Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna, 29, tapailee vain varattuja miehiä: "Kukaan ei halua käyttää kondomia!

Vierailija
05.05.2018 |

https://www.voice.fi/suhteet/a-161902

mitä helvettiä... koin niin voimakasta vihaa ja inhoa kun luin tätä...

jumala auttakoot

Kommentit (300)

Vierailija
41/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No , Sanna on sairas. Mutta miehet ovat naimisissa.

Sannojahan maailmassa riittää, samoin Samppoja.

Niiden varaan ei voi avioliiton luottamus perustua.

paitsi että niin monet noista sampoista on avioliitossa ja vaimot ei todennäköisesti heidän saastaisista paneskeluistaan tiedä...

Et tajunnut.

Samppa on sannan miespuolinen vastine.

Jahtaavat varattuja.

Vierailija
42/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi Sannan tarinasta sellainen olo, ettei hän oikeasti halua muuta miestä kuin turkulaisen salarakkaansa. Mitä väliä niillä muilla miehillä on, kun ei kuitenkaan voi saada juuri sitä yhtä. Olen törmännyt tällaisiin ihmisiin ja lähipiiristäkin löytyy pari, jotka lähinnä haahuilevat päämäärättömästi ja haaveilvat vaan siitä saavuttamattomasta tyypistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt usko että tämä Sanna tulee tätä ikinä lukemaan mutta kirjoitan silti

Et ole mikään ylinainen, meidän muiden yläpuolella. Taidat enemmänkin olla alapuolella, koska sinä olet itse tehnyt päätöksiä joilla olet vienyt itsesi kauemmas siitä ihanasta liitosta mistä haaveilet. Miksi kukaan mies ikinä luottaisi sinuun? Olet ihminen joka ei ansaitse ketään. Ne miehet ei kaipaa sua sun hehkutetun kauneuden takia vaan siksi kun he saavat sinulta, he saavat vain pillua sinulta, et ole heille muuta kuin reikä jota voi käydä paukuttamassa. Sitten he palaavat vaimonsa luo kotiin, perheeseen jonka ovat rakentaneet. Sinä kuolet yksin. Ja hyvä niin.

No entäs se sinun pettävä miehesi? Ihanko on syytön hän? Hänenkö oikeutensa on kuolla perheensä ympäröimänä ja kaivattuja?

Otahan pääsi pois perseestäsi ja näe asia niin kuin se on. Näitä pettäjäjamppoja on hirveät määrät.

Asun pienellä paikkakunnalla, joten luulisi ettei niitä pettäjiä täältä kauheasti löydy, mutta kylläpä niitä löytyy pilvin pimein. Olin eroni jälkeen yksin kauan, kun joskus kävin ystävien kanssa viihteellä, sain tarjouksia, pyyntöjä, aneluita ja rukouksia miehiltä, jotka olen tuntenut pienen elämäni. Parhaimmilla istui oma vaimo samassa pöydässä. Tanssilattialla minulle luvattiin tähdet tauvaalta, jos vain suostun.

No en suostunut, mutta ilman ei olisi tarvinnut olla.

Jos mieheni pettäisi, hän siitä myös vastaisi, toista naista on turha lähteä syyttämään. Mies etsii kyllä aina uuden, kumppanit vaihtuvat, kun sille tuelle lähtevät.

Vierailija
44/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan...

Todellisuudessa nykyiset uskomukset siitä että nainen ja mies voivat elää vapaasti ja tasa-arvoisina, eivät toteudu oikeasti. Pettäjämiehet eivät kunnioita naisia itsenäisinä ihmisinä, jotka osaavat tehdä itse päätökset elämässään. Ei, siksihän miesten pitääkin valehdella (sekä vaimolle että salarakkaalle) silmät suut täyteen ja "säätää" koko ajan. "Säätäminen" on yleensä sitä, että mies pelkää vaimon päässeen perille pettämisestä ja haluaa lopettaa suhteen ainakin siksi aikaa kun vaimo ei enää epäile, tai sitten mies haluaa pistää salasuhteen jäähylle odottamaan, josko saisikin kolmannen uuden naisen kierroksiin, mutta pitää kakkosnaista varalla. Jotkut miehet kertovat olevansa parisuhteessa, mutta jäävätkin sitten roikkumaan naiseen, jolle lupasivat olla vain yhden yö juttu.

Nykytilanne, jossa sänkyyyn päädytään hetkessä helposti, palvelee vain miehiä. Miksi? No jos nainen haluaa vain seksiä ja mies valehtelee ettei ole parisuhteessa, nainen joutuu tahtomattaan pettämiskuvioon. Toisaalta (kuten Sannallekin kävi) kun mies valehtelee parisuhteensa tilasta että "ero on tulossa, talo on myynnissä ja päläpää", niin parisuhdetta etsivä nainen saakin väärän kuvan eikä tajua että hän on vain käyttöesine miehelle.

Pettäminen vaatii mieheltä aikamoista valehtelua ja säätöä myös vaimon ja lasten kanssa. Pahinta miesten epärehellisyys on kuitenkin heitä itseään kohtaan, koska useimmat avioliittoon tai avoliittoon menneet ovat kirkkain silmin antaneet sanansa siitä että ovat uskollisia. Pettäjä siis syö sanansa, pettää itseään – sellaisen ihmisen moraali on lähes olematon. ”Ennen mies maansa myö kuin sanansa syö”, sanottiin ennen. Sannat eli toiset naiset eivät tajua tätä totuutta, vaan pettävät hekin itseään kuvittelemalla että "vaimoaan mies pettää, mutta ei minua, minulle hän on rehellinen". JA PYH.

Tälläiset miehet todella kohtelevat kaikkia naisia elämässään kuin esineitä, joita hän käyttää halunsa mukaan, eikä tavaroille kannata olla rehellinen, vaan niitä voi jymäyttää mennen tullen ja palatessa. Tämänkaltaisille miehille paljastuu elämän raadollisuus usein vasta vanhempana: nämä ovat just niitä jotka kapakan baaritiksillä yksin kännissä itkevät kun "kaikki vaimot jätti, eivätkä lapset pidä yhteyttä". Tai niitä jotka joutuvat vaimon jättäessä muuttamaankin yhteen sen toisen naisen kanssa, joka kelpasi vain panoksi. Siinä voikin käydä niin, että mies joutuukin maistamaan omaa lääkettään...

Vierailija
45/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole mikään ylinainen, meidän muiden yläpuolella. Taidat enemmänkin olla alapuolella, koska sinä olet itse tehnyt päätöksiä joilla olet vienyt itsesi kauemmas siitä ihanasta liitosta mistä haaveilet. Miksi kukaan mies ikinä luottaisi sinuun? Olet ihminen joka ei ansaitse ketään. Ne miehet ei kaipaa sua sun hehkutetun kauneuden takia vaan siksi kun he saavat sinulta, he saavat vain pillua sinulta, et ole heille muuta kuin reikä jota voi käydä paukuttamassa. Sitten he palaavat vaimonsa luo kotiin, perheeseen jonka ovat rakentaneet. Sinä kuolet yksin. Ja hyvä niin.

Minä pidän luusereina kaikkia niitä naisia, jotka jatkavat liittoaan, vaikka mies jää pettämisestä kiinni uudestaan ja uudestaan. Ei löydy itsekunnioitusta sellaiselta naiselta, jos ei ole pettäjillä eikä pettäjän panokaverillakaan.

Suurin tollo tuossa kuviossa on silmänsä sulkeva ja aina muita syyttävä nainen. Yöks!

Näin miehenä voin kyllä vahvistaa sanasi todeksi, ei tuollaisia naisia todellakaan pidetä muun kuin panon arvoisina. Lisäksi tuollaisille Sannoille on miesten keskuudessa ihan laidasta laitaan eri nimityksiäkin, eivätkä ole mitään kauniita nimiä. Esim. spermaviemäri.

Millaisia nimityksiä miesten keskuudessa on niille miehille jotka näitä "sannoja" panevat?

Ei juuri minkäänlaisia, mutta jos joku haksahtaa tuollaisen Sannan kanssa seurustelemaan tai yrittää saada jotain vakavampaa sen kanssa aikaan saa varmasti luuserin maineen.

Eikö se ole mitään luuseria kun varattu mies panee sannaa?

Kyllä se suurimmassa osassa miehiä halveksuntaa herättää, vaikka palstan miesvihaajat tuskin sitä uskovat.

Taitaa olla tuppukylän ongelma. Täällä Helsingissä miehet eivät nimittele miksikään kun eivät tiedä keitä oon pannut, missä ja milloin. Muuttakaa kaupunkiin niin loppuu naureskelu 😁

Vierailija
46/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämä koko keskustelu saa surulliseksi. Sinulla on naisena kaksi vaihtoehtoa jollaisena miehet sinut näkevät:

1) Spermaviemäri jonka typeryydelle naureskellaan kaveriporukassa kun antaa varatulle. 

2) Se loppuun koluttu riivinrauta kotona jonka typeryydelle naureskellaan kaveriporukassa kun ei tiedä sivuseikkailuista.

Ensimmäisen vaihtoehdon naiset saavat leiman otsaansa myös muilta naisilta (vaikka eivät olisi edes tienneet miehen olevan varattu) ja toisen vaihtoehdon naiset saavat todennäköisesti sukupuolitaudin ja tulevan aseman halveksittuna yyhoona.

Vierailija
47/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tämä koko keskustelu saa surulliseksi. Sinulla on naisena kaksi vaihtoehtoa jollaisena miehet sinut näkevät:

1) Spermaviemäri jonka typeryydelle naureskellaan kaveriporukassa kun antaa varatulle. 

2) Se loppuun koluttu riivinrauta kotona jonka typeryydelle naureskellaan kaveriporukassa kun ei tiedä sivuseikkailuista.

Ensimmäisen vaihtoehdon naiset saavat leiman otsaansa myös muilta naisilta (vaikka eivät olisi edes tienneet miehen olevan varattu) ja toisen vaihtoehdon naiset saavat todennäköisesti sukupuolitaudin ja tulevan aseman halveksittuna yyhoona.

Se on sinun ongelmasi jos et kykene olemaan kuin toinen noista mainitsemistasi.

Vierailija
48/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuohan on aivan keksitty tarina alusta loppuun, miksi jaksatte edes provosoitua?

Jos luette jutun tarkkaan, niin "haastateltu Sanna" käyttää lauseissaan aivan samanlaista kieltä ja samoja fraaseja kuin toimittaja itse. "Menin tapaamaan tuota miestä" vs. "Sanna lähti tapaamaan tuota miestä".

Mikä on todennäköisyys, että haastateltava, nuori nainen, puhuu aivan samalla kaavalla kuin vastaavasti kirjoittaa häntä haastetellut vanhempi mies. 

Toisekseen, "Sanna" haluaa esiintyä jutussa hyvin anonyymisti, alussa selitetään, mutta toisaalta henkilöstä kerrotaan niin paljon yksityiskohtia, että hän olisi helposti tunnistettavissa. Mutta ainiin, kun ei sitä tarvitse pelätä kun on toimittajan mielikuvituksen tuotetta...

Vierailija
49/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, jos luit Sanna-jutun, niin siinähän oli positiivinen tilanne siinä, kun Sannaa pyöritti mies baarissa ja miehen ollessa vessassa miehen kaverit tulivat kertomaan Sannalle, että mies on palaamassa vaimon ja lasten kanssa yhteen uudestaan, ettei kannattaisi lähteä miehen mukaan. Fiksut ystävät!

