Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin moka, minkä olet tehnyt töissä?

Vierailija
03.05.2018 |

Itse mokasin pahemman kerran tänään (tai no parina viime päivänä). Tein yhtä isoa projektia kolme kokonaista työpäivää ja tänään pomoni tuli katsomaan miten minulla menee. Olen kuulemman tehnyt kaiken ihan väärin ja kolmen päivän urakka on ollut periaatteessa turha. Pomo vihainen ja minua itkettää.
Heittäkää vähän vertaistukea kertomalla omia mokianne!

Kommentit (222)

Vierailija
81/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kerran opiskelijalle korkeimman arvosanan kun piti antaa hylsy. Oli siinä sitten selittelemistä kun vasta kuukauden päästä huomasin mokan! Eikä todellakaan ole ainoa moka, joka mulle on käynyt. Olen kävelevä katastrofi. Toki siinä sivussa myös onnistunkin välillä :)

Vierailija
82/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan töissä mainostoimistossa. Pomo pyysi soittamaan eräälle julkisuuden henkilölle, suostuttelemaan kampanjahahmoksi. Soitin ja esitin asiani. Sinuttelin ihmistä. Tuli hiljaista. Henkilö kysyi tunnemmeko me toisemme. Vastasin että emme henkilökohtaisesti, mutta sinun urasi on kestänyt jo pitkään, joten siinä mielessä minä tunnen sinut.

Henkilö sitten soitti pomolle. Paheksui sitä että minä olin sinutellut häntä. Pomo tuli ilmoittamaan asian ja jäykistyin todella. En ollut ollut pitkään siellä duunissa ja epäilin että kenkää tuli nyt. Pomo kuitenkin sanoi että sinä et näköjään tiennyt tämän henkilön Te-Sinä -rumbasta, josta hän oli ollut kuuluisa. MInä en sitä tiennyt. Pomokaan ei sitä kertonut. Pomo onneksi suhtautui tähän hommaan tyyliin huihai ... ei olisi vaikean luonteensa takia sopinutkaan tähän kampanjaan, mutta ilmeisesti briiffaja olisi hänet halunnut. Suomalaisuuden ikoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena valtion virastossa töissä. Asiakkaalla oli niin hassu nimi (Nännimäinen), että alkoi naurattaa, mutta tietenkin yritin olla näyttämättä sitä. Mitä enemmän yritin pidätellä, sen pahemmin patoutunut naurukupla kasvoi. Kunnes räjähti lopulta räkäisellä voimalla asiakkaan naamalle. Voi luoja, miten hävetti...

Vierailija
84/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin toimitusjohtajan lähettämään sähköpostiin vahingossa kaikille vastaanottajille menevällä toiminnolla jossa ilmaisin melko jyrkästi epäileväni toimitusjohtajan kyvykkyyttä kirjoittaa yhtään mitään järkevää.

Vierailija
85/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena tallentajana isossa yrityksessä  ja naputtelin vahingossa 500 000mk väärälle tilille ( toinen yritys ) Sieltä oltiin sitten yhteydessä pomooni asian selvittämiseksi. Kyllä nolotti kun pomo pyysi puheille.

Vierailija
86/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää ei ole kauheen paha edes, lähinnä nolo ja vähän hassu. Nimeni on Nanna (terkkuja tutuille). Kirjoitin esimiehelle sähköpostiin "terveisin, Nainen". Liian vikkelät sormet. Yyh, kun ajattelenkin....

Vierailija
87/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kastelin kukat

Vierailija
88/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin alvit puoli miltsiä vikaan.

Kertoo tietty firman liikevaihdosta, että huomattiin vasta kolmen kuukauden päästä.

Ääh, eihän noi rahajutut niin millintarkkoja ole!

Vierailija
89/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin toimiston oven epähuomiossa auki viikonlopuksi. Kuka tahansa olisi voinut marssia sisään ja pölliä tietokoneet yms., siellä ei nimittäin ollut valvontakameraa tai hälyjä. Onneksi kukaan ei yrittänyt!

Vierailija
90/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

multasormessa siirtelin trukilla lannoite lavoja ja pariin tuli reikä, siinä oli joku ukko mukana ja rehvakkaasti vaan sanoin pannaan teippiä ja kyllä ne menee asiakkaille....se ukko oli koko multasormen pomo 

Vierailija
91/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä potilaalla oli taipumusta liioitteluun ja teatteriin hoitohenkilökunnan ja ylipäätään muiden ihmisten huomion saadakseen. Sitten kun se oikea hätä sitten olikin, en ottanut sitä vakavasti ja potilas menehtyi pian sitä seuranneiden tapahtumien jälkeen.

Vierailija
92/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

The boy who cried wolf.

Vierailija
93/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin sihteerin paksuksi :(

Vierailija
94/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin darin kieliselle afgaanimiehelle arabian kielisen tulkin tapaamiseen. On niin monta asiakasta kierroksessa ja asiakkailla saman tapaiset nimet ja asiat... Itse palaverissa tulkin ja tulkattavan kommunikointi ei tietty onnistunut (kiusallinen tilanne, kun kaikki ovat paikalla ja istuvat hiljaa seiniin tuijottaen odottamassa tulkkia) ja minun mokani takia tapaaminen siirrettiin. Kaksi huokailevaa viranhoitajaa tuli turhaan paikalle, ja tulkki sai tietty palkkansa ja kilometrikorvaukset. Turhaan. 

Vierailija
95/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä potilaalla oli taipumusta liioitteluun ja teatteriin hoitohenkilökunnan ja ylipäätään muiden ihmisten huomion saadakseen. Sitten kun se oikea hätä sitten olikin, en ottanut sitä vakavasti ja potilas menehtyi pian sitä seuranneiden tapahtumien jälkeen.

No niin eli potilaan syyksi yrität vierittää kuolemantuottamuksesi. Älä selittele vaan mene häpeämään nurkkaan.

Vierailija
96/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi jotkut potilaat liioittelevat oireitaan?

Osaatko arvata mikä syy siihen on.

Minäpä kerron: VÄHÄTTELY JA HOITAMATTA JÄTTÄMINEN!

Vierailija
97/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat tilasivat irish coffeet ja nauttivat ne ja kehuivatkin miten osasin juuri oikean verran laittaa juomaan fariinisokeria.

Yöllä kotona tajusin että olin unohtanut viskin kokonaan kyseisistä irish coffeista.

Vierailija
98/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mansikan poimijana poimin myyntiin myös ne mansikat, joista linnut olivat nokkasseet palan.

Vierailija
99/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasin osaston puhelimen erään toiseen sairaalaan siirrettävän mummon mukaan. Kyllä se sieltä myöhemmin pois saatiin mutta vähän nolotti.

Vierailija
100/222 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin potilaalta, joka oli levoton, että onko hänellä pissahätä. Muuten ihan jees, mutta kyseessä dialyysipotilas, vastasi onneksi takaisin että enhän minä ole pissannut moneen vuoteen! Vähän hävetti, onneksi ei ollut kollegoita lähellä nauramassa

Minäpä se kysyin potilaalta, tarvitseeko hänen käydä vessassa. Potilas siihen: "Mitäs minä siellä muka tekisin?"

Kyseisellä potilaalla oli kestokatetri ja paksusuoliavanne. Hävetti kamalasti ja tunsin jälleen olevani maailman tyhmin ihminen, kunnes eräs kokenut ja erittäin hyvä hoitaja naureskeli kysyneensä kyseiseltä potilaalta tuon saman kysymyksen. Sattuu sitä fiksummillekin :D