Uusi miesystävä vastaa hellyyden ja ikävän kaipuu viesteihin seksi vihjailulla
Tiedän että emme ole nähneet 2 viikkoon ja kumpikin kaipaa sänkyhommia. Itsellä kuitenkin ihan ikävä ja hellyyden kaipuu ja olen näistä sanonut, esim, olisipa kiva tulla sinne sun viereen tms niin mies vastaa tyyliin, täällä mä alasti olen tai että joo mullakin halipula ja vähän muukin mielessä. Kyllä ymmärrän että painetta voi olla, mutta latistaa mun mielen kun ei vastaa hellyydenkaipuuseen hellyytenä vaan seksijutuilla.. Kaipaakohan mua yhtään..
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Naiset on liian vaikeita. Rakkaus on mielisairasta toisen ihmisen omistamista.
Vain mielisairas väittää tuollaista. Ja vain tunne-elämävammainen luulee seksiä tyydyttäväksi ilman hellyyttä, avoimuutta, välittämistä, huolenpitoa ja luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt täällä yleisetetäänkin taas ja asia ei ole yhdellekään mikään ongelma?
Jos joku mies olis aloittanut yleistävän keskustelun naisten hellyyden osoituksista, niin tietää kyllä mitä vastaukset olis...
Ja musta sä teet kylllä taas ihan turhasta ongelman! Joillekin seksi on parasta läheisyyttä. Ei se tee yhtään sua huonommaksi, et tykkää eri asioista. Miksi "hellyys ilman seksiä" on muka jotenkin parempi asia? Tai tekee ihmisen paremmaksi?
Hellyys ilman seksiä on epäitsekästä läheisyyttä. Seksi ilman hellyyttä taas puhtaasti itsekästä. Toisen käyttämistä masturbointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies olis aloittanut yleistävän keskustelun naisten hellyyden osoituksista, niin tietää kyllä mitä vastaukset olis...
Ja musta sä teet kylllä taas ihan turhasta ongelman! Joillekin seksi on parasta läheisyyttä. Ei se tee yhtään sua huonommaksi, et tykkää eri asioista. Miksi "hellyys ilman seksiä" on muka jotenkin parempi asia? Tai tekee ihmisen paremmaksi?
Hellyys ilman seksiä on epäitsekästä läheisyyttä. Seksi ilman hellyyttä taas puhtaasti itsekästä. Toisen käyttämistä masturbointiin.
Mistä parisuhdeoppaasta luit tämän "helmen", yksin sohvan nurkassa itkua tuhertaessasi? Ex-miehesi nauttii tälläkin hetkellä nuoresta parikymppisestä ja sinä laita kissallesi Latzia kuppiin samalla miettien kuinka kiva olis kun joku "halaisi"'
Tuo on kuitenkin joskus saanut toisin kuin sinä.
En minä ainakaan halua seksissä hellyyttä! Ihme houreita. Hellyyden aika on sen jälkeen, kun molemmilla hyvä olla. N
Mun exä oli just sellainen, ettei kyennyt ikinä mihinkään läheisyyteen ilman seksiä.
Pidemmän päälle se oli ihan hel**tin rasittavaa. Olisi ollut edes joskus kiva vaan makoilla sohvalla yhdessä, mutta ei. Se onnistui ehkä minuutin ennen kuin kähmiminen alkoi. Ja sen minuutinkin mies makasi ihan pingottuneena, ihan kuin pakosta.
Lopulta en halunnut enää mennä hänen lähelleen, koska aina se johti siihen että mies suuttui jos en juuri sillä kerralla halunnut seksiä. Halusin sitten erota.
Seksi on kivaa mutta rajansa kaikella, ainakin minulla menee näin.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan halua seksissä hellyyttä! Ihme houreita. Hellyyden aika on sen jälkeen, kun molemmilla hyvä olla. N
En minäkään halua hellyyttä seksin aikana. Tässä ketjussa on kyse hellyydestä ylipäätään, että sitä olisi joskus arjen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten toiselle puhuminen ilman läheisyyttä toisen käyttämistä puhetulvasi likaviemärinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesraukan kettu haluaisi käydä kolossa ja sinä vain kiedot kätesi ympärille ja pistät haistelemaan kainalokarvojasi? Ajattele nyt itsekin.
Näin suurin osa ”seksiläheisistä” haluaisi sanoa, vaikka tässäkin se yritetään epäonnistuneesti kietoa huumoriin.
Kyllä tämä on sairautta, ei ihmisyyttä.
Anteeksi nyt, mutta miten normaali vietti ja sen olemassaolon myöntäminen on sairautta? Itse vaikutat aika pöpiltä, suoraan sanottuna.
N40
N40 luulee, ettei miehellä muita viettejä ole kuin sukuvietti. Ettei mies saa muuta toivoa, kaivata tai tehdä kuin panna?
Kuule, tuo on karmeaa miehen typistämistä, ja ikävä kyllä, siihen syyllistyvät sekä miehet itse että monet naiset.
Mies, joka ei pysty käsittelemään edes omia tunteitaan muuten kuin seksillä, on vammainen. Ei hän tajua kumppanin tunteista senkään vertaa.Miehen typistämistä? Laita nyt ne parisuhdekirjat takkaan ja pyllistä sille miehelles. Enemmän se sitä arvostaa kun sitä sun parisuhde höpinää.
Me höpistään hyvin paljon parisuhdehöpinää. Ja myös rakastellaan joskus 10 tuntia putkeen tavoilla, joista et osaa uneksiakaan.
Hän tajuaa, että tärkein sukupuolielin ovat aivot. Uskonkin, että tyhmä mies/nainen luulee sukuelinten stimuloinnin riittävän, kun heiltä ne aivot puuttuvat. Ja niiden myötä sydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten toiselle puhuminen ilman läheisyyttä toisen käyttämistä puhetulvasi likaviemärinä?
Menisit lääkäriin. Sinulla on sekä kognitiivisia että affektiivisia ongelmia, ja pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit lääkäriin. Sinulla on sekä kognitiivisia että affektiivisia ongelmia, ja pahoja.
Soitan heti maanantaina terveyskeskukseen: "Hei, saisinko ajan lääkärille? Minulla on pahoja kognitiivisia ja affektiivisia ongelmia."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesraukan kettu haluaisi käydä kolossa ja sinä vain kiedot kätesi ympärille ja pistät haistelemaan kainalokarvojasi? Ajattele nyt itsekin.
Näin suurin osa ”seksiläheisistä” haluaisi sanoa, vaikka tässäkin se yritetään epäonnistuneesti kietoa huumoriin.
Anteeksi nyt, mutta miten normaali vietti ja sen olemassaolon myöntäminen on sairautta? Itse vaikutat aika pöpiltä, suoraan sanottuna.
N40
N40 luulee, ettei miehellä muita viettejä ole kuin sukuvietti. Ettei mies saa muuta toivoa, kaivata tai tehdä kuin panna?
Kuule, tuo on karmeaa miehen typistämistä, ja ikävä kyllä, siihen syyllistyvät sekä miehet itse että monet naiset.
Mies, joka ei pysty käsittelemään edes omia tunteitaan muuten kuin seksillä, on vammainen. Ei hän tajua kumppanin tunteista senkään vertaa.Miehen typistämistä? Laita nyt ne parisuhdekirjat takkaan ja pyllistä sille miehelles. Enemmän se sitä arvostaa kun sitä sun parisuhde höpinää.
Kuule, puhuminen on älykkäiden tapa kertoa toisilleen vaikka se, mitä ja miten haluaa. Ellei osaa puhua, on kovin vaikea luoda henkisesti ja emotionaalisesti tyydyttävä suhde, saati ylläpitää sitä.
Olkoon tämä vinkiksi, kun mietit, miksei sinulle kukaan pyllistä. Koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdestatusta ilmeisesti eli erota.
Huomioimisen ja hellyyden osoittamisen välttäminen tuntuu olevan ketjun vänkääkämiehelle periaatteellinen asia. Ei missään tapauksessa saisi tuntea olevansa hyvä ja välittävä puoliso toiselle. Hän näyttää olevan jatkuvassa salaisessa sodassa vaimoaan ja naisia vastaan ja kostaa jopa ennaltakin mielessään kuvittelemia epäkohtia, luultavasti vaimon ollessa täysin tietämätön hänen synkästä mielestään. Toivottavasti en ikinä kohtaa sellaista miestä.
Niin. Tai sitten tällä keskustelee teinipojat ja trollit.
Olen päivittäin työssäni tekemisissä useiden kymmenien teinipoikien kanssa, ja he ovat kyllä kaikki täysin terveitä, huomioivia ja fiksuja nuoria. Tietysti pientä jäynää tehdään ja huumori kukkii kaiken aikaa, mutta ei kellään mene niin huonosti (eikä huonosti lainkaan), että lauantaina tänne kirjoittelisivat, ja vielä niin onnetonta tekstiä kuin tämä seksi- ja tunnevammainen mies täällä.
Kyllä moinen katkeruus vaatii vähintään keski-iän ja pitkän pettymysten sarjan siihen mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitan heti maanantaina terveyskeskukseen: "Hei, saisinko ajan lääkärille? Minulla on pahoja kognitiivisia ja affektiivisia ongelmia."
Tarkista kuitenkin sanakirjasta merkitys. Eiköhän sinulla ole F-diagnoosi ennestäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Kuvitteletko, että kaikki miehet ovat yhtä latteita ja häiriintyneitä kuin sinä? Sinä olet sairas ja typerä ja itseinhosta kumpuavaa vihaa täynnä. Sosiopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista kuitenkin sanakirjasta merkitys. Eiköhän sinulla ole F-diagnoosi ennestäänkin.
En tarkista. Luotan sinuun. Pitäisi varmaan olla jo diagnoosi, kun sinä niin sanot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen huomioimattomuus vie halut ja kiinnostuksen.
Jos nainen ei saa hellyyttä, menevät halut, eikä seksi enää kiinnosta ja menee halu koko suhteeseen
Jos mies ei saa seksiä, niin menevät varmaan halut suhteeseenkin.Miehen kannattaisi antaa enemmän sitä naisen kaipaamaa hrllyyttä ja huomiota, koskaa saa silloin seksiäkin ja kumpikin ovat tyytyväisiä. Ilmeisesti miehen panohalut eivät hellyyden antamisesta nimittäin vähene, mutta naisen panohalut vähenevät ilman ensin tulevaa hellyyttä. Siksi yhtälö toimii vain näin päin.
Oma mieheni ryhtyy myös nykyään hirveän suoraan puuhiin. Olen sanonut monesti, että en pysty napsahtamaan sille tuulelle heti noin vain, että pitäisi olla jotain seksiin virittävää läheisyyttä tai puhetta sitä ennen. Mies ei vaan jotenkin omaksu tätä millään. Olen käytännössä aina haluton seksin sikana ja se on todella huonoa siksi. Olenkin alkanut epäillä, että ehkä meiltä on kipinä kadonnut ja jopa alkanut fantasioida vieraista miehistä. Kun kierre pääsee tarpeeksi pahaksi, syntyy siis ihan oikeita ongelmia, jotka voivat johtaa eroon.
Minun yapauksessani olrn ihan selkeästi ja useasti kertonut miehelle, millainen puhe ja mitkä sanat saisivat minut sille tuulelle ennen seksiä, mutta ei ole auttanut. Melkein pelkään seksiin ryhtymistä nykyään, ku ilman omaa halua se tuntuu vähän epämiellyttävältä. Jos mies vain voisi toteuttaa ne sana-toiveeni, niin kumpikin saisi yhtä paljon. Nyt minä annan ja hän saa.
Jos nainen vaatii pelkkää läheisyyttä ja halimista ilman seksiä, niin kyllä siinä monella miehellä seksihalut kuolee siihen paikkaan.
Tämä. Toi haliminen ilman seksiä ei ole mitään muuta kuin vallankäyttöä suhteessa. Normaaliin tasa-arvoiseen suhteeseen kuuluu seksi, ilman mitään helvetin pellehatun päähän vetämistä. "Eiku kulta nyt mä haluun vaan halin, se on voi voi jos sua panettaa."
Älkää sitten saatana vinkuko kun se teidän mies käy kairaamassa vieraita. Sitä saa mitä tilaa.
Normaaliin tasa-arvoiseen suhteeseen kuuluu seksi. Okei, näin on, mutta entä jos se mies ei koskaan tyydytä sitä naistaan? Jos se mies ei pellehattua suostu päähänsä vetämään vaan karskisti vaan kaataa sen naisen sänkyyn ja panee. Ei puhu eikä pussaa eikä varsinkaan halaa, ettei akka opi liian hyvälle. Ja se nainen ei saa tuosta seksistä muuta kuin pahan mielen. Mitä tasa-arvoa se sellainen on. Eikö sen naisenkin kuuluisi siinä suhteessa saada jotakin. Edes joskus sen halauksen ilman sitä kairausta.
Tämä. Omasta liitosta on seksi kuollut koska se on niin huonoa, etten saa siitä kuin pahan mielen. Orgasmin saan helpommin yksin. En ymmärrä miehiä joille riittää pussien tyhjennys eikä toisen nautinto kiinnosta. Harrastaisin mielelläni seksiä jos se olisi molemmille tyydyttävää.
N38
Mä en taju miten ihminen ylipäätän jouduu suhdeseen jossa on huono seksi. Oliko sitten seksi alussa parempi ja tyytytävämpi? Onko ajan myötä muuttunut niin paljon ja miten se tapahtuu? Mulla on seksi se ihan perus mikä on pakko olla hyvä suhdeessa. Ja totta kai kaikki muuki, koko paketti. Muistan kerran kun vähän aika tapasin yhtä miestä kenen kaa oli seksi niin huono, etten olis ikinä kuvittelenut olevan mahdollista seksin niin huonona vaikka mä oon aktiivinen sängyssä ja otan omat orgasmit aina. Mä oikeesti välttelin seksiä sen miehen kaa ja ajatus siitä rupesi itkettämään. Mutta tiedenkin se ei kestänyt kauan. Lopetin sen asian äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä parisuhdeoppaasta luit tämän "helmen", yksin sohvan nurkassa itkua tuhertaessasi? Ex-miehesi nauttii tälläkin hetkellä nuoresta parikymppisestä ja sinä laita kissallesi Latzia kuppiin samalla miettien kuinka kiva olis kun joku "halaisi"'
Latz onkin paras ruokakauppojen märkäruuista. Montako kissaa itselläsi on, teinineitsyt?
Sinyn ongelmasi näkyy kauas: se olet sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkista. Luotan sinuun. Pitäisi varmaan olla jo diagnoosi, kun sinä niin sanot.
Toisaalta narsismi ei parane, vaan narsisti pysyy kehittymättömänä k**ipäänä kuolemaansa asti.
Paitsi, jos on kyllin älykäs tajuamaan ongelmansa, silloin hyötyy itsekin siitä.että opettelee ihmistavoille ajoissa. Saa elämältä muutakin kuin peräkkäisiä epäonnistumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimokkeeni ehdollistaa myös seksin täysin. Jos ei ole ollut HÄNEN määrittämää määrää halipusijuttuja, ei seksiä heru. Tämä on ajanut siihen, että seksi on loppunut ja minä runkkaan veskissä. Pitäisiköhän miestenkin ehdollistaa? Annetaan halipusia ja sitten, kun rouva on kiimasta tärisemässä, ilmoitetaankin, että ei olla oikein sillä tuulella, koska ikkunat on pesemättä.
Ymmärrätkö että ne halaukset on se mikä naisesi sytyttää. Mieti jos joku vaatisi sua harrastamaan seksiä niin ettei penikseesi kosketa ollenkaan ja sitten suuttuisi kun et kiihotu etkä tule. Olet ihan hirveän tyhmä kun vaimosi yrittää että teillä olisi hyvä seksielämä ja sinä raivoat.
Mutta kun mä en syty jos ikkunat on pesemättä. Ei se mitään raivoamista olisi. Halipusia olisi ja nainen syttyisi + ikkunat kiiltäisi ja mies syttyisi. WinWin, molempien tarpeet huomioitu. Reilua?
Kuka estää sinua pesemästä niitä ikkunoita?
...tai rouvaa halailemasta itseään ;). Eikös ennen vanhaan ollut tapana sanoa, että: "Mieti ittesi märäksi sillä aikaa, kun olen paskalla.".
Isältäsikö siis olet surkean käytösmallisi omaksunut?
Niinhän joku aiemmin kirjoitti. Tunnevamma tulee lapsuudesta.
Beta-miehellä on muitakin tunteita, tarpeita ja ajatuksia kuin seksiin liittyviä.
Sinä tuskin olet alfa, vaikka oletkin tunnevammainen, jolla on seksiin liittyvä pakkomielle. Sinä olet vihainen sosiopaatti, piirun päässä seksuaalirukollisesta.