Uusi miesystävä vastaa hellyyden ja ikävän kaipuu viesteihin seksi vihjailulla
Tiedän että emme ole nähneet 2 viikkoon ja kumpikin kaipaa sänkyhommia. Itsellä kuitenkin ihan ikävä ja hellyyden kaipuu ja olen näistä sanonut, esim, olisipa kiva tulla sinne sun viereen tms niin mies vastaa tyyliin, täällä mä alasti olen tai että joo mullakin halipula ja vähän muukin mielessä. Kyllä ymmärrän että painetta voi olla, mutta latistaa mun mielen kun ei vastaa hellyydenkaipuuseen hellyytenä vaan seksijutuilla.. Kaipaakohan mua yhtään..
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kohtaa miesten ja naisten halut eivätkä toiveet. Kaukana toisistaan ovat. Ei ihme, että syntyvyys laskee, kun eivät ne kykene pääsemään yhteisymmärrykseen panemisen marssijärjestyksestä... Antaa voi joskus ihan vaan rakkaudestakin. Ei siinä tarvitse haluttaa itseä jos toinen kovin tahtoo. Antaa toiselle nautinnon niin voi käydä hyvillä mielin nukkumaan. Olen itsekin monasti vaimorakasta kyydittänyt, vaikka paljon mieluummin nukkunut olisin.
Toki voi tehdä näin, jos se on itsellekin ok ja molemmat tekevät sen mielellään.
Jos sen sijaan seksin jälkeen on hyväksikäytetty ja surullinen olo, silloin tekee itseään vastaan ja se ei ole hyväksi.
Seksi voi olla joskus tylsää ja arkista mutta pahaa mieltä sen ei pitäisi aiheuttaa koskaan. Vaan hyvää, molemmille.
Se on hyvä merkki jos haluaa tehdä palveluksen toiselle, kunhan sama periaate toimii molempiin suuntiin. Ja on myös mahdollisuus kieltäytyä halutessaan.
Jos paha mieli tulee, kannattaa vaihtaa statusta.
Mitä statusta?
Parisuhdestatusta ilmeisesti eli erota.
Huomioimisen ja hellyyden osoittamisen välttäminen tuntuu olevan ketjun vänkääkämiehelle periaatteellinen asia. Ei missään tapauksessa saisi tuntea olevansa hyvä ja välittävä puoliso toiselle. Hän näyttää olevan jatkuvassa salaisessa sodassa vaimoaan ja naisia vastaan ja kostaa jopa ennaltakin mielessään kuvittelemia epäkohtia, luultavasti vaimon ollessa täysin tietämätön hänen synkästä mielestään. Toivottavasti en ikinä kohtaa sellaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kohtaa miesten ja naisten halut eivätkä toiveet. Kaukana toisistaan ovat. Ei ihme, että syntyvyys laskee, kun eivät ne kykene pääsemään yhteisymmärrykseen panemisen marssijärjestyksestä... Antaa voi joskus ihan vaan rakkaudestakin. Ei siinä tarvitse haluttaa itseä jos toinen kovin tahtoo. Antaa toiselle nautinnon niin voi käydä hyvillä mielin nukkumaan. Olen itsekin monasti vaimorakasta kyydittänyt, vaikka paljon mieluummin nukkunut olisin.
Toki voi tehdä näin, jos se on itsellekin ok ja molemmat tekevät sen mielellään.
Jos sen sijaan seksin jälkeen on hyväksikäytetty ja surullinen olo, silloin tekee itseään vastaan ja se ei ole hyväksi.
Seksi voi olla joskus tylsää ja arkista mutta pahaa mieltä sen ei pitäisi aiheuttaa koskaan. Vaan hyvää, molemmille.
Se on hyvä merkki jos haluaa tehdä palveluksen toiselle, kunhan sama periaate toimii molempiin suuntiin. Ja on myös mahdollisuus kieltäytyä halutessaan.
Mitä statusta?
Parisuhde -> sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä statusta?
Parisuhde -> sinkku
Niin. Voihan sitä seksielämää koittaa parantaa mutta jos se ei auta niin varmaan kannattaakin erota.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdestatusta ilmeisesti eli erota.
Huomioimisen ja hellyyden osoittamisen välttäminen tuntuu olevan ketjun vänkääkämiehelle periaatteellinen asia. Ei missään tapauksessa saisi tuntea olevansa hyvä ja välittävä puoliso toiselle. Hän näyttää olevan jatkuvassa salaisessa sodassa vaimoaan ja naisia vastaan ja kostaa jopa ennaltakin mielessään kuvittelemia epäkohtia, luultavasti vaimon ollessa täysin tietämätön hänen synkästä mielestään. Toivottavasti en ikinä kohtaa sellaista miestä.
Niin. Tai sitten tällä keskustelee teinipojat ja trollit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimokkeeni ehdollistaa myös seksin täysin. Jos ei ole ollut HÄNEN määrittämää määrää halipusijuttuja, ei seksiä heru. Tämä on ajanut siihen, että seksi on loppunut ja minä runkkaan veskissä. Pitäisiköhän miestenkin ehdollistaa? Annetaan halipusia ja sitten, kun rouva on kiimasta tärisemässä, ilmoitetaankin, että ei olla oikein sillä tuulella, koska ikkunat on pesemättä.
Ymmärrätkö että ne halaukset on se mikä naisesi sytyttää. Mieti jos joku vaatisi sua harrastamaan seksiä niin ettei penikseesi kosketa ollenkaan ja sitten suuttuisi kun et kiihotu etkä tule. Olet ihan hirveän tyhmä kun vaimosi yrittää että teillä olisi hyvä seksielämä ja sinä raivoat.
Mutta kun mä en syty jos ikkunat on pesemättä. Ei se mitään raivoamista olisi. Halipusia olisi ja nainen syttyisi + ikkunat kiiltäisi ja mies syttyisi. WinWin, molempien tarpeet huomioitu. Reilua?
Kuka estää sinua pesemästä niitä ikkunoita?
Itsekin olen tosiaan tapaillut ja jopa seurustelutkin useammankin sellaisen miehen kanssa jolle läheisyys ja hellyys on yhtä kuin seksi. Eikä siinä seksissä mitään kun itsekin tykkään hurjasti, mutta sen lisäksi kaipaan myös pelkkää halailua ja pusuttelua ja tämäpä onkin sitten miehelle kuin miehelle liikaa. Olen nimittäin huomannut, että kun seksiä on suhteessa tarpeeksi niin mies kuvittelee minun olevan nymfomaani joka on jatkuvasti vonkaamassa lisää seksiä vaikka kaipaisin vain pelkkää kainaloa. Tästä on tietenkin miehen ajatusjatkumona se, että olen liian kyltymätön ja siksi valmis hyppimään suurin piirtein koko kaveripiirin ja naapurustonkin sängyissä seksin perässä, joten mies ei enää edes harkitse vakavaa parisuhdetta kanssani.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimokkeeni ehdollistaa myös seksin täysin. Jos ei ole ollut HÄNEN määrittämää määrää halipusijuttuja, ei seksiä heru. Tämä on ajanut siihen, että seksi on loppunut ja minä runkkaan veskissä. Pitäisiköhän miestenkin ehdollistaa? Annetaan halipusia ja sitten, kun rouva on kiimasta tärisemässä, ilmoitetaankin, että ei olla oikein sillä tuulella, koska ikkunat on pesemättä.
Ymmärrätkö että ne halaukset on se mikä naisesi sytyttää. Mieti jos joku vaatisi sua harrastamaan seksiä niin ettei penikseesi kosketa ollenkaan ja sitten suuttuisi kun et kiihotu etkä tule. Olet ihan hirveän tyhmä kun vaimosi yrittää että teillä olisi hyvä seksielämä ja sinä raivoat.
Mutta kun mä en syty jos ikkunat on pesemättä. Ei se mitään raivoamista olisi. Halipusia olisi ja nainen syttyisi + ikkunat kiiltäisi ja mies syttyisi. WinWin, molempien tarpeet huomioitu. Reilua?
Kuka estää sinua pesemästä niitä ikkunoita?
...tai rouvaa halailemasta itseään ;). Eikös ennen vanhaan ollut tapana sanoa, että: "Mieti ittesi märäksi sillä aikaa, kun olen paskalla.".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos miehen logiikalla hellyys = seksi se tarkoittaa sitä ettei pelkkää seksiä ole olemassakaan vaan siinä on aina emotionaalinen side. Se taas syö pohjan mm. "Se ei merkinnyt mitään vaan oli pelkkää seksiä ja sinua mä vaan rakastan"-puolustukselta sekä fwb-suhteilta.
Osalle ihmisiä ei ole olemassa seksiä ilman emotionaalista sidettä. Toisin sanoen seksiä ei haluta eikä harrastetta ilman rakkaussuhdetta.
Sitten on ihmisiä jotka pystyvät harrastamaan seksiä ilman mitään tunnetta. Toivottavasti. Muutoin myös tuolla hellyys=seksiä tarkoittaisi myös että esimerkiksi raiskaus olisi hellyyttä.
Totta. Mutta: Raiskauksessa ei ole kyse seksistä, vaan vallankäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä statusta?
Parisuhde -> sinkku
Niin. Voihan sitä seksielämää koittaa parantaa mutta jos se ei auta niin varmaan kannattaakin erota.
Hanki anustappi, pitelet sitä päivät yöt, kuten muutkin tekee.
Wow miten paljon viestejä. Aijon katsoa ensi kerralla kun tapaamme, antaako hellyyttä himojensa keskellä, kyllä, muakin himottaa paljon, mutta hellyyttä kaipaan myös, kosketuksia, haleja, kainaloikkain tvn katsomista, silittelyä ja suudelmia. Ja sitten seksiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Wow miten paljon viestejä. Aijon katsoa ensi kerralla kun tapaamme, antaako hellyyttä himojensa keskellä, kyllä, muakin himottaa paljon, mutta hellyyttä kaipaan myös, kosketuksia, haleja, kainaloikkain tvn katsomista, silittelyä ja suudelmia. Ja sitten seksiä. Ap
Muista myös ottaa tauluun heti kun miehesi palaa työmatkalta. Se arvostaa sitä. Ja todennäköisesti halaakin sua sen jälkeen. Siis ei mitään juttelua vaan suoraan yksisilmäinen käärme kohti ääntä.
Vierailija kirjoitti:
No, joskus parikymppisenä poikaystävä kommentoi minulle että voitaisko tehdä joskus jotain muutakin kuin panna. Koki olevansa pelkkä dildo.
Että tapahtuu tätä toiseenkin suuntaan. Halujen määrä ei kohtaa tai hellyyden osoittamistavat eivät kohtaa. Jälkikäteen ajateltuna oli kyllä hieman pakkomielteistä se touhuni siinä vaiheessa. Rakastin kyllä mutta en osannut sitä muulla tavalla näyttää. Seksi oli helpompaa kuin tunteista puhuminen. Onneksi olen aikuistunut... 😄
N37
Kyse taitaa tosiaan olla siitä, että mies on jäänyt jonnekin teinin tasolle ja ajattelee, että "likat lässyttää, jätkät panee". Eli ei ole muka miehekästä ilmaista tunteita muuten kuin seksin kautta. Normaalin tunne-elämän omaava aikuinen mies tuskin niin enää ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesraukan kettu haluaisi käydä kolossa ja sinä vain kiedot kätesi ympärille ja pistät haistelemaan kainalokarvojasi? Ajattele nyt itsekin.
Näin suurin osa ”seksiläheisistä” haluaisi sanoa, vaikka tässäkin se yritetään epäonnistuneesti kietoa huumoriin.
Kyllä tämä on sairautta, ei ihmisyyttä.
Anteeksi nyt, mutta miten normaali vietti ja sen olemassaolon myöntäminen on sairautta? Itse vaikutat aika pöpiltä, suoraan sanottuna.
N40
N40 luulee, ettei miehellä muita viettejä ole kuin sukuvietti. Ettei mies saa muuta toivoa, kaivata tai tehdä kuin panna?
Kuule, tuo on karmeaa miehen typistämistä, ja ikävä kyllä, siihen syyllistyvät sekä miehet itse että monet naiset.
Mies, joka ei pysty käsittelemään edes omia tunteitaan muuten kuin seksillä, on vammainen. Ei hän tajua kumppanin tunteista senkään vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ymmärrä, että tuo on pitemmällä tähtäimellä ongelma. Tuo voi oikeasti johtaa siihen, että nainen kokee, että hänen tarpeensa torpataan ja keskiössä on vain tuo miehen "minäminäminä haluan panna". Tökeröt seksivihjailut johtaa siihen, että naista ei seksi kiinnosta (koska mies on tökerö ja nainen odottaa, että mies huomioi ja haluaa häntä eikä nylkyttää vain jotakuta), sitten mies ihmettelee kun seksi loppuu.
"...eikä nylkytä vain jotakuta...". Plussa ( +, ole hyvä) jostakusta, moni olisi käyttänyt "jotakin", mikä on täysin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesraukan kettu haluaisi käydä kolossa ja sinä vain kiedot kätesi ympärille ja pistät haistelemaan kainalokarvojasi? Ajattele nyt itsekin.
Näin suurin osa ”seksiläheisistä” haluaisi sanoa, vaikka tässäkin se yritetään epäonnistuneesti kietoa huumoriin.
Kyllä tämä on sairautta, ei ihmisyyttä.
Anteeksi nyt, mutta miten normaali vietti ja sen olemassaolon myöntäminen on sairautta? Itse vaikutat aika pöpiltä, suoraan sanottuna.
N40
N40 luulee, ettei miehellä muita viettejä ole kuin sukuvietti. Ettei mies saa muuta toivoa, kaivata tai tehdä kuin panna?
Kuule, tuo on karmeaa miehen typistämistä, ja ikävä kyllä, siihen syyllistyvät sekä miehet itse että monet naiset.
Mies, joka ei pysty käsittelemään edes omia tunteitaan muuten kuin seksillä, on vammainen. Ei hän tajua kumppanin tunteista senkään vertaa.
Miehen typistämistä? Laita nyt ne parisuhdekirjat takkaan ja pyllistä sille miehelles. Enemmän se sitä arvostaa kun sitä sun parisuhde höpinää.