(Tosin mies itse oli k-pää, lähti yhden yön juttuun Sannan kanssa ja olisi halunnut jatkaa suhdetta Sannan kanssa senkin jälkeen kun olisi palannut yhteen perheensä kanssa.)

Vierailija
50/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, jos luit Sanna-jutun, niin siinähän oli positiivinen tilanne siinä, kun Sannaa pyöritti mies baarissa...

Nimen omaan Sannaa pyöritti mies baarissa. Eikä toisinpäin. Mielestäni parisuhteessa olevalla on isompi vastuu pettämisestä, kuin sinkkuosapuolella.

Vierailija
51/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin kyllä vahvistaa sanasi todeksi, ei tuollaisia naisia todellakaan pidetä muun kuin panon arvoisina. Lisäksi tuollaisille Sannoille on miesten keskuudessa ihan laidasta laitaan eri nimityksiäkin, eivätkä ole mitään kauniita nimiä. Esim. spermaviemäri.

Millaisia nimityksiä miesten keskuudessa on niille miehille jotka näitä "sannoja" panevat?

Ei juuri minkäänlaisia, mutta jos joku haksahtaa tuollaisen Sannan kanssa seurustelemaan tai yrittää saada jotain vakavampaa sen kanssa aikaan saa varmasti luuserin maineen.

Eikö se ole mitään luuseria kun varattu mies panee sannaa?

Kyllä se suurimmassa osassa miehiä halveksuntaa herättää, vaikka palstan miesvihaajat tuskin sitä uskovat.

Taitaa olla tuppukylän ongelma. Täällä Helsingissä miehet eivät nimittele miksikään kun eivät tiedä keitä oon pannut, missä ja milloin. Muuttakaa kaupunkiin niin loppuu naureskelu 😁

Juu, se on hyvä että saat siellä mustaa pamppuakin niin paljon kuin reva kestää.

Vierailija
52/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi se tapailee tuollaisia idiootteja. Kyllä tää maailman liikakansoitus sillä tulee ratkeamaan hetkessä, kun häntäheikit ei halua käyttää kortsua ja levittelee tappajatauteja ympäri läänejä ja naiset vielä antaa niiden vedellä paljaalla.

en tiedä... harmittaa nämä kaikki petetyt naiset. Kiva miettiä että kumppani on uskollinen kun käykin huuhtomassa penistänsä jonkun kodinrikkojan onkalossa.

Eihän se "Sanna" siinä kodinrikkoja ole vaan pettäjämies, joka rikkoo ihan oma-aloitteisesti ja halukkaasti oman kotinsa.

Vierailija
53/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on todennäköisyys, että haastateltava, nuori nainen, puhuu aivan samalla kaavalla kuin vastaavasti kirjoittaa häntä haastetellut vanhempi mies. 

Ehkä toimittaja hullaantui niin haastateltavaansa, että alkoi tiedostamattaan matkia tämän puhetapaa.

Vierailija
54/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfa, äijjä, Mies, panomies...

Vierailija
55/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Sanna tee mitään väärää. Syyttääkää niitä varattuja miehiä, niillä se vastuu on avioliitostaan eikä koskaan kolmannella osapuolella. N37

Miten niin ei ole KOSKAAN vastuuta kolmannella? Eikö sinun mielestäsi ihmisellä ole minkäänlaista moraalista vastuuta toisista ihmisistä? Vainko omalla elämällä on väliä? En kykene ymmärtämään tuollaista maailmankuvaa. Jotenkin niin kylmää ja kolkkoa. Mutta juuri sellaista mitä tämän päivän selfiehedonismi on; "minä, minä, minä, minun, katsokaa kuinka ihana ja kaunis MINÄ olen ja miten ihana minun elämä ja onni on, minä kun vain otan mitä minua huvittaa, ihan sama vaikka jotain toista sattuisikin".

Toivon, että kaikki tuollaiset itsekkäät oman navan tuijottajat saavat nauttia karman hedelmistä.

