Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Himoitsetko miestäsi?

Vierailija
03.05.2018 |

Voiko parisuhde toimia ilman himon tunnetta? Jos vain rakastaa ja haluaa kyllä tavallaan toista, mutta ei varsinaisesti tunne himoa toista kohtaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsen miesystävääni. Emme asu yhdessä emmekä tapaa liian usein. Siinä kestävän himon salaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se voi toimia ilmankin. Itse himoitsen miestäni, ehkä vähän liikaakin. En vaan saa tarpeekseni hänestä. Miestäkin varmaan ketuttaa kun käyn kiinni usein

Vierailija
4/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä himoitsen. Ja erityisesti haluan himoita. Aina ei ole helppoa. Mutta vaikeuksistakin huolimatta haluan yhdessä vanheta. meillä yhteisiä vuosia 18.

Vierailija
5/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä himoitsen vielä 10 vuoden jälkeen, mutta mies ei mua.

Vierailija
6/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsen. Joskus miehen vaikka keittäessä aamukahvia katson että vau, onpas mulla kivan näköinen mies. Välillä ei pysty pitämään näppejä erossa ja miettii vain koska pääsee miehen kanssa sulkeutumaan makkariin. Mietin miestäni usein myös masturboidessani. Mutta ei se himo tietenkään 24/7 ole päällä. Silti kyllä minusta olisi hyvä että oma puoliso sytyttää seksuaalisesti edes jotenkuten. Muuten muistuttaa kaverisuhdetta.

Vierailija
7/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin enää sen jälkeen kun mies lihoi 20kg siitä kun tavattiin ja tietää vielä etten pidä läskiä seksikkäänä. No, mies ei himoitse minua enää ollenkaan vaikken ole lihonut yhtään...

Vierailija
8/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
9/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En 24/7, mutta kerran kuussa noin viikon ajan jatkuvasti. Ja muulloin hän saa mun halun syttymään kun vähän lämmittelee, vaikka en muuten niin himokas olisikaan. 

Vierailija
10/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jo liki 26 vuotta.

Vierailija
11/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsen vielä 11 vuodenkin jälkeen. Ja tunne on molemminpuolinen.

Ja olemme 60+ pariskunta =)

Kun tapasimme, hän oli elänyt seksittömässä avioliitossa vuosikaudet. Ja minä olin ollut leskenä myös pitkän aikaa.

Vitsailimme asiasta, että eiköhän se ole kuin pyörällä ajo, että kun kerran oppii, niin sitten osaa.

Ja olihan se <3

Mies muutti luokseni ja otti eron. Ja siitä asti olemme olleet erottamattomat. Toisiamme himoiten ja hyvä niin.

Vierailija
12/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsen. Miehen ohella monia muitakin miehä, mutta yritän pitää himoni kurissa.

Vierailija
13/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme ettei mies halua.

Mun mies oli 78kg ku tavattiin, nykyään 105kg, haluan häntä ihan yhtälailla, mitä sillä painolla on väliä

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin enää sen jälkeen kun mies lihoi 20kg siitä kun tavattiin ja tietää vielä etten pidä läskiä seksikkäänä. No, mies ei himoitse minua enää ollenkaan vaikken ole lihonut yhtään...

Vierailija
14/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En himoitse. Haluaisin kyllä mutta läheisyyden puute vie viimeisetkin halut. Rakastelemme kyllä minun aloitteestani n viikon välein.

Ja tiedän todellakin mitä on kemia ja intohimo kahden ihmisen välillä! Sitä kaipaan:(

Vierailija
15/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on parisuhteen tärkein elementti.

Vierailija
16/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, varsinkin silloin kun hänellä on lasit päässä tai ilman paitaa... ihanan kaunis hoikka runko

Vierailija
17/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki.

Vierailija
18/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain.

Kalju, tarpeeksi lihaksikas ja tatuoitu.

Komea naamasta kuin veistos.

Ihana mies kaikinpuolin. Oikea mies.

Vierailija
19/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin himoitsemasta silloin, kun hän haukkui ulkonäköni maanrakoon. Sen jälkeen on kehunut ja hän haluaa paljon seksiä kanssani, joten olen yrittänyt alkaa himoita uudestaan, mutten ole onnistunut. Himoitsen nykyään erästä toista miestä, mutta hän on varattu, joten en ole ryhtynyt tekemään tuttavuutta. Jos jollakulla on vinkki, miten aiemman himoitsemisen tunteen saa takaisin jotakuta kohtaan, niin kertokaa. Seksi mieheni kanssa on t6ntunut viime vuosina minuun kajoamiselta, en ole ikäänkuin sitä aktiivisesti itse halunnut, siis himoinnut. Haluaisin taas himoita.

Vierailija
20/26 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En himoitse, en ole koskaan himoinnut. Tunnen seksuaalista vetovoimaa ja seksi on tyydyttävää. Exääni himoitsin, mutta oli huono mies minulle muuten.