Mulla jää vuokran naksun jälkeen rahaa elämiseen 1700€
Saan myös asumistukea 400€, jonka olen ottanut huomioon tuossa otsikon summassa. Myös elatusapu ja lapsilisä sisältyvät tuohon summaan
Kommentit (15)
ä
palkkaa kuukaudessa n. 1700 € bruttona
Tuo on just surkea palkka. Ei oikein riitä mihinkään, mutta on kuitenkin parempi kuin asunnottomuus. Sellainen pesuladuunarin liksa.
Mulla jää yhtiövastikkeen jälkeen rahaa elämiseen 1100€. Nettopalkka osa-aikatyöstä on 1500 ja yhtiövastike 400. En saa mitään tukia.
Kommentteja?
Muutaman napsun 🥃🥴 jälkeen rahahuolet katoaa.
Uimavalvojana kesätöissä sain tuon verran 2004. Silloin se tuntui hyvältä. Nyt sen verran menee auton leasing-maksuun.
Vierailija kirjoitti:
Uimavalvojana kesätöissä sain tuon verran 2004. Silloin se tuntui hyvältä. Nyt sen verran menee auton leasing-maksuun.
Ai vuokran maksun jälkeen jäi 1700€ käteen? Tuskinpa
Minulla on palkka 1400e. Mitä te valitatte??:D
Mulla ei jää noin paljon, kun osa tuloistani menee oman asuntoni lisäksi Sinun asumistukeesi Kelan välittämänä.
Minulla on tuloja tiistaisin ja torstaisin. Hyvin on toimeen tultu. Samaa toivon teille kaikille.
Kyllä tuolla pärjää lapsen kanssa. Tt-tuessa taitaa olla reilu tonni lapselle ja aikuiselle se käyttövara
Vierailija kirjoitti:
Mulla jää yhtiövastikkeen jälkeen rahaa elämiseen 1100€. Nettopalkka osa-aikatyöstä on 1500 ja yhtiövastike 400. En saa mitään tukia.
Kommentteja?
Sulla ei ole lapsia. Jos olisi, saisit sinäkin tukia.
Suomi tarvitsee uutta polvea. On ihan hyvä että siitä maksetaan vähän. On se lapseton elämä niin paljon helpompaa
Provo.