Ja kyllä, syyllinen on pettäjä, mutta syyllinen on myös se kolmas, joka siihen suhteeseen sekaantuu. Vai väitätkö tosiaan, että kolmas on täysin vajaa, eikä kykene tekemään omia päätöksiä oman elämänsä suhteen, eikä ymmärtämään valintojensa vaikutuksia muihin ihmisiin? Täysin kädetön lastu lainehilla, otettavissa ja ihan ilman omaa tahtoa?

Vierailija
56/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammojen miehet haluaa pettää ilman kortsua 😁

Vierailija
57/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielestäni artikkelissa huvittava kohta: "- Salasuhteessa voi puhua aivan kaikesta ja olla läsnä juuri siinä hetkessä. Se on alusta lähtien luottamukseen ja rehellisyyteen perustuvaa"

Naurattaa kuinka paljon Sanna voikin itseään kusettaa. Miehet valehtelevat hänelle, vaimoilleen, pettävät lupaukset ja oman sydämensäkkin jopa ja Sanna luulee, että se on rehellisyyttä ja luottamusta. Nyt kyllä säälittää. Tuossa hommassa menee näköjään sekaisin ja pahasti.

Vierailija
58/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Sanna tee mitään väärää. Syyttääkää niitä varattuja miehiä, niillä se vastuu on avioliitostaan eikä koskaan kolmannella osapuolella. N37

Miten niin ei ole KOSKAAN vastuuta kolmannella? Eikö sinun mielestäsi ihmisellä ole minkäänlaista moraalista vastuuta toisista ihmisistä? Vainko omalla elämällä on väliä? En kykene ymmärtämään tuollaista maailmankuvaa. Jotenkin niin kylmää ja kolkkoa. Mutta juuri sellaista mitä tämän päivän selfiehedonismi on; "minä, minä, minä, minun, katsokaa kuinka ihana ja kaunis MINÄ olen ja miten ihana minun elämä ja onni on, minä kun vain otan mitä minua huvittaa, ihan sama vaikka jotain toista sattuisikin".

Toivon, että kaikki tuollaiset itsekkäät oman navan tuijottajat saavat nauttia karman hedelmistä.

Ja kyllä, syyllinen on pettäjä, mutta syyllinen on myös se kolmas, joka siihen suhteeseen sekaantuu. Vai väitätkö tosiaan, että kolmas on täysin vajaa, eikä kykene tekemään omia päätöksiä oman elämänsä suhteen, eikä ymmärtämään valintojensa vaikutuksia muihin ihmisiin? Täysin kädetön lastu lainehilla, otettavissa ja ihan ilman omaa tahtoa?

Miksi oletat, että muiden pitää käyttäytyä sinun sanelemiesi sääntöjen mukaan? Vaikka sinä uskot yksiavioisuuteen, monet muut eivät usko. Huolehdi sinä vain siitä omasta parisuhteestasi ja omasta elämästäsi, kun itse kerran olet yksiavioisuuteen kumppanisi kanssa sitoutunut. Et voi olettaa, että kaikilla on samat elämänarvot tai että muiden ihmisten pitää huolehtia sinun parisuhteestasi.

Vierailija
59/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä "Sanna" pitää seksistä, mutta vain kertakäytön muodossa.

Aika riski silti harrastaa suojaamatonta seksiä täysin tuntemattomalle randomtyypin kaa.

En yhtään ihmettelisi jos joskus saisi jonkun pahan tartunnan, vaikuttaa että se on vain ajan kysymys.

Vierailija
60/300 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä "Sanna" pitää seksistä, mutta vain kertakäytön muodossa.

Aika riski silti harrastaa suojaamatonta seksiä täysin tuntemattomalle randomtyypin kaa.

En yhtään ihmettelisi jos joskus saisi jonkun pahan tartunnan, vaikuttaa että se on vain ajan kysymys.

Varatut miehet haluavat panna ilman kondomia, mutta Sanna ei suostu. Vaatii kondomin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi