Lapsen kaverin perhe tarjosi lomamatkaa lapselleni. Teinkö väärin kun...
sanoin että meidän toisenkin lapsen täytyy saada jotain kivaa, muuten tulee tosi surulliseksi?
Ehdotin päivälippua linnanmäelle, uusia lenkkareita tms.
Lapsilla siis vain vuosi ikäeroa ja sisarkateus on kovaa.
Kaverin vanhemmat ei ole vastanneet mitään, monta päivää mennyt.
Kommentit (49)
Tää oli hyvä. Kiitos päivän nauruista!
Jos olisin tarjonnut matkaa toiselle lapsellesi, en tasan ostaisi toiselle lenkkareita tai päivälippua Linnanmäelle. Vanhemman on kyettävä käsittelemään pettymykset ja myös se sisarkateus lapsen kanssa. Se ei ole kaverin perheen velvollisuus.
Mun mielestä sä voit ehdottaa, että nämä naapurit jättää itse kokonaan menenättä matkalle ja antavat teidän perheelle tämän kyseisen matkan. Silloi teille kenellekään ei tule paha mieli ja koko teidän perhe pääsee lomalle. Viis naapureista.
T: saman tasoinen vastaus , kuin oli aloituskin.
Ps. pystyt kyllä parempaan, kun oikein pinnistät:)
Vierailija kirjoitti:
Olet trolli tai hölmö. Se että naapurillasi vaikuttaisi olevan rahaa, ei tarkoita että hänen pitäisi sun lapsiesi kesäloma kustantaa. Ootko muuten tämä sama joka eilen yritti siltä naapurilta kupata auton kun oma on rikki ja sillä on kaks?
On varmaan ja sama joka yritti lainata naapurilta makaronit ja jauhelihat makaronilaatikkoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tehnyt väärin. En usko, että toinenkaan lapsesi nyt enää pääsee lomareissulle, joten sisaruskateuttakaan ei tule.
Mua vähän ihmetyttää heidän käytös. Odotin et olisivat vastanneet jotain. Toivottavasti matka vielä toteutuu. Ei kai tällaisesta kukaan vedä hernettä nenään? Ap
Ainut joka palkokasvit on sieraimiin vetänyt olet sinä siitä että he eivät vastaa mitään. Noilla ehdoilla he vain eivät ole tarjoamassa lapselle lomaa ja ottamassa häntä mukaan.
Kuka sen toisen lapsen kanssa sinne Lintsille menis? Ilmeisestikään kumpikaan teistä, miehesi tai sinä, ei ole siihen kykeneväinen?
Hyi vttu. Mun kaveri olisi päässyt 13-vuotiaana kummiätinsä kustantamana Kanarialle.. äitinsä ei päästänyt koska vuotta nuoremmalle pikkusiskolle olisi tullut paha mieli... Ihan uskomatonta.
Ei ole niinkään kyse siitä, onko lapsesi kaverin perheellä varaa lenkkareihin. Miksi ihmeessä sellaiset teidän perheelle pitäisi lahjoittaa?? Kaverin matkan ymmärrän, että on lapselle seuraa. Muuta en.
Hajosin lapsena kun pikkusisareni pääsi kaverinnsa perheen mukana sirkukseen toiselle paikkakunnalle. Mutta toivuin kyllä :D
Vierailija kirjoitti:
Eli oin siis tehnyt tyhmästi teidän mielestä. Selväksi tuli.
Mut yrittäkää ymmärtää nää ihmiset on sika rikkaita, asuu omakotitalossa, ajelee uudella vollsvagenin citymaasturilla, lapsella on merkkivaatteet ja älypuhelin. Heillä olis ollut varaa yhteen lintsin rannekkeeseen ja lenkkareihin.
Mun mies on sairas ja mä on kotona vauvan kans. Meillä ei oo yhtään rahaa.
Oikeudenmukaista vai??!!
Laita tää stoori Fb:n Roskalava tai Lahjoitetaan ryhmään. Ryhmät ovat täynnä säälittäviä kerjuutarinoita. Aina joku heltyy ostamaan kun tarina koskettaa. Ja ryhmissä voi vaatia tietyn merkkisiä ja värisiä kamoja. 😀
Kyllä näitä riittää. Ex-miehen lasten synttäreinä olisi pitänyt ostaa molemmille lapsille lahjat, ettei tule paha mieli. Lapset oli tuolloin alle kouluikäisiä. Ihan järjetöntä. Ja mummit ja kummithan osti.
Kaikkea kanssa. Näin älyttömiä ihmisiä on siis kasvattajina. Huolestuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet trolli tai hölmö. Se että naapurillasi vaikuttaisi olevan rahaa, ei tarkoita että hänen pitäisi sun lapsiesi kesäloma kustantaa. Ootko muuten tämä sama joka eilen yritti siltä naapurilta kupata auton kun oma on rikki ja sillä on kaks?
On varmaan ja sama joka yritti lainata naapurilta makaronit ja jauhelihat makaronilaatikkoonsa.
Paitsi nää ei voi olla naapureita, koska ap tuskin asuu siellä rikkaiden ok-alueella.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun AP on idiootti.
Jos ihan totta puhutaan niin tää oli enempi miehen ajatus kuin minun. Se tykkäs et kyl jannunkin pitää jotain saada jos tyttö saa.
Mut minä kyl laitoin sen viestin heille takasin kun mies ei osaa käyttää internettiä. Ap
Keksitään kilpaa lisää vastaavia juttuja. Siitä tulee hauskaa. Oma runoratsuni on nyt katkaissut koipensa mutta yrittäkää te muut ylittää toisenne härskiydessä. Mottona "Ei se ole tyhmä joka pyytää ..."
Pitäiskö mun laittaa viestiä ja kysyä koska se matka olikaan?
Ap