Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinen yritys oli tehdä nettitreffi profiili

Vierailija
05.05.2018 |

Eikä sieltäkään ole löytynyt miestä. Näinkö tässä sitten kävi että yksin joutuu loppuelämänsä olemaan.Vetää hiljaiseksi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki profiiliin, niin arvioimme tilanteen.

Vierailija
2/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä vai ei kiinnostavaa miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokeilin nettideittejä 8 vuoden ajan. Vielä alle 25-vuotiaana tuli runsaasti yhteydenottoja mutta 99% irtosuhteiden hakijoita ja yli 40-vuotiaita. Nyt 30-vuotiaana olen saanut enää kaksi viestiä per 3kk, ja nekin vonkaamista ja toinen yli 50-vuotiaalta.

Olen ihan hoikka, naamakin tavallinen mutta en vaan kelpaa yhdellekään alle 45-vuotiaalle jota kiinnostaisi muu kuin seksi.

Vielä ankeampaa on että en saanut sitten ikinä kokea edes tapailusuhdetta.

Vierailija
4/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miestä vai ei kiinnostavaa miestä?

Ei miestä.

Vierailija
5/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti laitan😂

Vierailija
6/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha se on piipittää maailman surkeutta ja karuja kohtaloita jos ei anna itsestään tämän enempää.

Uskon vahvasti että tämä negatiivisuus näkyy myös treffi ilmoituksessasi. Se ja epätoivoisuus ovat kaksi pahinta turnoffia miehille.

Vierailija
7/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kokeilin nettideittejä 8 vuoden ajan. Vielä alle 25-vuotiaana tuli runsaasti yhteydenottoja mutta 99% irtosuhteiden hakijoita ja yli 40-vuotiaita. Nyt 30-vuotiaana olen saanut enää kaksi viestiä per 3kk, ja nekin vonkaamista ja toinen yli 50-vuotiaalta.

Olen ihan hoikka, naamakin tavallinen mutta en vaan kelpaa yhdellekään alle 45-vuotiaalle jota kiinnostaisi muu kuin seksi.

Oletko matalasti koulutettu?

Vierailija
8/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vonkaamista? Mistä sitten haluaisit keskustella, keleistä? Tai annat sijoitus- tai oikeustieteellisiä neuvoja? Toisin sanoen mitä kiinnostavaa sinulla on miehille?

Vierailija
9/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti laitan😂

Okei, eli pelkäät, että kuulet meiltä totuuden siitä, miksi miestä ei löydy?

Vierailija
10/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on noissa nettideiteissä hankala jos ei ole niin hyvä verbaalinen ulosanti. Ja pitäisi vielä osata kirjoittaa mielenkiintoisesti. Alkaen uteliaisuuden herättävästi profiilitekstistä.

Itse saan ilman kuvaakin tai "ei niin hyvällä" kuvalla miehet hurmattua muutamalla viestillä. Fiksut ja filmaattiset miehetkin, jotka liikkeellä tositarkoituksella. Ehkä se vaikuttaa että luen paljon? Sanoilla leikkimisen taito kehittynyt?

Vierailija
11/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja panostakaa hyvät ihmiset siihen kuvaan! Kuvia pitää ottaa tosi monta jotta tulee just hyvä ilme ja kuvakulma. Eikä mitään lähikuvaselfieitä, ne vääristävät. Paras olisi jos vaikka joku tuttu ottaisi ulkona kuvan jossa näytät onnelliselta. (:

Vierailija
12/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostakaa siihen tekstiin! Ei mitään ympäripyöreitä adjektiivilistoja vaan rehellinen kuvaus itsestä ja omasta elämäntavasta sekä haaveista ja vähän itseironiaa mukaan. Mulla on tällä hetkellä sellainen vitsillä sisään -profiiliteksti ja hyvin tulee viestejä, itse laitan myös välillä jos joku kiinnostava osuu kohdalle.

Vierailija
13/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun olet jo yrittänyt? Sinulla on laaja ystävä- ja tuttavapiiri, jonka välityksellä tutustut koko ajan yhä uusiin ihmisiin, kun käytte yhdessä festareilla, konserteissa, näyttelyissä, pidätte lautapeli-iltoja, vuokraatte porukalla mökin, matkustelette jne? Sinulla on paljon monenlaisia harrastuksia, myös sosiaalisia? Olet aktiivinen ja käyt myös yksin klubeilla, keikoilla, konserteissa, baareissa, matkustelet, majoitut hostelleissa tai leirintäalueilla ja tutustut niissä uusiin ihmisiin?

Kaiken tuon olet tehnyt ja nyt kokeillut myös nettiä, eikä yhtään kiinnostavaa miestä ole missään osunut kohdalle?

Vierailija
14/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ota selvää"

Vierailija
15/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuden sana kirjoitti:

Turha se on piipittää maailman surkeutta ja karuja kohtaloita jos ei anna itsestään tämän enempää.

Uskon vahvasti että tämä negatiivisuus näkyy myös treffi ilmoituksessasi. Se ja epätoivoisuus ovat kaksi pahinta turnoffia miehille.

Monet naiset heittäytyy surkimuksiksi kun ero tulee "emmä kellekään kelpaa, yksin on kauheeta, ikisinkku forever" yms. jne. ja onko siinä ihmettelemistä jos ajavat miehet tollasella parkumisella pois vaikka ehkä itse kuvittelevatkin viestittävänsä jotain sensuuntaista että olisivat vapaita ja otettavissa.

Vierailija
16/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nettitreffien taso on tosi huono. 35-vuotiaat miehet näyttävät yli kuusikymppisiltä. Voi vain kuvitella millaista elämää on vietetty (ja vietetään) että menee sen näköiseksi.

Vierailija
17/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sivustolla olit?

Vierailija
18/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ota selvää"

En oikeestaan tiedä mitä täällä teen mut ota selvää jos kiinnostaa

Vierailija
19/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40v ja käynyt treffeillä säännöllisin väliajoin laitettuani profiilin jollekin sivustolle. Nyt en ole kirjoilla missään, sillä tapaamiset eivät ole johtaneet suhteeseen saakka. Seksisuhteita kyllä olisi saannissa, mutta ei kiitos.

Profiilitekstini on kuivahkon asiallinen ja aika paljon nuoremmatkin miehet vastaavat.  Kuvaa ei ole ollut, mutta olen sen lähettänyt spostiin tai deittisivusta riippuen avannut yksityisesti.

Kyllähän se melkoista hakuammuntaa on löytää sopiva mies tuota kautta. Joko itse kiinnostun ja mies ei tai päinvastoin. Ikävintä on olla se kiinnostunut ja huomaa liukenemisen vähitellen kauas pois.

Vierailija
20/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulin uusin, esittää naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi