Seksivälineitä käyttävät naiset eivät osaa rakastella.
Orgasmin jahtaaminen kaiken maailman päristimillä vie pois herkkyyden jota tarvitaan rakastelussa.
Tämä on huomattu ihan tosielämässä.
Kommentit (31)
Mitä, eikö ap osaa tai viitsi tyydyttää naistaan? Pihtaatko, vai miksi naisesi joutuu turvautumaan seksivälineisiin? :o0
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ap on mielestäni oikeassa. Itse olen käyttänyt vibraa turhan ahkerasti ja olen huomannut, että klitoriksesta on hävinnyt tunto, enkä saa enää ollenkaan orgasmia sormilla. Harmittaa vähän, mutta onneksi saan helposti orgasmin myös yhdynnässä.
Just näin!
Linkkiä tutkimuksiin sitten vain.
Turha valittaa, jos mies ei kerran anna ja joudun leluilla tyydyttämään itseni.
Mä kyllä väitän, että ne leluja käyttävät naiset ovat rohkeampia ja siksi sängyssä parempia.
Mitä eroja liukuvoiteissa? Onko syötäviä olemassa ja mistä parhaat?
En ole aikasemmin käyttänyt ja nyt olis tarvetta!
Ai eivät vai? :D
Kysypä rakastajaltani! ;)
Vierailija kirjoitti:
Orgasmin jahtaaminen kaiken maailman päristimillä vie pois herkkyyden jota tarvitaan rakastelussa.
Tämä on huomattu ihan tosielämässä.
Just, kaveri kertoi, sulla ei kokemusta ole yhdestäkään naisesta.
Tiesitkö muuten, että peniksesi kuluu masturboidessa? Se pienenee abdoluuttisesti yhden prosentin joka kerta kun vedät käteen. Lopulta tilalla on kuoppa.
Olen miehenä eri mieltä useimpien kanssa: väristimien yms. käyttö
sängyssä naisen aloitteesta taitaa kertoa enemmänkin siitä, että
alla/edessä/päällä on tavallista kiihkeämpi nainen!
Veikaisin että istumatyön seuraukset lantion seudun lihaksistoon ja verenkiertoon on sekä miehillä että naisilla nykyään yksi yleisimmistä seksielämän laatuun vaikuttavista asioista.
Höpsis, en usko. Sinä vaan et osaa.
No johan pomppasi.
Leluja löytyy ja paljon. Niitä käytän yksin tai miehen kanssa. Hän käyttää niitä minuun ja minä häneen. Hän onkin tosi mies, jonka miehuutta eivät lelut vähennä.
Seksimme on mielikuvituksellista ja kokeilevaa. Suuseksiä, peppuseksiä, yhdyntää. Vaihtelevia asentoja. Sormetusta, käsihoitoja. Toisen nautinto on oma nautinto.
Mitäs jos ap ottaisi itsekin rohkeasti ne lelut käyttöön.