Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla yli 5v nuorempi mies.. epäilittekö alussa miehen kiinnostusta vanhempaan naiseen?

Vierailija
06.05.2018 |

Vai oliko kaikki ihan selvää alusta alkaen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hän juuri jättänyt epäilyille sijaa... ;)

Vierailija
2/13 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä todellakaan epäillyt! Kyllä se niin selväksi tuli!

Itse asiassa hän oli se innokkaampi osapuoli, suorastaan sanoisinko tunkeileva!

Olin aika piintynyt sinkku, eikä mikään miessuhde oikein ottanut tulta. Mutta kun hän aikansa piiritti eikä luopunut, suostuin treffeille.

Alettiin pikkuhiljaa tapailla ja miehen kiinnostus oli selvääkin selvempi. Ei epäilyksen häivää. Lopulta yhteen muutetiin ja yhdessä oltu nyt 12 vuotta.

Vierailija
4/13 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä hän juuri jättänyt epäilyille sijaa... ;)

Hyvä, itse epäilen hieman mitä hän hakee ts onko vaan pelkän seksin perässä.

Vierailija
5/13 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikä olisi ollut merkittävä juttu, niin olisin voinut epäillä. Mutta yksikään nainen ei ollut ikinä ollut kiinnostunut miehestäni koko hänen aikuisiässään. Joten oli selvää, että minun merkitykseni hänelle oli valtava.

Vierailija
6/13 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 13v nuorempi ja kieltämättä aluksi vähän ihmettelin, että mikä sitä vaivaa. Nyt yhdessä jo 18 vuotta.

Vierailija
7/13 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut 20 vuotiaitten ahdistelemaksi, mutta en välitä, sillä tiedän heidän hakevan pelkkää kokenutta ja osaavaa seksiä.

Vierailija
8/13 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alussa, mutta lopussa.

7 v ikäero ei hänestä kuulemma ollut mitään, enkä itsekään välttämättä ajattelisi niin, vaikka en mielelläni olekaan se vanhempi. Mutta kun itseä vanhemmat miehetkin on jo kovin vanhoja, kun ikää tulee... Sitä paitsi nuorempanakin olen seurustellut jostain syystä itseä nuorempien miesten kanssa, vaikkei ole ollut erityisesti tarkoitus. Oikeastaan toivoin vähän itseä vanhempaa miestä, mutta kun se ikä ei ole niin tärkeä... Yksi exäni muuten vaihtoi "vanhempaan", vaikka on minua vähän nuorempi.

Vähitellen kuitenkin viimeisimmän miesystävän kanssa kävi selväksi, että hän oli kanssani lähinnä siksi, ettei löytänyt ketään muutakaan. Ehkä kyse ei ollut iästä, mutta vähitellen sekin asia alkoi haitata. Mies itse oli kyllä nuorekkaan vastakohta ja moni luulikin häntä minua vanhemmaksi. Siksikin ajattelin, ettei ikäero haittaa. Nyt ajattelen, että oli jotenkin kehittymätön tapaus, siksi liian "nuori". Sen jälkeen en olekaan seurustellut ja on mennyt jo vuosia. Oli jotenkin niin huono kokemus, että olen pitänyt vapaata sen jälkeen.

Vierailija
9/13 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä mietitytti mut kertoi et hänellä on aina ollut vanhempia tyttöystäviä. Mä koitan nyt vaan nauttia. Vaihtaa sit nuorempaan jos vaihtaa. Vanhempi mieskin voi tehdä niin. Enää en tosin edes ajattele asiaa. Yhdessä 4v. Ikäeroa 10v.

Vierailija
10/13 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai outo kun minulle merkitsee luonne ja persoona.

Vierailija
11/13 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai outo kun minulle merkitsee luonne ja persoona.

Nykymaailmassa taidat olla ;)

Vierailija
12/13 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäillyt - kaveri oli jo ensitreffeillä sen oloinen, että hän on kiinnostunut minusta ihmisenä eikä minään "fantasioin vanhemmasta naisesta" -tyyppinä.

Yhdessä 7 vuotta, ikäeroa 23 vuotta.

Vierailija
13/13 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikkien keski-ikäisten naisten kannattaisi ottaa itselleen 5-10 vuotta nuorempi mies. Kun mies vanhenee niin krempat ja vanhuuden vaivat iskee testosteronin vähentyessä luontaisesti. Samanikäinen nainen oikeasti paranee kuin viini vanhetessaan, jos yhtään pitää itsestään huolta ja omaa normaalit elämäntavat.

Itse olen hieman yli nelikymppinen mies ja parisuhteessa 5 vuotta vanhemman naisen kanssa. Hyvin menee kaikin puolin, eikä hän ole koskaan epäillyt tarkoitusperiäni. Toivottavasti suhteemme on meille se "loppuelämän juttu", nuorempien perään en ole koskaan haikaillut.