Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin moka, minkä olet tehnyt töissä?

Vierailija
03.05.2018 |

Itse mokasin pahemman kerran tänään (tai no parina viime päivänä). Tein yhtä isoa projektia kolme kokonaista työpäivää ja tänään pomoni tuli katsomaan miten minulla menee. Olen kuulemman tehnyt kaiken ihan väärin ja kolmen päivän urakka on ollut periaatteessa turha. Pomo vihainen ja minua itkettää.
Heittäkää vähän vertaistukea kertomalla omia mokianne!

Kommentit (222)

Vierailija
1/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä työpaikalla:

* Repesin nauramaan päin asiakkaan naamaa. Ja hysteeristä naurua, jota en saanut loppumaan.

* Vastasin työpuhelimeen huutaen "WAZAAA!!!!" kun luulin kollegan soittavan. Ei ollut. Oli asiakas.

* Röyhtäisin kuuluttaessa

- ei enää aspa -

Vierailija
2/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ylipäänsä menin sinne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin vahingossa kipulääkettä potilaalle suoneen enemmän mitä lääkäri määräsi...mitään vahinkoa potilaalle ei onneksi käynyt, mutta itseä se järkytti aikalailla.  Pari kertaa mokannut röntgenkuvauksen.

Vierailija
4/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeton palohälytys. Hetki nolotti, mutta ei sen kummempaa

Vierailija
5/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin työkännyn wc-pönttöön

Vierailija
6/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsin vahingossa omalle tilille yli 10000€ kun olin aamulla siirtänyt omalle tilille rahaa ja copy-pastettanut tilinumeroni. Olevinaan sitten kopioin asiakkaan tilinumeron jostain mutta se ei ”tarttunut” ja se liittikin oman tilinumeroni.

Seuraavana päivänä säikähdin kun omalla tilillä oli tosi paljon rahaa. Palautin heti ne mutta pitkään oli paha mieli tuosta.

Vierailija
7/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin vahingossa vajaa 300€ maksavan esineen 50 eurolla... Palkasta sitten maksoin omistajalle. Muistan tällöin 17-vuotiaana itkeneeni aivan älyttömästi.

Vierailija
8/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana olin töissä rautakaupassa. Kerran veloitin asiakkaalta väärin, liian vähän siis. Kyse oli melko isoista summista , tyyliin ostokset maksoi 1000 e ja veloitin vain 500 (en ”piipannut” kaikkia ostoksia epähuomiossa). Selvisi kun asiakas oli kotona tutkinut kuittia ja tullut takaisin maksamaan loputkin :D tästä sain muistaakseni huomautuksen, ja ihan aiheesta!

Nyt olen valmistunut ammattiin ja teen ns asiantuntijatyötä jossa asiakastapaamisia. Ehkä nolointa oli kerran kun olin varannut asiakastapaamisen kahdelle eri asiakkaalle täysin samaan aikaan. Molemmat siis ilmestyivät työhuoneeni ovelle samaan aikaan. Tein siihen aikaan vähän liikaa töitä enkä enää itseään ollut kartalla omasta kalenterista... tilanteesta selvisin kun nöyrästi pahoittelin ja rehellisesti myönsin mokan. Toinen asiakkaista sanoi heti että voi varata uuden ajan. Yhteistä varmaan noille mokille on se, että siinä hetkessä hävettää, harmittaa ja tuntuu tosi pahalta, mutta jälkikäteen niistä jopa oppii jotain. Ja voi vähän nauraa :)

Vierailija
9/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme työpäivää ei ole mitään. Nokialla heitettiin miestyövuosia kankkulan kaivoon tuosta vain.

Vierailija
10/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin vääriä tuotteita väärälle asiakkaalle... Pomo ei ihan tykännyt, mutta selvisin onneksi vain säikähdyksellä.

Vierailija
11/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhteistä varmaan noille mokille on se, että siinä hetkessä hävettää, harmittaa ja tuntuu tosi pahalta, mutta jälkikäteen niistä jopa oppii jotain. Ja voi vähän nauraa :)"

Lohdutti tätä nyyhkivää mokaajaa, kiitos :)

-ap

Vierailija
12/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan perseeksi osoittautuneen rekrytoinnin. Tsemppasi koeajan ja sen jälkeen alkoi katastrofit. Kyse vielä virkamiehestä eli eroon et pääse millään. Onneksi tehtiin päätös pomon kanssa yhdessä...

Vierailija
13/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purin merikonttia jossa on auto sisällä. Koetin vetää autoa ulos trukin avulla, niin merikontista tulikin ulos pelkkä asiakkaan auton takapuskuri.

Vierailija
14/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri nosti asiakkaan autoon tyyliin kuorikatesäkkejä ja turmeli asiakkaan auton takakontin verhoilua niin että se jouduttiin uusimaan kokonaan. Onneks oli vakuutus, keheh

Vierailija
15/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purin merikonttia jossa on auto sisällä. Koetin vetää autoa ulos trukin avulla, niin merikontista tulikin ulos pelkkä asiakkaan auton takapuskuri.

Ekan lauseen jälkeen odotin kieli pitkällä tarinaa, jossa asiakkaan auto päätyi meren pohjaan 😁

"Siitä sun autosta niin tota... Kävi vähän äksidentti silleen että... että ootko sukellusta ajatellu koskaan harrastaa?"

Vierailija
16/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää moka ei tapahtunut mulle vaan yritykselle josta ostin tuotteita.

Päätin nimittäin tilata seksikaupasta tavaroita. Paketti tuli kotiin ja siinä oli mukana A4 kokoinen paperi jossa oli kerrottu eriteltynä kaikki tuotteet ja minun täydelliset nimi ja osoitetiedot. Tämän lisäksi pakettiin oli vahingossa laitettu jonkun toisenkin asiakkaan täydelliset ostos/osoitetiedot. :D

Vierailija
17/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin opsissa olevat asiat huomiotta ja tein niinkuin tykkäsin.

Vierailija
18/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin potilaalta, joka oli levoton, että onko hänellä pissahätä. Muuten ihan jees, mutta kyseessä dialyysipotilas, vastasi onneksi takaisin että enhän minä ole pissannut moneen vuoteen! Vähän hävetti, onneksi ei ollut kollegoita lähellä nauramassa

Vierailija
19/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin maitotankin hanan auki ja lypsin muutaman sata litraa maitoa viemäriin.

Vierailija
20/222 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttanut uunillisen kokonaisia broilereita, niistä tuli varmaan 50-80e tappiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi