Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinen yritys oli tehdä nettitreffi profiili

Vierailija
05.05.2018 |

Eikä sieltäkään ole löytynyt miestä. Näinkö tässä sitten kävi että yksin joutuu loppuelämänsä olemaan.Vetää hiljaiseksi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt kuin joku edellä.. miten ihmeessä 35 v voi näyttää viisikymppiseltä:O

Vai valehteleeko ne ikänsä alaspäin. Koettu on sekin että valehtelee... mutta että suurin osa? ! Yksikin jota tapasin pari krt oli 33... minua 3 v nuorempi mutta näytti nelikymppiseltä....

Mut on poikkeuksiakin, harvassa mutta on. Nyt tapailen 34 vuotiasta jolla on hiukset päässä ja näyttää muutenkin ikäiseltään ellei vähän nuoremmalta.

Vierailija
22/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ota selvää"

En oikeestaan tiedä mitä täällä teen mut ota selvää jos kiinnostaa

Noi on kaikista ärsyttävimpiä.

Tinderissä jos naisella on teksti että "en aio kaikkea paljastaa itsestäni, jos kiinnostaa niin ota selvää". Siis pelkkä tuo yksi lause.

Ei helvetti, mistä pitäisi kiinnostua jos nainen ei kerro itsestään tai mielenkiinnon kohteistaan mitään!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ota selvää"

En oikeestaan tiedä mitä täällä teen mut ota selvää jos kiinnostaa

Tämäpä tämä.

Vierailija
24/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä suurimmalla osalla naisista ei lue mitään tai sitten jokin päätön aforismi.

M35

Vierailija
25/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli huolellisesti laadittu profiiliteksti, josta kävi ilmi niin asiallinen, mystinen kuin hassutteleva ja humoristinenkin puoleni. En keskittynyt listaamaan ominaisuuksiani enkä varsinkaan toivomani miehen ominaisuuksia kuin olisin hankkimassa autoa tai kodinkonetta. Miehiä tuli ovista ja ikkunoista.

Sanonpa vaan.

Vierailija
26/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä suurimmalla osalla naisista ei lue mitään tai sitten jokin päätön aforismi.

M35

Oikeesti? Siis naiset itse alentavat itsensä esineeksi. Kuvathan siinä enää jää jäljelle, jos tekstiä ei ole.

t. 25 (nainen, 40 v.)

Vierailija
27/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Oikeesti? Siis naiset itse alentavat itsensä esineeksi. Kuvathan siinä enää jää jäljelle, jos tekstiä ei ole.

t. 25 (nainen, 40 v.)

Minun tinderissä ainakin näin. Kuvien perusteella pitää yrittää sitten päätellä jotain.

M35

Vierailija
28/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset pienentelee profiileissaan painoa ja suurentelee pituuttansa  kun kysyy asiallisesti naiselta tuiki tärkeitä perustietoja kuten esim papa arvoa, bmi lukua jolla voisi vähän arvioida viitsiikö lähteä rehveille niin alkaa jukertaminen eli homma menee vaikeksi. en minä halua lähteä tapaamaan liian tukevaa ja lihavaa ei itsestään kunnossa pitävää naista koska ei ne siitä sitten enää itse laihdu kun pääsevät suhteeseen niin istutaan sohvalla ja syödään vaan

Vierailija
29/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on noissa nettideiteissä hankala jos ei ole niin hyvä verbaalinen ulosanti. Ja pitäisi vielä osata kirjoittaa mielenkiintoisesti. Alkaen uteliaisuuden herättävästi profiilitekstistä.

Itse saan ilman kuvaakin tai "ei niin hyvällä" kuvalla miehet hurmattua muutamalla viestillä. Fiksut ja filmaattiset miehetkin, jotka liikkeellä tositarkoituksella. Ehkä se vaikuttaa että luen paljon? Sanoilla leikkimisen taito kehittynyt?

Tästä viestistäsi ei kyllä kirjoitustaitosi näy, mutta oma luultu paremmuutesi sitäkin enemmän.

Vierailija
30/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pariutuminen tulee saada hoidettua ennen 35 ikävuotta. Sitten kysyntä laskee todella jyrkästi!

Vierailija
31/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panostakaa siihen tekstiin! Ei mitään ympäripyöreitä adjektiivilistoja vaan rehellinen kuvaus itsestä ja omasta elämäntavasta sekä haaveista ja vähän itseironiaa mukaan. Mulla on tällä hetkellä sellainen vitsillä sisään -profiiliteksti ja hyvin tulee viestejä, itse laitan myös välillä jos joku kiinnostava osuu kohdalle.

Tämä on varmasti totta. Rento, aito asenne ja tyytyväisyys omaan itseen. Ei mitään ihmeellisiä  ympäripyöreitä listoja, joita kaikilla on. Itsetuntemus auttaa löytämään aidon ihmisen. Tällä asenteella löysin myös oman ihanan ihmiseni!

Vierailija
32/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder kokeiluun! Jos olet isossa kaupungissa, rajoita etäisyys minimiin. Rajoita kumppanihaku lähelle omaa ikääsi +-2 vuotta. Älä nirsoile nuorempia miehiäkään siis.

Profiilikuviin raikkaita kaverin ottamia kuvia, eri ilmeillä ja eri kulmista. Se voi nimittäin olla se yksi ilme, joka ratkaisee.

Panosta siihen, että treffeistä tulee rennot ja hauskat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän