Sanna, 29, tapailee vain varattuja miehiä: "Kukaan ei halua käyttää kondomia!
https://www.voice.fi/suhteet/a-161902
mitä helvettiä... koin niin voimakasta vihaa ja inhoa kun luin tätä...
jumala auttakoot
Kommentit (300)
Älkää lukeko tuollaista paskaa. Kaksi sivua jaksoin.
Paljon muuten prostituoidut tienaa,oliko jutussa siitä puhetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi se tapailee tuollaisia idiootteja. Kyllä tää maailman liikakansoitus sillä tulee ratkeamaan hetkessä, kun häntäheikit ei halua käyttää kortsua ja levittelee tappajatauteja ympäri läänejä ja naiset vielä antaa niiden vedellä paljaalla.
en tiedä... harmittaa nämä kaikki petetyt naiset. Kiva miettiä että kumppani on uskollinen kun käykin huuhtomassa penistänsä jonkun kodinrikkojan onkalossa.
Uskooko joku edelleen tähän, että on jonkun ulkopuolisen syy, jos mies käy vieraissa? Kyllä siinä suhteessa on jotakin vikaa tai suhteeseen ollaan menty väärin perustein/odotuksin, jos toinen pettää. Ei se ulkopuolinen mitään kotia riko. Pariskunta itse sen kotinsa rikkoo, jos on rikkoakseen.
Vierailija kirjoitti:
En nyt usko että tämä Sanna tulee tätä ikinä lukemaan mutta kirjoitan silti
Et ole mikään ylinainen, meidän muiden yläpuolella. Taidat enemmänkin olla alapuolella, koska sinä olet itse tehnyt päätöksiä joilla olet vienyt itsesi kauemmas siitä ihanasta liitosta mistä haaveilet. Miksi kukaan mies ikinä luottaisi sinuun? Olet ihminen joka ei ansaitse ketään. Ne miehet ei kaipaa sua sun hehkutetun kauneuden takia vaan siksi kun he saavat sinulta, he saavat vain pillua sinulta, et ole heille muuta kuin reikä jota voi käydä paukuttamassa. Sitten he palaavat vaimonsa luo kotiin, perheeseen jonka ovat rakentaneet. Sinä kuolet yksin. Ja hyvä niin.
Miehelle, joka pettää, on myös oma vaimo pelkkä reikä ja lapsenvahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mikään ylinainen, meidän muiden yläpuolella. Taidat enemmänkin olla alapuolella, koska sinä olet itse tehnyt päätöksiä joilla olet vienyt itsesi kauemmas siitä ihanasta liitosta mistä haaveilet. Miksi kukaan mies ikinä luottaisi sinuun? Olet ihminen joka ei ansaitse ketään. Ne miehet ei kaipaa sua sun hehkutetun kauneuden takia vaan siksi kun he saavat sinulta, he saavat vain pillua sinulta, et ole heille muuta kuin reikä jota voi käydä paukuttamassa. Sitten he palaavat vaimonsa luo kotiin, perheeseen jonka ovat rakentaneet. Sinä kuolet yksin. Ja hyvä niin.
Luitko edes koko juttua? Monta sivua.
Sillä vastauksesi tuntuu todella oudolta jos luit.Täällä tais kalikka kolahtaa useamman nilkkaan ja kaiketi siksi, että useimmat teistä pelkää. Te pelkäätte omn miehenne menevän ja se on sitten tuollaisten Sannojen vika(ko?).
Ei, ei ole kolmannen osapuolen vika. Monihan edes kerro ensin olevansa suhteessa ja toisekseen kyllä se mies tekee ihan omat valintansa itse.Jos teillä olisi asiat hyvin, ette vouhkaisi ettekä ainakaan kokisi noin valtavia tunteita yhdestä haastattelusta.
mulla ainakin on asiat hyvin mutta minä arvostan lojaaliutta ja tuollaisissa ihmisissä sitä ei ole. Jotenkin sairasta ihailla vanhempiensa suhdetta ja samaan aikaan tuhota omaa mahdollisuuttaan samaan vaikka siitä haaveilee. En arvosta pettäviä ihmisiä enkä kodinrikkojia. Ja uskon että moni muu jakaa tämän arvon kanssani.
Pettävä ihminen = kodinrikkoja. Se ulkopuolinen henkilö ei ole kodinrikkoja. Ei hänellä ole mitään tekemistä pettävän tyypin kodin kanssa. Ei hän sitä kotia ole rakentanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin kyllä vahvistaa sanasi todeksi, ei tuollaisia naisia todellakaan pidetä muun kuin panon arvoisina. Lisäksi tuollaisille Sannoille on miesten keskuudessa ihan laidasta laitaan eri nimityksiäkin, eivätkä ole mitään kauniita nimiä. Esim. spermaviemäri.
Joo, no pettävät miehet ovat sitten varmaan paskan alkulähde. Kai muistatte nimitellä myös toisianne oikeilla nimityksillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Sanna tee mitään väärää. Syyttääkää niitä varattuja miehiä, niillä se vastuu on avioliitostaan eikä koskaan kolmannella osapuolella. N37
Naurettavin puolusteluyritys ikinä. Jos tarkoituksenmukaisesti naiskentelee juuri varattujen miesten kanssa on se juurikin väärin. Eri asia on jos se ei ole tarkoituksellista.
Ehkä Sanna ja se pettäjämies ei usko yksiavioisuuteen? Miehen pitäisi kertoa vaimolleen. Sanna ei tehnyt sen sijaan mitään väärää, kun ei ole parisuhteessa eikä uskottele kenellekään olevansa yhden miehen nainen.
Järkyttävää kuinka moni nainen edelleen syyttää omista parisuhdeongelmistaan toista naista. Sillä ei ole mitään väliä, miksi Sanna tekee mitä tekee. Oman parisuhteen kannalta on tärkeää vain se, miksi oma kumppani pettää. Tuntematonta ihmistä ei voi määrällä, mutta oman kumppanin luulisi välittävän niin paljon, ettei petä, jos tietää sen satuttavan. Jos näin ei ole, niin pettäjä pettää kenen tahansa mirkun kanssa. Turha siis syyttää random Sannaa tai ketään muutakaan toista naista asiasta, jos oma kumppani haluaa satuttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää kuinka moni nainen edelleen syyttää omista parisuhdeongelmistaan toista naista. Sillä ei ole mitään väliä, miksi Sanna tekee mitä tekee. Oman parisuhteen kannalta on tärkeää vain se, miksi oma kumppani pettää. Tuntematonta ihmistä ei voi määrällä, mutta oman kumppanin luulisi välittävän niin paljon, ettei petä, jos tietää sen satuttavan. Jos näin ei ole, niin pettäjä pettää kenen tahansa mirkun kanssa. Turha siis syyttää random Sannaa tai ketään muutakaan toista naista asiasta, jos oma kumppani haluaa satuttaa sinua.
Voihan olla että vaimo on satuttanut miestään ja siksi mies pettää.
Mistä löytäisi tuollaisen sannan?
Minäkin haluaisin seksiä, läheisyyttä ym.
Kotona akka kiukuttelee 24/7 mikään ei ole hyvin seksistä ei voi nähdä untakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla että vaimo on satuttanut miestään ja siksi mies pettää.
Niin. Mikä syy sille päätöksellä pettää onkin, niin se on syntynyt siinä parisuhteessa tai sitten kyseessä vain on ihminen, joka ei näe oman kumppanin pettämistä erityisen tuomittavana asiana. Eihän Sanna pakota ketään pettämään. On hän saanut pakkejakin.
On kyllä hirveää juttua: "Vaikka kaikki muut matkaseuralaiset olivat varattuja, ei se hillinnyt heidän sekoilujaan. Monet tahoillaan naimisissa olevista harrastivat matkalla seksiä keskenään, koska tiesivät, että ovat ulkomailla, mistä tieto tapahtuneesta ei mitenkään kulkeutuisi kotiin. Sekoilua ei edes häpeilty, vaan seuraavina päivinä naureskeltiin kuka on herännyt kenenkin huoneesta."
... loppupuolella tuo Sanna sitten itkee sitä, mitä on "
Nyt olen ymmärtänyt, että suhteilla varattuihin miehiin, olenkin rikkonut itseni, ja minun on entistä mahdottomampi löytää oikeaa suhdetta." "- Minulla on mennyt kaikki usko rakkauteen ja parisuhteisiin, koska olen nähnyt ja kokenut, miten ihan kaikki pettävät. Näiden suhteiden jälkeen minun on entistä vaikeampi luottaa muihin ja siksi kynnys seurusteluun on vain noussut."
Ja jos joku ei jaksa lukea, miehet eivät halua käyttää kondomia, kaikki luulevat että Sanna syö e-pillereitä. Sanna ei syö ja vaatii kondomia.
Sanna on jostain syystä katkera naisille jotka ovat naimisissa ja kostaa sen jahtaamalla heidän aviomiehiään. Hän voi jutussa sanoa että miehet laittavat kondomin pyydettäessä mutten usko tuohon vaan Sannan on myönnyttävä ilman. Aviomiesten jahtaajanaiset onnistuvat aikeissaan kun ovat oikein antavaisia ja helppoja jo heti kättelyssä, Sannan kaltaiset naiset eivät vaadi eivätkä ole hankalia ja se imee kuin hunaja kotona puutteessa olevia aviomiehiä, muutoin mies maksaa mielellään seksistä sellaiselle joka ei puhu eikä vaadi mitään.
Sannalla ei myöskään ole mahkuja sinkkumiehiin vaan hän pyrkii rikkomaan jo valmiiksi tulehtuneita avioliittoja jos sieltä jäisi haaviin joku. Sanna nostaa omanarvontuntoaan selittämällä itselleen että miehet haluavat nimenomaan häntä ja tekevät "mitä vain". Oikeasti ainoa "mitä vain" minkä miehet ovat valmiit tekemään on käydä pettämässä vaimoaan nopealla ja vaivattomalla panolla. Riittää kun opettelee kaksi kehurepliikkiä ja nainen on valmis. Sanna näkee itsensä haluttavampana kuin miehen vaimo vaikka todellisuudessa hän taitaa olla miehelle ainoa vaihtoehto saada seksiä helposti ja ilmaiseksi.
Minusta tuo otsikko ja sisältö eivät sopineet yhteen. Sannahan ei aina etukäteen edes tiedä onko varattu. Missään ei lue, että on ollut vain varattuja. On ollut miehiä, jotka ovat väittäneet olevansa eroamassa. Ei tuosta jutusta tule kuvaa, että tarkoituksella vamppaa varattuja, toisin kuin otsikosta.
Kun olin sinkku niin tuli tavattua miehiä jotka kertoivat että avioliitossa menee huonosti ja aika moni myönsi että on pahimpaan tarpeeseen käynyt maksullisella ja sitten joillakin oli avioliiton ulkopuolisia vakipanoja mutta vakipano aikaa myöten alkaa vaatimaan ja kuvittelee että jutusta voi tulla jotkin niin mies pyrkii etsimään uuden uhrin. Juu, en lähtenyt leikkiin mukaan:) Sen huomasin että monella miehellä oli kova hinku puhua asioistaan ihan tuntemattomallekin naiselle muutaman kaljan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin kyllä vahvistaa sanasi todeksi, ei tuollaisia naisia todellakaan pidetä muun kuin panon arvoisina. Lisäksi tuollaisille Sannoille on miesten keskuudessa ihan laidasta laitaan eri nimityksiäkin, eivätkä ole mitään kauniita nimiä. Esim. spermaviemäri.
Milläs nimellä kulkevat ne varatut miehet, jotka Sannojen kanssa pettää?
Vierailija kirjoitti:
Sanna on jostain syystä katkera naisille jotka ovat naimisissa ja kostaa sen jahtaamalla heidän aviomiehiään. Hän voi jutussa sanoa että miehet laittavat kondomin pyydettäessä mutten usko tuohon vaan Sannan on myönnyttävä ilman. Aviomiesten jahtaajanaiset onnistuvat aikeissaan kun ovat oikein antavaisia ja helppoja jo heti kättelyssä, Sannan kaltaiset naiset eivät vaadi eivätkä ole hankalia ja se imee kuin hunaja kotona puutteessa olevia aviomiehiä, muutoin mies maksaa mielellään seksistä sellaiselle joka ei puhu eikä vaadi mitään.
Sannalla ei myöskään ole mahkuja sinkkumiehiin vaan hän pyrkii rikkomaan jo valmiiksi tulehtuneita avioliittoja jos sieltä jäisi haaviin joku. Sanna nostaa omanarvontuntoaan selittämällä itselleen että miehet haluavat nimenomaan häntä ja tekevät "mitä vain". Oikeasti ainoa "mitä vain" minkä miehet ovat valmiit tekemään on käydä pettämässä vaimoaan nopealla ja vaivattomalla panolla. Riittää kun opettelee kaksi kehurepliikkiä ja nainen on valmis. Sanna näkee itsensä haluttavampana kuin miehen vaimo vaikka todellisuudessa hän taitaa olla miehelle ainoa vaihtoehto saada seksiä helposti ja ilmaiseksi.
Höpöhöpö. Et edes näköjään lukenut juttua. Valehtelet vain omia valheitasi ja ennakkoluulojasi.
”Tuleeko sinulle salasuhteista koskaan huono omatunto?
- Ei. Olen aina ajatellut sen niin, että minä en ole syypää tuon miehen paskaan suhteeseen. Meidän säätömme on vain seurausta siitä, mitä heidän suhteessaan tapahtunut.”
No ei se hönössä ja hukassa olevien miesten pokailu ja mällirättinä toimiminen ainakaan auta.
”Ei minun touhuni ole niin kevytkenkäistä, miltä se ehkä kuulostaa”
Höpöhöpö, aikuinen nainen, tiedät kyllä että on.
Pelokkaat pikkurouvat täällä uhoaa, vaikka ovat ihan kusi sukassa kun pelkäävät että "Sanna" tulee ja pistää miehen ajattelemaan ihan muuta kuin omaa kultaista rouvaansa....