Sanna, 29, tapailee vain varattuja miehiä: "Kukaan ei halua käyttää kondomia!
https://www.voice.fi/suhteet/a-161902
mitä helvettiä... koin niin voimakasta vihaa ja inhoa kun luin tätä...
jumala auttakoot
Kommentit (300)
Vierailija kirjoitti:
Ei Sanna tee mitään väärää. Syyttääkää niitä varattuja miehiä, niillä se vastuu on avioliitostaan eikä koskaan kolmannella osapuolella. N37
Naurettavin puolusteluyritys ikinä. Jos tarkoituksenmukaisesti naiskentelee juuri varattujen miesten kanssa on se juurikin väärin. Eri asia on jos se ei ole tarkoituksellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt usko että tämä Sanna tulee tätä ikinä lukemaan mutta kirjoitan silti
Et ole mikään ylinainen, meidän muiden yläpuolella. Taidat enemmänkin olla alapuolella, koska sinä olet itse tehnyt päätöksiä joilla olet vienyt itsesi kauemmas siitä ihanasta liitosta mistä haaveilet. Miksi kukaan mies ikinä luottaisi sinuun? Olet ihminen joka ei ansaitse ketään. Ne miehet ei kaipaa sua sun hehkutetun kauneuden takia vaan siksi kun he saavat sinulta, he saavat vain pillua sinulta, et ole heille muuta kuin reikä jota voi käydä paukuttamassa. Sitten he palaavat vaimonsa luo kotiin, perheeseen jonka ovat rakentaneet. Sinä kuolet yksin. Ja hyvä niin.
Näin miehenä voin kyllä vahvistaa sanasi todeksi, ei tuollaisia naisia todellakaan pidetä muun kuin panon arvoisina. Lisäksi tuollaisille Sannoille on miesten keskuudessa ihan laidasta laitaan eri nimityksiäkin, eivätkä ole mitään kauniita nimiä. Esim. spermaviemäri.
Millaisia nimityksiä miesten keskuudessa on niille miehille jotka näitä "sannoja" panevat?
Ei juuri minkäänlaisia, mutta jos joku haksahtaa tuollaisen Sannan kanssa seurustelemaan tai yrittää saada jotain vakavampaa sen kanssa aikaan saa varmasti luuserin maineen.
Näin miesten kesken ainakin jos joku tuollaisen naisen kanssa sit sitoutuisi niin sitä naista ei arvostettaisi. Tuollaista ei voi ottaa kumppaniksi. Panna kyllä voi. Siihen se sitten jää.
Itse olen vähän kuin Sanna, mutta sillä erotuksella, että en ole niin tyhmä, että antaisin varatuille miehille ilmaiseksi (sain jutusta sen käsityksen että Sanna antaa).
-n24-
Olen sinkku ja pitänyt profiilia nettideitissä jonkin aikaa ja huom. en harrasta irtosuhteita, vaan haen vakavaa suhdetta. Olin pöyristynyt, sillä sivustolla oli enimmäkseen varattuja miehiä hakemassa salaista suhdetta tai eroamassa olevia miehiä. Toki, jos avoin suhde, niin siinä ei mitään. Paitsi ,etten itse alkaisi osalliseksi siihen.
Noita Sannoja ja vastaavia on varmasti pilvinpimein ja miehethän tykkää. Kyllä vaan kärsii luottamus miehiin ja parisuhteeseen yleensäkin, sillä toisten kunnioittamisella ei ole enää mitään arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vähän kuin Sanna, mutta sillä erotuksella, että en ole niin tyhmä, että antaisin varatuille miehille ilmaiseksi (sain jutusta sen käsityksen että Sanna antaa).
-n24-
Tässä eniten varmaan monia vituttaa ne pettävät miehet. Ja ei se kyllä yhtään paremmaks sua tee jos otat rahaa varattujen panemisesta. Kukaan sinuakaan halua kun jaat itteäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi se tapailee tuollaisia idiootteja. Kyllä tää maailman liikakansoitus sillä tulee ratkeamaan hetkessä, kun häntäheikit ei halua käyttää kortsua ja levittelee tappajatauteja ympäri läänejä ja naiset vielä antaa niiden vedellä paljaalla.
en tiedä... harmittaa nämä kaikki petetyt naiset. Kiva miettiä että kumppani on uskollinen kun käykin huuhtomassa penistänsä jonkun kodinrikkojan onkalossa.
Olen jo vanhempi nainen ja keskimäärin tuollaisilla miehillä ja tuollaisilla naisilla menee lujaa jonkin aikaa vaan se loppuu.
Sannaa ei enää jonkun vuoden kuluttua miehet joukolla halua ja pettävät miehet joutuvat pääsääntöisesti eroon perheestään eivätkä lapset kunnioita. Entinen vaimo löytää uuden kunnollisen miehen ja voi hyvin ajan oloon.
Miehillä tulee myöhempinä vuosina kiinnostus omaan perheeseen kun suurin panetus hiipuu , mutta siinä vaiheessa on usein myöhäistä.
Eikä nuoret kauniit naiset ole enää kiinnostuneita menneiden päivien smtason urheilijasta vaikka olisi aikoinaan ollut komea.
Poikkeuksia aina toki on ja jotkut saavat " herätyksen" ja tajuavat parantaa tapansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mikään ylinainen, meidän muiden yläpuolella. Taidat enemmänkin olla alapuolella, koska sinä olet itse tehnyt päätöksiä joilla olet vienyt itsesi kauemmas siitä ihanasta liitosta mistä haaveilet. Miksi kukaan mies ikinä luottaisi sinuun? Olet ihminen joka ei ansaitse ketään. Ne miehet ei kaipaa sua sun hehkutetun kauneuden takia vaan siksi kun he saavat sinulta, he saavat vain pillua sinulta, et ole heille muuta kuin reikä jota voi käydä paukuttamassa. Sitten he palaavat vaimonsa luo kotiin, perheeseen jonka ovat rakentaneet. Sinä kuolet yksin. Ja hyvä niin.
Näin miehenä voin kyllä vahvistaa sanasi todeksi, ei tuollaisia naisia todellakaan pidetä muun kuin panon arvoisina. Lisäksi tuollaisille Sannoille on miesten keskuudessa ihan laidasta laitaan eri nimityksiäkin, eivätkä ole mitään kauniita nimiä. Esim. spermaviemäri.
Millaisia nimityksiä miesten keskuudessa on niille miehille jotka näitä "sannoja" panevat?
Ei juuri minkäänlaisia, mutta jos joku haksahtaa tuollaisen Sannan kanssa seurustelemaan tai yrittää saada jotain vakavampaa sen kanssa aikaan saa varmasti luuserin maineen.
Eikö se ole mitään luuseria kun varattu mies panee sannaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Sanna tee mitään väärää. Syyttääkää niitä varattuja miehiä, niillä se vastuu on avioliitostaan eikä koskaan kolmannella osapuolella. N37
Naurettavin puolusteluyritys ikinä. Jos tarkoituksenmukaisesti naiskentelee juuri varattujen miesten kanssa on se juurikin väärin. Eri asia on jos se ei ole tarkoituksellista.
Sori vaan mutta vastuu parisuhteesta on kyllä parisuhteen osapuolilla. Ei niiden naapurilla, ei niiden kukkakauppiaalla eikä sinkuilla. Itse ne varatut tekevät omat ratkaisunsa panna vierasta. Ei ole mitään ydinfysiikkaa tämäkään asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-n24-
Tässä eniten varmaan monia vituttaa ne pettävät miehet. Ja ei se kyllä yhtään paremmaks sua tee jos otat rahaa varattujen panemisesta. Kukaan sinuakaan halua kun jaat itteäs.
Aika moni on halunnut.;)
En jaksa lukea noin huonosti kirjoitettua juttua kokonaan, mutta aika lapsekkaalta vaikutti, sekä "haastateltava"(vaikka uskonkin että nyt taitaa olla vähän novellia seassa), sekä jutun kirjoittaja, molemmat.
Ite kun olin 8 vuotta sinkkuna, niin tuli kyllä viihdytettyä itseä varmasti moneenkin kertaan jonkun toisen siipalla, mutta koskaan ei itseisarvona ollut se että pitää olla varattu. Eihän asiasta edes keskusteltu, koska tarkoituksena oli kellistää joku ihana, jolta sai kivaa illanpäälle. Kuulostaa todella omituiselta että jollekin varattunaolo on kriteeri seksikumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se suurimmassa osassa miehiä halveksuntaa herättää, vaikka palstan miesvihaajat tuskin sitä uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se suurimmassa osassa miehiä halveksuntaa herättää, vaikka palstan miesvihaajat tuskin sitä uskovat.
Taitaa olla tuppukylän ongelma. Täällä Helsingissä miehet eivät nimittele miksikään kun eivät tiedä keitä oon pannut, missä ja milloin. Muuttakaa kaupunkiin niin loppuu naureskelu 😁
Tämä tarina ja jotkut kommentit yllä paljastaa vain sen että elämme edelleen patriarkaalisessa kaksinaismoraalismissa.
Mies saa tehdä mitä vaan, ja aina on joku nainen syyllinen. Joko se on vaimo, joka nalkuttaa kotona, tai se toinen nainen, jonka kimppuun moralistit hyökkäävät kiihkolla.
Mies pääsee kuin koira veräjästä. Kuitenkin jos luitte tämän jutun kokonaan, siinä ennettiin aika synkkä kuva aviomiehistä: monet ovat valmiita pettämään, valehtelemaan sekä vaimolleen että toiselle naiselle (ja kolmannelle naiselle, jne...) sekä harrastamaan suojaamatonta seksiä välittämättä siitä saako sukupuolitautia, joka voi levitä kaikille naisille ja jopa lapsille, tai syntyykö "pelkästä panosta" uusi lapsi, joka joutuu käymään läpi isättömyytensä syitä vuosikausia.
Sannan ongelma on selkeä, hän on hyväuskoinen hölmö, joka luulee että yhteiskunnassa miehen ja naisen välillä on tasa-arvo. Mutta ei, monien ihmisten asenteet ovat kovin vanhakantaiset ja tuomitsevat, kuten ketjusta näkyy, se on se nainen, jota haukutaan alentavilla nimityksillä ja jota aviovaimot vihaavat. Miehiä ei oikeastaan tuomita.
Sannan omat näkemykset ja kokemukset ovat aikamoisessa ristiriidassa: vaikka hän vetooaa tasa-arvoon (mies on itsenäisesti vastuussa ja Sanna on vain omalta osaltaan vastuussa), hän on samalla kokenut kuinka pettäjämiehet ovat täysin moraalittomia, valehtelevat, eivätkä välitä naisten ja lasten elämästä tippaakaan. Eli miten voi pelata peliä säännöillä, joita vain itse noudattaa? Lisäksi Sanna uskottelee itselleen, että pettävien miesten avioliitot ovat kaikki "finaalissa". Kuitenkin hän on itsekin kokenut tilanteen, jossa mies valehteli asiasta eikä ollut edes puhunut erosta vaimonsa kanssa. Ja Sannan oma pitkäaikainen varattu pano on ollut lähes koko ajan vakisuhteessa kun on samalla pitänyt Sannaa salarakkaana.
jatkan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta vastuu parisuhteesta on kyllä parisuhteen osapuolilla. Ei niiden naapurilla, ei niiden kukkakauppiaalla eikä sinkuilla. Itse ne varatut tekevät omat ratkaisunsa panna vierasta. Ei ole mitään ydinfysiikkaa tämäkään asia!
Tottahan tuo on, että parisuhteessa oleva pettäjä tekee väärin, mutta se ei muuta lainkaan faktaa, että ehdoin tahdoin varatun kanssa vehtaavalla on kelvoton moraalintaju. Artikkelin Sannan tapauksessa huomaa myös rikkinäisyyden ja itsekunnioituksen puutteen. Ei kukaan halua myöntää olevansa huono ihminen, niin kyllähän asiat voi selitellä itselleen parhain päin ties millä mentaaliakrobatialla.
Hyvä rehellinen kirjoitus. Itse pyrin tietoisesti välttämään varattuja. Olen myös kantapään kautta oppinut kysymään parisuhdetta suoraan. Jos et kysy, niin sitä ei kerrota. Joskus kysyessä, mies on vastannut ettei ole naimisissa, seurustelee vain. Ihan kuin sillä olisi eroa. Iskemään tulevat on enimmäkseen varattuja. Usko parisuhteeseen on mennyt, vaikka en ole tietoisesti varattujen kanssa ollutkaan. Kondomin käytöstä samat kokemukset. Pyytämättä sitä ei käytetä.
Olen helposti sänkyyn menevä ja seksistä tykkäävä. Eli monen mielestä ho-ratsu. Mutta tuntuu kuitenkin, moraalini on terveempi, kuin monella muulla. Ja olen nähnyt työssäni, että on myös varattuja naisia jotka etsivät lisäjännitystä elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on, että parisuhteessa oleva pettäjä tekee väärin, mutta se ei muuta lainkaan faktaa, että ehdoin tahdoin varatun kanssa vehtaavalla on kelvoton moraalintaju. Artikkelin Sannan tapauksessa huomaa myös rikkinäisyyden ja itsekunnioituksen puutteen. Ei kukaan halua myöntää olevansa huono ihminen, niin kyllähän asiat voi selitellä itselleen parhain päin ties millä mentaaliakrobatialla.
Joskus se kolmas osapuoli tekee palveluksen. Siis jos suhteen tila paljastuu kaikille syrjähypyllä.
Sanna 29 avautuu seksisuhteistaan (taas)
"Tapailen vain vajakkeja ja pettureita", ihqua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi se tapailee tuollaisia idiootteja. Kyllä tää maailman liikakansoitus sillä tulee ratkeamaan hetkessä, kun häntäheikit ei halua käyttää kortsua ja levittelee tappajatauteja ympäri läänejä ja naiset vielä antaa niiden vedellä paljaalla.
en tiedä... harmittaa nämä kaikki petetyt naiset. Kiva miettiä että kumppani on uskollinen kun käykin huuhtomassa penistänsä jonkun kodinrikkojan onkalossa.
niin, kumpi se kodinrikkoja siinä tilanteessa sitten on, pettävä puoliso vai nainen jonka kanssa hän pettää. Pettäjä pettää aina.