Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSIKOT VKO 17***

24.04.2006 |

Eikö tosiaan kukaan ollu alottanu vielä pinoa??

No nyt mie alotin =)

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, joskos taas paneutuisi tähän pinoon ihan ajan kanssa. =)

Osselle onnittelut maagisesta 12 viikosta! =) Päiväkirjaa mä en oo saanut aikaiseks pitää¿ kivahan se olis ollut, mutta kun ei saa aikaseks.

MiaMik, ihanaa kun oot alkanut tuntea liikkeitä! On ne vaan niin ihania. Paitsi tässä vaiheessa ei oo enää kaikki liikkeet ihania kun sattuu

Kandivaihe, ei täällä meilläkään ekassa neuvolassa mitenkään raskautta varmistettu. Eka lääkärineuvola mulla oli 10+3 ja siellä kuunneltiin sydänäänet ja ne silloin mulla jo kuuluikin, mutta kaikissa paikoissa ei ennen 12 viikkoo niitäkään kuunnella. Eli voi olla että neuvolan puolesta varsinaisen varmistuksen saa vasta np-ultrassa 12 viikon paikkeillakin.

Ja niistä nänneistä. Eiköhän se ihan normaalia ole. =) Mulla ei oo sen enempää nännit kuin koko rinnatkaan aristaneet koko raskausaikana ollenkaan.

AinoAurora, täällä on yksi joka on paukkunut koko raskauden ajan =D Eipä meillä nyt muutenkaan kainostella pierujen suhteen, mutta nyt raskausaikana on kyllä jo mieskin jäänyt kakkoseks.

Heidi, hyvä että toukalla oli kaikki kuitenkin hyvin! Toivotaan, että hematooma häviää kiusaamasta.

Viipero, mä nyt olen vaan pahainen hoitoalan opiskelija, mutta en oo kyllä nähnyt raskaana olevien käyttävän hengityssuojaa lääkkeitä jakaessa. Ainoa paikka missä mä olen törmännyt sellaiseen oli syöpäosasto jossa työvuorossa oli yksi ihminen aina pelkästään lääkkeissä ja siellä raskaana olevat ei lääkehoitajina toimineet ollenkaan. Mutta sielläkin syynä oli kaiketi lähinnä sytostaatit.

Queen, vai on sulla mursu sängyssä =D hihiii

Mii, mä oon ite syntynyt viikko lasketun ajan jälkeen ja supistuksilla on käynnistynyt synnytys. Mielenkiinnolla odotan¿ Kun sitten taas mun isoveli on syntynyt kolme viikkoa ennen laskettua ja synnytys on käynnistynyt vesien menolla. Isoveikka vielä oli sitten ekat pari viikkoa osastolla nenämahaletkussa kun ei meinannut jaksaa syödä. Ja nyt sitten syksyllä isoveljelle syntyi esikoinen ja homma meni ihan samalla kaavalla!!! Pikku prinsessa syntyi neljä viikkoa etuajassa, synnytys käynnistyi vesien menolla ja niinpä se neiti vietti ekan kaks viikkoo osastolla nenämahaletkussa kun ei meinannut jaksaa syödä.

Ja sitten omaan JÄTTImäiseen napaan¿ neuvolassa kävin tänään ja siellä kaikki oli ihan ennallaan. Pacon sykkeet oli 130 luokkaa ja nyt kätilö sai tehtyä vähän parempaa painoarviota. Arvioi, että olisi ennemmin vähän alle 3,5 kiloo kuin yli. Ja tehtiinpä siellä nyt sitten TAYSiin lähete yliaikaiskontrolliin. Toivottavasti ei tarvi sinne mennä¿

Viimeiset kaks yötä oon nukkunut tosi huonosti. Joka paikkaa särkee eikä mitenkään päin oo hyvä olla. Eilen pesin parvekkeen joten on sekin nyt sitten kunnossa. Ihanaa kun mies just soitti, että mä saan auton loppuraskauden ajaks käyttöön. Mies hakee isältänsä moottoripyörän lainaan. Olikin jokseenkin tuskallista kävellä neuvolaan tänään¿

EI OO todellista¿!!! Meidän vastapäisellä parvekkeella on tupakalla kaks poikaa ja pistän vaikka pääni pantiks, että kummallakaan ei oo ikää 13v enempää¿ huh huh.

No nih, lakkaan jaarittelemasta ja haen ruokaa.

[color=red]pikku-milli & paco 39+6[/color] huomenna eräpäivä¿

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla