Sinä joka et usko löytäväsi kumppania
Miksi et usko mahdollisuuksiisi löytää "sopiva" kumppani? Rehellisesti kiitos.
Huom. Ketju on tarkoitettu niille jotka haluaisivat kumppanin. Jos sinulla on täydellinen elämä, mahtava työ, upea asunto, huippupaperit Harvardista ja rakastajien/rakastajattarien haaremi viihdyttämässä etkä siksi tarvitse ketään, sinulla tuskin on tarvetta kertoa siitä meille :D
Kommentit (144)
Näytän paskalta, olen liian koulutettu ja kyllästyn helposti ihmisten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
aaaaarghhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu
11. Pidät eläimistä. Iso plussa.
12. Itse en pidä mistään "lässytyksestä" ja en halua olla kenenkään "kullanmurunen" enkä mikään muukaan "beibe" joten älä kutsua minua näin. Keksi mieluummin minulle jokin cool lempinimi. En myöskään suostu kutsumaan sinua miksikään kullaksi.Muuten olen aika pehmo monissa asioissa ja myös kiltti. Jos kiltteys huono juttu niin skippaa.
13. Toivon, ettei sinulla ole mitään tiettyä kaavaa elämälle. Sellainen ei minulle sovi ja itse olen toisaalta huono "haahuilija". Toisaalta toivon silti, että sinulla on elämä hallinnassa ilman esim. mitään juomista tai uhkapelaamista. Itsellänikin elämä ok.
14. Edelliseen viitaten toivon, että juominen joka viikonloppu ei ole sinun juttusi. Itse en juo juuri lainkaan alkoholia, joten toivon ettei tämäkään ole sinulle ongelma. Tupakkaa saat polttaa. Se ei ole este, muttei nyt mikään plussakaan.
15. Iän puolesta toivon, ettei ikäero olisi kovin suuri.
16. Toivon, ettet odota minun olevan mikään missi ja sinulle riittää ihan "tavallisen näköinen" nainen. Toivon myös, ettet ole se joka pilkkaa jotain ulkonäön puolesta.
17. En varmaan koskaan halua omia lapsia ja toivoisin, että et sinäkään, koska vaikka tämä ei tulisikaan heti ilmi niin olisi kurjaa erota tämän takia joskus tulevaisuudessa. ( On varmaan hankala kohta täyttää)
18. Jos viestini numero 87 ärsytti niin ikävä kyllä minä olen sellainen. Vähän valitukseen taipuva (pahoittelut). Lisäksi kirjoitustyylini saattaa ärsyttää :) Onko kukaan enää mukana tässä vaiheessa?
Apua, jos nyt nolaan itseni tällä romaanilla.Suuret pahoittelut ( tähän meni muuten ihan hirveästi aikaa) On ainakin ollut hauskaa kirjoittaa tätä. Olenkohan ihan ulalla listani kanssa? Jaksoiko kukaan edes lukea :)
No minä jaksoin.
Mahtava kuvaus. Jospa teitä on kuin onkin olemassa? Kukapa tietää.
En täyttäisi listaamiasi toiveita, mutta jospa silti vastaisin:
1, 2, 3
- osuvat suorastaan erinomaisesti
4
- alle 175cm ja melko hoikka. Tavis?
5
- liikunta ja terveellinen ruokavalio täsmää. Mutta en ole kasvissyöjä tai eläinsuojeluaktivisti
6
- kuulostaa loistavalta
7, 8
- kts. vastaus yllä
9
- en välitä rantalomista, luksushotelleista tai shoppailukeskuksista. Muuten kyllä, myös kotimaasta löytyy mielenkiintoisia paikkoja
10
- ei ole mt-ongelmia. Olen ns. sosiaalinen introvertti
11
- sanotaan että kyllä, mutta koirahulluksi tms en voi itseäni kutsua
12, 13
- mainiota!
14
- en juo alkoholia usein. En polta
15
- mutta mutta olisin liian vanha sinulle :)
Ellei kaatunut pituuskysymykseen, niin aika pitkälle selvisin!
Kiitos tästä, Numero 87 :D
Ei kaatunut edes pituuteen sillä itse olen 170 cm :) Ja ei tämäkään niin tarkkaa. Aika hyvin kohdat sopivat. Saanko minkä ikäinen olet? Itse olen 26 . Alkoi ihan kiinnostaa :) Ehkä minullakin on toivoa. Kiitos sinulle myös viestistä. Terveisin 87 :)
Yli 10v vanhempi :)
Vaikutat kyllä mahtavalta, älä ihmeessä heitä kirvestä kaivoon.
aaaaarghhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aaaaarghhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu
11. Pidät eläimistä. Iso plussa.
12. Itse en pidä mistään "lässytyksestä" ja en halua olla kenenkään "kullanmurunen" enkä mikään muukaan "beibe" joten älä kutsua minua näin. Keksi mieluummin minulle jokin cool lempinimi. En myöskään suostu kutsumaan sinua miksikään kullaksi.Muuten olen aika pehmo monissa asioissa ja myös kiltti. Jos kiltteys huono juttu niin skippaa.
13. Toivon, ettei sinulla ole mitään tiettyä kaavaa elämälle. Sellainen ei minulle sovi ja itse olen toisaalta huono "haahuilija". Toisaalta toivon silti, että sinulla on elämä hallinnassa ilman esim. mitään juomista tai uhkapelaamista. Itsellänikin elämä ok.
14. Edelliseen viitaten toivon, että juominen joka viikonloppu ei ole sinun juttusi. Itse en juo juuri lainkaan alkoholia, joten toivon ettei tämäkään ole sinulle ongelma. Tupakkaa saat polttaa. Se ei ole este, muttei nyt mikään plussakaan.
15. Iän puolesta toivon, ettei ikäero olisi kovin suuri.
16. Toivon, ettet odota minun olevan mikään missi ja sinulle riittää ihan "tavallisen näköinen" nainen. Toivon myös, ettet ole se joka pilkkaa jotain ulkonäön puolesta.
17. En varmaan koskaan halua omia lapsia ja toivoisin, että et sinäkään, koska vaikka tämä ei tulisikaan heti ilmi niin olisi kurjaa erota tämän takia joskus tulevaisuudessa. ( On varmaan hankala kohta täyttää)
18. Jos viestini numero 87 ärsytti niin ikävä kyllä minä olen sellainen. Vähän valitukseen taipuva (pahoittelut). Lisäksi kirjoitustyylini saattaa ärsyttää :) Onko kukaan enää mukana tässä vaiheessa?
Apua, jos nyt nolaan itseni tällä romaanilla.Suuret pahoittelut ( tähän meni muuten ihan hirveästi aikaa) On ainakin ollut hauskaa kirjoittaa tätä. Olenkohan ihan ulalla listani kanssa? Jaksoiko kukaan edes lukea :)
No minä jaksoin.
Mahtava kuvaus. Jospa teitä on kuin onkin olemassa? Kukapa tietää.
En täyttäisi listaamiasi toiveita, mutta jospa silti vastaisin:
1, 2, 3
- osuvat suorastaan erinomaisesti
4
- alle 175cm ja melko hoikka. Tavis?
5
- liikunta ja terveellinen ruokavalio täsmää. Mutta en ole kasvissyöjä tai eläinsuojeluaktivisti
6
- kuulostaa loistavalta
7, 8
- kts. vastaus yllä
9
- en välitä rantalomista, luksushotelleista tai shoppailukeskuksista. Muuten kyllä, myös kotimaasta löytyy mielenkiintoisia paikkoja
10
- ei ole mt-ongelmia. Olen ns. sosiaalinen introvertti
11
- sanotaan että kyllä, mutta koirahulluksi tms en voi itseäni kutsua
12, 13
- mainiota!
14
- en juo alkoholia usein. En polta
15
- mutta mutta olisin liian vanha sinulle :)
Ellei kaatunut pituuskysymykseen, niin aika pitkälle selvisin!
Kiitos tästä, Numero 87 :D
Ei kaatunut edes pituuteen sillä itse olen 170 cm :) Ja ei tämäkään niin tarkkaa. Aika hyvin kohdat sopivat. Saanko minkä ikäinen olet? Itse olen 26 . Alkoi ihan kiinnostaa :) Ehkä minullakin on toivoa. Kiitos sinulle myös viestistä. Terveisin 87 :)
Yli 10v vanhempi :)
Vaikutat kyllä mahtavalta, älä ihmeessä heitä kirvestä kaivoon.
Älä sinäkään :)
Koska kiihotun/kiinnostun/haluan vain 10 tason miehiä. Itse olen 6 tason ruma, keskivartalolihava ja tissitön nainen. En saa 10 miehiä kuin sänkyyn, suhteeseen eivät mua ota. Ja ei, en aio luopua kriteereistäni. En ikinä ottaisi 6 tason miestä.
Koska en yksinkertaisesti usko löytäväni kumppania, jonka kanssa pystyisin jakaa arkiset askareet mahdollisimman pitkäksi aikaa. Todennäköisempää on löytää lyhyitä säätöjä ja harjottelusuhteita kuin oikeaa moista. On alkanut tuntumaan siltä, että liianmoni ihminen on henkiseltä tasolta liian lapsia. En tietenkään itsekkään täydellinen ole, mutta tarvitsen rauhallisen, pitkäpinnaisen ja vastuuta ottavan kumppanin joka olisi mieluusti positiivinen. Kuulostaa aivan liian hyvältä ollakseen totta. Vain yhden moisen tiedän, mutta minä taas olen häneen verrattuna liian lapsellisen oloinen, enkä usko että suhde toimisi pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Jossain pitäisi tosissaan olla joku ikisinkkujen deittipalsta, missä kaikki tietäisivät olevansa saman tyyppisessä tilanteessa eikä omaa kokemattomuutta/tietämättömyyttä tarvitsisi hävetä.
Tämä olisi aivan loistava. Miksi tämmöistä ei olla keksitty tai tehty?
En tiedä, tuntuu etten kelpaa kellekään. Ja mulla on erittäin alhaiset kriteerit vieläpä. Oon nainen, 20, en ole ikinä seurustellut tai mitään. Olen hoikka ja tavallisen näköinen. Mut ehkä se on sit se etten erotu joukosta enkä ole kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Koska kiihotun/kiinnostun/haluan vain 10 tason miehiä. Itse olen 6 tason ruma, keskivartalolihava ja tissitön nainen. En saa 10 miehiä kuin sänkyyn, suhteeseen eivät mua ota. Ja ei, en aio luopua kriteereistäni. En ikinä ottaisi 6 tason miestä.
Ainakin sinulla on itseluottamus kunnossa.
Minä olen tavallisen näköinen, varmaankin nuorekas (kiinnostusta tullut 10-15v nuoremmilta naisilta), normaalipainoinen ja hyväkuntoinen. Mutta 173cm, joten rankkaan itseni tasolle 6 ulkonäöllisesti.
Ai niin ja en usko löytäväni kumppania, koska liikunnallisuus on minulle tärkeä asia. En ole kiinnostunut parisuhdemielessä "herkuttelijoista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain pitäisi tosissaan olla joku ikisinkkujen deittipalsta, missä kaikki tietäisivät olevansa saman tyyppisessä tilanteessa eikä omaa kokemattomuutta/tietämättömyyttä tarvitsisi hävetä.
Tälläkin palstalla on tullut monesti huomattua, että monet kokevat olevansa ikisinkkuja vaikka takana on useampi pitkä parisuhde. Eivät löydä ketään vuoteen ja huutavat heti kovaan ääneen olevansa ikisinkkuja.
Oikeat ikisinkut tästä sitten katkeroituvat ja pahoittavat mielensä ja kokevat jälleen kerran olevansa väärässä paikassa, ja palsta jäisi aivan tavalliseksi treffipalstaksi ihmisille joilla on vientiä ollut läpi elämänsä.
sportylittleman kirjoitti:
Minä olen tavallisen näköinen, varmaankin nuorekas (kiinnostusta tullut 10-15v nuoremmilta naisilta), normaalipainoinen ja hyväkuntoinen. Mutta 173cm, joten rankkaan itseni tasolle 6 ulkonäöllisesti.
Ai niin ja en usko löytäväni kumppania, koska liikunnallisuus on minulle tärkeä asia. En ole kiinnostunut parisuhdemielessä "herkuttelijoista".
Ei tuo pituutesi ainakaan mulle olisi mikään este (olen 170). Ja mikset muka voisi loytää liikunnallista kumppania? Mulle ainakin liikunnallinen ihminen olisi just sopiva, haluan elää terveelisesti muuta _silloin tälloin_ herkuttelu on ihanaa, enkä siis haluaisi kumppanikseni dieettinatsia.
Pinnallisista syistä.
Olen tykännyt ulkonäöltään monenlaisista naisista, ovat olleet välillä n. 150-190cm ja 45-100kg. Melkein kaikki käy, viehätyn niin hoikista, amatsoneista kuin isokokoisista tiimalaseistakin.
Mutta on yksi vartalotyyppi joka ei sytytä seksuaalisesti. Ja sehän on se keskivartalolihava, jossa ylimääräinen paino on pakkautunut keskelle eikä peppuun/reisiin.
Kaikki minuun ihastuneet naiset, n. tusinan verran heitä on ollut, ovat edustaneet tätä vartalotyyppiä.
Tasoni ei riitä. Olen hyväksynyt asian. Enkä halua olla epärehellinen muuten ihanalle naiselle jota pitäisin seksuaalisesti haluttavana vain jos tämä laihduttaisi.
Rupeaa ahdistamaan nopeasti liian tiivis yhteydenpito.Olen liian itsenäinen varmaan.Ja jotenkin ne miehet ketkä kiinnostuvat minusta ei kiinnosta minua ja toisinpäin...
Valitsin kerran niin huonosti, että niitä vaurioita korjataan loppuikä.
Eiköhän mulle riittänyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla on tullut monesti huomattua, että monet kokevat olevansa ikisinkkuja vaikka takana on useampi pitkä parisuhde. Eivät löydä ketään vuoteen ja huutavat heti kovaan ääneen olevansa ikisinkkuja.
Oikeat ikisinkut tästä sitten katkeroituvat ja pahoittavat mielensä ja kokevat jälleen kerran olevansa väärässä paikassa, ja palsta jäisi aivan tavalliseksi treffipalstaksi ihmisille joilla on vientiä ollut läpi elämänsä.
Kovin nuortenkin on tyhmää sanoa olevansa ikisinkkuja - kun ovat olleet seurusteluiässäkin vasta muutaman vuoden...
Mutta toki heidän on syytä miettiä seurusteluasioita ja esim. itsetuntoaan jo ajoissa, sillä mitä aiemmin asioita pohtii ja pääsee esim. ongelmistaan yli, niin sen parempi - ja etenkin jos haluavat kumppanin nuorena.
Koska olen menettänyt kaiken huonojen kumppanien takia ja saanut tarpeekseni.
Ikämittari meni punaiselle - game over.
Koska olen 35v uskova mies, enkä halua rueta suhteeseen ei uskovan kanssa.
Ihastun aina miehiin, jotka haluavat menevän, räväkän ja haastavan naisen, mutta osoittaudun aina liian tylsän tasaiseksi ja helpoksi ihmiseksi, joten heidän kiinnostuksensa lakkaa nopeasti.