kahmivat myös gluteenittomia tuotteita, jos siellä on jotain hyvän näköistä. Ja sitten oikea keliaatikko voi jäädä ilman .(
Keliaatikko? Oletko tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet, että nämä järkyttävät kyylät ovat aina joko naisia, tai vanhoja homomiehiä?
Silti näistä puhutaan aina niin kuin olisi kyse normaaleista ihmisistä!
Niin että vain heteromiehet ovat normaaleja ihmisiä?
Itse ainakin syön hotellin aamupalalla myös gluteenittomia tuotteita. Se vaaran tunne on jotakin mitä ei pysty sanoin kuvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olenko todella ainoa jota tässä häiritsee lähinnä se että äiti hakee ensin aamupalaa itselleen ja sitten vasta (5 v ?) lapselleen?[/quote
Juuri noin päin fiksuinta toimia. Jos teet toisinpäin eli, niin että muksulle ensin, ei toimi
Silläaikaa kun haet itsellesi viimeisenä, lapsi on jo ehtinyt syödä ja alkaa levoton mennäänkö jo hokeminen tai muu vastaava tietenkin vähän iästä riippuen. Kun alkaa syömään yhtaikaa, jää enempi aikaa siihen ruuasta Nauttimiseen vaikka vanhempi olenkin.
Terv. 3:n äiti
Vierailija kirjoitti:
Niin että vain heteromiehet ovat normaaleja ihmisiä?
Ei, vaan äärimmäisen harva heteromies on järkyttävä kyylä.
Useimmat järkyttävät kyylät ovat naisia tai homomiehiä, mutta silti asiasta puhutaan kuin järkyttäviä kyyliä olisi eri ihmisryhmissä keskimäärin saman verran. Naisten ja homomiesten tapakulttuureissa on vikaa, mutta siitä ei saa puhua; Suomessa saa haukkua vain valkoisia heteromiehiä.
Kai siellä saa ottaa mitä haluaa.